برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 3a XL تک‌ سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Google Pixel3a XL 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Google Pixel 3a XL 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین  : 12.2 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3700 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 9.0
4G
توضیحات

معرفی گوشی Google Pixel 3a XL

گوشی گوگل پیکسل 3a ایکس ال از ماه می سال ۲۰۱۹ روانه بازار شده است و از یک صفحه نمایش ۶ اینچی بهره می‌برد. حافظه  داخلی گوشی 64 گیگابایت است و در کنار آن یک رم 4 گیگابایتی هم سرعت مناسبی را برای اجرای برنامه‌ها فراهم می‌کند. این محصول یک باتری عالی ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و حتی بیش از یک روز می‌تواند دوام داشته باشد. اندروید ۹.۰ و استفاده از تراشه میانرده اسنپ دراگون ۶۷۰ از دیگر قابلیت‌های گوشی است.

Google Pixel 3a XL

معیارهای خرید گوشی Google Pixel 3a XL

صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن Full HD +

گوگل پیکسل 3a ایکس ال از یک صفحه نمایش روشن و رنگی ۶ اینچی با پنل اولد استفاده می ‌کند که رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل معادل +Full HD  برای آن در نظر گرفته شده است. چگالی صفحه ۴۰۲ پیکسل در هر اینج است و ابعاد آن هم در حد ۱۸:۹ تعریف می ‌شود.

این صفحه نمایش در مقایسه با گوشی ‌هایی که از فناوری ناچ استفاده می ‌کنند، کمی ساده ‌تر است، اما ظاهر سنتی آن باعث نمی ‌شود که از آن لذت نبرید. +Full HD تعریف کننده‌ وضوح کافی برای ارائه یک جزئیات مناسب است و بدون توجه به چیزی، می ‌توانید از آن برای تماشای فیلم و تجربه بازی استفاده کنید. حتی برنامه ‌ها نیز روی آن حس خوبی دارند و می ‌توانید از روشنایی چشم‌ گیر این صفحه بهره ببرید. رابط کاربری گوشی حتی در حال تابش نور خورشید، به‌خوبی قابل مشاهده است و مشکلی از این بابت نخواهید داشت.

یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این محصول، لمس فوق‌ العاده آن است که در صفحه نمایش همیشه روشن گوشی عملکرد خوبی دارد. گوگل در این زمینه دقت زیادی به جزئیات داشته است و گوگل پیکسل 3a ایکس ال از هر نظر می ‌تواند نظر کاربران را به خود جلب کند. اعلان‌های گوشی و سایر جزئیات در حالت خواب صفحه نمایش، دیده می ‌شوند و جلوه‌ مناسبی دارد.

این ویژگی هیچ تاثیری روی عمر باتری ندارد و می ‌توانید آن را از همان ابتدا فعال نگه دارید. در این حالت یک‌ سری امکانات اضافی هم در اختیار خواهید داشت که می‌ توان به کنترل پخش آهنگ توسط برنامه اشاره کرد. بدین ترتیب شما بدون نیاز به فشار دادن دکمه‌ قفل گوشی، می ‌توانید آهنگ را در این وضعیت مشاهده کرده و اطلاعات ریزی از آن را داشته باشید. یکی از بهترین کارکردهایی که این ویژگی دارد، برنامه‌ شازام است. شما می‌توانید این برنامه را برای همیشه روشن نگه داشته و آهنگ‌هایی که در محیط پخش می ‌شوند را شناسایی کنید.

نکته‌ی منفی این صفحه نمایش، نبود عملکرد tap-to-wake است. با اینکه قابلیت صفحه‌ همیشه روشن در این گوشی وجود دارد، اما نمی ‌توانید به صفحه نمایش ضربه زده و آن را روشن کنید. شما در عوض باید از اسکنر اثرانگشت یا دکمه‌ پاور گوشی استفاده کنید.

Google Pixel 3a XL

دوربین خیره کننده همراه با ویژگی‌های نرم‌افزاری

یکی از جذابیت ‌های اصلی گوگل پیکسل 3a ایکس ال در دوربین اصلی آن است. ماژول دوربین سخت ‌افزار مشابهی نسبت به پیکسل 3 و پیکسل 3 XL دارد و این بدان معنی است که می‌ توانید با آن عکس‌ های خیره‌ کننده ‌ای تهیه کنید.

یک سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی متعلق به برند سونی با دریچه دیافراگم f/1.8 در این گوشی به ‌کار رفته است که از تثبیت کننده تصویر نوری و تثبیت کننده تصویر الکترونیکی نیز برخوردار است. نرم‌ افزار هوشمند با استفاده از هوش مصنوعی نیز در کنار آن قرار گرفته است و پشت صحنه‌ عکس‌ برداری کار می ‌کند. همه‌ این موارد سبب می ‌شود که یک دوربین قدرتمند در اختیار شما باشد.

حالت پرتره این امکان را به شما می ‌دهد که پس زمینه را در سوژه خود تار کنید و این عملکرد در اکثر اوقات به‌ خوبی کار می ‌کند. بسیاری از گوشی‌ های هوشمند از سنسور دوم برای نتایج بهتر و رسیدن به اثرات بوکه استفاده می ‌کنند تا نتایج دقیق‌تری حاصل شود، اما گوگل پیکسل 3a ایکسل ال همین کار را به خوبی توسط روش دیجیتالی انجام می ‌دهد.

حالت Night Sight خود گوگل نیز در این گوشی به‌ کار رفته است و می‌ توانید در تاریک ‌ترین شرایط محیط، عکس‌ های جادویی را تهیه کنید. در آزمایش‌هایی که ما انجام داده‌ ایم، مشخص شد که تاثیرگذاری این حالت در همان رنج پیکسل 3 عمل می ‌کند و دستگاه های معدودی می‌ توانند یک مشابه را ارائه کنند.

تفاوت قابل توجهی هنگام استفاده یا استفاده نکردن از این قابلیت وجود دارد و خودتان نیز می ‌توانید سناریوهای مختلفی را در این زمینه تست کنید. دوربین این گوشی به‌اندازه‌ پیکسل 3 XL خوب نیست، اما نزدیک به آن عمل می‌ کند. این تعریف و تمجید به‌ معنای نیست که می ‌توانید تمام ویژگی‌ های گوشی ‌های دیگر این سری را در گوشی گوگل پیکسل 3a ایکس ال مشاهده کنید. برای مثال پردازنده تصویر Pixel Visual Core در این محصول به‌کار نرفته است و به‌ علاوه این گوشی از یک تراشه میانرده استفاده می‌ کند که در حد و اندازه‌ پردازش تصاویری که پرچم‌ داران برندهای مختلف انجام می دهند، کارایی نخواهد داشت.

اگرچه دوربین گوگل پیکسل 3a ایکس آل گزینه‌ی بسیار خوبی برای عکاسی است، اما واقعیت این است که این گوشی قادر نخواهد بود که توانایی گوشی ‌های گران قیمتی که فناوری بهتری را مورد استفاده قرار می‌ دهند، داشته باشد.

قیمت گوشی گوگل پیکسل 3a ایکس ال کاملا نشان دهنده این است که دوربین در این حد و اندازه عملکرد درخشانی دارد و شما می‌توانید در طول تست‌های خود نیز به این نتیجه برسید. در قسمت جلویی گوشی، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی وجود دارد و باز هم هیچ دوربین اضافه ‌ای در کنار آن نمی ‌بینیم همانند پیکسل 3 XL از یک سنسور با زوایه دید عریض استفاده کرده است. این مورد روش جدیدی برای تصویربرداری است.

دوربین سلفی گوشی گوگل پیکسل 3a ایکس ال علاوه بر داشتن قابلیت تشخیص لبخند، قابلیت تشخیص مسیری را دارد که عکس‌برداری در حین تشخیص فریم را ساده‌تر می‌ کند. این روند بدان معنی است که با آزادی بیشتری کاربر می ‌تواند دکمه‌ی شاتر را فشرده و یک عکس خوب تهیه کند.

در آزمایش‌ها متوجه شدیم که کیفیت تصاویر سلفی به ‌اندازه گوگل پیکس 3 XL خوب نیست، اما باز هم کیفیت در حد و اندازه‌ای بالا است که نمی ‌توان دست روی چنین موارد ریزی گذاشت.

سخت افزار متوسط با استفاده از تراشه میان رده اسنپ دراگون ۶۷۰

در داخل گوگل پیکسل 3a ایکس ال یه تراشه میان رده اسنپ دراگون ۶۷۰ وجود دارد که همراه با رم ۴ گیگابایتی عرضه شده است. حافظه داخلی گوشی ۶۴ گیگابایت است و در این عصر، مقدار زیادی محسوب نمی ‌شود. باید بدانید که هیچ اسلات میکرو SD نیز برای بالابردن این ظرفیت تعبیه نشده است. خبر خوب گوگل در این راستا این است که شما می ‌توانید از فضای ذخیره سازی تصاویر نامحدود Google Photos استفاده کنید و دیگر نیازی به اشغال کردن فضای گران ‌بهای گوشی برای این منظور نخواهد بود.

با این حال، ۶۴ گیگابایت هنوز هم برای انواع برنامه ‌ها، فیلم‌ ها، موسیقی و فایل ‌های دیگر منسب نیست و جای تعجب بسیاری است که گوگل هنوز به درک این موضوع نرسیده است. بهتر بود که گوگل با ارائه یک حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی یا درگاه میکرو SD این نقص را در گوشی حل می ‌کرد.

جهت بالابردن امنیت گوشی، گوگل پیکسل 3a ایکس ال از همان تراشه امنیتی Titan M که در سری اصلی پیکسل 3 استفاده شده است، بهره می ‌برد و ورود کاربر به گوشی ایمن‌ تر خواهد بود. با سنجش معیاری که روی این محصول انجام شده است، متوجه شدیم که عملکرد این تراشه بسیار بهتر از پیکسل 3a است، اما در رسیدن به عملکرد قدرتمند پیکسل 3 باشکست روبرم می ‌شود.

Google Pixel 3a XL

باتری عالی ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی

گوگل پیکسل 3a ایکس ال از یک باتری ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌ کند که در ابتدا ممکن است روی کاغذ زیاد به نظر نرسد، اما در استفاده‌ روزانه کاملا چشمگیر خواهد بود.

این گوشی در اکثر حالت‌ها برای یک روز کامل دوام می ‌آورد و این در حالی است که میزان روشنایی روی حداکثر بوده و استفاده‌ معمولی از گوشی داشتیم. در صورتی که قابلیت Adaptive Battery را فعال سازی کنید، گوگل پیکسل 3a ایکس ال به ‌صورت هوشمند عمل کرده و سعی می ‌کند که روند استفاده‌ شما از گوشی را یاد بگیرد. با این یادگیری میزان شارژ گوشی حتی برای ۳۰ ساعت نیز حفظ خواهد شد و گوگل ادعا می ‌کند که بهینه سازی برنامه ‌ها و اولویت بندی تخصیص نیرو به بخش‌های مختلف را به‌خوبی انجام می ‌دهد.

شما می ‌توانید گوگل پیکسل 3a ایکس ال خود را به یک شارژر سریع ۱۸ واتی وصل و تنها بعد از ۱۵ دقیقه شارژ، می ‌توانید ۷ ساعت از گوشی خود استفاده کنید. بنابراین عمکرد باتری در چنین شرایط بسیار خوب است، اما بیاد داشته باشید که برای رسیدن به چنین آماری، باید شارژر مخصوص گوگل را داشته باشید.

هیچ شارژر بی سیمی برای این محصول تعبیه نشده است، اما با قیمت گوشی گوگل پیکسل 3a ایکس ال، نمی‌ توانیم انتظار وجود آن را نیز داشته باشید. تست باتری نشان داده است که این گوشی برای پخش یک فیلم ۹۰ دقیقه ‌ای آن ‌هم با روشنایی کامل، تنها ۱۲ درصد شارژ مصرف می‌ کند. این نتایج عملکرد قوی باتری را نشان می ‌دهد، اگرچه بهترین باتری بازار نیست.

طراحی

هنگامی که برای اولین بار به گوگل پیکسل 3a ایکسل ال نگاه می‌ کنید، ممکن است تشخیص آن از پیکسل 3 XL به همین سادگی ‌ها نباشد. با این حال، یک تفاوت در زمینه طراحی بین این دو گوشی وجود دارد و آن هم این است که در 3a شکافی در بالای صفحه نمایش آن دیده نمی ‌شود.

در عوض، یک بلاک کوچک در بالا و پایین صفحه نمایش به گوشی اضافه شده است که از نظر زیبایی شناسی، شباهت زیادی به گوگل پیکسل 3 کوچک ‌تر دارد. این مدل طراحی همچنان در بین گوشی ‌های هوشمند نادر است، چرا که معمولا نمایشگرها در این سطح، همراه با شکاف یا سوراخ پانچی به بازار عرضه می‌ شوند.

اگر به‌دنبال یک گوشی با فناوری ناچ نیستید و مشکلی از این بابت ندارید، این طراحی می ‌تواند ارزش بسیاری برای شما داشته باشد، یا در بدبینانه ‌ترین حالت، اهمیت برای ‌تان نداشته باشد. ظاهر کلی گوشی بسیار لذت بخش است و فضای بیشتری از یک صفحه نمایش در اختیار شما قرار می ‌گیرد و دلیل آن هم، نبودن همین سوراخ پانچی روی صفحه است.

طراحی پشت گوگل پیکسل 3a ایکسل ال شباهت زیادی به پرچم‌داران برندهای مختلف دارد و تفاوت آن به قسمت جلویی گوشی کاملا محسوس است. هیچ سنسور اضافه ‌ای بین دوربین و فلش وجود ندارد و چنین امری باعث خواهد شد که گوشی از منبع نور متفاوتی نسبت به آن‌چیزی که شما انتظار دارید، استفاده کند.

چنین موردی یک تفاوت جزئی است، اما برای کسانی که به جزئیات اهمیت زیادی می‌دهند، احتمالا می ‌توانند چنین تغییری را از گوگل پیکسل 3 تشخیص دهند. اگر تاکنون متوجه نشده ‌اید، احتمالا باید بگوییم که یک تغییر دیگر هم برای گوگل پیکسل 3a ایکس ال وجود دارد و آن‌ هم بازگشت جک هدفون ۳.۵ میلی متری است. این یک بازگشت شکوهمند و خوشحال کننده است.

گوگل تصمیم گرفته است که درگاه ‌های مورد استفاده در گوشی ‌های رده بالا را در محصول خود استفاده نکند، اما گویا چنین چیزی برای گوشی گوگل پیکسل 3a ایکس ال صدق نمی ‌کند. در لبه بالایی گوشی پورت ‌هایی را می‌ بینیم که استفاده‌ زیادی برای کاربر خواهند داشت. این یک تغییر خوشایند است و هر کسی که قصد استفاده از هدفون سیمی را داشته باشد، این جک در اختیارش خواهد بود.

با این وجود، اضافه شدن جک هدفون به این معنی نیز است که احتمالا نمی ‌توانید گوشی را در حمام پیش خود داشته باشید. این گوشی هیچگونه امتیاز مشخصی در زمینه مقاومت در برابر آب ندارد و ممکن است برای عده‌ای ناامید کننده باشد. گفته می‌ شود که سری سوم گوشی ‌های گوگل پیکسل، معمولا با قابلیت ضد آب عرضه نشده ‌اند و بنابراین شما چیزی را با خرید این محصول از دست نخواهید داد.

گوگل پیکسل 3a ایکسل ال در سه رنگ روانه بازار شده است که از مشکی، سفید و بنفش تشکیل شده است. رنگ بنفس این گوشی به‌گونه ‌ای است که هنگام تابیدن نور به آن، گاهی اوقات به رنگ دیگری در چشم کاربر دیده می‌ شوند و که جذابیت آن را بیشتر می‌کند. در نسخه‌ مشکی رنگ این گوشی، دکمه‌ پاور در سمت راست به همان رنگ دیده می ‌شود و در نسخه های سفید و بنفش نیز به ترتیب دارای رنگ نارنجی و سبز هستند و باعث می‌ شود که ترکیب رنگی بسیار جالبی را در این زمینه شاهد باشیم.

گوشی گوگل پیکسل 3a ایکسل ال از یک سیستم اثر انگشت در پشت خود بهره می ‌برد و به‌راحتی به آن دسترسی خواهید داشت. امنیت گوشی در این هنگام بیشتر شده و می ‌توانید از آن برای باز کردن قفل گوشی یا برنامه ‌های بانکی یا پرداخت از طریق Google Pay استفاده کنید. این بدان معنی است که هیچ فناوری اثر انگشتی در صفحه نمایش گوشی به‌کار نرفته است و مشابه دیگر محصولات بالارده، گوگل این‌بار از طراحی متفاوتی روی آن استفاده کرده است.

این گوشی در ابعاد ۱۶۰.۱ در ۷۶.۱ در ۸.۲ میلی متری روانه بازار شده است و ضخامت بیشتر نسبت به پیکسل 3 XL دارد. پیکسل 3 XL درواقع از صفحه نمایش بزرگ‌تر اما حاشیه ‌های کوچک‌ تری برخوردار است.

Google Pixel 3a XL

چرا گوشی Google Pixel 3a XL را بخریم؟

سوالی که در این میان مطرح می ‌شود، این است که آیا خرید گوگل پیکسل 3a ایکس ال برای کاربران توصیه می ‌شود؟ جواب بله است. این گوشی ویژگی ‌های برجسته زیادی دارد که هر کاربر حرفه ‌ای می ‌تواند از آن لذت ببرید. بهترین ویژگی ‌های این سری همچون دوربین، عملکرد قدرتمند و باتری مناسب را در این مدل نیز مشاهده می‌ کنیم و بدین ترتیب از خرید خود راضی خواهید بود. قیمت گوشی نیز در همین حد عمل می‌ کند، البته گوگل کمی می‌ توانست آن را مناسب ‌تر کند. این گوشی ضد آب نیست و صفحه نمایش گوشی هم وضوح کمتری دارد، اما هنوز هم دلایلی وجود دارند تا شما بتوانید این گوشی بسیار جذاب را خریداری کرده و از آن لذت ببرید.

هرچه قدر که گوشی ‌ها در این عصر گران ‌تر می ‌شوند، گوگل مسیری برعکس را در پیش گرفته است و سعی می ‌کند که محصولات ارزان‌تری را روانه بازار کند. این گوشی ‌ها ظاهر بسیار خوبی دارند و بنابراین کاربران زیادی را به سمت خود جذب می‌کنند. به ‌همین ترتیب امیدواریم که چنین عملکردی در آینده نیز درخشان ‌تر باشد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Google Pixel 3a XL

کاربران با توجه به قیمت گوشی گوگل پیکسل 3a ایکس ال، عملکرد گوشی را در بسیاری از بخش ‌ها عالی می ‌پندارند. این محصول حداق در زمینه باتری، دوربین و طراحی توانسته است که نظر مثبت بسیاری از کاربران را جلب کند. کاربران توجه زیادی به عملکرد دوربین سونی گوشی داشته ‌اند و گویا همین دوربین تکی توانسته است که کیفیت تصاویر را تا حد زیادی بالا ببرد. این پیشرفت در حالی فراهم شده است که گوگل در سری ‌های قبلی پیکسل عملکرد چندان خوبی را نشان نداده بود.

باتری نیز نقطه قوت بسیار خوبی است که کاربران زیادی به آن اشاره دارند. بسته به استفاده‌ خود، می ‌توانید تا یک روز نیازی به شارژ گوشی نداشته باشید و این شرایط حتی با استفاده‌ زیاد هم فراهم می ‌شود. گویا فناوری Adaptive گوگل نیز تاثیر خود را به خوبی در این زمینه نشان می ‌دهد و بازهم قابلیت ‌های نرم افزاری گوشی ‌های گوگل، توسط خریداران تحسین می ‌شود. هوش مصنوعی نرم افزاری گوگل یک مورد مشابه دیگر است که دقیقا همان کاری را می‌ کند که برندهای دیگر با داشتن یک لنز اضافه در ماژول دوربین، آن را انجام داده بودند. اما رسیدن به چنین کیفیتی آن هم با بهبودهای دیجیتالی، یک پیشرفت عالی برای گوگل محسوب می‌ شود. کاربران نسبت به قیمت کمی اعتراض داشته ‌اند و آن را نسبت به امکانات گوشی بالا می ‌دانند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
May 2019
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1398
طول و عرض
160.1x76.1 میلی متر
ضخامت
8.2 میلی متر
وزن
167 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM670 Snapdragon 670
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz 360 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 360 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 615
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2160 پیکسل
تراکم پیکسلی
402~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 38, 40, 41, 66, 71
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
12.2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.55 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.4 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک دوبرابری PDAF
لرزشگیر OIS
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/4 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 3a XL تک‌ سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 3a XL تک‌ سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
May 2019
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1398

طراحی

طول و عرض
160.1x76.1 میلی متر
ضخامت
8.2 میلی متر
وزن
167 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM670 Snapdragon 670
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz 360 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 360 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 615

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2160 پیکسل
تراکم پیکسلی
402~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900<br /> CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 38, 40, 41, 66, 71
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
12.2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.55 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.4 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک دوبرابری PDAF<br /> لرزشگیر OIS
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/4 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم