برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Plus

 Samsung Galaxy Buds Plus Wireless Headphone

 Samsung Galaxy Buds Plus Wireless Headphone

  • رابط : بلوتوث
  • نوع اتصال : بی سیم
  • ویژگی های خاص :  وزن سبک و سهولت در حمل
  • باتری : ظرفیت 85 میلی آمپر ساعت
  • کیس شارژ : ظرفیت باتری 270 میلی آمپر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
بلوتوث
بی سیم
دو گوشی
مکالمه، ورزش، کاربری عمومی
اسپیکر: دینامیک دوطرفه (ووفر+توییتر)
توضیحات

معرفی هدفون گلکسی بادز پلاس

گلکسی بادزپلاس یکی از جدیدترین محصولات 2020 سامسونگ می باشد که در کنار خانواده سری s20 معرفی شده است. بارزترین ویژگی این هدفون، سازگاری فوق‌العاده با گوشی‌های سری Galaxy سامسونگ می باشد. سامسونگ ایرپاد بی سیم خود را با همکاری AKG تولید کرده است. بنابراین ایربادهای سامسونگ قادر خواهند بود تا کیفیت صدای بسیار خوبی را به کاربران ارائه دهند.

نسل جدید هدفون های سامسونگ تغییرات زیادی نسبت به نسل گذشته داشته است. از جمله این تغییرات، افزایش عمر باتری از ۶ به ۱۱ ساعت می باشد. جعبه‌ بادز پلاس نیز با دارا بودن باتری ۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی، می تواند ۱۱ ساعت به عمر باتری اضافه کند تا این هدفون بی سیم سامسونگ بتواند درمجموع ۲۲ ساعت موسیقی را پخش کند. جعبه نگهدارنده این هدفون بی سیم سامسونگ از طریق USB-C و یا با شارژرهای بی‌سیم با فناوری Qi شارژ می گردد.

معرفی بادز پلاس

این هدفون ها با دستگاه‌های مبتنی بر iOS 10  سازگاری دارند. بهره‌گیری از سنسورهای شتاب سنج، IR و Hall از دیگر ویژگی‌های این محصول است. در این ایرباد نسخه 5.0 فناوری بلوتوث استفاده شده است که کیفیت بالاتری را ارائه می‌دهد و به خوبی با گوشی هوشمند سازگاری داشته و بدون قطع و وصلی می توان به موزیک گوش داد. این هدفون سامسونگ از طریق پین به کیس نگهدارنده خود متصل شده و شارژ می‌شود. همچنین بادز پلاس دارای دستیار بیکسبی می باشد که می‌توانید بدون برداشتن گوشی موبایل خود به تماس هایتان پاسخ دهید.

با خرید هدفون گلکسی بادز پلاس می‌توانید بدون نیاز به برداشتن گوشی موبایل، به موزیک گوش داده و مکالمه کنید. همچنین در هر یک از ایربادها یک میکروفون وجود دارد که قابلیت حذف نویز دارند و هنگام مکالمه یا دریافت فرامین صوتی، به خوبی صدا را دریافت می‌کنند.

بادز پلاس

معیارهای خرید هدفون گلکسی بادزپلاس

طراحی هدفون گلکسی بادز پلاس

سامسونگ در ساخت این هدفون از قواعد کلی استفاده کرده و از نظر ظاهری تغییرات زیادی را شاهد نیستیم.  گلکسی بادزپلاس همانند نسخه های قبلی خوددارای کیس شارژ بیضی شکلی می باشد. این هدفون برای گوش دادن به انواع سبک‌های موسیقی در شرایط مختلف انتخاب خوبی می باشد.طراحی جدید و ظریف این هدفون، آنقدر جمع و جور انجام شده که می‌تواند به راحتی در کنار سایر وسایل شما قرار بگیرد.

بادز پلاس، دارای بدنه ای جمع و جور و ظاهری براق می باشد و در رنگ های متنوعی روانه بازار شده است. این هدفون دارای باتری قدرتمند می باشد که شارژ لازم برای 11 ساعت پخش موسیقی را امکان پذیر می سازد.

طراحی بادز پلاس

این مقدار با در نظر گرفتن کیس شارژر، در حدود 22 ساعت افزایش خواهد داشت. درایورهای این هدفون توسط شرکت AKG طراحی شده است. این هدفون دارای سه میکروفون می باشد که دو میکروفون آن خارجی و یک میکروفون آن داخلی می باشد و زمان برقراری تماس‌های تلفنی، میزان نویز محیط را به حداقل می رساند و صدا کاملا شفاف پخش می شود.

کیفیت صدای هدفون گلکسی بادز پلاس

گلکسی بادزپلاسدارایاسپیکر دو طرفه جدیدی می باشد.همچنین این هدفون دارای درایورهای تقویت شده می باشد که نتیجه آن، صدایی قدرتمند، شفاف و بیسی عمیق هنگام گوش دادن به موسیقی می باشد. با این هدفون قادر خواهید بود جزئیات موسیقی و ویدئوها را با صدای عالی و باکیفیت که توسط AKG توسعه داده شده است، دریافت کنید.

این هدفون سامسونگ، صدایی با کیفیت استودیو و طبیعی در اختیار کاربر می گذارد که گوش دادن به پادکست ها، کتاب های صوتی و همچنین تماس های تلفنی را لذت بخش تر ساخته است. هدفون‌های توگوشی این مدل، طوری تنظیم شده تا صدایی زنده، با وضوح بالا و با کیفیت را به گوش کاربر برساند. میکروفن‌های این محصول قادر خواهد بود تا صدای مزاحم پس‌زمینه را به کلی از بین ببرد.

رنگبندی بادز پلاس

حتی این قابلیت را دارد که شرایط محیط شما را تشخیص داده و برای دور نگه داشتن صداهای غیرضروری از مکالمه شما، بین میکروفن‌های داخلی و خارجی جابه‌جا ‌شود. قابلیت دیگر این هدفون این است که می توانید به راحتی با جهان اطرافتان همراه شوید. این هدفون طوری طراحی شده که به شما اجازه می‌دهد بدون اینکه آن را از گوش خود درآورید، ‌بسرعت توجه خود را به سمت محیط اطرافتان برده و اتفاقات پیش روی خود را مشاهده کنید.

باتری هدفون گلکسی بادز پلاس

باتری کوچک و پربازده بادز پلاس در یک نوبت شارژ می تواند تا 6 ساعت شما را از شارژ بی نیاز گرداند و بدون نگرانی از شارژ باتری، به گوش دادن موسیقی بپردازید. این هدفون با یکبار شارژ می تواند در حدود 11 ساعت موسیقی پخش کند و این مقدار با استفاده از کیس شارژ، به 22 ساعت قابل افزایش می باشد. همچنین با پشتیبانی از شارژ سریع، این هدفون ها می توانند با 3 دقیقه شارژ در حدود 1 ساعت موسیقی پخش کنند. عمر واقعی باتری و زمان شارژ شدن ممکن است با توجه به شرایط استفاده متفاوت باشد.

چرا هدفون گلکسی بادز پلاس را بخریم؟

این هدفون سامسونگ قادر است به محض قرار گرفتن در گوش موسیقی پخش کند یا هنگام برداشتن آن‌ها از گوش، موسیقی را قطع کند. همچنین این محصول سامسونگ، قابلیت پخش موسیقی و پادکست های اسپاتیفای را به صورت مستقیم و تنها با فشردن یک دکمه امکان پذیر ساخته است.

خرید بادز پلاس

این هدفون علاوه بر داشتن 3میکروفون، مجهز به بلندگوهای داینامیکی دو خروجی در کنار این میکروفون ها برای رسیدن به کیفیتی عالی می باشد. قیمت هدفون گلکسی بادز پلاس با توجه طراحی منحصر به فردی که دارد بسیار مناسب می باشد. این هدفون در سه رنگ مشکی، سفید و زرد عرضه شده است.

نظرات کاربران پس از خرید هدفون گلکسی بادز پلاس

با استفاده از این هدفون سامسونگ، بدون نگرانی از شارژ باتری، به گوش دادن موسیقی بپردازید. بادز پلاس با یکبار شارژ، در حدود 11 ساعت موسیقی برای شما پخش می کند و حتی با استفاده از کیس شارژ، می توانید عمر باتری را به 22 ساعت افزایش دهید. همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می کند. این باتری قدرتمند و پایین بودن قیمت هدفون گلکسی بادز پلاس نسبت به رقیب اصلی خود یعنی ایرپاد اپل و ویژگی‌های منحصر به فردی که این محصول دارا می‌باشد، خرید هدفون گلکسی بادز پلاس را به انتخابی مناسب تبدیل کرده است.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
۱۹/۲x۲۲/۵x۱۷/۵ میلی متر
وزن
۶/۳ گرم
نوع اتصال
بی سیم
نوع گوشی
دو گوشی
مناسب برای
مکالمه، ورزش، کاربری عمومی
رابط
بلوتوث
نسخه بلوتوث
۵
حذف صدای محیط (noise cancellation)
دارد
مقاومت در برابر آب
دارد
مقاومت در برابر رطوبت
دارد
نوع باتری
هدفون: ۸۵ میلی‌آمپرساعت - کیس: ۲۷۰ میلی‌آمپرساعت
باتری
85 میلی‌آمپر بر ساعت
عمر باتری
مکالمه ایرباد: ۷/۵ ساعت - کیس+ایرباد: ۱۵ ساعت
اقلام همراه هدفون
کیس شارژ
دیگر ویژگی ها
اسپیکر: دینامیک دوطرفه (ووفر+توییتر)
سازگار با
اندروید، iOS
میزان شارژ در حالت پخش موسیقی
ایرباد: ۱۱ ساعت - کیس+ایرباد: ۲۲ ساعت
میکروفون
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(3)
رتبه‌بندی کلی
5
3 نظرات
At its best!!

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
هدفون بی سیم سامسونگ Galaxy Buds Plus
هدفون بی سیم سامسونگ مدل Samsung Galaxy Buds Plus Wireless Headphones
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

ابعاد
۱۹/۲x۲۲/۵x۱۷/۵ میلی متر
وزن
۶/۳ گرم

اتصالات و امکانات

میکروفون

باتری

نوع باتری
هدفون: ۸۵ میلی‌آمپرساعت - کیس: ۲۷۰ میلی‌آمپرساعت
باتری
85 میلی‌آمپر بر ساعت
عمر باتری
مکالمه ایرباد: ۷/۵ ساعت - کیس+ایرباد: ۱۵ ساعت
میزان شارژ در حالت پخش موسیقی
ایرباد: ۱۱ ساعت - کیس+ایرباد: ۲۲ ساعت

سایر مشخصات

نوع اتصال
بی سیم
نوع گوشی
دو گوشی
مناسب برای
مکالمه، ورزش، کاربری عمومی
رابط
بلوتوث
نسخه بلوتوث
۵
حذف صدای محیط (noise cancellation)
مقاومت در برابر آب
مقاومت در برابر رطوبت
اقلام همراه هدفون
کیس شارژ
دیگر ویژگی ها
اسپیکر: دینامیک دوطرفه (ووفر+توییتر)
سازگار با
اندروید، iOS

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم