برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 3a تک‌ سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Google Pixel3a 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Google Pixel 3a 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین  : 12.2 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 9.0
4G
توضیحات

معرفی گوشی Google Pixel 3a

گوگل پیکسل 3a از ماه می سال ۲۰۱۹ روانه بازار شده است و با داشتن صفحه نمایش کوچک‌تر ۵.۶ اینچی و باتری ۳ هزار میلی آمپر ساعتی، می‌تواند انتخاب بهتری نسبت به نسخه پایه آن باشد. حافظه داخلی گوشی ۶۴ گیگابایت است و یک رم ۴ گیگابایتی در کنار تراشه اسنپ دراگون ۶۷۰ قرار گرفته است.این گوشی از دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و یقینا یکی از بهترین موردهای بازار است.

pixel 3A

معیارهای خرید گوشی Google Pixel 3a

صفحه نمایش

گوگل پیکسل 3a از یک صفحه نمایش ۵.۶ اینچی استفاده می‌کند و نسبت به ابعاد کوچکی که این گوشی دارد، امکانات خوبی را در اختیارتان خواهد گذاشت. به ‌هر حال اگر طرفدار یک صفحه نمایش بزرگ هستید، احتمالا این گوشی نمی تواند که نظر شما را جلب کند. برای برخورداری از صفحه نمایش بزرگ‌تر، می ‌توانید گوگل پیکسل 3a XL را امتحان کنید، اما بسیاری از کاربران، نیازی به استفاده از گوشی ‌های با صفحه نمایش بزرگ ندارند و صفحه نمایش گوگل پیکسل 3a دقیقا با توجه عملکردی که امروزه از گوشی‌های هوشمند انتظار می‌رود، عمل خواهد کرد.

این صفحه نمایش از کیفیت Full HD+ برخوردار است و پنل اولد، به‌کار رفته در آن، رزولوشن بالغ بر ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ را به کاربر ارائه می‌کند. به ‌خاطر کوچک بودن صفحه نمایش، این میزان از رزولوشن، کیفیت بالاتری نسبت به صفحه نمایش‌ های بزرگ‌ تر دارد ناگفته نماند که چگالی صفحه نیز به‌میزان ۴۴۱ پیکسل در هر اینچ افزایش پیدا کرده است. از این رو گوشی برای پخش فیلم و سریال و تجربه‌ی بازی بسیار مناسب است و تصاویر درخشان ‌تر و رنگی ‌تر نشان داده می ‌شوند. جزئیات نمایش داده شده عالی خواهند بود و رزولوشن بالای در نظر گرفته شده برای آن، خودش را بهتر نشان می ‌دهد.

مشخصات فنی صفحه نمایش گوگل پیکسل 3a، آن را برای تنوع بزرگی از امکاناتی که کاربر دارد، مناسب می ‌کند، اما یقینا بازهم به‌اندازه گوگل پیکسل 3 درخشان نیست. صفحه نمایش میزان روشنایی محدودتری نسبت به آن دارد و در تولید رنگ دوباره نیز ضعیف ‌تر عمل می‌ کند. اما هرکدام از این گوشی ‌ها هنگام پخش فیلم و محتوای رسانه ‌ای، بهترین عملکرد خود را دارند.

در اکثر اوقات صفحه نمایش گوشی از نظر عملکرد چیزی کم و کسر نخواهد داشت، اما اگر یک کاربر یا عکاس حرفه‌ ای باشید و جزئیات بیشتری از تصاویر مدنظر شما باشد، احتمالا باید به‌دنبال گزینه‌ بهتری در بازار بگردید.

pixel 3A

دوربین

وقتی که گوگل پیکسل 3 روانه بازار شد، دارای یکی از بهترین دوربین‌های بازار موبایل بود و روی کاغذ هم گوگل پیکسل 3a همین شرایط را دارد و چشمگیر عمل می‌کند. دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی این گوشی دارای دریچه دیافراگم f/1.8 است و دقیقا همان کیفیتی را ارائه خواهد داد که پیکسل 3 برای ‌تان داشته است. تفاوت واقعی بین این دو گوشی در عدم وجود تراشه تصویربرداری Pixel Visual Core در گوگل پیکسل 3a است. در پیکسل 3 این قابلیت عملکرد چشمگیری در پردازش تصاویر دارد و نبود آن نشان دهنده‌ افت کیفیتی و بهینه سازی صورت گرفته به‌صورت نرم ‌افزاری روی تصاویر خواهد بود. بدین ترتیب گوشی چندان هوشمند عمل نمی ‌کند، اما هنوز هم در رده بهترین ‌ها قرار دارد.

تاثیر این قابلیت در مورد پردازش بهینه سازی شده تصویر قابل توجه است و این موضوع در آزمایش ‌ها نیز خودش را نشان داده است. بعد از فشردن دکمه‌ شاتر، باید مدت زمان بیشتری را برای بهینه سازی عکس منتظر بمانید و عکس ‌ها با تاخیر در گالری گوشی قرار می‌گیرند. این روند ممکن است باعث دلخوری گروهی از کاربران شود، اما در عین برای بسیاری از آن‌ ها مهم نیست.

در آزمایش دیگری از حالت ‌های بهینه دوربین از جمله Cloudy و Tungsten استفاده کردیم و متوجه شدیم که اغلب به‌جای تقویت قسمت ‌های تعیین شده توسط کاربر، از فیلترهای دیگری استفاده می ‌شود. به ‌عنوان مثال در حالت Cloudy که عکس باید در شکل و شمایل آخرالزمان نمایش داده شود، تنها به استفاده از چند پس زمینه ابری اکتفا می ‌کند.

سخت افزار

گوگل پیکسل 3a از یک تراشه میانرده خوب استفاده می‌کند و نتایج سنجش بنچمارک آن نیز قابل قبول عمل کرده است. با توجه به این سنجش بنچمارک، دانستیم که گوشی تنها کمی عقب ‌تر از آیفون ۷ قرار می ‌گیرد و یقینا می ‌تواند قدرت و سرعت بالایی را در کارکرد کاربران ایجاد کند. پردازنده‌ گوشی برای اکثر کارهای شما کافی خواهد بود و حتی قدرت لازم برای اجرای بازی ‌ها را نیز دارد. گوگل به‌خوبی پردازنده‌ گوشی را بهینه کرده است، اما این بهینه سازی در رابط کاربری گوشی چندان دیده نمی‌ شود. پردازش دوربین و انتظار زیادی که پردازش تصویر وجود دارد، چنین مواردی را اثبات می ‌کند. این موارد سبب نمی ‌شود که کاربر این نقوص را احساس کند، بنابراین نکته‌ منفی خاصی تلقی نمی ‌شوند. این مسائل در گوشی پیکسل 3 نیز تقریبا وجود داشته ‌اند.

باتری

گوگل پیکسل 3a توانی بالغ ‌بر ۳ هزار میلی آمپر ساعت دارد و عملکرد بهتری نسبت به باتری ۲۹۱۵ میلی آمپر ساعتی پیکسل 3 دارد. عمر باتری تاثیر زیادی روی این سری دارد و گوگل پیکسل 3a می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد. این یه روز را می‌توانید به پخش فیلم با گوشی پرداخته یا اینکه ساعت‌های زیادی را به بازی بپردازید. بنابراین یک روز ارزشمندی خواهد بود. این موارد در گوگل پیکسل 3 دیده نمی‌شود و باتری بزرگ‌تر انتخاب خوبی برای گوگل پیکسل 3a بوده است. این باتری همراه با تراشه سطح پایین ‌تر، می‌تواند نشان از انتخاب هوشمندان گوگل باشد.

گوگل پیکسل 3a در تست ‌های باتری نیز عملکردی خوب از خود نشان می‌ دهد. یک فیلم ۹۰ دقیقه‌ ای در حالت روشنایی کامل و روشن بودن که از طریق وای فای پخش می ‌شد و همزمان با آن هنگام سازی حساب نیز در پس زمینه اجرا می‌ شده است، تنها ۱۶ درصد از میزان باتری را کاهش داد. این روند بهتر از گوگل پیکسل 3 بود که ۱۸ درصد مصرف می‌ کرد. رقبای دیگر این گوشی همچون آنر ویو 20 نیز با ثبت عدد ۱۷ درصد، پایین‌تر از گوگل پیکسل 3a قرار می‌ گیرند.

رقبای دیگری همچون وان پلاس 6 را هم داریم که رقم مشابه ۱۶ درصد را ثبت کرده است و شیائومی می 9 با ثبت ۱۵ درصد، بالاتر از این گوشی قرار می‌ گیرد. به وضوح می‌ توان مشاهده کرد که گوگل پیکسل 3a از این نظر بهترین مورد در بازار نیست، اما یقینا جزء گوشی‌های برتر تلقی می ‌شود.

یکی از ویژگی‌هایی که گوگل پیکسل 3a موفق به دریافت آن نشده است، شارژ وایرلس است. در عوض شارژر ۱۸ واتی ان می ‌تواند سرعت قابل قبولی را به کاربر ارائه کرده و در عرض یک ساعت و سی دقیقه، گوشی را فول شارژ کند. گفتنی است که این محصول در عرض نیم ساعت، از صفر به پنجاه درصد شارژ می‌ رسد. سهولت و تطبیق پذیری که شارژ وایرلس برای کاربران ارائه می ‌دهد، در این گوشی ارائه نشده است، اما تعداد کمی از گوشی‌های میان رده بازار چنین قابلیتی دارند و عدم وجود آن، نمی ‌تواند ایرادی بزرگ برای گوگل محسوب شود.

pixel 3A

طراحی

نکته‌ای که باید در مورد طراحی گوگل پیکسل 3a بدانید، این است که احتمال زیادی وجود دارد که آن را بدنه‌ گوشی بسیار مشابه به‌نظر می‌رسد و لبه ‌های گرد و صفحه نمایشی که تا گوشه‌ ها ادامه پیدا می ‌کند، همگی گواهی برای این موضوع هستند. همان طراحی عقب با ماژول دوربین دوگانه برای گوگل پیکسل 3a نیز در نظر گرفته شده است و بالای گوشی در این قسمت دارای قابلیت انعکاس نور است. چنین موضوعی البته در اکثر گوشی‌ های سری پیکسل گوگل دیده می‌ شوند. با این حال، در پیکس 3 از ماده شیشه ‌ای برای عقب آن استفاده شده بود و گوگل پیکسل 3a تبدیل به پلاستیک شده است. این موضوع می ‌تواند اولین سرنخ شما برای تشخیص این گوشی باشد.

شباهت‌هایی که میان این دو گوشی وجود دارد، در محل قرارگیری دوربین عقب و فلاشی که در سمت چپ قرار دارد بیشتر شده و در زمینه جای ‌گیری صدای حجم صدا و پاور در در سمت راست آن به اوج می ‌رسد. درگاه USB-C نیز در انتهای گوشی جای گرفته است. یک درگاه اضافی در گوشی گوگل پیکسل 3a وجود دارد که می ‌تواند برای کاربران جای خوشحالی داشته باشد. جک هدفونی که در بسیاری از گوشی‌ های میان رده یافت نمی ‌شود، در گوگل پیکسل 3a در اختیار شما قرار گرفته است. از طرف دیگر، فقط یک اسپیکر به جای دومورد در آن وجود دارد و بنابراین قدرت پخش رسانه ‌ای در این محصول به پای پیکسل 3 نخواهد رسید.

یکی از ویژگی‌های مفید گوگل پیکسل 3a استفاده از قابلیت Active Edge است که به شما امکان می‌ دهد، لبه‌ های گوشی نیز حاوی صفحه نمایش بوده و از آن برای فراخوانی دستیار گوگل استفاده کنید. این مورد در گوگل پیکسل 3 نیز به‌کار رفته بود. با توجه به قیمت پایین گوشی، انتظار چنین موردی را نداشتیم و یقینا کاربران زیادی به واسطه آن عاشق این محصول خواهند شد.

گوگل پیکسل 3a کمی بزرگ‌تر از پیش بینی‌ها روانه بازار شده است و ابعادی بالغ ‌بر ۱۵۱.۳ در ۷۰.۱ در ۸.۲ میلی متر دارد، اما با داشتن وزن ۱۴۸ گرمی، نسبتا سبک است. این به این دلیل است که همان‌طور که گفته شد، به جای شیشه در عقب گوشی، از پلاستیک استفاده شده است و مقاومت گوشی نیز افزایش پیدا می ‌کند.

گوشی را می‌ توانید به‌راحتی در دست راست خود نگه داشته و از سنسور اثر انگشتی که در ارتفاع مناسب قرار دارد، استفاده کنید. دسترسی به این سنسور بسیار آسان است و در کنار آن به‌راحتی می ‌توانید به دکمه ‌های صدا و پاور گوشی نیز دسترسی داشته باشید. صفحه نمایش به‌ اندازه کوچک است و نیازی هم به کشیدگی زیاد نداشته است. اگر طرفدار گوشی ‌های کوچک‌ هستید، با انتخاب گوگل پیکسل 3a می‌توانید از ابعاد کوچک آن لذت برده و در کنار آن، کارهای روزمره خود را بسیار ساده ‌تر از دیگر محصولات موجود در بازار انجام دهید.

چرا گوشی Google Pixel 3a را بخریم؟

گوگل پیکسل 3a یقینا مقرون به‌صرفه ‌تر از مدل پایه‌ی گوگل پیکسل 3 است، اما این بدان معنی نیست که بخش بزرگی از امکانات آن از گوشی حذف شده است. ما هنوز هم ویژگی ‌های خوبی را در این محصول می‌ بینیم و تفاوت آن با گوگل پیکسل 3 بسیار اندک است. مسلما خرید گوشی گوگل پیکسل 3a از خیلی جهات می‌ تواند به نفع کاربر باشد و از طراحی، دوربین مناسب، عملکرد قدرتمند و باتری بهتر، شما را راضی می‌ کند. رابط کاربری گوشی کندتر شده و همانند گوشی‌ های پرمیوم، نمی ‌تواند ابزارهای پیشرفته‌ ای را در اختیار شما قرار دهد، اما این نقوص برای یک محصول میان رده قابل اغماض هستند. در حقیقت با نگاه به ویژگی‌ های ارائه شده در گوگل پیکسل 3، جای تعجب وجود دارد که گوگل چرا تغییرات بیشتری در این محصول انجام نداده است.

گوگل پیکسل 3a قیمت پایین ‌تری دارد و همین می‌ تواند نظر مثبت کاربران را جلب کند. ویژگی ‌های استاندارد گوشی نمود بیشتری نسبت به برخی از ویژگی ‌های نداشته‌ آن دارد و در مقایسه با بسیاری از گوشی ‌های میان رده بازار، گزینه‌ مناسب‌تری است. این گوشی از نظر قیمت و امکانات، یقینا هر رقیبی را از میدان به ‌در خواهد کرد. یکی از تاثیرات بزرگ این گوشی، می ‌تواند این باشد که مردم تمایل کمتری برای انتظار گوگل پیکسل 4 خواهند داشت و گوگل برنامه‌ های متفاوت ‌تری برای گوگل پیکسل 4a خواهد داشت. البته باید منتظر ماند و دید که شرایط چگونه خواهد بود.

pixel 3A

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Google Pixel 3a

قیمت گوشی گوگل پیکسل 3a می ‌تواند مهم‌ترین دلیل کاربران برای خرید این محصول باشد، چرا که امکانات مشابه گوگل پیکسل 3 را با قیمت مقرون به صرفه در اختیار کاربران قرار می ‌دهد و همین مورد ارزشمند خواهد بود. کاربران از باتری گوشی راضی هستند و اکثر آن‌ها با استفاده ‌ای زیاد از گوشی، معمولا یک روز کامل می ‌توانند گوشی را روشن نگه دارند. عملکرد دوربین نیز علارغم حذف یکی از قابلیت‌های مهم پیکسل 3 بسیار عالی است و کاربران کیفیت تصاویر را در شان سری پیکسل می ‌دانند.

گفتنی است که گوگل پیکسل 3a در بسیاری از زمینه ‌ها نمره‌ قبولی از کاربران گرفته است و جزو بهترین انتخاب‌ های کاربران در محصولات میان رده محسوب می ‌شود. طراحی زیبای این گوشی نیز به‌دلیل نزدیکی بیشتر به گوگل پیکسل 3 موردتوجه کاربران بوده است. درواقع بسیاری از افراد تشخیص درستی بین این دو گوشی ندارند و بنابراین گویا با پرداخت مبلغ پایین ‌تری، نسخه ‌ای مشابه با پیکسل 3 در اختیار آن‌ها قرار می ‌گیرد. قیمت این گوشی مناسب است و همین موضوع کافی است که عده‌ی زیادی از کاربران، برخی از نقوص‌های گوشی همچون رابط کاربری کند و نبود برخی از ویژگی ‌های مهم دوربین را زیاد برجسته نشان ندهند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
May 2019
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1398
طول و عرض
151.3x70.1 میلی متر
ضخامت
8.2 میلی متر
وزن
147 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM670 Snapdragon 670
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz 360 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 360 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 615
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
5.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2220 پیکسل
تراکم پیکسلی
441~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66, 71
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
12.2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.55 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.4 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک دوبرابری PDAF
لرزشگیر OIS
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/4 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 3a تک‌ سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 3a تک‌ سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
May 2019
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1398

طراحی

طول و عرض
151.3x70.1 میلی متر
ضخامت
8.2 میلی متر
وزن
147 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM670 Snapdragon 670
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz 360 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 360 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 615

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
5.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2220 پیکسل
تراکم پیکسلی
441~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900<br /> CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66, 71
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
12.2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.55 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.4 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک دوبرابری PDAF<br /> لرزشگیر OIS
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/4 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم