برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 4 XL تک‌ سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت

Google Pixel 4 XL 64GB RAM 6GB Mobile Phone

Google Pixel 4 XL 64GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین دوگانه : 12.2 - 16 مگاپیکسل 
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 3700 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 10.0
4G
توضیحات

معرفی گوشی Google Pixel 4 XL

گوگل پیکسل 4 ایکس ال در اکتبر سال ۲۰۱۹ روانه بازار شده و توانست سر و صدای زیادی در بازار گوشی ‌های هوشمند به پا کند. این محصول ۱۹۳ گرمی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در کنار صفحه نمایش ۶.۳ اینچی خود بهره می ‌برد و حافظه‌ رم آن نیز ۶ گیگابایت در نظر گرفته شده است. باتری این از جنس لیتیوم پلیمر است و ۳۷۰۰ ملی آمپر ساعت هم قدرت دارد. این گوشی روی اندروید ۱۰ اجرا شده و یک پردازنده هشت هسته ‌ای آن را پشتیبانی می ‌کند. گو شی در سه مدل رنگی عرضه شده است و دوربین سلفی آن نیز ۸ مگاپیکسلی است.

4 xl

معیارهای خرید گوشی Google Pixel 4 XL

صفحه نمایش

گوگل پیکسل 4 ایکس ال از یک صفحه نمایش با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتزی استفاده می‌ کند و از این نظر عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می ‌دهد. طی بررسی ‌هایی که از این گوشی داشته ‌ایم، متوجه شدیم که این صفحه نمایش پاسخگویی مناسبی داشته و عملکرد آن هم بسیار روان است. نمایشگر در مواقعی که نیاز نیست، این نرخ تازه‌ سازی را به ۶۰ هرتز کاهش می د‌هد و تاثیر خوبی هم در کاهش مصرف باتری دارد. برخی از بازی ‌ها به این نرخ تازه سازی نیازی ندارند یا اصلا چنین تنظیمات را ارائه نمی ‌دهند، بنابراین خود گوشی در چنین شرایطی تشخیص داده و برای کاهش مصرف باتری، این نرخ را افت می دهد. در حالت کلی اگر خودتان نگران مصرف زیاد باتری توسط گوگل پیکسل 4 ایکس ال هستید، می ‌توانید این ویژگی را خودتان نیز غیرفعال کنید.

این محصول در مقایسه با گوگل پیکسل ۴ رنگ سبز بیشتری را به نمایش می ‌گذارد، اما هنوز هم نمایش بیش از حد رنگ آبی بازهم در ان دیده می‌ شود. در مقایسه با پیکسل ‌های قبلی، گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال درجه بالایی از واریانس دمایی را ارائه داده و از حد پیش فرض این نسل نیز بالاتر است. نمایشگر این گوشی در سه رنگ تنظیم شده است که عبارتند از، طبیعی، تقویت شده و تطبیقی. رنگ تطبیقی به‌صورت پیش فرض روی گوشی تنظیم می ‌شود و همه‌ آن‌چیزی است که شما به آن نیاز دارید. بقیه‌ رنگ‌ ها در تمام مدت کمی پالت اشباع ‌تری دارند و احتمالا شما به‌ سختی در نور روز موفق به دیدن آن خواهید شد. قابلیت Ambient EQ شباهت زیادی به True Tone اپل دارد و بسته محیط، رنگ و روشنایی صفحه نمایش شما را تنظیم می‌ کند.

اگر بخواهیم مقایسه بیشتری با خانواده پیکس ۴ داشته باشیم، این محصول مشکل چندانی ندارد و برخلاف سال گذشته، هیچ انتقادی نسبت به آن وارد نشده است. تنها مورد بد آن اختلاف دمای رنگی است که نمایشگر در نور زیاد خورشید از خود نشان داده و سبب شارپ و لرزش تصاویر می ‌شود. در حقیقت، آزمایشات نشان می ‌دهد که گوگل پیکسل 4 ایکس ال بهترین نمایشگری است که خدمات آن به ‌صورت همه جانبه در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت و محصولی رو دست آن بلند نمی ‌شود.

دوربین مربعی عالی علارغم نبود لنز اولترا واید

گوگل پیکسل 4 ایکس ال دوربین بهتری از پیکسل ۳ دارد و حتی احتمالا آیفون ۱۱ پرو نیز نمی ‌تواند عملکرد خوبی مثل آن داشته باشد. بهبود در این دوربین اما به ‌حد کافی چشم‌گیر نبوده است و طرفداران چندان ذوق زده نمی ‌شوند. دوربین دوم به گوشی اضافه شده است، اما نوع اولترا واید نیست و تنها با یک لنز تله فوتو روبرو هستیم.

طبق گفته ‌های گوگل، لنزهای اولترا واید سرگرم کننده و جالب هستند، اما تله فوتو کارایی بیشتری دارد. حال کاربری می ‌توانند با این گفته موافق یا مخالف باشند. واقعیت این است که سیستم دوربین پیکسل 4 ایکس ال به اندازه دوربین ‌های سه تایی بسیاری از محصولات مشابه بازار همچون آیفون ۱۱، سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ و غیره، قابلیت همه کاره بودن ندارد. لنز تله فوتو با قدرت بزرگ ‌نمایی دو برابری، به شما امکان می ‌دهد که تصاویر خود را با کیفیت اپتیکال بزرگ‌ نمایی کنید و حتی عکس‌های پرتره بهتری هم داشته باشید. لنز تله کاربری و بسیار درخشان است، اما احتمالا بسیاری از کاربران لنز اولترا واید را ترجیح می ‌دهند.

حالت عکس برداری از ستارگان گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال، نقطه قوت دوربین این محصول است. این قابلیت هنگام شب کاربرد دارد و شما با آن می ‌توانید آسمان بهتری را نظاره کنید. این حالت کیفیتی در حد و اندازه‌ دوربین ‌های DSLR ارائه می ‌دهد و یک لانگ اکسپوژر ۱۵ ثانیه‌ی برای‌ تان به همراه خواهد داشت. نتایج این حالت واقعا درخشان هستند و اصلا جای هیچ بحثی را باقی نمی گذارد.

سخت افزاری با عملکرد بهتر نسبت به نسل گذشته

عملکرد گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال به‌طرز شگفت ‌آوری خوب است. این کمپانی برای اولین بار از یک رم ۶ گیگابایتی استفاده کرده و هر دو مدل، از پلتفرم اسنپ دراگون ۸۵۵ استفاده می‌ کنند. پیکسل برای مدت ‌های طولانی از مشکل کند شدن محصولات خود بعد از مدت ‌ها استفاده رنج برده است، بنابراین استفاده از رم ۶ گیگابایتی در این محصول جای امیدواری دارد. البته نسبت به دیگر گوشی ‌های هوشمند، کمی باید برای گرفتن عملکرد مناسب از این حافظه‌ رم صبر کرده و دید که آیا خانواده‌ گوگل پیکسل نسبت به آن واکنش خوبی نشان خواهد داد یا خیر.

حداقل در مدت زمان کوتاه ‌تر، رم بیشتر به معنای مشکلات کمتر با برنامه‌ های گوشی خواهد بود. به‌نظر می ‌رسد که پیکسل ۴ توجه بیشتری نسبت به مشکلات پیکسل ۳ در زمینه مدیریت رم نشان داده است و این خبر خوبی است. البته کاربران نیز نباید انتظار داشته باشند که همین ابتدای کار این مشکل کاملا رفع شود.

با اینکه استفاده از رم ۶ گیگابایتی در این محصول بسیار خوب است، اما هم قطاران این گوشی از رم ۸ گیگابابتی بهره می ‌برند و حتی گزینه‌ های بالاتری نیز در بازار وجود دارد. پیکسل‌ های جدید احتمالا نیازی به ۸ گیگابایت رم ندارند، اما با توجه به به‌روزرسانی دو ساله ‌ای که گوگل نسبت به محصولاتش ارائه می ‌دهد، احتمالا حداقل در آینده این رم ۶ گیگابایتی دردسرساز خواهد بود.

همین مسئله در مورد حافظه ذخیره سازی گوشی نیز صادف است. گوگل همواره به پخش کردن اطلاعات در فضایی همچون Cloud Storage علاقه ‌مند بوده است، اما خود کمپانی هم به‌ خوبی می ‌داند که هر کسی نمی ‌تواند کل زندگی ‌اش را در این فضاها پخش کند. مدل پایه‌ پیکسل ۴ و پیکسل 4 ایکس ال، از ۶۴ گیگابایت حافظه اصلی استفاده می‌ کنند و برای تهیه‌ نسخه‌ ۱۲۸ گیگابایتی گوشی هم باید حدود ۲ میلیون تومان (۱۰۰ دلار) هزینه‌ بیشتری بپردازید. این در حالی است که نسخه‌ ۱۲۸ گیگابایتی آیفون ۱۱ در همین رده، تنها ۱ میلیون تومان (۵۰ دلار) هزینه‌ بالاتری دارد. با توجه به اینکه کارت حافظه جانبی هرگز برای گوشی‌های پیکسل ارائه نشده است و کیفیت آپلود تصاویر روی Google Photos هم دیگر در دسترس کاربران قرار نمی‌ گیرد، هر کاربری می ‌تواند از چنین روندی احساس نارضایتی کند.

اما همان‌طور که در ابتدا گفتیم، نکته‌ی مثبت بسیار خوبی برای گوگل پیکسل 4 ایکس ال وجود دارد که آن هم عملکرد قدرتمند آن است. در تست معیاری که انجام دادیم، پیکسل ۴ پایه عملکرد بهتری نسبت به پیکسل 4 ایکس ال داشت، اما این موضوع به‌دلیل رزولوشن Full HD + مدل کوچک‌تر بود که فشار کمتری برای ارائه یک کیفیت مناسب نیاز داشت. اختلاف بین این دو گوشی بسیار ناچیز است و با توجه به اینکه پیکس ۴ از خیلی جهات رقبای سنگینی مثل ایسوس ROG Phone 2، OnePlus 7T و Realme X2 Pro را پشت سر می‌ گذارد، خوشحال کننده است.

Motion Sense یکی دیگر از قابلیت‌ های این گوشی است که نتایج متفاوتی را به کاربر ارائه می ‌دهد. این قابلیت راداری در سمت راست اسپیکر گوش قرار دارد و به‌طور پیش فرض فعال می ‌شود. با این قابلیت می ‌توانید از حرکات سوایپ در قسمت بالایی گوشی استفاده کرده و کاری کنید که بدون لمس گوشی نیز قابل کنترل باشد. شما می ‌توانید هشدارها، تماس ‌های از دست رفته و آهنگ را توسط آن کنترل کرده و حتی قابلیت مادون قرمز دوربین را فعال کنید. این قابلیت برای باز کردن سریع حسگر تشخیص چهره نیز بسیار کاربردی خواهد بود.

باتری؛ تنها فاکتور ناامید کننده گوگل پیکسل

اگرچه به‌نظر می ‌رسد که گوگل پیکسل 4 ایکس ال مشکل رم را برطرف کرده است، اما عمر باتری هنوز به حد عالی نرسیده است. این گوشی عمر باتری کمتری نسبت به پیکس ۳ دارد و همین می ‌تواند باعث ناامیدی کاربران شود. طی بررسی ما از گوگل پیکسل 4 ایکس ال، متوجه شدیم که این گوشی حدود ۵.۳۰ ساعت در حالت صفحه نمایش همیشه روشن، آن‌هم در چرخه‌ی ۱۲ ساعته آزمایش دوام می ‌آورد. با گذشت زمان، باتری Adaptive Android این محصول، عادات استفاده کاربر از برنامه ‌ها را یاد گرفته و عمر باتری را بهبود می ‌بخشد. اما درواقع این بهبود در آن حدی نیست که تاثیر زیادی روی آمار و ارقام ما داشته باشد. برخی از کاربران گزارش داده‌اند که این قابلیت جدید گاهی اوقات اوضاع را بدتر می ‌کند، بنابراین نمی ‌توانیم به‌صورت دقیق، تاثیر آن را روی آزمایش خودمان دخیل کنیم.

افزودن برخی از ویژگی‌های سخت ‌افزاری همچون رادار و صفحه نمایش ۹۰ هرتزی، سبب شده است که این محصول به باتری بزرگ ‌تری نیاز داشته باشد و این امر برای نسخه‌ کوچک ‌تر خانواده پیکسل ۴، عملا غیرممکن است. باتری اصلی‌ ترین موردی است که کاربران از آن شکایت دارند و نسبت به قبل بهبود نداشته است. گوگل باید کم کم تمرکز خود را روی باتری خانواده پیکسل بیشتر کرده و این نکته منفی را پاکسازی کند. این روند مخصوصا با بهبود عملکرد باتری در آیفون ۱۱ بیشتر به چشم می ‌خورد و احتمالا گوگل در صورت عدم توجه، بخش بزرگی از بازار خود را از دست خواهد داد. این روند هنگام بازی کردن و استفاده‌ مکرر از گوشی بدتر می ‌شود و شما یقینا با این باتری نمی ‌توانید به آخر شب برسید.

گوگل پیکسل 4 ایکسل ال بازهم از یک شارژر ۱۸ واتی استفاده می ‌کند، همان شارژری که پیکسل در نسل ‌های گذشته نیز از آن استفاده کرده و بازهم ضعف گوگل در این عرصه نمایان می ‌شود. گوشی ‌های دیگری می ‌بینیم که شارژرهای سریع ۲۴، ۳۰، ۴۰، ۵۰ و حتی ۶۵ واتی دارند و گوگل بار دیگر از همه‌ این برندها عقب مانده است. باتری بزرگ‌ترین ناامیدی سری پیکسل ۴ است و ظاهرا گوگل هنوز درکی از عمر باتری خوب نداشته است. هر دو مدل از شارژ بی سیم Qi استفاده می ‌کند که ۱۰ وات قدرت دارد و از طریق Pixel Stand هم پشتیبانی می‌ شود. شارژ وایرلس معکوس در این سری فراهم نشده است.

طراحی درخشان همراه با نظرات دوگانه‌ کاربران

طراحی گوگل پیکسل 4 ایکس ال به‌گونه‌ است که برخی از افراد عاشق آن بوده و برخی از آن تنفر دارند. این مورد بستگی به سلیقه‌ خود کاربر دارد و احتمالا شما نیز نظر شخصی خودتان را خواهید داشت. این روند مخصوصا در مورد دوربین مربعی در پشت آن بیشتر نمود پیدا می‌ کند. به‌طور قطع نمی ‌توان در مورد آن با قاطعیت نظر داد، اما همین طراحی خاص دوربین است که نظرات دوگانه در مورد آن هم دیده می‌شود. طراحی کلی گوشی بسیار زیبا است و در سه رنگ در اختیار کاربران قرار می‌ گیرد که متشکل از مشکی و سفید براق و نارنجی است.

نسخه‌ سیاه این گوشی از بدنه‌ پشتی کاملا براق تشکی یافته است و دو رنگ دیگر کاملا مات هستند. تصور می ‌شود که مات برای این گوشی رویکرد بهتری است و اثر انگشت زیادی به خود جذب نخواهد کرد. این طراحی از نظر بافت از جذابیت بیشتری دارد و می ‌تواند حس زیبایی را به کاربر منتقل کند. گفتنی است که پلی کربنات لمسی نرمی برای گوگل پیکسل 4 ایکس ال در نظر گرفته شده است، اما درواقع جنس آن شیشه یخ زده است.

صرف نظر از اینکه شما چه رنگی را انتخاب خواهید کرد، یک قاب آلومینیومی مشکی مات برای آن در نظر گرفته شده است که در یک کلام می‌ تواند برای رفع ایراداتی که نسبت به لبه‌ های بد و پیوسته آن وارد شده است، در نظر گرفته شود. این ترکیب گرفتن گوشی را در دست ساده ‌تر می‌کند و حتی کمتر دچار خراش خواهد شد. با همه‌ این گفته‌ ها می ‌توان پیشرفت محسوسی را در طراحی گوشی نسبت به نسل گذشته مشاهده کرده و گوگل به‌خوبی از نظرات کاربران خود استفاده کرده است.

در پشت و زیر نمایشگر گوشی پیکسل 4xl هیچ حسگر اثر انگشتی وجود ندارد و شاید عجیب است بدانید که گوگل اصلا این قابلیت را برای گوشی در نظر نگرفته است. تمام این موارد نشان می‌دهد که طراحی گوگل پیکسل 4 ایکس ال جسورانه و با اعتماد به نفس کاملی صورت گرفته است و گوگل چندان توجهی به دوست داشتن یا نداشتن کاربران نکرده است.

چرا گوشی Google Pixel 4 XL را بخریم؟

گوگل نشان داده است که با عرضه خانواده پیکسل 4، قدم بزرگی برای رفع ایرادات سری قبلی برداشته است. این موضوع در گوگل پیکسل 4 ایکس ال هم دیده می‌ شود و نقوص پیکسل ۳ کمتر در آن دیده می ‌شوند. دوربین گوشی شگفت انگیز، نرم‌افزار بسیار عالی و عملکرد نیز قدرت بسیار بالایی دارد. همه‌ این موارد را در کنار طراحی برجسته و کیفیت ساخت عالی آن بگذارید تا بدانید چرا باید اقدام به خرید گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال کنید.

این گوشی محصول بسیار خوب و قدرتمندی است که نکات مثبت بیشتری نسبت به نکات منفی ‌اش دارد و حالت قفل صورت عملکرد بسیار خوبی دارد، اما بازهم با مشکلاتی روبرو است. احتمالا وضعیت باتری نیز برای شما رضایت بخش نخواهد بود و گوگل بازهم در این زمینه شکست خورده است. عملکرد گوشی بسیار درخشان است و تقریبا می ‌توان گفت که اصلی ترین مشکل پیکسل ۳ را برطرف کرده است. گوگل پیکسل 4 ایکس دارای شگفتی ‌های جذابی است که شما را راضی نگه خواهد داشت. با خرید گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال می ‌توانید حتی ادعای داشتن محصول بهتری نسبت به آیفون ۱۱ داشته باشید و از خیلی فاکتورها چنین موضوعی دور از ذهن نیست.

عملکرد این سری نسبت به قبل بهتر شده است و با گذشت زمان و ارائه به‌ روزرسانی توسط گوگل، احتمالا کاستی ‌های بیشتری برطرف خواهند شد. همه چیز به تجربه‌ی کاربر بستگی دارد و شما می ‌توانید در نهایت قاضی خوبی برای آن باشید. طراحی گوشی در رده بهترین کلاس‌های گوشی ‌های هوشمند قرار می‌ گیرد، اما بازهم خود کاربر باید تصمیم گیرنده باشد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Google Pixel 4 XL

گوگل پیکسل 4 ایکس ال یقینا نظرات مثبت کاربران را دریافت کرده و مخصوصا خریداران سری‌ های قبلی خانواده پیکسل، چنین امری را تصدیق خواهند کرد. گوگل پیکسل 4 نسبت به نسل قبل پیشرفت محسوسی داشته است و گوگل توجه زیادی به نظرات کاربران نشان داده است. حافظه‌ رم و قدرت گوشی بهبود پیدا کرده است و کاربران نیز به آن واقف هستند. با توجه به قیمت گوشی گوگل پیکسل 4 ایکس ال می ‌توان متوجه شد که این محصول در رقابت با چه برندهایی خواهد بود و چه مزایی نسبت به آن‌ها دارد. عملکرد دوربین در کنار قدرت گوشی قابل تحسین است، اما کاربران نیز اشاره ‌هایی به نقوصی در آن داشته ‌اند. بیشتر این افراد از نبود لنز اولترا واید ناراحت هستند.

باتری نقطه نظر دیگری است که بسیار به آن اشاره شده است و بسیاری انتظار داشتند که عمر باتری مطلوب‌تری را شاهد باشند. کاربران از بخش نرم ‌افزاری گوشی راضی هستند و عملکرد اندروید ۱۰ گویا بسیار درخشان بوده است. همه‌ این افراد انتظار به‌روزرسانی ‌های بعدی گوگل را دارند و می ‌دانیم که پشتیبانی بالا، همیشه یکی از خصیصه‌ های مهم این کمپانی بوده است. گوگل پیکسل 4 ایکس ال در حالت کلی بسیار رضایت بخش عمل کرده است و اگر از علاقه‌مندان سامسونگ و آیفون نیستید، احتمالا خانواده‌ پیکسل شما را شگفت زده خواهد کرد، پس چه بهتر که شانس خود را امتحان کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
October 2019
تاریخ شمسی
مهر 1398
طول و عرض
160.4x75.1 میلی متر
ضخامت
8.2 میلی متر
وزن
193 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8150 Snapdragon 855
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 485 & 3x2.42 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485
پردازنده گرافیکی
Adreno 640
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
P-OLED
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440x3040 پیکسل
تراکم پیکسلی
537~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 39, 40, 41, 66, 71 - Global
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 38, 39, 40, 41, 46, 48, 66, 71 - USA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12.2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.55 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.7
فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.4 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک دوبرابری PDAF
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
سایز سنسور 1/3.6 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 50 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر
زوم اپتیکال 2x
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 22 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.22 میکرومتر
لیزر AF ندارد
دوربین سلفی دوم
TOF 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth
سنوسر بیومتریک
بلندگو
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
حسگر تشخیص چهره (Face recognition)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 4 XL تک‌ سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت
گوشی موبایل گوگل مدل Pixel 4 XL تک‌ سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
October 2019
تاریخ شمسی
مهر 1398

طراحی

طول و عرض
160.4x75.1 میلی متر
ضخامت
8.2 میلی متر
وزن
193 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8150 Snapdragon 855
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 485 & 3x2.42 GHz Kryo 485 & 4x1.78 GHz Kryo 485
پردازنده گرافیکی
Adreno 640

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
P-OLED
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440x3040 پیکسل
تراکم پیکسلی
537~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900<br /> CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 39, 40, 41, 66, 71 - Global<br /> 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 29, 30, 38, 39, 40, 41, 46, 48, 66, 71 - USA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12.2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.55 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.7<br /> فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.4 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک دوبرابری PDAF<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> سایز سنسور 1/3.6 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 50 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> زوم اپتیکال 2x<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 22 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.22 میکرومتر<br /> لیزر AF ندارد
دوربین سلفی دوم
TOF 3D
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth<br /> سنوسر بیومتریک

صدا

بلندگو

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10.0
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
حسگر تشخیص چهره (Face recognition)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم