برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 6

Huawei Band 6 Smart Band

Huawei Band 6 Smart Band

  • GPS : ندارد
  • فرم صفحه : مستطیل
  • صفحه نمایش لمسی : دارد
  • اندازه صفحه نمایش : 1.47 اینچ
  • باتری : 180 میلی‌آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
توضیحات

نقد و بررسی Huawei Band 6 Smart Band

زمانی که نام مچ بند هوشمند را می‌شنویم، چندان به پسوند هوشمند آن اهمیت نمی‌دهیم و فکر می‌کنیم که با دستگاهی منفعل طرف هستیم که فاقد توانایی‌های لازم برای رفع نیازهای ما است. شاید این گزاره، تاحدودی درست به‌نظر برسد و برخی از مچ بندهای هوشمند هم واقعا همین‌طور هستند و کارایی چندانی ندارند؛ اما شرکت نامی هوآوی در این اواخر، طی اقدامی شگفت‌انگیز، مچ‌ بند هوشمندی را معرفی کرده که بی‌هیچ آرایه مبالغه‌ای می‌تواند با یک ساعت هوشمند، هم‌سری کند؛ این مچ بند بی‌نظیر، هوآوی بند ۶ است.

مقدمه‌

اولین چیزی که درمورد این مچ بند هوشمند، خودنمایی می‌کند، اندازه بزرگ‌تر آن نسبت به اکثر مچ بندهای بازار است؛ به گفته خود شرکت هوآوی، بند ۶، ۱۴۸ درصد، افزایش اندازه داشته. به طور استعاری، اگر از مچ بندهای هوشمند و ساعت های هوشمند، میانگین بگیریم، می‌شود هوآوی بند ۶، البته فقط از نظر طراحی و اندازه.

در موارد دیگر، هوآوی بند ۶ می‌تواند با یک ساعت هوشمند برابر باشد؛ این مچ‌ بند، با قابلیت رصد ۲۴ ساعته صربان قلب، پیگیری ۲۴ ساعت پایش اکسیژن خون، قابلیت رهگیری سیکل قائدگی، قابلیت بررسی بیش از ۹۰ حالت ورزشی، قابلیت بررسی خواب استرس، معرفی شده که آن را تا حد یک ساعت هوشمند بالا می‌برند. در ادامه به بررسی دقیق‌تر این مچ بند هوشمند از شرکت هوآوی می‌پردازیم.

Huawei Band 6 Smart Band

طراحی مچ بند هوشمند هوآوی بند ۶

طراحی، چیزی است که این مچ بند هوشمند را از دیگر مچ بندهای هوشمند، مجزا می‌کند. اگر بنای بررسی را بر ادعاهای شرکت هوآوی بگذاریم، با ساعتی طرف هستیم که طراحی‌ای کاملا ارگونومیک دارد. ساعت بر روی یک قاب از جنس پلی کربنات قرار گرفته که به بندهای سیلیکونی پوست دوست و ضد اشعه فرابنش متصل است. بدنه پلی کربناتی در دو رنگ رزگلد برای بندهای صورتی و قرمز و رنگ مشکی برای بندهای مشکی و سبز در دسترس است.

این‌که هوآوی ادعا می‌کند، بندها کیفیت بالایی دارند و منعطف هستند، استفاده طولانی مدت را از این مچ بند بسیار سبک ۱۸ گرمی، آسان جلوه می‌دهد و به دست آسیب نمی‌زند؛ مخصوصا که، هوآوی بند ۶ حتی در خواب هم به بررسی سلامتی شما می‌پردازد. گفته شده که این مچ بند، توانسته گواهینامه ATM5 را اخذ کند که می‌گوید، هوآوی بند ۶ در عمق ۴۰ متری آب، سالم می‌ماند.

نمایشگر مچ بند هوشمند هوآوی بند ۶

هوآوی، نمایشگر مچ بند هوشمند خود را این‌گونه معرفی می‌کند: هوآوی مچ بند ۶، یک نمایشگر آمولد ۱.۴۷ اینچی Fullview دارد. این‌که پنل نمایشی از نوع آمولد بوده و دارای قطر ۱.۴۷ اینچی است، جای بحث ندارد، اما این‌که نمایشگر، اکثر فضای پنل جلویی را در دست گرفته، کمی غریب به نظر می‌رسد. به هر حال، این نمایشگر، نهایت نرخ روشنایی بالایی دارد و استفاده از آن در محیط‌های پرنور آسان است. نمایشگر، با رزولوشن مناسب ۱۹۴ در ۳۶۸ پیکسل معرفی شده و تراکم پیکسلی آن هم، ۲۸۲ پیکسل بر هر اینچ است.

Huawei Band 6 Smart Band

قابلیت‌ها و امکانات مچ بند هوشمند هوآوی بند ۶

شما برای سینک شدن با مچ بند هوشمند هوآوی بند ۶، نیاز به برنامه Huawei Health دارید؛ حداقل سیستم عامل مورد نیاز هم، اندروید ۶ یا IOS 9 است. البته این مچ بند هوشمند با گوشی های هوآوی و آنر، ارتباط راحت‌تری خواهد داشت. هوآوی بند ۶، فاقد جی‌پی‌اس داخلی بوده که موضوع جدی‌ای برای یک مچ بند، به حساب نمی‌آید و شما می‌توانید از جی‌پی‌اس اسمارتفون خود به عنوان جایگزین استفاده کنید.

رابط کاربری بسیار ساده و البته با درون مایه مشکی رنگ برای این مچ بند هوشمند درنظر گرفته شده که استفاده از آن، با درنظر داشتن کلید ناوبری در کنار مچ بند، حتی ساده‌تر هم می‌شود. هوآوی بند ۶، بر روی ۹۶ حالت ورزشی نظارت خواهد داست، البته این نظارت به اندازه چیزی که از ساعت های هوشمند می‌بینید، جدی نیست و این مچ بند، خیلی حرفه‌ای در این زمینه عمل نمی‌کند، ولی کالری شما را می‌سنجد.

مچ بند هوشمند هوآوی، بر روی ضربان قلب شما، نظارتی نسبتا دقیق خواهد داشت و به‌طور ۲۴ ساعته غلطت اکسیژن خون کاربر را بررسی می‌کند. مورد دیگری که این مچ بند به بررسی آن می‌پردازد، خواب کاربر است و کار به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ مچ بند هوآوی بند ۶، سیکل قائدگی کاربر خود را بررسی خواهد کرد و بر روی استرس کاربر نیز نظارت خواهد داشت. 

Huawei Band 6 Smart Band

باتری مچ بند هوشمند هوآوی بند ۶

هوآوی بند ۶، به گفته خود شرکت سازنده، با یک بار شارژ کامل برای ۲ هفته، شارژدهی دارد؛ البته، احتمالا با استفاده‌های سنگین، این ادعای دو هفته‌ای، تقلیل می‌یابد، ولی در کل، هوآوی بند ۶ ازنظر شارژدهی باتری، چشم‌گیر است.

مشاوره در خرید مچ بند هوشمند هوآوی بند ۶

هوآوی بند ۶، مچ بند هوشمندی است که نسبت به اکثریت مچ بندهای هوشمند موجود در بازار، ارجحیت دارد و در تمامی زمینه‌ها سربلند است؛ این مچ بند به راحتی می‌تواند با یک ساعت هوشمند رقابت کند، در حالی که دارای قیمت کم‌تری است. شما می‌توانید هوآوی بند ۶ را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

نوع کاربرد
روزمره - ورزشی
صفحه نمایش
دارد
فرم صفحه
مستطیل
جنس بند
سیلیکون
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.47 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
194x368 پیکسل
Gps
ندارد
سازگاری با
اندروید 6.0 و بالاتر iOS 9.1 و بالاتر
حسگر ها
شمارشگر ضربان قلب سنجش اکسیژن خون شتاب‌سنج ژیروسکوپ
قابلیت ها
دارای 96 حالت تمرینیدارای چراغ قوه
مقاومت در برابر آب
تا عمق 50 متری با استاندارد 5ATM
سایر ویژگی ها
اتصال از طریق بلوتوث
اقلام همراه
کابل شارژ
ظرفیت باتری
65 دقیقه زمان شارژ کامل
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
شیک با قیمت خوب

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 6
مچ بند هوشمند هوآوی مدل Band 6
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

نوع کاربرد
روزمره - ورزشی
صفحه نمایش
فرم صفحه
مستطیل
جنس بند
سیلیکون
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.47 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
194x368 پیکسل

اتصالات و امکانات

Gps
سازگاری با
اندروید 6.0 و بالاتر iOS 9.1 و بالاتر
حسگر ها
شمارشگر ضربان قلب سنجش اکسیژن خون شتاب‌سنج ژیروسکوپ
قابلیت ها
دارای 96 حالت تمرینیدارای چراغ قوه
مقاومت در برابر آب
تا عمق 50 متری با استاندارد 5ATM
سایر ویژگی ها
اتصال از طریق بلوتوث
اقلام همراه
کابل شارژ

باتری

ظرفیت باتری
65 دقیقه زمان شارژ کامل

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم