برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

قوانین و مقررات استفاده از خدمات دیجی دو

مشتری گرامی، با تشکر از شما برای انتخاب ما به منظور ارائه خدمات و محصولات، در این صفحه تمامی قوانین و مقررات، مشخصات، ریسک‌ها و مسئولیت و سلب مسئولیت‌های ما در قبال شما و بالعکس درج شده است. لطفا تمامی موارد را بادقت مطالعه کنید. هرگونه فعالیت، استفاده و بهره‌برداری از سایت دیجی دو، به معنی پذیرفتن این قوانین از سمت شما تلقی می‌شود.

تعریفات رایج 

مشتری یا کاربر: هر شخصی که با ثبت اطلاعات خود در سایت، حساب کاربری ایجاد کرده و اقدام به استفاده از خدمات یا خرید محصولات مجموعه کند، به‌عنوان مشتری یا کاربر شناخته می‌شود. 

فروشنده کالا و خدمات: شرکت، مجموعه، مؤسسه یا سمتی که خدمات یا محصولاتی را فراهم می‌کند و مسئولیتی در قبال آنها دارد، به‌عنوان فروشنده شناخته می‌شود. 

قوانین عمومی

تمامی قوانین و موارد ذکر شده در این صفحه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، تجارت الکترونیک و رعایت حقوق مصرف‌کننده هستند. هرگونه تغییر در این موارد، در همین صفحه به‌روزرسانی شده و پذیرفتن این مقررات به معنی پذیرش تغییرات آنها است.

ارتباطات الکترونیکی

ارتباط فروشنده و مشتری در سایت دیجیدو عمدتا بر بستر اینترنت انجام شده و تحت عنوان ارتباط الکترونیکی شناخته می‌شود. یعنی تمام فعالیت شما در سایت این مجموعه، اعم از ثبت سفارش، مقایسه کالاها یا هر درخواست دیگری شامل این نوع از ارتباط می‌شود. پاسخگویی دیجیدو هم عمدتا به همین شکل و از طریق راه‌های ارتباطی ایمنی است که داخل سایت منتشر شده‌اند. 

همچنین دیجی دو جهت اطلاع‌رسانی درباره رویدادها، خدمات و خبرها برای اعضای سایت و کاربران خود، ایمیل و پیامک ارسال می‌کند. البته مشتریان می‌توانند در هر زمانی با لغو عضویت خبرنامه، از دریافت این اطلاع‌رسانی‌ها انصراف دهند. 

روش‌های ارتباطی دیجی دو 

ایمن‌ترین و قابل‌اعتمادترین روش برقراری ارتباط دیجی دو با مشتریان، وبگاه اینترنتی مجموعه به نشانی WWW.Digido.ir و اطلاعات تماس ذکر شده در آن است. مشتریان عزیز باید در نام سایت دقت کرده و دچار اشتباه نشوند، چون دیجی دو به‌غیراز این نشانی با پسوند .ir ، هیچ آدرس اینترنتی دیگری ندارد. 

دیجی دو در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام، تلگرام، توییتر و لینکدین حضور داشته و در هر مجموعه‌ای خارج از اینها، فعالیتی نداشته و با مشتری ارتباط برقرار نخواهد کرد. 

برای برقراری ارتباط با ما می‌توانید از جزئیات ذکر شده در بخش تماس با ما در سایت دیجی دو، استفاده کنید. هرگونه تغییر در شماره‌تلفن‌ها یا آدرس در همین قسمت، به‌روزرسانی خواهد شد. 

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

حریم خصوصی کاربران برای دیجی دو ارزشمند بوده و این مجموعه خود را موظف می‌داند در برابر حفظ و نگهداری از آنها تمام توان خود را به کار گیرد. 

از طرفی، حریم دیجی دو هم باید توسط کاربر رعایت شود و استفاده از هر یک از خدمات سایت، به معنی پذیرش این مهم است و تخطی از قوانین منجر به پیگیری قانونی خواهد شد. 

تمامی مطالب مندرج در سایت دیجی دو و جزئیات مختلف مانند متون، مقالات، تصاویر، اجزای گرافیکی، موارد قابل دانلود و کپی، آیکون، لوگو و... دارایی‌های دیجی دو هستند و استفاده و بهره‌برداری از آنها بدون داشتن مجوز و اجازه، حق پیگرد قانونی را برای این مجموعه در پی دارد. به‌علاوه، اسامی و علائم تجاری ثبت شده به نام این مجموعه در هر یک از زمینه‌های خدمات، منحصر به دیجی دو بوده و استفاده آنها با مقاصد تجاری، پیگرد قانونی خواهد داشت. 

همچنین بهره‌برداری از مشتقات وب‌سایت یا انجام کارهایی چون داده‌کاوی، دانلود یا کپی اطلاعات مهم سایت، استفاده از ابزار استخراج داده و ربات‌ها و... توسط کاربران مجاز نیست و می‌تواند منجر به پیگیری قانونی توسط دیجی دو شود. 

مورد قابل‌توجه دیگر این است که مشتری در هنگام استفاده از هرگونه خدمات و سرویس‌های دیجی دو، خود مسئول حفظ محرمانه‌گی حساب کاربری، اطلاعات و رمز عبور خود خواهد بود و عواقب تمامی فعالیت‌های انجام شده با هر حساب کاربری، متوجه صاحب آن حساب است.  

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

هر روز کاری، از شنبه تا پنجشنبه به‌استثنای تعطیلات عمومی بوده و ساعت کاری دیجی دو، از شنبه تا چهارشنبه از 9 صبح تا 18 و پنجشنبه‌ها از 9 صبح تا 14 است. سفارش‌های ثبت شده در این روزها و ساعات، در طول همان روز و سفارش‌های ثبت شده در روزهای تعطیل، در اولین روزکاری بعد رسیدگی می‌شوند. بااین‌حال سایت به طور 24 ساعته فعال است و مشتریان می‌توانند جهت بررسی و ثبت سفارش در هر زمانی که خواستند، اقدام کنند. 

ثبت سفارش در دیجی دو تنها از طریق ارسال کد پیگیری با پیامک و پیش‌فاکتور از طریق ایمیل، نهایی شده و در حالت رسیدگی قرار می‌گیرد. 

بازگردانی وجه یا جایگزینی سفارش

دیجی دو تمام تلاش خود را برای فراهم نمودن کالا و خدمات به کار می‌بندد. بااین‌حال درصورتی‌که به هر دلیل، موجودی محصولی به اتمام برسد، حق کنسلی و بازگرداندن وجه حتی پس از اقدام مشتری برای ثبت سفارش، در اختیار دیجی دو است. کاربر می‌تواند وجه پرداخت شده را باز پس گرفته یا کالای دیگری را جایگزین محصول ناموجود کند. اختلافات قیمتی کالای جدید با قدیمی، در این صورت توسط دیجی دو به کاربر اطلاع داده شده و اقدامات لازم درباره آن انجام خواهد شد.  

در صورت بروز هرگونه مشکل در خرید، مانند انصراف مشتری یا اتمام موجودی، در صورت تأیید توسط دیجی دو و توافقات حاصله، وجه پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت به‌حساب مشتری بازگردانده می‌شود.  

دیجی دو می‌تواند بدون اطلاع قبلی، سفارش گیری را متوقف کرده و فروش خود را معلق کند. در این شرایط، تمامی سفارش‌های ثبت شده پیش از توقف سفارش گیری، مانند روال قبلی ارسال خواهند شد. 

در صورت بروز اشتباه یا خطا در زمینه قیمت و ارزش مالی کالاها، حق بلااثر کردن سفارش، برای دیجی دو محفوظ است. مبالغ واریز شده مشتری در این حالت به حساب اعلام شده توسط آنها واریز خواهد شد. مشتری با اطلاع از این مورد اقدام به خرید کرده و حق ادعایی در مورد آن را نخواهد داشت. 

همچنین مهم است که مشتریان در هنگام ثبت سفارش، اطلاعات خود را صادقانه و صحیح در فرم تکمیل سفارش وارد کنند. در غیر این صورت سفارش ایشان قابل‌پیگیری نخواهد بود و عواقب متوجه خود مشتری است. 

البته مشتریان می‌توانند آدرس و شماره تماس شخص دیگری را برای تحویل سفارش وارد کنند؛ در این صورت، فرد تحویل‌گیرنده باید در زمان دریافت کالا، کارت شناسایی خود را نشان دهد. 

خسارت در هنگام حمل‌ونقل

دیجی دو با فراهم‌کردن امکانات مناسب، تمام تلاش خود را در جهت کاهش خسارت‌های احتمالی در زمان حمل‌ونقل به کار گرفته است. ما تلاش می‌کنیم سفارش‌های مشتریان با نهایت دقت بسته‌‌بندی شده و تا رسیدن به مقصد دچار مشکل نشوند. 

بااین‌حال، سفارش‌های ارسال شده توسط پست یا هر مجموعه حمل‌ونقل شخص ثالثی، بیمه می‌شوند و در صورت بروز مشکل، خسارت آنها بر عده شرکت حمل‌ونقل خواهد بود. اطلاعات نحوه ارسال و جزئیات بارنامه، در زمان ارسال از طریق پیامک به اطلاع مشتری خواهند رسید. 

آسیب‏‌های ناشی از حمل‌ونقل باید در عرض 24 ساعت پس از تحویل، به پشتیبانی دیجی دو اطلاع داده شده و کالای آسیب‌دیده به همراه صورت‌جلسه رسمی شرکت حمل‌ونقل و تمام متعلقات و فاکتور برای دیجی دو ارسال شود. 

بازگردانی و تعویض کالا

پس از بروز هر مشکلی، ابتدا دیجی دو را در جریان قرار داده و محصول را به شیوه گفته شده در سایت، به شرکت دیجی دو بفرستید. کارشناسان مجموعه محصول را بررسی کرده و در صورت تأیید مشکل، برای رفع آن با شما تماس خواهند گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به بخش "ضمانت تعویض کالا" در سایت مراجعه کنید. 

درصورتی‌که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط دیجی دو دریافت نشود، امکان سرویس‌دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می‌شود.

اگر موجودی کالای آسیب‌دیده تمام شده و دیجی دو نتواند آن را با کالای مشابه دیگری جایگزین کند می‌تواند مبلغ کالا را تا 72 ساعت آینده به مشتری بازگرداند. نوسانات قیمتی تأثیری روی این مبلغ نخواهند داشت. 

سیاست قیمت‌گذاری

ما در دیجی دو تلاش می‌کنیم در نهایت احترام به حقوق مشتریان نسبت به تعیین قیمت کالاها اقدام کنیم. در نهایت قیمت‌های ارائه شده بر اساس خرده‌فروشی بوده و با محاسبه تمامی متعلقات و اقدامات انجام شده و مالیات و ارزش‌های افزوده تعیین می‌گردند.  

هزینه بیمه، بسته‌بندی، ارسال و... در هنگام ثبت سفارش قابل رویت بوده و در همان زمان دریافت خواهند شد. 

باتوجه‌به نوسانات بازار و تأمین کالا از منابع مختلف، ممکن است روند تهیه و موجودی کالا دچار مشکل شود و این قبل از ثبت سفارش به طور قطعی قابل اعلام نیست. به همین دلیل اگر  سفارشی به هر دلیل قابل ارسال نباشد، دیجی دو مراتب را دراسرع‌وقت به اطلاع کاربر می‌رساند. 

نمایندگی

دیجی دو در هیچ جایی از کشور نمایندگی فروش یا خدمات پس از فروش نداشته و تمام سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل‌ارائه از طریق دفتر اصلی شرکت واقع در شهر تهران رسیدگی و کنترل می‌شوند. لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلفی در این زمینه، هرچه سریع‌تر ما را در جریان بگذارید. 

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل‌اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، دیجی دو هیچ‌گونه مسئولیتی ندارد.

دیجی دو خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم