برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل ال جی W10 دو سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت

LGW10 Dual Sim 32GB RAM 3GB Mobile Phone

LG W10 Dual Sim 32GB RAM 3GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 3 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 13 - 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
3 گیگابایت
32 گیگابایت
9.0
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی ال جی W10

گوشی W10 یکی از جدیدترین محصولات کمپانی ال جی است که در جولای سال ۲۰۱۹ همراه با پشتیبانی از دو سیم کارت روانه بازار شده است. این محصول از یک صفحه نمایش خول ۶.۱۹ اینچی بهره می‌برد و یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی می‌تواند نیاز شما را در طول روز برطرف کند. حافظه داخلی این محصول ۳۲ گیگابایت است و در یک مدل با رم ۳ گیگابایتی عرضه می‌شود.

معیارهای خرید گوشی ال جی W10

صفحه نمایش

ال جی در ساخت صفحه نمایش گوشی W10 از یک پنل IPS در اندازه‌ی ۶.۱۹ اینچی استفاده کرده است و مطابق انتظار تعداد ۱۶ میلیون رنگ در آن به‌کار رفته است. همچنین باید بدانید که این صفحه نمایش ۸۰.۷ درصد از کل بدنه را به‌خود اختصاص می‌دهد و از نوع لمسی خازنی است. رزولوشن صفحه نمایش ۱۵۱۲ در ۷۲۰ است و تراکم پیسکلی بالای آن سبب می‌شود که رنگ‌های زنده و پویاتری را در این صفحه نمایش شاهد باشیم. میزان پیکسل در هر اینچ این گوشی ال جی هم ۲۷۱ است.

دوربین

دوربین گوشی W10 از یک ماژول دوگانه تشکیل شده است که سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی آن در کنار یک سنسور عمق ۵ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. سنسور اصلی از قابلیت PDAF برخوردار است و سبب می‌شود که نتیجه‌ی بهتری را در عکس‌های خود شاهد باشید. ال جی قول داده است که این محصول نتایج بهتری را در زمینه‌ی کیفیت و روشنایی تصاویر ارائه دهد و نسبت به مدل‌های گذشته پیشرفت را در آن‌ها ببینیم. هر دوی این لنزها از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند و می‌توانند به‌صورت خودکار در ثبت تصاویر دقیق و موثر به شما کمک کنند.

از دیگر قابلیت‌های دوربین گوشی W10 می‌توان به تصاویر پانوراما و HDR اشاره کرد که معمولا یکی از خصوصیات اصلی دوربین گوشی‌های میان‌رده است. طبق انتظار، دوربین سلفی گوشی W10 از دوربین اصلی کارکرد بهتری دارد و سنسور ۸ مگاپیکسلی می‌تواند تصاویر خیره‌کننده پرتره را برای‌تان داشته باشد. کیفیت بالای این دوربین سبب می‌شود که گزینه‌های بهتری برای اشتراک گذاری تصاویر خود در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

بررسی‌ها نشان داده است که کیفیت این دوربین، از نظر بسیاری از کاربران مبتدی و حرفه‌ای تائید می‌شود و مطمئنا لبخند رضایت را برای‌تان به‌همراه خواهد داشت. این دوربین همراه با یک فلاش LED می‌باشد و نیازی نیست که هنگام شب به دوربین اصلی گوشی W10 وابسته باشید. علارغم استفاده از دو فلاش جداگانه برای دوربین اصلی و سلفی، ال جی در ارائه کیفیت مناسب تصاویر گرفته شده توسط دوربین‌های گوشی ال جی W10 در هنگام شب و نور کم، موفق ظاهر نمی‌شود و تصاویر معمولا دارای نویز و تاری هستند. اگرچه این دوربین‌ها در هنگام روز و نور آفتاب، کارکرد موردنظر را ارائه می‌دهند و می‌توانید اشباع رنگی و روشنایی مناسب آن‌ها را تائید کنید.

سخت افزار متوسط مدیاتک و حفظ جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری

گوشی W10 از پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک استفاده می‌کند که نظر اسمی می‌تواند هم رده با پردازنده‌های اسنپ دراگون گوشی‌های مشابه و رقیب باشد. البته همان طور که می‌دانید، عملکرد تراشه چندان قابل تائید نیست و نمی‌توان انتظار اجرای تسک‌های همزمان سنگین و اجرای بازی‌های بزرگی همچون پابجی و Asphalt 9 را داشت. مدل تراشه مدیاتک گوشی W10 از سری هیلو P22 است و هر کدام از هسته‌های این پردازنده، سرعت بالای ۲ گیگاهرتزی ارائه می‌کنند. حافظه رم گوشی ۳ گیگابایت است و پردازنده گرافیکی GE8320 هم صرفا برای بازی‌های متوسط کارایی مناسبی نشان می‌دهد.

گوشی W10 ال جی از آخرین ورژن اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند و می‌توانید سرعت بالای وب‌گردی، دانلود و آپلود فایل‌های خود را در این گوشی شاهد باشید. علارغم اینکه گوشی W10 از قطر کمی برخوردار است، اما هنوز هم جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری در این گوشی حفظ شده است و یکی از نکات مثبتی است که علاقه‌مندان این قابلیت را تحت تاثیر قرار می‌دهد. محصولاتی را دیده‌ایم که علارغم ارائه ویژگی‌های مدرن و به‌روز، همیشه درخواست کاربران مبنی بر قرار دادن جک ۳.۵ میلی‌متری را نادیده می‌گیرند، اما ال جی با وجود محدودیت در زمینه‌ی قطری، همچنان این ویژگی را در گوشی‌های خود حفظ کرده است.

گفتنی است که پردازنده ۱۲ نانومتری گوشی W10 در کنار یک پردازنده گرافیکی مناسب قرار گرفته است و می‌تواند تسک‌های عادی شما را با این محصول پشتیبانی کند. البته پردازنده گرافیکی و کارایی آن را باید در کنار صفحه نمایشی قرار دهید که به‌دلیل استفاده از پنلی با کیفیت و با تعداد رنگ‌های بالا، می‌تواند جلوه‌ی خاصی هنگام اجرای بازی‌های مختلف داشته باشد.

متاسفانه این محصول تنها با سیستم عامل اندروید ۹.۰ عرضه شده است، اما برنامه‌های متناسب برای استفاده روزانه کاربر همچون سرویس‌های گوگل در آن به‌صورت پیش فرض وجود دارد. اسپیکر این محصول همچون دیگر گوشی‌های هوشمند ال جی دارای کیفیت بالایی است و می‌توانید از صدای دالبی با بلندی صدای زیاد استفاده کنید. در نظر داشته باشید که این بلندی صدا اصلا دچار نویز نشده و کیفیتش در حمجم بالاار هم حفظ می‌شود. درگاه USB این محصول از ورژن ۲.۰ است، اما همچنان سرعت بالایی برای این رده از گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود.

باتری با ظرفیت بالا و ماندگاری عالی

شاید نمی‌دانید که باتری‌های پلیمری از یک برتری محسوس نسبت به باتری‌های یونی برخوردار هستند و ال جی با استفاده از یک باتری لیتیوم پلیمری، توانسته است که قابلیت دوام بیشتر را به باتری گوشی W10 ارائه کند. این باتری از ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر ساعتی برخوردار است و می‌تواند تا حدود دو روز همگام استفاده‌ای کم و معقبول از گوشی دوام داشته باشد. در غیر اینصورت آزمایش‌ها نشان داده است که با استفاده نیمه سنگین، کارایی ۱۴ ساعتی را می‌توانید در حالت روشن بودن وای فای گوشی داشته باشید.

حجم بالای باتری این محصول را در کنار امکانات پایین گوشی‌های میان‌رده قرار دهید، تا بدانید که به‌دلیل مصرف کم باتری توسط چنین مشخصات فنی و صفحه نمایشی، باتری یقینا کارایی بیشتری نسبت به مدل‌های پیشرفته آن خواهد داشت. در این صورت دیگر مشکلی از بابت استفاده مدام از گوشی نخواهید داشت و عمر متوسط آن به بیش از یک روز می‌رسد.

طراحی

ال جی همواره گوشی‌های هوشمند و دیگر محصولات الکترونیکی خود را از نظر طراحی با بهترین متدهای روز عرضه می‌کند و باید گفت که گوشی W10 را هم از این قاعده مستثنی نیست. این محصول ظاهری شیک و بادوام دارد و می‌تواند در کنار محصولات هم‌رده و رقیب خود قرار بگیرد. در طراحی این گوشی یک بریدگی در بالای صفحه نمایش دیده می‌شود که برای کاربران شیک پسند یقینا بهترین انتخاب خواهد بود. همچنین باید بدانید که صفحه نمایش گوشی از یک کشیدگی بالا برخوردار است و می‌تواند خوش دستی این محصول را هنگام گرفتن در دست شامل شود. نسبت تصویر صفحه نمایش ۱۹:۹ است و به‌لطف خلاقیت ال جی در زمینه‌ی طراحی، اصلا حس گرفتن یک گوشی بزرگ را نخواهید داشت و بسیاری از کاربران می‌توانند تنها با یک دست با گوشی کار کنند.

وزن گوشی ۱۶۴ گرم است و برای یک گوشی هوشمند بزرگ بهینه و مناسب به‌نظر می‌رسد. در کنار همه‌ی این قابلیت‌ها، به‌قرارگیری برخی از المان‌های مهم هم در طراحی آن اشاره می‌کنیم که اولین مورد دوربین سلفی است. دوربین سلفی در بالای صفحه نمایش و قرار گرفته است و شکل و شمایل مشابه گوشی‌های میان‌رده را دارد. در این بخش حسگرهای مختلفی هم وجود دارد که در کنار ماژول دوربین سلفی قرار می‌گیرند.

اما در پشت گوشی هم برخی از مهم‌ترین ویژگی‌ها قرار گرفته‌اند که می‌توان به حسگر اثر انگشت اشاره کرد. این حسگر معمولا عملکرد خوب و سریعی دارد و می‌تواند یکی از راه‌های مناسب برای بازکردن قفل صفحه ال جی W10 باشد. دوربین دوگانه گوشی W10 در یک ماژول عمودی همراه با یک فلاش LED قرار گرفته است و ظاهر زیبایی را به صحنه‌ی پشتی گوشی اعطا می‌کند. در این زمینه دکمه‌های فیزیکی را هم می‌بینیم که در هر دو لبه‌ی گوشی W10 ال جی قرار گرفته‌اند و چینش آن مطابق با گوشی‌های مدرن امروزی است. دکمه‌های پاور در سمت راست و دکمه‌های بلندی حجم صدا در سمت چپ قرار دارد.

مطابق انتظار در طراحی گوشی‌های ال جی، سیم کارت دوم و کارت حافظه microSDXC را می‌توانید با هم به‌کار ببرید و مثل دیگر محصولات این رده، نیازی نیست که یکی از این موارد را انتخاب کنید. این دو اسلات در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و می‌توانید برای استفاده از ترکیب دو سیم کارت و کارت حافظه، سینی تعبیه شده در این بخش را جداکرده و در داخل آن قرار دهید.

بدنه‌ی این گوشی در ابعاد ۱۵۶ در ۷۶.۲ در ۸.۵ میلی‌متر طراحی شده است و تکنولوژی‌های مخلتفی روی این سیستم استوار شده‌اند. از این بین می‌توان به سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنسور مجاورت اشاره کرد که کارایی مشخصی نسبت به نام ال جی ارائه می‌کنند.

چرا ال جی W10 را بخریم؟

خرید گوشی ال جی W10 شاید از دید کاربران منطقی به‌نظر نرسد، مخصوصا اینکه ال جی به‌عنوان یک شرکت کره‌ای، مدت‌ها است که نام چندانی در صنعت گوشی‌های هوشمند دست و پا نکرده است و گوشی‌های این شرکت بیشتر از اینکه بازار را تحت تاثیر قرار دهد، موردتوجه طرفداران متعصب این شرکت قرار می‌گیرد. ال جی W10 یکی از آن جمله محصولاتی است که کارایی بسیار بهتری نسبت به مدل‌های دیگری دارد که در سال گذشته عرضه شدند. این محصول همراه با W30 برای کاربران معرفی شده و سال گذشته و با داشتن تعادل نسبت خوب توانست قشر بیشتری از طرفداران گوشی‌های هوشمند را به خرید راضی کند. قیمت گوشی ال جی W10 هنوز هم نسبت به مشخصات آن بالا می‌باشد و از نظر اقتصادی تنها برای طرفداران این برند که از کیفیت ساخت گوشی مطمئن هستند، منطقی خواهد بود.

گوشی W10 از یک صفحه نمایش بزرگ نسبت به انتظاراتی که داشتیم عرضه شده است و با استفاده از یک تکنولوژی موردتائید ال جی، تصاویر HD+ همراه با طیف رنگی عالی و گسترده ارائه می‌دهد. در کنار آن لبه‌های صفحه نمایش را داریم که نسبت به محصولات پیشین این کمپانی، از حاشیه کمتری برخوردار است و می‌تواند یک تجربه مدرن و شیک برای کاربران ارائه دهد. گوشی W10 هرآنچیزی که انتظار دارید، ارائه می‌دهد و به واسطه استفاده از تراشه متوسط، برای کارهای روزانه شما کاریی لازم را خواهد داشت.

کاربران پیشرفته گوشی‌های هوشمند در نظر داشته باشند که ال جی W10 از فناوری 4G در آخرین ورژن استفاده می‌کند و منبود سرعتی در زمینه‌ی استفاده از اینترنت نخواهید داشت. شاید این خصیصه‌ی مهم برای بسیاری از کاربران کافی باشد، چرا که در کنار دوربین عالی، بسیاری از افراد از گوشی تنها برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی بهره می‌برند و کافی است که گوشی از نظر اتصال اینترنتی در شرایط مناسبی قرار بگیرد.

فیلم‌برداری با گوشی W10 به‌دلیل استفاده از هوش مصنوعی هوشمند، در شرایط بهتری قرار می‌گیرد و قابلیت‌های نرم‌افزاری گوشی سبب می‌شود که کیفیت تصویری بالاتر از حد انتظار خود دریافت کنید. جلوه‌های ویژه عالی است و می‌توانید از نرم‌افزارهای داخلی دوربین برای زیباسازی تصاویر خود جهت اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید. در آنسوی ماجرا باتری هم یکی از نکات مهمی است که کاربران تمرکز بیشتری روی آن دارند. باتری گوشی W10 از تکنولوژی‌های نوین CorePilot و FinFET استفاده می‌کند که در نهایت عمر طولانی‌تری را برای‌ باتری غیرقابل تعویض آن فراهم می‌کند. یقینا نباید انتظار فعال بودن قابلیت شارژ سریع از یک گوشی با چنین رده قیمتی را داشته باشید.

بررسی‌ها نشان داده است که باتری در حالت نرمال حدود ۲۵ ساعت کارایی دارد و این میزان هنگام استفاده از گوشی برای پخش فیلم پیوسته، به ۱۸ ساعت می‌رسد. همچنین اگر صرفا از گوشی برای پخش موزیک استفاده کنید، ۱۱۹ ساعت روشن خواهند ماند. این محصول از حسگر تشخیص چهره هم برخوردار است که کارایی آن نسبت به دیگر گوشی‌های این رده کمی ضعیف‌تر است. اثر انگشت گزینه‌ی دیگری است که برای امنیت محصول در اختیار شما قرار دارد و در استفاده از آن‌ها مختار خواهید بود.

گوشی W10 از یک قابلیت مخصوص دیگر به‌نام نور شب برخوردار است که خوانایی صفحه نمایش را برای چشم شما راحت‌تر می‌کند و اذیت نخواهید شد. دیگر باید خیسی چشمان خود را فراموش کرده و مطمئن باشید که صفحه نمایش قدرتمند گوشی می‌تواند در حالت Reading Mode یک شرایط پایدار و مناسب را ایجاد کند.

نظرات کاربران پس از خرید ال جی W10

کاربران گوشی W10 را محصول خوبی می‌دانند که در رده‌ی گوشی‌هایی همچون A10 یا A20 سامسونگ قرار می‌گیرد. از زمانی که ال جی گوشی G6 خود را روانه بازار کرد، نزدیک‌ترین مورد به آن را می‌توان W10 دانست که قیمت تقریبا مشابهی هم دارد. گفتنی است که در این رده قیمت می‌توان به مشخصات فنی محصول اعتماد کرده و از کارایی آن لذت برد. کاربران یکی از ویژگی‌های مهم آن را اسلات جداگانه برای کارت حافظه می‌دانند که مشکل حافظه پایین دستگاه را تا حدودی می‌تواند برطرف کند و نیازی هم استفاده به استفاده نکردن از سیم کارت دوم نخواهد بود.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
July 2019
تاریخ شمسی
مرداد 1398
طول و عرض
156x76.2 میلی‌متر
ضخامت
8.5 میلی‌متر
وزن
164 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
32 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.19 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1512 پیکسل
تراکم پیکسلی
271~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1,3,5,8,40,41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
گوشی خوبیه امامتاسفانه هیچگونه خدمات پس ازفروشی نداره

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل ال جی W10 دو سیم کارت ظرفیت 3/32 گیگابایت
گوشی موبایل ال جی مدل W10 دو سیم کارت ظرفیت 32
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
July 2019
تاریخ شمسی
مرداد 1398

طراحی

طول و عرض
156x76.2 میلی‌متر
ضخامت
8.5 میلی‌متر
وزن
164 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P22
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 2.0 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.19 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1512 پیکسل
تراکم پیکسلی
271~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1,3,5,8,40,41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم