برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7i دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Huawei Nova 7i Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Huawei Nova 7i Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل: اندروید 10
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • مقدار رم: 8 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه: 48-8-2-2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی: 4G
  • باتری: لیتیوم پلیمر 4200 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 10.0
4G
4200 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

بررسی گوشی هواوی نوا 7 ای

شرکت هواوی در تحریم‌های سختی از طرف آمریکا قرار دارد، اما مقاومت خوبی داشته و حرکت رو به جلو خود را سرعت بیشتری داده است. شرکت هواوی در غیاب سرویس هالی گوگل، فروشگاه و سرویس‎های خود را جایگزین کرده است و تحریم هواوی توانسته باعث خودکفایی این کشور شود. شرکت هواوی، گوشی نوا 7i را در تاریخ 14 فوریه 2020 در مالزی روانه بازار کرد. البته این گوشی ویژگی جدیدی ندارد و در واقع نسخه ارتقا یافته نوا 6 اس ای است. هواوی سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10 را برای این گوشی جدید در نظر گرفته است. هواوی نوا 7 ای به تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 810 با لیتوگرافی 7 نانومتری مجهز است در کنار این پردازنده حافظه رم 8 گیگابایت با 128 گیگابایت حافظه داخلی به کار گرفته شده است. البته لازم است بدانید که به دلیل تحریم‌های ایالات متحده این گوشی فاقد سرویس‌های گوگل است.

معیارهای خرید گوشی هواوی نوا 7 ای

طراحی گوشی هواوی نوا 7 ای

گوشی هواوی نوا 7 ای دارای طراحی بسیار زیبایی است و در بخش طراحی می‎توان آن را با گوشی‎های پرچمدار هم مقایسه کرد. هواوی در این گوشی از حفره روی صفحه نمایش در گوشه سمت چپ قسمت بالا استفاده کرده که باعث افزایش جذابیت دستگاه شده است. گوشی نوا 7i مجهز به نمایشگر ۶٫۴ اینچ LCD با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۱۰ پیکسل است. بدنه و فرم دستگاه از جنس پلاستیک باکیفیت بوده و زمانی که کاربران، گوشی نوا 7i را در دستان خود می‎گیرند، احساس خوبی خواهند داشت. این گوشی هوشمند وزنی در حدود ۱۸۳ گرم دارد.

دوربین هواوی نوا 7 ای

هنگامی که جعبه دستگاه را باز می‎کنید، در کنار شارژر، هدفون و دفترچه راهنما، یک قاب محافظ هم مشاهده خواهید کرد و کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. در جلو بدنه هواوی نوا 7 ای یک صفحه نمایش LCD‌ با وضوح تصویری +Full HD  قرار دارد و در قسمت بالا و گوشه سمت چپ این گوشی نیز یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته استبخش پشتی بدنه این گوشی یک دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی و لنزهای جانبی ۸ مگاپیکسلی الترا واید، و دو ماژول ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ماکرو را در خود جای داده است. هواوی نوا 7 ای دارای اسکنر اثر انگشت در کناره بدنه و داخل دکمه پاور بوده و انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی تأمین می‏‎کند.  

باتری هواوی نوا 7 ای از شارژ سریع 40 وات پشتیبانی کرده و تنها با 30 دقیقه اتصال به شارژر می‌تواند از صفر تا 70 درصد شارژ شود. گوشی نوا 7i در رنگ‌های مشکی، سبز و صورتی روانه بازار شده و نیروی پردازشی خود را از چیپست Kirin 810 با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی می‌گیرد. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 10 با رابط کاربری EMUI 10  و یک باتری 4,200 میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی است.

 رنگبندی هواوی نوا 7 ای

صفحه نمایش گوشی هواوی نوا 7 ای

گوشی نوا 7i  دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی +Full HD از نوع LCD و با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۱۰ پیکسل بوده و در سمت چپ و بالای آن یک حفره بسیار ریز برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن قرار گرفته است. اطلاعات مربوط به صفحه نمایش این گوشی به خوبی ویژگی‌ سایز بزرگ صفحه نمایش را نشان می‎دهد. به طور کلی سایز بزرگ صفحه نمایش هواوی نوا 7 ای، می‌تواند نظر مخاطبین زیادی را به خود جلب کند.

دوربین گوشی هواوی نوا 7 ای

شرکت هواوی در زمینه دوربین، عملکرد خوبی داشته است. پنل پشتی هواوی نوا 7 ای دوربینی چهارگانه دارد که سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسل با دیافراگم  f/1.8و فوکوس خودکار است. دوربین دوم گوشی نوا 7i  سنسور 8مگاپیکسل با دیافراگم  f/2.4  و دوربین سوم سنسور 2مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 را دارد و این دوربین مخصوص ماکرو است.

دوربین هواوی نوا 7 ای

سنسور چهارم 2 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 بوده و این سنسور برای تشخیص عمق تصویر است و در یک ماژول به شکل مربع در سمت چپ گوشی قرار می‎گیرد. دارا بودن فلش LED، عکاسی پاناروما و قابلیت HDR از ویژگی‎های دیگر این دوربین بوده که در تصویربرداری و فیلمبرداری تاثیر زیادی دارند.

باتری گوشی هواوی نوا 7 ای

باتری ها در گوشی نقش مهمی را دارند زیرا با تامین انرژی برقی باعث راه‌اندازی گوشی می شوند و کاربران به راحتی از گوشی خود استفاده می‎کنند. باتری گوشی نوا 7i طرفیت 4200 میلی آمپری دارد و از نوع لیتیوم پلیمری بوده و غیرقابل تعویض است. همانطور که می ‎دانیم باتری ‌های لیتیوم پلیمری دارای وزن پایین و چگالی شارژ پایینی هستند. این گوشی از فناوری شارژ سریع ۴۰ وات پشتیبانی می‎کند و کاربران می‌توانند به وسیله‌ یک شارژر 40 واتی این باتری را در مدت کوتاهی شارژ کنند و در این مدت کوتاه می ‎تواند ظرفیت را از صفر به ۱۰۰ برسانند.

هواوی نوا 7 ای

سخت افزار و نرم افزار گوشی هواوی نوا 7 ای

شرکت هواوی از رابط کاربری EMUI 10 که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ است،  استفاده می‎کند. کاربران گوشی نوا 7i می‌توانند به راحتی از جدیدترین قابلیت‌های نرم افزاری استفاده کنند. شرکت هواوی بروزرسانی‌های موردنیاز این دستگاه را هم تضمین کرده است که می ‌تواند نقش بسیار زیادی در محافظت دستگاه در برابر مشکلات نرم افزاری داشته باشد.

گوشی نوا 7i در زمره گوشی‎های میان رده به حساب می‌آید و تراشه هشت هسته‎ای ۷ نانومتری کایرین ۸۱۰ دارد که در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G52 MP6 قدرت دستگاه را تامین می ‎کند. توجه داشته باشید که این گوشی می‌تواند به راحتی از عهده اجرای بازی‎های موبایل و برنامه‎ها برآید. با خرید گوشی هواوی نوا 7 ای در حدود ۱۱۰ گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی در اختیارتان قرار خواهد گرفت و از حافظه ذخیره ‌سازی نانو جانبی که در خشاب سیم کارت به صورت اشتراکی قرار دارد نیز پشتیبانی می‎کند.

کاربران می‌توانند ۲۵۶ گیگابایت دیگر به وسیله کارت حافظه جانبی در اختیار داشته باشند که همین مسئله می‌تواند کمبود احتمالی حافظه داخلی را جبران کند. یکی از مزیت‌های گوشی‌های هوشمند می‌تواند حافظه‌ رم آن‌ها باشد. گوشی نوا 7i دارای حافظه‌ اصلی 128 گیگابایت و حافظه‌ رم 8 گیگابایتی است و امکان افزایش فضای ذخیره سازی با استفاده از کارت حافظه‌ نانو در این گوشی تعبیه شده که تا 256 گیگابایت می‌توانید آن را ارتقا دهید.

چرا گوشی هواوی نوا 7 ای را بخریم؟

در صورتی که تصمیم به خرید یک گوشی باکیفیت و جذاب را دارید، ما به شما خرید گوشی هواوی نوا 7 ای را پیشنهاد می‎کنیم. گوشی نوا 7i قابلیت‎های فوق العاده‎ای دارد. از صفحه نمایش گرفته تا عمر بالای باتری و قیمت پایین و دارا بودن دوربین باکیفیت. پایین بودن قیمت گوشی هواوی نوا 7 ای باعث شده تا رقیبی جدی برای پرچمداران پیوسته در حال گران شدن این روز های بازار به شمار آید.گوشی نوا 7i یکی از بهترین گوشی‎های مقرون به صرفه‌‎ای است که می ‎توانید با آن عکس‎های باکیفیتی بگیرید.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی هواوی نوا 7 ای

ویژگی‎های بی ‎نظیر گوشی نوا 7i مانند صفحه نمایش بزرگ، عمر باتری بسیار عالی، دوربین باکیفیت و طراحی ساخت زیبا و محکم باعث رضایت کاربران این گوشی شده است. این ویژگی‎ها معمولا در گوشی‎های گران قیمت وجود دارد اما قیمت گوشی هواوی نوا 7 ای در ازای ویژگی‌های عالی آن بسیار مقرون‌ به ‌صرفه است و کاربران زیادی را ترغیب به خرید گوشی هواوی نوا 7 ای کرده است. باتری فوق‌العاده این گوشی که توانایی دوام در هنگام انجام بازی‎ها را دارد، نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1398
طول و عرض
159.2x76.3 میلی متر
ضخامت
8.7 میلی متر
وزن
183 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Kirin 810
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.27 GHz Cortex-A76 & 6x1.88 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MP6
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2310 پیکسل
تراکم پیکسلی
398~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE _unspecified
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/2.0 اینچدریچه دیافراگم f/1.8فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawideدریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macroسایز سنسور 1/5.0 اینچدریچه دیافراگم f/2.4فاصله کانونی لنز 27 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.75 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideسایز سنسور 1/3.1 اینچدریچه دیافراگم f/2.0ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4200 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(8)
رتبه‌بندی کلی
5
8 نظرات
کی موجودش میکنید
هر سایتی رو میزنیم میگند بزودی خب کی هست الان 4 ماه منتظرم

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7i دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل هوآوی مدل Nova 7i دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2020
تاریخ شمسی
بهمن 1398

طراحی

طول و عرض
159.2x76.3 میلی متر
ضخامت
8.7 میلی متر
وزن
183 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Kirin 810
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.27 GHz Cortex-A76 & 6x1.88 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MP6

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
Nano Memory
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LTPS IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2310 پیکسل
تراکم پیکسلی
398~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE _unspecified
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/2.0 اینچدریچه دیافراگم f/1.8فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawideدریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macroسایز سنسور 1/5.0 اینچدریچه دیافراگم f/2.4فاصله کانونی لنز 27 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.75 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideسایز سنسور 1/3.1 اینچدریچه دیافراگم f/2.0ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4200 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 40 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم