برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل P40 lite دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

HuaweiP40 lite Dual SIM 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Huawei P40 lite Dual SIM 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 48-8-2 -2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4200 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10
4G
توضیحات

معرفی 'گوشی موبایل هواوی پی 40 لایت

گوشی پی ۴۰ لایت، یکی از گوشی‌های میان‌رده‌ی شرکت هوآوی است. این محصول در تاریخ 7 ماه مارس سال ۲۰۲۰ (معادل می‌شود با 17 اسفند ۱۳۹۹) با حافظه 128 گیگابایتی به بازار عرضه شد. هواوی پی 40 لایت جدید‌ترین عضو خانواده‌ی سری P هوآوی است.

شرکت هواوی این محصول را نخست در کشور اسپانیا به بازار عرضه کرد. در حال حاضر نیز این محصول یکی از برترین محصول‌های میان رده‌ای موجود در بازار اروپا است. هواوی پی 40 لایت از نظر کارایی و ظاهری شباهت بسیار زیادی با هواوی نوا 7i (عرضه شده در بازار مالزی) و هواوی نوا ۶ SE (عرضه شده در بازار چین) دارد.

تراشه‌ی پردازنده‌ی هواوی پی 40 لایت از نوع HiSilicon Kirin 810 است و دارای قطر 7 نانومتر می‌باشد. در ساخت این تراشه از هشت هسته‌‌ی قدرتمند استفاده شده است که سطح توانایی خارق العاده‌ای را برای این محصول ایجاد کرده است. همچنین قرار دهی یک پردازنده‌ی گرافیکی Mali – G 52 MP6 در کنار این تراشه‌ی 8 هسته‌ای مزیت دیگری است که باید به آن توجه کرد.

در کنار تمامی ویژگی‌ها و مشخصه‌های خوب هواوی پی 40 لایت، توانایی اجرای سیستم عامل اندروید ۱۰ و در کنار آن؛ سرویس‌های موبایلی هواوی (HMS) از جمله مزیت‌های متفاوت این محصول به شمار می‌آید.

طراحی هواوی پی 40 لایت

فناوری استفاده شده در صفحه نمایشگر این محصول از نوع فناوری IPS LCD لمسی خازنی است و توانایی اجرای 16 میلیون رنگ را دارد. این محصول مانند بسیار از گوشی‌های میان رده‌ای دارای حاشیه‌های بسیار کم است که زیبایی خاصی را به گوشی بخشیده است. این میزان به گونه‌ای است که نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی این مدل از هواوی تقریبا برابر با 83.5 درصد است.

دوربین اصلی هواوی پی 40 لایت به صورت چهارگانه است و دارای رزولوشن‌های 2، 2، 8 و 48 مگاپیکسل می‌باشد. این محصول در 17 اسفند 99 با رنگ‌های زیبای مشکی، سبز، آبی و صورتی روشن به بازار عرضه شده است.

 معیارهای خرید گوشی هواوی پی 40 لایت

طراحی و ساخت

یکی از دلایل محبوبیت و شهرت گوشی هواوی پی 40 لایت طراحی چشم نواز آن است. طول، عرض و ضخامت این محصول 8.7 × 76.3 × 159.2 میلی‌متر است. وزن آن برابر با 183  گرم است که به نسبت گوشی‌های میان رده‌ای رقیب آن؛ میزان قابل توجه و مناسبی را دارد.

علاوه بر این موارد؛ گوشی هواوی پی 40 لایت دارای 2 اسلات هیبریدی برای قرار دهی سیم کارت‌هایی با ابعاد نانو است. دوربین جلویی آن به اندازه‌ی یک نقطه‌ی کوچک در گوشه‌ی سمت چپ قرار داده شده است. دوربین پشتی آن نیز از نوع چهار گانه است که به صورت مربعی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

در کل؛ این محصول از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. میزان این کیفیت را شما زمانی متوجه خواهید شد که این محصول از شرکت هواوی را در دستان خود بگیرید و با آن کار کنید.

طراحی هواوی پی 40 لایت

پردازنده

شرکت هواوی برای طراحی پردازنده‌ی مرکزی گوشی هواوی پی 40 لایت خود از یک تراشه‌ی  7 نانومتری 64 بیتی نوع HiSilicon Kirin 810 استفاده کرده است. این تراشه ساخت محصول شرکت HiSilicon می‌باشد.

همچنین پردازنده‌ی گرافیکی این گوشی هوشمند از نوع Mali – G 52 - 6MP است. پردازنده مرکزی هواوی پی 40 لایت 8 هسته‌ دارد؛ دو هسته از نوع Cortex-A-76 است و دارای فرکانس 2.27 گیگاهرتزی است، 6 پردازنده‌ی دیگر آن از نوع Cortex-A-55 است که دارای فرکانس 1.88 می‌باشد.

صفحه‌ نمایش 6.4 اینچی با فناوری LTPS IPS LCD

اندازه‌ی صفحه‌ نمایش گوشی هواوی پی 40 لایت 6.4 اینچ و فناوری استفاده شده در طراحی این صفحه نمایشگر FullHD+ از نوع IPS LCD لمسی خازنی می‌باشد. فناوری LTPS IPS LCD لمسی خازنی باعث می‌شود که رنگ‌های اجرا شده در نمایشگر به اندازه‌ی بسیار زیادی واقعی جلوه دهند. البته؛ ممکن است کمی حالت مات و بی روح در آن مشاهده کنید که خب این امر به کیفیت صفحه‌ی نمایشگر کمک شایانی کرده است و تصویر را بیش از حد معمول زنده و حقیقی نمایش می‌دهد. این صفحه نمایشگر قابلیت چند لمسی (Multi Touch) دارا است.

رزولوشن صفحه نمایش گوشی هواوی پی 40 لایت ؛ 2310 × 1080 پیکسل است و میزان تراکم پیکسلی در هر اینچ آن برابر با 398 پیکسل می‌باشد. تعداد رنگ قابل اجزا در صفحه نمایشگر این محصول 16 میلیون رنگ است که فناوری LTPS IPS LCD تاثیر بسزایی در زیبا جلوه دادن این 16 میلیون رنگ دارد.

در هواوی پی 40 لایت بیشتر فضای رویی گوشی را صفحه نمایشگر آن در بر گرفته است. این به گونه‌ای که نسبت اندازه‌ی صفحه ‌نمایش به اندازه‌ی بدنه در این مدل حدوداً 83.5 درصد گزارش شده است. این محصول فاقد هر حاشیه و ناچ می‌باشد و این امر به افزایش زیبایی این محصول افزوده است.

صفحه نمایش هواوی پی 40 لایت

دوربین چهارگانه‌ی با فرم مربعی

در طراحی دوربین گوشی هواوی پی 40 لایت از چهار عدد دوربین در بخش پشتی و یک عدد دوربین ریز در بخش جلویی آن استفاده شده است. در قسمت پشتی، این دوربین‌ها در یک فضای برجسته به صورت مربعی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

از جمله قابلیت‌های دوربین‌ هواوی پی 40 لایت نیز می‌توان به لنز واید و التراواید، قابلیت عکاسی به صورت اچ دی آر (HDR)، قابلیت عکس‌برداری پانوراما (Panorama) و قابلیت فوکوس لمسی ( Touch Focus)، قابلیت عکس‌برداری ماکرو (Macro)، حسگر تشخیص عمق، قابلیت فوکوس خودکار همراه با تشخیص فاز (Phase Detection AutoFocus) اشاره کرد. همچنین چراغ فلاش دوربین در پشت این محصول نیز از نوع LED می‌باشد.

دوربین اول

رزولوشن دوربین اول گوشی هواوی پی 40 لایت جهت تصویر برداری برابر با 48 مگاپیکسل است. لنز این دوربین از نوع سوپر واید (Super wide) است و دارای سایز سنسور 1/2.0 اینچی می‌باشد. دریچه دیافراگم این دوربین f/1.8 است و فاصله کانونی لنز این دوربین 26 میلی‌متر می‌باشد. فوکوس خودکار با تشخیص فاز و توانایی تصویر برداری یا سایز پیکسل 0.8 میلی متری؛ از جمله قابلیت‌های دوربین اول گوشی هواوی پی 40 لایت است.

دوربین هواوی پی 40 لایت

دوربین دوم

رزولوشن دوربین دوم هواوی پی 40 لایت 8 مگاپیکسل است. لنز این دوربین از نوع فوق عریض (ultra wide) است و همچنین دارای با زاویه دید 120 درجه‌ای است که به نوبه‌ی خود بسیار مناسب می‌باشد. میزان دریچه دیافراگم آن برابر با f/2.4 است. اندازه‌ی سایز سنسور این دوربین برابر با1/4.0  اینچ است می‌باشد. فاصله کانونی لنز این دوربین 1.12 میکرومتر است. این بدین معنی است که با استفاده از این دوربین می‌توان تصاویری با سایز پیکسل 1.12 میکرومتری‌ را ثبت نمود.

دوربین سوم

دوربین سوم این محصول دارای رزولوشن 2 مگاپیکسلی است. لنز این دوربین از نوع ماکرو (macro) می‌باشد که اندازه آن 27 میلی‌متر است. سایز سنسور این دوربین 1/5.0 اینچ است و دریچه دیافراگم آن نیز برابر f/2.4 می‌باشد. این میزان برای عنوان یک دوربین با لنز ماکرو، یک عدد بسیار مناسب است. سایز پیکسل‌های این دوربین برابر با 1.75 است و این بدین معنی است که با استفاده از این دوربین می‌توان تصاویری با  سایز پیکسل 1.75 میکرومتر را ثبت کرد. ویژگی ماکرو در این دوربین امکان تصویربرداری از فاصله‌ی 4 سانتی‌متری سوژه را فراهم می‌کند.

دوربین چهارم

رزولوشن دوربین چهارم هواوی پی 40 لایت نیز 2 مگاپیکسل است. لنز این دوربین از نوع depth است که به عنوان سنسور تشخیص عمق تصویر در این گوشی هوشمند تعبیه شده است. این سنسور به کاربران اجازه می‌دهد تا  بتوانند تصاویر عمودی (یا پرتره) زیبا و با کیفیتی را ثبت کنند. همچنین؛ میزان گشودگی دریچه دیافراگم این دوربین برابر با f/2.4 می‌باشد.

فیلمبرداری

فیلم برداری با استفاده از دوربین گوشی هواوی پی 40 لایت با کیفیت 4K یعنی رزولوشن (3840× 2160) و Full HD  یعنی با رزولوشن (1920× 1080) امکان پذیر است. این قابلیت (فیلم بردای) در رزولوشن 2160 × 3840 با سرعت 30 فریم بر ثانیه (2160p@30fps)، در رزولوشن 1080 × 1920 با سرعت‌های 30 فریم بر ثانیه (1080p@30fps) امکان پذیر است.

دوربین سلفی

دوربین سلفی گوشی هواوی پی 40 لایت دارای رزولوشن برابر با 16 مگاپیکسل است. لنز این دوربین از نوع عریض (wide) است و دارای سایز سنسور 1.31  اینچی و میزان گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 می‌باشد. با استفاده از این دوربین ثبت تصاویر تا اندازه‌ی پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر امکان پذیر است.

از جمله قابلیت‌های این دوربین نیز می‌توان به امکان عکاسی HDR اشاره کرد. همچنین؛ فیلمبرداری با رزولوشن 1920 × 1080 (Full HD) و با سرعت 30 فریم بر ثانیه (1080 p @30FPS ) از جمله قابلیت‌های ویژه‌ی دوربین سلفی هواوی پی 40 لایت است.

با استفاده از این دوربین گوشی هواوی پی 40 لایت ؛ جزئیات تصاویر به اندازه‌ی بسیار خوبی ثبت می‌شوند. میزان تفکیک عمق تصویر نیز به اندازه‌ی بسیار خوب است. همچنین؛ توانایی تصویر برداری این دوربین به حد زیادی بالاست و این باعث می‌شود که تصویر شما به نمونه‌ی واقعی شباهت زیادی داشته باشد. تمامی این موارد در هنگام عکس برداری، برای ایجاد یک عکس خوب و با کیفیت بسیار اهمیت دارند.

با اینکه گوشی هواوی پی 40 لایت یک گوشی میان‌رده‌ای است، باید به این نکته توجه کرد که سنسورهای مورد تعبیه در این گوشی هواوی بسیار سنسور‌های دقیق و خوبی هستند. این باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به دلیل وجود چنین سنسورهایی در آن؛ عکاسی خوب و مطلوبی را تجربه کنند.

حافظه هواوی پی 40 لایت

حافظه داخلی حجیم و رم خارق العاده

حافظه داخلی گوشی هواوی پی 40 لایت 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است. همچنین مقدار RAM این محصول 6 گیگابایت است. درگاه پشتیبانی از کارت حافظه جانبی در این گوشی تنها از نوع NM یا نانو مموری ممکن است و حداکثر ظرفیت کارت حافظه قابل اجرا در آن 256 گیگابایت می‌باشد. (استفاده‌ از شیار دوم سیم‌کارت)

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل گوشی هواوی پی 40 لایت نسخه‌ی 10.0 سیستم عامل اندروید است. همچنین رابط کاربری در نظر گرفته شده در کنار سیستم عامل آن از نوع  EMUI10 می‌باشد. قابلیت دوم نرم افزاری این گوشی؛ پشتیبانی از زبان فارسی است. علاوه بر این دو مورد؛ MMS , ایمیل , Push Mail ، برنامه ویرایش عکس , سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube , قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی , قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس , قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF , مرورگر HTML نسل 5 بخشی از قابلیت‌های نرم‌ افزاری دیگر این محصول می‌باشد.

باتری با ظرفیت بالا

گوشی هواوی پی 40 لایت دارای باتری 42۰۰ میلی ‌آمپر بر ساعت است و دارای فناوری Super Charge می‌باشد. این ظرفیت ذخیره انرژی بالا؛ یکی از مزیت‌های دیگر این محصول شرکت هواوی است. این باتری به آسانی می‌تواند یک روز گوشی را روشن نگه دارد. البته؛ این امر در حالی است که کاربران این مدل از هواوی می‌توانند در این بازه زمانی چند ساعت با گوشی خود کارهای سنگین انجام دهند. از نمونه‌ای این کار‌ها می‌توان به بازی کردن (به صورت آنلاین و آفلاین)؛ گوش کردن به موسیقی، تماشای ویدوئو و فیلم، گشت و گذار در فضای مجازی و... نام برد. به طور کل ظرفیت باتری این محصول بسیار بالاست.

این باتری به دلیل ظرفیت بالا و داشتن فناوری Power Bank / Reverse Charging قابل استفاده به عنوان پاور بانک برای شارژ سایر دستگاه‌ها می‌باشد.

باتری گوشی هواوی پی 40 لایت به صورت درون سیستمی است و قابلیت تعویض توسط کاربر را ندارد. شارژ سریع (Fast Battery Charging) آن نیز دارای ولتاژ 40 وات می‌باشد. این قابلیت باعث می‌شود کاربر بتواند در مدت زمان کمتری میزان قابل توجهی از باتری خود را شارژ نماید. به عنوان مثال؛ در آزمایش‌ها 70 درصد از ظرفیت باتری 42۰۰ میلی ‌آمپر بر ساعتی آن؛ در 30 دقیقه شارژ شده است. به طور کلی باطری این محصول یکی از نقاط قوت آن است.

مخابرات و ارتباطات

برای ارتباطات گوشی هواوی پی 40 لایت ، سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر) را برای سیم کارت در نظر گرفته اند. همچنین شبکه‌های ارتباطی این محصول 2G، 3G و 4G می‌باشد. مشخصات شبکه 2G به صورت GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 است و برای هر دو سیم کارت در نظر گرفته شده است. مشخصات شبکه 3G به صورت HSDPA  850 / 900 / 1700 (AWS) / 1900 / 2100 است و همچنین مشخصات شبکه 4G به صورت‌های LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700 / 2100), 5(850), 7(2600) برای هر دو سیم کارت در نظر گرفته شده است.

از جمله فناوری‌‌های ارتباطی گوشی هواوی پی 40 لایت می‌توان به رابط کاربریMIUI 10 ،Wi-Fi 802.11 (dual-band - Wi-Fi Direct, hotspot)،  Bluetooth، hotspot، (A-GPS, GLONASS, ALILEO, QZSS, Beidou | BDS) GPS،  Infrared port،  NFC و  Radio اشاره کرد. نسخه‌ی بلوتوث (A2DP, LE) این محصول نسخه 5.0 است و درگاه کابل اتصال به آن نیز از نوع USB Type C (1.0) می‌باشد. همچنین؛ USB Type C استاندارد 2.0،USB OTG از دیگر قابلیت فناوری این محصول محبوب است.

هواوی پی 40 لایت

حسگرهای لازم

در گوشی هواوی پی 40 لایت حسگرهای متفاوتی تعبیه شده است. وجود حسگر در گوشی‌های هوشمند به یک الزام تبدیل شده است. این حسگرها روز به روز در حال زیادتر شدن هستند. البته؛ شرکت‌های تولیدکننده‌ی لوازم الکترونیکی برای راحتی و بهبود عملکرد کلی این دستگاه‌های خود از این محصولات استفاده می‌کنند. از نمونه‌ای از حسگرهای تعبیه شده در امی محصول می‌توان به در قطب ‌نما (Compass)، حسگر مجاورت (Proximity)، شتاب‌ سنج (Accelerometer) و حسگر تشخیص اثر انگشت (FingerPrint | Side-Mounted) اشاره کرد.

چرا گوشی هواوی پی 40 لایت را بخریم؟

بدون شک گوشی هواوی P40 Liteبا قیمت 300 یوروئی (ارزش هر ارز یورو در بازار جهانی برابر است با 17.000 تومان)یک گوشی مقرون به صرفه است. چرا که شما برای این همه امکانات؛ تنها 300 یورو می‌پردازید. این گوشی میان رده‌ای نسبت به هم‌رده‌های خود در بازار از نظر کیفیت ساخت و صرفه‌ی اقتصادی برتری دارد.

قیمت گوشی هواوی پی 40 لایت به نسبت تکنولوژی تعبیه شده در آن؛ مناسب است. اگر شما به دنبال گوشی هستید که در عین ارزان بودن دارای قابلیت‌های زیادی باشد؛ ما به شما گوشی هواوی پی 40 لایت را پیشنهاد می‌کنیم. پس زمان را هدر ندهید و برای خرید گوشی هواوی پی 40 لایت خود همین حالا اقدام نمائید.

 

 

 

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2019
تاریخ شمسی
بهمن 1398
طول و عرض
159.2x76.3 میلی متر
ضخامت
8.7 میلی متر
وزن
183 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 810
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.27 GHz Cortex-A76 & 6x1.88 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MP6
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
دارد
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2310 پیکسل
تراکم پیکسلی
398~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 18(800), 19(800), 20(800), 28(700), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500) - JNY-L21A, JNY-L01A, JNY-L21B
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
سایز سنسور 1/5.0 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.75 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.1 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل P40 lite دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل P40 lite دوسیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2019
تاریخ شمسی
بهمن 1398

طراحی

طول و عرض
159.2x76.3 میلی متر
ضخامت
8.7 میلی متر
وزن
183 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 810
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.27 GHz Cortex-A76 & 6x1.88 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MP6

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2310 پیکسل
تراکم پیکسلی
398~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 18(800), 19(800), 20(800), 28(700), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500) - JNY-L21A, JNY-L01A, JNY-L21B
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> سایز سنسور 1/5.0 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.75 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.1 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم