برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل زد تی ای مدل Nubia Red Magic 6s Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 18/512 گیگابایت

ZTE Nubia Red Magic 6s Pro 5G 512GB RAM 18GB Mobile Phone

ZTE Nubia Red Magic 6s Pro 5G 512GB RAM 18GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11
  • حافظه داخلی : 512 گیگابایت
  • مقدار رم : 18 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 64 - 8 - 2 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5050 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
18 گیگابایت
512 گیگابایت
Android 11
5G
5050 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

گوشی Red Magic 6s Pro : نقد و بررسی

بسیاری از گوشی‌های رده‌بالای امروزی، مانند آیفون 13 پرو یا S22 Ultra برای اجرای بازی‌های موبایلی عالی هستند. اما این مورد باعث نمی‌شود آنها گوشی گیمینگ حساب شوند. این در حالی است که مدل‌هایی مانند Red Magic 6S pro به‌خوبی، نمونه‌ای عالی از تفاوت‌های اساسی بین یک گوشی گیمینگ و معمولی هستند. Nubia یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌ترین کمپانی‌هایی است که گوشی‌های گیمینگ تولید می‌کند. برخی از مشخصات این نوع گوشی‌ها مانند ماشه‌های شانه‌ای، سیستم خنک‌کنندگی و فن داخلی و... در واقع برای اولین‌بار در گوشی‌های هوشمند این برند مورداستفاده قرار گرفته‌اند. البته قیمت مناسب گوشی‌های نوبیا در مقایسه با دیگر هم‌رده‌ها سبب شده طرف‌داران بسیاری داشته باشند. اگر شما هم جادوی نوبیا را می‌شناسید برای آشنایی بیشتر با مدل 6s pro این برند همراه ما باشید. 

طراحی و کیفیت ساخت Red Magic 6s pro چگونه است؟

رد مجیک 6s pro تمام ویژگی‌های فیزیکی که مشخصا برای گوشی‌های رد مجیک هستند را دارد. طراحی آن پرسروصدا است و می‌تواند سریعا نظرتان را جلب کند. به شکلی که زمان می‌برد تا به طراحی زاویه‌دار و ساختار درشت و منحصربه‌فرد آن عادت کنید. هر دو پنل جلو و عقب گوشی از شیشه ساخته شده‌اند، با این تفاوت که یک لایه شیشه کورنینگ گوریلا گلس روی نمایشگر را پوشانده تا رد اثر انگشت کمتری روی آن بماند. با 169.9 در 77.2 در 9.5 میلی‌متر اندازه و 215 گرم وزن، تقریبا گوشی بزرگ و سنگینی بوده و استفاده از آن با یک‌دست سخت است. بااین‌حال در حین بازی بیشتر گوشی خود را به‌صورت افقی و با دودست خواهید گرفت که تا حد زیادی مشکل را حل می‌کند. 

Red Magic 6s pro

در قسمت قاب پشتی، طراحی 6S pro تقریبا مشابه مدل قبلی خود است. یک ماژول دوربین سه‌گانه که بدون تغییر خاصی، به‌صورت عمودی در مرکز گوشی قرار دارد، در این مدل بیشتر به سطح گوشی نزدیک شده و برجستگی کمتری دارد. لوگوی رد مجیک هم در این قاب طراحی شده اما همه چیز به شکل افقی چیده شده‌اند، چون بیشتر تلفن‌های بازی به‌صورت افقی مورداستفاده قرار می‌گیرند. یک مدل هم با طراحی شفاف تولید شده که می‌توانید تقریبا درون آن را ببینید، البته به تعداد محدود. 

محرک‌های شانه‌ای و دکمه پاور در سمت راست گوشی هستند و سوئیچ حالت بازی و دکمه‌های تنظیم صدا در سمت چپ قرار گرفته‌اند. سینی سیم‌کارت و پورت شارژ هم در قسمت پایین تعبیه شده‌اند. خبر خوب اینکه یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون هم در لبه بالایی این گوشی پیدا خواهید کرد. اگر گوشی را روبه‌جلو بچرخانید، نمایشگر صاف و تخت 6.8 اینچی آن را خواهید دید. حاشیه‌های تقریبا ظریفی در اطراف آن هستند که حسی متقارن دارند. هرچند وجود آنها بیشتر به این دلیل است که هنگام بازی‌کردن، انگشتتان اشتباهی چیزی را روی صفحه لمس نکرده و جایی برای استراحت و قرارگیری داشته باشد. 

کیفیت نمایشگر Red Magic 6s pro چگونه است؟ 

یکی از عوامل مهم در گوشی‌های گیمینگ، کیفیت نمایشگر آنها است چون در تمام مدت به آن زل زده‌اید. Red Magic 6S pro با بازتولید رنگ دقیق و عالی، کیفیت خوبی دارد. همچنین میزان روشنایی مناسبی داشته و از هر زاویه‌ای به آن نگاه کنید، کیفیت خود را حفظ می‌کند. وضوح Full HD+ جزئیات زیادی دارد و چون OLED است و نه LCD، رنگ‌های واقعی و زنده‌ای تولید کرده و کنتراست مناسبی ارائه می‌دهد. این پنل AMOLED وضوحی برابر 1080 در 2400 پیکسل دارد که با یک ویژگی شگفت‌انگیز کامل می‌شود: نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی. البته شاید تفاوت این میزان نرخ تازه‌سازی با 144 هرتزی که قبلا موجود بود، چندان قابل‌توجه نباشد اما استفاده از آن حس خوبی دارد. 

نمایشگر رد مجیک 6s pro

طراحی این ویژگی بیشتر برای زمان بازی بوده اما هنگام استفاده از آن، هر کاری، از گردش در فضای مجازی تا انجام چند کار به طور هم‌زمان، احساس نرم و روان خوبی دارد. البته باید حواستان باشد که نرخ تازه‌سازی بالا، مصرف باتری زیادی هم دارد. با این حال نیازی به نگرانی نیست چون نمایشگر به طور خودکار، می‌تواند بین 30، 60، 90، 120 و 165 هرتز جابه‌جا شود. همچنین می‌توانید مقدار نرخ تازه‌سازی مناسب خود را در تنظیمات انتخاب کنید. اگر نخواهید 165 هرتز را به طور دائم استفاده کنید، 120 و 90 هرتز هم انتخاب‌های مناسبی هستند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که در بیشتر گوشی‌های گیمینگ اهمیت دارد، نرخ نمونه‌برداری لمسی است که نشان می‌دهد صفحه‌نمایش چند بار در ثانیه می‌تواند ورودی انگشت شما را تشخیص دهد. امتیاز 450 هرتزی Red Magic 6s pro، از 400 هرتز گوشی‌های 6 و 6 pro، بیشتر بوده و آن را به یکی از پاسخگوترین صفحه‌نمایش‌های موجود تبدیل می‌کند. 

رد مجیک 6S pro از نظر سخت‌افزاری و عملکرد چگونه است؟ 

عملکرد سخت‌افزاری جایی است که رد مجیک در آن همیشه برتری داشته و 6s pro هم استثنا نیست. تراشه‌ای که قدرت این گوشی گیمینگ را تأمین می‌کند، یک اسنپ دراگون 888+ است که پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای Kryo 680 و پردازشگر گرافیکی Adreno 660 دارد و از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند. 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی هم این سیستم را تکمیل می‌کنند. به کمک این تنظیمات، Red Magic 6s pro تقریبا هر کار و وظیفه‌ای که بخواهید را بدون مشکل انجام می‌دهد و از پس هر کاری برخواهد آمد. چه بخواهید بازی‌های سنگین و گرافیکی مانند Asphalt9 را روی آن اجرا کنید یا به طور روزمره در شبکه‌های اجتماعی بچرخید، در کار با این گوشی نه با تأخیر مواجه خواهید شد و نه مشکل. 

شاید شما هم فکر کرده باشید با وجود چنین سیستمی، گوشی هنگام استفاده سنگین داغ نمی‌کند؟ باید بدانید که رد مجیک به این موضوع فکر کرده و یک سیستم خنک‌کننده چندلایه برای مبارزه با آن در نظر گرفته است. این سیستم شامل یک فن خروجی چرخان است که هوای گرم را از دو طرف گوشی به بیرون منتقل می‌کند. یک خنک‌کننده محفظه بخار، یک لایه گرافیت، ژل حرارتی، یک فویل مسی، آلومینیوم خنک‌کننده و یک ماده تغییر فاز منحصربه‌فرد هم در خنک نگه‌داشتن 6s pro دست دارند. به‌این‌ترتیب نه‌تنها گوشی هیچ‌وقت به حدی داغ نمی‌شود که نتوانید آن را در دست نگه دارید، بلکه هیچ تأخیر و افت فریمی هم نخواهد داشت. 

گیم Red Magic 6s pro

تجربه کار با نرم‌افزار Red Magic 6s pro چطور است؟

مانند سایر گوشی‌های این برند، 6s pro هم اندروید 11 را با پوسته گرافیکی منحصربه‌فرد رد مجیک اجرا می‌کند: Red Magic Os. نسخه مورداستفاده در این گوشی، یعنی 4.5  هم بسیار شبیه به مدل‌های قبلی است و تغییر خاصی نداشته. تجربه این پوسته گرافیکی تا حد زیادی با آنچه از اندروید خالص در گوشی‌های پیکسل می‌شناسید متفاوت است. برخی ویژگی‌هایی مانند پس‌زمینه‌های داخلی، انیمیشن‌های نمایشگر همیشه روشن و... از مشخصه‌های منحصر به فرد آن هستند. البته یک ویژگی نرم‌افزاری وجود دارد که بسیار کاربردی است: حالت بازی. این سیستم به همان روشی که در مدل‌های قبلی کار می‌کرد، عمل می‌کند. یعنی عملکرد شما را برای بازی افزایش داده و عوامل حواس‌پرتی و مزاحم را از بین می‌برد. به این شکل می‌توانید تجربه‌ای همه‌جانبه‌تر از بازی خود داشته باشید. در این سیستم همچنین گزینه‌هایی برای پخش موسیقی، ضبط صفحه‌نمایش و مدیریت فن وجود دارند. 

کیفیت دوربین‌های Red Magic 6s pro چگونه است؟

با این‌همه مشخصات خوب و کیفیت بالا، اما Red Magic 6s pro در برخی زمینه‌ها مشخصا عالی نیست و در رأس آنها دوربین قرار دارد. در این گوشی هوشمند شما 3 دوربین شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی و ماکروی 2 مگاپیکسلی دریافت خواهید کرد. البته لنز ماکرو تقریبا بی‌فایده است چون با اینکه می‌تواند به حد کافی به سوژه نزدیک شود اما نمی‌تواند سطح قابل قبولی از وضوح از آن ارائه دهد. دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض هم عکس‌هایی تار و صاف با محدوده دینامیکی محدود می‌گیرد. بااین‌حال، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی تقریبا گوشی را نجات می‌دهد. این دوربین می‌تواند به کمک هوش مصنوعی، تصاویری واضح و شفاف با سطح قابل قبولی از کنتراست ثبت کند. البته زمانی که هوا تاریک شده یا نور کم می‌شود، تقریبا نمی‌توانید روی هیچ‌کدام از دوربین‌های نوبیا حساب کنید. 

دوربین های Red Magic 6s pro

عمر باتری رد مجیک 6S pro چگونه است؟

باتری حجیم 5050 میلی‌آمپر ساعتی Red Magic 6s pro به‌خوبی برای تأمین انرژی این گوشی بزرگ کافی است. البته میزان عمر باتری بیشتر به نحوه استفاده خودتان بستگی دارد. در تست‌های انجام‌شده، مشخص شد عمر باتری این گوشی حتی از Red Magic 6 با باتری یکسان هم بهتر است. به‌نحوی‌که حتی با تنظیم نمایشگر روی 165 هرتز، تقریبا تا 13 ساعت دوام آورده است. به نسبت این نتیجه، هرچه کمتر یا بیشتر از آن کار بکشید می‌توانید مدت‌زمان طولانی یا کمتری از آن استفاده کنید. با تمام اینها کمی عجیب است که باتری تنها تا 66 وات شارژ سریع را پشتیبانی می‌کند. البته نسخه‌ای که در چین ارائه شده تا 120 وات را هم پشتیبانی می‌کند. 

آیا Red Magic 6s pro را بخریم؟

گوشی نوبیا Red Magic 6s pro در زمینه گیمینگ، گوشی خوبی است و مشخصات تأثیرگذاری دارد. به لطف پردازنده اسنپ دراگون 888+، قدرت بسیار بالایی دارد و با نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی، یکی از بهترین نمایشگرها را برای بازی ارائه داده. ویژگی‌های مخصوص بازی مثل فن خنک‌کننده اختصاصی و دکمه‌های بسیار حساس و پاسخگوی محرک شانه‌ای به‌خوبی با هم در تعامل هستند تا بهترین تجربه را از بازی با این موبایل فراهم کنند. همین موجب می‌شود، Red Magic 6s pro در بین بهترین گوشی‌های گیمینگ موجود قرار بگیرد. به تمام اینها، طراحی زیبا و ساده و قیمت مناسب را هم اضافه کنید تا به یکی از بهترین گزینه‌ها برای گیمرهای موبایلی برسید. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
September 2021
تاریخ شمسی
شهریور 1400
طول و عرض
169.9x77.2 میلی متر
ضخامت
9.5 میلی متر
وزن
215 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 Plus 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.0 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660
حافظه داخلی
512 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
18 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.8 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
700 nits (typ)
تراکم پیکسلی
387 ~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41, 66
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 28, 41, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide سایز سنسور 1/1.97 اینچ دریچه دیافراگم f/1.8 فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 0.7 میکرومتر فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide سایز سنسور 1/4.0 اینچ دریچه دیافراگم f/2.0 فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر ˚120
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide دریچه دیافراگم f/2.0 ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر سایز سنسور 1/4.0 اینچ
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps - HDR
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5050 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر تشخیص ضربان قلب (heart rate)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps
سایر قابلیت‌ها
Power Delivery 3.0 - Quick Charge 5 - بدنه حساس به فشار - مجهز به فن خنک‌کننده داخلی - نور پس‌زمینه RGB در پنل پشتی - امکان اتصال لوازم جانبی
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل زد تی ای مدل Nubia Red Magic 6s Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 18/512 گیگابایت
گوشی موبایل زد تی ای مدل Nubia Red Magic 6s Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 18/512 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
September 2021
تاریخ شمسی
شهریور 1400

طراحی

طول و عرض
169.9x77.2 میلی متر
ضخامت
9.5 میلی متر
وزن
215 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 Plus 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.0 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660

حافظه

حافظه داخلی
512 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
18 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.8 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
700 nits (typ)
تراکم پیکسلی
387 ~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41, 66
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 28, 41, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide سایز سنسور 1/1.97 اینچ دریچه دیافراگم f/1.8 فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 0.7 میکرومتر فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide سایز سنسور 1/4.0 اینچ دریچه دیافراگم f/2.0 فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر ˚120
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide دریچه دیافراگم f/2.0 ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر سایز سنسور 1/4.0 اینچ
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps - HDR
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر تشخیص ضربان قلب (heart rate)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
Power Delivery 3.0 - Quick Charge 5 - بدنه حساس به فشار - مجهز به فن خنک‌کننده داخلی - نور پس‌زمینه RGB در پنل پشتی - امکان اتصال لوازم جانبی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5050 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 66 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم