برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Go دو سیم کارت ظرفیت 1/8 گیگابایت

Xiaomi Redmi Go Dual Sim 8GB RAM 1GB Mobile Phone

Xiaomi Redmi Go Dual Sim 8GB RAM 1GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 8.1
  • حافظه داخلی : 8 گیگابایت
  • مقدار رم : 1 گیگابایت
  • دوربین : 8 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 2 گیگابایت
8 گیگابایت
اندروید 8.1
4G
3000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی Redmi Go

گوشی ردمی گو در فوریه سال ۲۰۱۹ روانه بازار شده است و با دوربین ۸ مگاپیکسلی و سلفی ۵ مگاپیکسلی می‌تواند یکی از گوشی‌های پایین‌ رده‌ای باشد که امکانات متوسط و خوبی را در اختیارتان می‌گذارد. این گوشی سبک وزن از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و از حافظه‌ی ۸ گیگابایتی برخوردار است. گل سرسبد ویژگی‌های گوشی را می‌توان در باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی آن دید که حداقل نصف روز می‌تواند برای کاربران کارساز باشد.

معیارهای خرید گوشی Redmi Go

یکی از بهترین صفحه‌ نمایش های HD با توجه به قیمت

ردمی گو یقینا با داشتن صفحه نمایش ۵ اینچی که از فناوری IPS استفاده می‌کند، به‌عنوان یکی از گوشی‌های هوشمند بالارده بازار شناخته نمی‌شود و رزولوشن آن HD گزارش شده است. این صفحه نمایش نسبت تصویر ۱۶:۹ دارد و برای محافظت هرچه بیشتر از صفحه نمایش خود، از یک لایه 2.5D شیشه‌ای استفاده می‌کند. همچنین چیزی سبب می‌شود که ساییدگی یا پارگی در این صفحه نمایش چندان دیده نمی‌شود و حتی در صورت افتادن، عملکرد مقاوم و پایداری خود نشان دهد. این ویژگی‌ها نسبت به قیمت گوشی شیائومی ردمی گو کاملا قابل قبول است و نمی‌توان نمایشگر آن را بد دانست.

صفحه نمایش ردمی گو

درواقع حقیقت این است که ردمی گو یکی از بهترین نمایشگر HD بازار نسبت به قیمت را دارد و کاربران می‌توانند عملکرد خوب آن را در نور شب و محیط‌هایی که نور زیاد باعث کاهش زاویه دید بسیاری از گوشی‌های هوشمند می‌شود، مشاهده کنید. این صفحه نمایش رنگ‌ها را بسیار واضح نشان می‌دهد و می‌تواند یک نقطه قوت عالی برای کسانی باشد که از این موارد رنج می‌برند. گفتنی است که این صفحه نمایش نسبت ۲۹۶ پیکسل در هر اینچ دارد و رزولوشن آن هم از نظر عددی ۱۲۸۰ در ۷۲۰ خواهد بود.

دوربین ۸ مگاپیکسلی همراه با امکانات اساسی و رنگ‌‌بندی عالی تصاویر در نور روز

دوربین ردمی گو حاوی ویژگی‌های پایه و موردانتظار یک محصول با این رده قیمت است و وجود همه‌ی آن‌ها اساسی خواهد بود. دوربین اصلی ردمی گو از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی از یک سنسور ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در زمینه فیلم‌برداری هم عملکرد بسیار خوبی دارند. این دوربین از هوش مصنوعی برای خلق تصاویر بهتر استفاده می‌کند و حتی می‌توانید از قابلیت های HDR خودکار و حالت زیباسازی توسط هوش مصنوعی در دوربین سلفی آن نیز استفاده کنید.

دوربین‌ها در نور طبیعی ظرافیت عمل بسیار خوبی دارند و می‌توانند تصاویری با جزئیات تمام ثبت کنند. این روند در نور کم کمی دچار تذلذل می‌شود و در تصاویر ثبت شده دانه‌های کوچکی دیده می شود که برای محصولی با این رده قیمت تقریبا نکته طبیعی محسوب می‌شود. دوربین گوشی ردمی گو غیر از حالت شب، تصاویری با رنگ‌های دقیق ایجاد می‌کند که جزئیات بسیار خوبی دارد و می‌تواند کیفیت بافت‌ها را در هر شرایطی حفظ کند. این روند کاملا در زاویه‌های مختلف تصویر مشخص است . بافت‌های تصاویر در هر فریمی قابل تشخیص هستند.

دوربین ردمی گو

در حالت کلی می‌توان عملکرد دوربین ردمی گو را مناسب کاربرانی دانست که برای تفنن اقدام به‌ عکس‌برداری می‌کنند و چندان علاقه‌ای به استفاده‌ی حرفه‌ای از آن ندارند. در این صورت دوربین شیائومی ردمی کاملا برای شما مناسب خواهد بود و سنسورها به جز مواقعی که ابرها جلوی خورشید را برای نوردهی مناسب می‌گیرند، عملکرد خوب و قابل احترامی دارد. فوکوس خودکار عملکرد بسیار خوبی در این دوربین دارد و به‌اندازه کافی می‌تواند شی متحرک را شناسایی کند. این امکان حداقل چیزهایی است که شما از یک گوشی با این رده قیمت می‌توانید انتظار داشته باشید.

فیلم‌برداری 1080p

دوربین‌های گوشی ردمی گو شما را ناامید نخواهد کرد و حاوی ویژگی‌های بسیار خوبی است که عکس‌برداری را حداقل در نور شب برای‌تان لذت‌بخش می‌کند. دوربین یگانه‌ی ردمی گو از دریچه‌ی دیافراگم f/2.0 بهره می‌برد و در کنار فلش LED از فناوری HDR هم استفاده می‌کند که یکی از لازمه‌های اساسی دوربین گوشی‌های امروزی است. فیلم‌برداری با کیفیت 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را باید جزو نکات مثبت هیجان‌انگیز این دوربین قرار دهیم که لگ ندارد و نرمی خاصی در آن دیده می‌شود.

دوربین سلفی گوشی ردمی گو از دریچه دیافراگم f/2.2 برخوردار است و برای قابلیت فیلم‌برداری آن چیزی از طرف سازندگان ارائه نشده است. قابلیت HDR در این دوربین هم به‌کار رفته است که تصاویر باکیفیتی را برای شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌کند.

ردمی گو

سخت افزار

تراشه‌ی اسنپ دراگون ۴۲۶ کوالکام به‌کار رفته در گوشی ردمی گو، از یک پردازنده‌ی چهار هسته‌ی با ۱.۴ گیگاهرتز استفاده می‌کند که می‌تواند قلب تپنده‌ی ردمی گو باشد. این پردازنده‌ی مناسب از رم یک گیگابایتی استفاده می‌کند و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای‌تان به‌صورت پیش فرض فراهم شده است که البته می‌توانید آن را توسط یک میکرو اس دی تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش دهید. در ردمی گو پورت مخصوص افزایش حافظه microSDXC برای اولین‌بار اضافه شده است و می‌توان آن را نکته مثبتی دانست که حافظه‌ی بسیار کم شیائومی ردمی گو را جبران می‌کند.

اجرای عالی برنامه‌های پیش‌فرض

در حین استفاده از گوشی شیائومی Redmi Go حس راحتی خواهد داشت و اکثر عملکردهای گوشی به‌خوبی کار می‌کنند. درواقع نباید گول مشخصات فنی نسبتا پایین ردمی گو را بخورید، چرا که این مشخصات مناسب حجم برنامه‌هایی است که ردمی گو روی آن‌ها استوار شده است و برنامه‌های کلیدی اندروید ۸.۱ به‌خوبی کار خواهند کرد. همه‌ی برنامه‌ها برای کار روی سطح پایه گوشی ردمی گو طراحی شده‌اند و برای این منظور مورد بهینه‌سازی قرار گرفته‌اند.

ردمی گو دو سیم کارته

برنامه‌های پیش‌فرض خوبی در ردمی گو نصب شده‌اند که از بین آن‌ها می‌توان به آمازون، فیس بوک لایت و مرورگر مینت اشاره کرد. این اپ ها را می‌توانید با سرعت بالایی استفاده کنید و اندروید ۸.۱ جوابگوی مناسبی خواهد بود. گفتنی است که این برنامه‌ها را به‌همراه اپ Go متعلق به کمپانی گوگل، نمی‌توانید از روی گوشی حذف کنید.

لانچر مینت، کاربردی‌تر و سریع‌تر از همیشه

شیائومی ردمی گو از لانچر مخصوص اندروید استفاده نمی‌کند و به جای آن کمپانی از لانچر مینت استفاده کرده است و امکانات سفارشی سازی بهتری را فراتز از حالت معمول به شما پیشنهاد می‌کند. با این لانچر می‌توانید تم‌ها و آیکون‌های شخصی خود را برای گوشی ردمی گو طراحی کنید و حس بدی که نسبت به نبود لانچر اندروید داشته‌اید، کم کم با این قابلیت‌های عالی فراموش‌تان خواهد شد. پس فراموش نکنید که کاربرد این برنامه‌ها همچنان در گوشی شیائومی Redmi Go حفظ شده‌اند و شیائومی تصمیم صحیحی را در این راستا گرفته است.

سهولت در اجرای بازی‌های معمولی با پردازنده‌ گرافیکی ردمی گو

سخت‌افزار محدود ردمی گو نمی‌تواند مانع اجرای درست برنامه‌های اختصاصی گوشی شوند و این در حالی است که اگر همچنان از لانچر گوگل استفاده می‌شد، این امکان با وجود این مشخصات فنی نمی‌توانست تامین شود. با اینکه پردازنده گرافیکی پایین گوشی نمی‌تواند جوابگوی بازی‌هایی همچون پابجی موبایل باشد، اما حداقل می‌توانید بازی‌های رده پایین را به‌خوبی اجرا کنید.

درواقع انتظارات معمولی شما توسط این مشخصات فنی تامین می‌شود و نباید از یک گوشی با چنین رده قیمتی، انتظار عملکرد درخشانی در زمینه اجرای بازی‌های حرفه‌ای داشته باشید. دانلود موسیقی و فیلم کمی از سرعت گوی می‌کاهد، به‌همین خاطر بهتر است که هنگام انجام چنین فعالیت‌هایی، گوشی را قفل کرده و کارهای دیگر خود را به‌بعد موکول کنید. الگوی استفاده از ردمی گو را یاد بگیرید و مطمئن باشید که با رعایت اصول ساده‌‌ای، می‌توانید رضایت خود را از گوشی بالا ببرید.

باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی ردمی گو یکی از بهترین گزینه‌های این رده است

گفتنی است که گوشی ردمی گو از یک باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و طبق تست‌های انجام شده، می‌تواند حداکثر تا ۱۰ روز بدون استفاده روشن بماند. این باتری توانایی ۱۲ ساعت مکالمه، ۷۸ ساعت پخش موسیقی و ۵ ساعت پخش فیلم را دارد و نشان می‌دهد که عملکرد مناسب و قابل قبولی در طول دوره‌ی حیاتش خواهد داشت. درواقع شم وقتی استفاده‌ی بهینه از گوشی داشته باشید، بیش از نیمی از روز را می‌توانید بدون نیاز به شارژ کردن سپری کنید.

ردمی گو

کاربرانی که این رده قیمت را در یک گوشی مشاهده می‌کنند، همیشه به‌دنبال عمر باتری مناسب هستند تا حداقل در طول روز کارکرد مناسب خود را نشان دهد. ردمی گو حاوی چنین ویژگی جذابی است و می‌تواند از اولویت‌های مهم شما در این زمینه باشد و باتری عالی‌اش تا مدت‌ها کار شما را راه می‌اندازد. گفتنی است که این باتری از لیتیم یون ساخته شده است و غیرقابل تعویض است. همچنین هیچ شارژ سریعی هم ندارد و باید مثل باتری‌های معمولی در تایم شب اقدام به شارژ آن کنید.

طراحی سبک و خوش دست گوشی شیائومی Redmi Go

ردمی گو در ابعاد ۱۴۰.۴ در ۷۰.۱ در ۸.۴ میلی متر عرضه شده است و ۱۳۷ گرم هم وزن دارد که نگه داشتن آن را دست بسیار راحت می‌کند. به‌جز بدنه‌ی شیشه‌ی جلویی گوشی ردمی گو، تمام قسمت‌های دیگر از پلاستیک ساخته شده است و می‌توانید دوام بالایی را از آن انتظار داشته باشید. دو سیم کارت در گوشی می‌توانید به‌کار ببرید که از نوع نانو یا دوئال خواهند بود.

طراحی ردمی گو

امکانات دیگر

پورت میکرو اس دی گوشی ردمی گو از فناوری EMMC 5.1 بهره می‌برد و سبب انتقال داده‌ی بسیار سریع آن در هنگام کارکرد با گوشی می‌شود. اسپیکر با صدای بلند و باکیفیتی را در گوشی می‌بینیم و بسی باعث خوشحالی است که جک هدفون ۳.۵ میلی متری هم در آن به کار برده است و به‌راحتی می‌توانید از هدفون در گوشی استفاده کنید. از دیگر امکانات شیائومی ردمی گو می‌توان به بلوتوث ۴.۱ و فناوری جی پی اس اشاره کرد که مطابق گوشی‌های بالارده، امکانات خوبی را برای‌تان فراهم می‌کند. فناوری USB 2.0 هم هنگام اتصال ردمی گو به کامپیوتر، سرعت انتقال بالایی را برای‌تان خواهد داشت.

عملکرد ردمی گو

گوشی ردمی گو در دو طرح رنگی مشکی و آبی عرضه شده است که از رادیو هم پشتیبانی می‌کند. سنسورهای کمی در گوشی به‌کار رفته است و سنسور مجاورت و مجاورت در آن دیده می‌شود.

چرا Redmi Go را بخریم؟

در یک کلام می‌توان گفت که ردمی گو با داشتن یک صفحه نمایش بزرگ ۵ اینچی و سنسورهای دوربین مناسب و معقول، گزینه‌ی مناسبی برای خرید است. قیمت گوشی شیائومی ردمی گو فاش کننده تمام حقیقت‌ها است و نشان می‌دهد که این مشخصات حتی بالاتر از دیگر محصولات مشابه در این رده عمل می‌کند. راندمان گوشی تست شده است و اسنپ دراگون ۴۲۵ وظیفه‌ی خود را به‌خوبی انجام می‌دهد. اندروید ۸.۱ هم مناسب است و گل سرسبد تمام ویژگی‌های گوشی را می‌توان در باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی آن خلاصه کرد که تجمیع‌کننده‌ی یک پکیج خوب برای خرید یک گوشی ارزان قیمت و مناسب است.

گوشی ردمی گو از نظر بسیاری از کارشناسان می‌تواند اولین انتخاب یک کاربر برای ورود به عرصه گوشی‌های هوشمند باشد. شما انتخاب اول خود را می‌توانید ردمی گو قرار دهید و بعدها هم می‌توانید با پایه قرار دادن این گوشی، به‌دنبال انتخاب‌های ایده‌آل تری برای خود باشید.

آنباکسینگ ردمی گو

نظرات کاربران پس از خرید Redmi Go

کاربران بسیاری خرید گوشی شیائومی ردمی گو را در بازار خراب کشور توصیه می‌کنند و امکانات آن مخصوصا باتری را مورد تحسین قرار می‌دهند. عملکرد دوربین را تنها در نور روز قابل قبول می‌دانند و کیفیت نه‌چندان مطلوب آن در شب هنگام را حقیقتی تلخ می‌دانند. همه‌ی کاربران اذعان دارند که با این قیمت نباید انتظار مشخصات بالاتری داشته باشیم و کاربرانی که به‌دنبال امکانات بیشتری هستند، قطعا محصولات بهتری در رده‌های بالاتر می‌توانند داشته باشند. برخی از کاربران هم چند محصول مشابه را توصیه می‌کنند که با کمی افزایش قیمت، می‌توانند امکانات بهتری در اختیارتان قرار دهد.

کاربران زیادی خرید گوشی شیائومی ردمی گو را به‌عنوان یکی از بهترین محصولات شیائومی توصیه می‌کنند. این گوشی در ابتدا اقتصادی‌تر بود، اما با آشفته شدن بازار کشور، شاید بتوان گوشی‌های بهتری با این رده قیمت پیدا کرد و خریداران زیادی به این موضوع اشاره می‌کنند. طراحی و ظاهر گوشی بسیار عالی است و اگر کسی آشنایی چندانی به بازار گوشی‌های هوشمند و مخصوصا شیائومی نداشته باشد، ظاهر گوشی وی را به اشتباه خواهد انداخت. کیفیت ساخت بدنه‌ی گوشی بسیار عالی است و می‌تواند مقاومت بالایی هنگام افتادن و ضربه خوردن داشته باشد. ارزش خرید گوشی تقریبا مناسب است، اما احتمالا در آینده این روند تغییر پیدا خواهد کرد.

کاربران با خرید ردمی گو امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزاری آن را عالی می‌دانند و استفاده از لانچر مینت هم به‌ این روند کمک می‌کند. نوآوری‌های خاصی در گوشی صورت نگرفته است، اما افرادی که برای اولین بار سراغ گوشی‌های هوشمند آمده‌اند، یقینا از استفاده از ردمی گو لذت خواهند برد و اندروید گوشی، جوابگوی بسیاری از کارکردهای گوشی است. استفاده از گوشی بسیار ساده است و نیازی نیست که تخصص خاصی در زمینه گوشی‌های هوشمند داشته باشید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2019
تاریخ شمسی
اسفند 1397
طول و عرض
140.4 70.1x میلی‌متر
ضخامت
8.4 میلی‌متر
وزن
137 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.4 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 308
حافظه داخلی
8 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1280 پیکسل
تراکم پیکسلی
296~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/2.0 - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - لیزر AF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1/5 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 8.1
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3000 میلی‌آمپر/ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی Redmi Go دو سیم کارت ظرفیت 1/8 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Go ظرفیت 8 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2019
تاریخ شمسی
اسفند 1397

طراحی

طول و عرض
140.4 70.1x میلی‌متر
ضخامت
8.4 میلی‌متر
وزن
137 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425
پردازنده ‌مرکزی
چهار هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1.4 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 308

حافظه

حافظه داخلی
8 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
5.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1280 پیکسل
تراکم پیکسلی
296~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
دریچه دیافراگم f/2.0 - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - لیزر AF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1/5 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 8.1
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
3000 میلی‌آمپر/ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم