برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل آلفا موب مدل T1 دو سیم کارت

AlphamobT1 Dual Sim Mobile Phone

Alphamob T1 Dual Sim Mobile Phone

  • سیستم عامل : ندارد 
  • حافظه داخلی : 32 مگابایت
  • مقدار رم : 32 مگابایت
  • دوربین : VGA
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 2G
  • باتری : لیتیوم یون 1900 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 2 گیگابایت
کمتر از 4 گیگابایت
2G
1900 ميلي آمپر ساعت
توضیحات

معرفی گوشی آلفاموب T1

آلفاموب T1 یکی از محصولات پایین رده بازار گوشی های تاشو است که با صفحه نمایش ۱.۷۷ اینچی و حافظه ۳۲ مگابایتی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. ظرفیت باتری این گوشی ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی است و برای چند روز می‌تواند جوابگوی کاربران باشد. قابلیت دو سیم کارت این گوشی هم یقینا برای افراد شاغل که در بیرون از منزل مدام اقدام به برقراری تماس تلفنی می‌کنند، جذاب خواهد بود. طراحی این گوشی از نوع تاشو ا در کنار دوربین نیز یک فلش LED قرار گرفته است.

 آلفا موب مدل T1

معیارهای خرید گوشی آلفاموب T1

صفحه نمایش  ۱.۷۷ اینچی رنگی و مناسب

صفحه نمایش آلفاموب T1 به‌صورت کاملا رنگی در اختیار شما قرار دارد و از پنل TFT رنگی ساخته شده است. این صفحه نمایش ۱.۷۷ اینچی، رزولوشن برابر ۱۲۸ در ۱۶۰ را ارائه می‌کند و چگالی پیکسلی آن هم چیزی در حدود ۱۴۳ پیکسل در هر اینچ خواهد بود. گفتنی است که این صفحه نمایش، پیشرفت خوبی نسبت به مدل‌های قبلی این برند است و از چند نظر نمای بهتری از صفحه نمایش گوشی را به شما ارائه می‌کند.

تک دوربین VGA این‌بار همراه با فلش LED

آلفاموب T1 بازهم از تک دوربین VGA در طراحی خود استفاده کرده است و تفاوتی که با محصولات مشابه دارد، استفاده از فلش LED در آن است. البته که این فلش تغییر چندانی در کیفیت تصاویر شما ایجاد نخواهد کرد، اما تا جدی یک ارتقا مناسب نسبت به افزایش بودجه‌ی آن نسبت به A9 تلقی می‌شود. با این گوشی یقینا نباید انتظار چندانی نسبت به قابلیت‌های عکس‌برداری آن داشته باشید، اما در حالت ساده می‌توانید تفننی و در ساده‌ترین حالت ممکن، از دوربین گوشی استفاده کنید.

ویژگی‌های ارتباط و حافظه‌ی گوشی

آلفاموب T1 از نظر ارتباطی تفاوت چندانی با دیگر محصولات این برند ندارد و بازهم با فناوری 2G در اختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد. اگرچه این فناوری دیگر در این عصر معنا و مفهومی ندارد و نمی‌توان آن را قابل قبول توصیف کرد، اما با نگاهی به قیمت گوشی آلفاموب T1، متوجه خواهید شد که خریداران این گوشی اصلا نگاهی به وضع اینترنت و ارتباط گوشی ندارند و همین سیستم 2G نیز می‌تواند مزیت خوبی برای آلفاموب T1 محسوب شود. علاوه بر آن، سیستم رادیویی و بلوتوث نسخه‌ی ۳ نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است و می‌توانید همراه با یک هنزفری از آن استفاده کنید.

آفاموب T1 پیشرفت خوبی نسبت به محصولی همچون A9 محسوب می‌شود و علاوه بر پیشرفتی در صفحه نمایش آن شاهد هستیم، احتمالا از طراحی و سسیتم دوربین ارتفا یافته آن هم لذت خواهید برد. همه‌ی این‌ها سبب نمی‌شود که کارایی کلی گوشی فراموش‌مان شود. آلفاموب T1 تنها برای کاربران عادی و احتمالا با سن بالا است که از گوشی برای صحبت کردن و یا چک کردن فعالیت‌های روزمره خودشان استفاده می‌کنند. این محصول از قابلیت‌های دیگری همچون داشتن یک اسپیکر مناسب برخوردار است و هیچ نقصی هنگام برقراری مکالمه یا پخش آهنگ با گوشی حس نخواهید کرد. حافظه‌ی گوشی ۳۲ مگابایت است که همین میزان به‌طور مشابه برای حافظه‌ی رم نیز در نظر گرفته شده است.

 آلفا موب مدل T1

باتری کافی و مناسب ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی

گوشی آلفاموب T1 از یک باتری ۱۹۰۰ میلی آمپر ساعتی تشکیل یافته است که جنس آن نیز از لیتیوم یون است. این مدل باتری در اکثر گوشی‌های پایین رده مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما ظرفیت کم آن تقریبا از همه‌ی گوشی‌های این رده نیز پایین‌تر است. البته نباید نگاه بدبینانه‌ای به این موضوع داشته باشید. دلیل آن هم مشخص است، چرا که با توجه به میزان قدرت و مصرف انرژی که گوشی آلفاموب T1 به‌همراه خواهد داشت، حتی همین میزان باتری هم به‌احتمال زیاد در حالت استفاده‌ی عادی، برای دو روز شما کفایت خواهد کرد. درواقع این باتری دقیقا در راستای میزان مصرف گوشی است و می‌تواند تامین کننده انرژی مناسبی برای گوشی شما باشد. در جعبه‌ی گوشی نیز یک شارژر همراه با دفترچه راهنما قرار داده شده است که می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

طراحی تاشوی جذاب و نوستالژیک

آلفاموب T1 به‌عنوان یکی از گوشی‌های پایین‌رده‌ی بازار، وزنی بالغ بر ۴۱۵ گرم دارد و طراحی آن نیز به‌صورت تاشو در نظر گرفته شده است. این طراحی یادآور محصولات نوستالژیک دهه‌های قبل است و احتمالا شما نیز با آن‌ها خاطره دارید. این طراحی سبب می‌شود که در حالت تاشو بتوانید گوشی آلفاموب T1 را به‌راحتی در کوچک‌ترین جیب‌های خود قرار داده و در حالت بازشده نیز گوشی با ابعاد مناسب مخصوصا برای صحبت کردن در اختیار داشته باشید. حتی جالب است بدانید که این طراحی سبب حالت بهتر و راحت‌تر گوشی هنگام صحبت می‌شود. حالت تاشوی گوشی آلفاموب T1 برای مواقع خاموش کردن صفحه نمایش و قطع کردن تلفن نیز کاربرد دارد و می‌توانید از مکانیسم جالب آن لذت ببرید.

 آلفا موب مدل T1

چرا گوشی آلفاموب T1 را بخریم؟

خرید گوشی آلفاموب T1 از خیلی جهات می‌تواند برای یک کاربر عادی ضروری و مهم باشد. این گوشی تحول مناسبی نسبت به نسخه‌ی قبلی خود داشته است و هنوز هم قیمت مناسبی دارد. آلفاموب با ارائه یک طراحی تاشو، می‌تواند طرفداران این سبک را به سمت خود جذب کرده و فروش خوبی در این زمینه داشته باشد. این گوشی برای افرادی است که از آلفاموب T1 برای برقراری تماس، چک کردن ایمیل، استفاده از قابلیت‌های تقویم و یادداشت برداری و همچنین پیام‌رسانی استفاده می‌کنند. این چنین کارایی مشخصی یقینا دور از قشر جوان خواهد بود و بیشتر افراد شاغلی که تایم زیادی را در بیرون سپری کرده و با افراد زیادی صحبت می‌کنند را دربرمی‌گیرد.

قابلیت دو سیم کارت آلفاموب T1 نیز به‌همین منظور می‌تواند یکی از ویژگی‌های مهم گوشی باشد. باتری بزرگ‌تر، صفحه نمایش و دوربین بهتر، همه‌ی تغییراتی مهم T1 نسبت به A9 هستند و و قیمت گوشی آلفاموب T1 نیز تغییر چندانی با توجه به این موارد نداشته است.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی آلفاموب T1

قیمت گوشی آلفاموب T1 و سر و شکل این محصول نشان می‌دهد که خریداران آن، کاملا خبر دارند که به‌سمت چه محصول با چه کارایی آمده‌اند. یقینا هیچ کس انتظار بهترین دوربین و بالاترین قدرت از آلفاموب T1 را ندارد و هیچ کاربری نیز برای دریافت بهترین اینترنت و بهترین صفحه نمایش به سراغ آن نمی‌آید. این محصول می‌تواند یک گوش فرعی برای استفاده از سیم‌کارت‌های اضافه هر شخصی باشد و در کنار آن، افراد بزرگ‌سال نیز می‌توانند یک گوشی محکم و دو سیم کارت برای مسائل کاری و روزمره خودشان در اختیار داشته باشند. شما بهترین استفاده را از این گوشی تاشو خواهید برد و یقینا کیفیت بالای بدنه و ارتقاهایی که نسبت به نسخه قبلی داشته است، شما را راضی خواهد کرد. پس چه بهتر که فرصت را از دست نداده و اگر به‌دنبال یک گوشی ساده و کاربردی هستید، آلفاموب T1 را نیز در نظر داشته باشید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
415 گرم
حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
نوع صفحه نمایش
TFT رنگی
اندازه صفحه نمایش
1.77 اينچ
رزولوشن صفحه نمایش
128x160 پیکسل
تراکم پیکسلی
143 پيکسل بر هر اينچ
شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 3
رادیو
دارد
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
VGA
فلش
LED
بلندگو
دارد
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
1900 ميلي آمپر ساعت
اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما
شارژر
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
گوشی خوبیه برا بابام گرفتم ایرانی هست سبکه باتریش صداش همه چیش خوبه رم میخوره نسبت به قیمتش خیلی خیلی خوبه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل آلفا موب مدل T1 دو سیم کارت
گوشی موبایل آلفا موب مدل T1 دو سیم کارت
موجود شد ، خبرم کن

طراحی

وزن
415 گرم

حافظه

حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
مقدار RAM
کمتر از 2 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
نوع صفحه نمایش
TFT رنگی
اندازه صفحه نمایش
1.77 اينچ
رزولوشن صفحه نمایش
128x160 پیکسل
تراکم پیکسلی
143 پيکسل بر هر اينچ

مخابرات و ارتباطات

شبکه های ارتباطی
2G
شبکه 2G
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 3
رادیو

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
VGA
فلش
LED

صدا

بلندگو

سایر مشخصات

اقلام همراه گوشی
دفترچه‌ راهنما<br /> شارژر

باتری

نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
1900 ميلي آمپر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم