برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 SM-R830 40mm

 Samsung Galaxy Watch Active2 SM-R830 40mm Smart Watch

 Samsung Galaxy Watch Active2 SM-R830 40mm Smart Watch

  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش :  1.2 اینچ
  • قابلیت نصب  سیم کارت : ندارد
  • قابلیت مکالمه: دارد
  • GPS : دارد
  • فرم صفحه : دایره
  • جنس بدنه: آلومینیوم
  • حسگرها : شتاب سنج ژیروسکوپ سنجش نور محیط شمارش ضربان قلب فشارسنج
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
دارد
ندارد
آلومینیومدارای بند فلورولاستومر (FKM)
دایره
دارد
NFCBluetoothWi-Fi
توضیحات

معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سری 2 (Galaxy watch active 2 40mm)

ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ اکتیو 2 از سری جدیدترین محصولاتی است که شرکت سامسونگ با توجه به استقبال متقاضیان در بازار، راهی بخش های فروش نموده است. رونمایی از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو سری 2 هم زمان با ( note 10 (صورت گرفت و بازار فروش آن که چندین ماه پس از Galaxy Watch Active آغاز به کار نموده بود، با استقبال بالایی از سوی خریداران رو به رو شد.

استفاده مداوم و نامحدود از این ساعت بسیار منحصر به فرد است. در تمامی ساعات روز و رشته های ورزشی قابلیت این موضوع وجود دارد که روی دست شما باشد و بدنه ی مقاومی دارد، همچنین موجب می گردد تا در هر زمان بتوانید سر ساعت به قرار هایتان برسید. طراحی منحصر به فرد واچ اکتیو 2 سامسونگ مدل 44 میلی‌متری به صورتی است که استفاده از آن برای تمامی بانوان و آقایان بدون محدودیت امکان پذیر گردیده است.

گلکسی واچ اکتیو 2

معیارهای خرید گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ

به کارگیری فناوری super AMOLED در ساخت گلکسی واچ اکتیو 2، این ساعت را به انتخابی فوق العاده برای هر نوع فعالیت روزانه از جمله فعالیت های ورزشی، اداری تبدیل نموده است. وضوح بالا تصویر در Galaxy watch active 2 44mm یکی دیگر از پارامتر هایی است که به واسطه وجود صفحه نمایش (360 × 360) می توان شاهد آن نیز بود. امکان اندازه گیری و سنجش ساده فعالیت های روزمره با استفاده از این ساعت هوشمند، به جهت وجود انواع حسگر های طراحی شده بر روی آن، از دیگر امتیاز هایی است که اشاره به آن خالی از لطف نخواهد بود.


از مهم ترین سنسور ها و حسگر ها در ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 عبارت است از :

  •  سنسور شمارش ضربان قلب
  • الکتروکاردیوگرام
  •  فشارسنج
  •  سنسور نور محیط
  • شتاب سنج
  •  ژیروسکوپ

بدنه گلکسی واچ اکتیو 2 از آلومینیوم ساخته شده و همین موضوع نیز یکی دیگر از مواردی است که به واسطه آن می توان شاهد عمر بالا ساعت در اثر استفاده مداوم و عدم آسیب دیدگی این محصول منحصر به فرد بود. ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ اکتیو 2 به عنوان یک ساعت ایده آل با دارا بودن قابلیت مهم دیگری از جمله ضد آب بودن، امکان استفاده در زمان شنا و ورزش های آبی را نیز برای افراد فراهم خواهد کرد.

عرضه ساعت گلکسی واچ اکتیو 2 از طریق شرکت سامسونگ به بازار همراه با رفع ایرادات نمونه Galaxy Watch Active موجب گردیده تا خریداران با توجه به نیاز و الگوریتم های مدنظر خود، این نمونه جذاب و ایده آل را به عنوان یک ساعت تمام عیار با توجه به ارتقا کیفیت و همچنین قابلیت های آن، به شمار آورند.
یکی از نکات مهمی که در رابطه با این نمونه جنجالی و منحصر به فرد، می توان به آن اشاره نمود، عدم توقف فروش Galaxy Watch Active به عنوان نمونه اصلی در بازار توسط شرکت سامسونگ می باشد که در نوع خودش شگفت انگیز است.چرا که این شرکت قصد دارد تا مدل اصلی ساعت هوشمند Galaxy Watch Active را نیز همراه با نمونه جدید عرضه شده در بازار به فروش برساند. از طرفی نیز این دو نمونه هر یک دارای علاقه مندان و طرفداران خاص خود هستند که بر همین اساس نیز احتیاجی به حذف یک نمونه و جایگزینی نمونه جدید نخواهد بود.

گلکسی واچ اکتیو 2


تمامی قابلیت های منحصر به فرد لحاظ شده در ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 در نوع خود بی نظیر محسوب می گردد، قابلیت هایی که می تواند بستری برای جذب خریدارانی با نگاهی متفاوت و سختگیرانه نیز شود.طراحی صفحه ساعت هوشمند با استفاده از قابلیتی به نام Aclipse نوعی جدید از طراحی را به نمایش درخواهد آورد، نوعی که در آن، نور صفحه در هر زمان از شبانه روز منحصر به فرد خواهد بود. موضوعی که قطعا علاقه مندان و طرفداران خاص ساعت های هوشمند، به آن توجه خاصی خواهند داشت.

دسترسی آسان در گلکسی واچ اکتیو 2

امکان دسترسی ساده، آسان و سریع به هر یک از اپلیکیشن های مورد نیاز توسط کاربران تنها با یک لمس کوتاه، از دیگر پارامتر هایی است که جذابیت نمونه جدید شرکت سامسونگ را بیش از پیش خواهد نمود. وجود دیگر امتیاز های خاصی هم چون رابط UI و صفحه چرخان در ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy watch active 2 44mm نوع دیگری از جذابیت این محصول تازه خلق شده را به نمایش درخواهد آورد.
شرکت سامسونگ با توجه به استقبال بسیار ویژه خریداران، سعی نموده است تا در مدل جدید عرضه شده به بازار، بیشترین قابلیت ها و کارایی های لازم را اعمال نماید. از سویی دیگر با وجود استقبال ویژه متقاضیان و طرفداران نمونه های قدیمی ساعت هوشمند گلکسی، آن نمونه ها نیز همواره در لیست فروش جای می گیرند.
آغاز فروش ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy watch active 2 44mm در بازار های جهان در ماه سپتامبر با قیمتی تعیین شده استارت خواهد خورد. وجود صفحه چرخان به نوعی یک نماد خاص و ویژه برای سامسونگ و محصولات عرضه شده توسط این شرکت محسوب می گردد.

گلکسی واچ اکتیو 2


وجود مشکلات مشخصی هم چون عدم طراحی صفحه ( حاشیه ) چرخان در نمونه نخست عرضه شده به بازار، افراد را با محدودیت هایی رو به رو می ساخت. محدودیت هایی که به واسطه شناسایی و برطرف نمودن آن اکنون کاملا حذف شده و با توجه به تمامی ویژگی های جذاب ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy watch active 2 44mm در نسخه جدید تازه ارائه شده، می توان بیشترین رضایتمندی را در نظر خریداران شاهد بود.
نمونه جدید ساعت هوشمند سامسونگ به واسطه نداشتن حاشیه چرخان از نوع فیزیکی ( دارای حاشیه چرخان لمسی ) قطعا در زمان استفاده، از کارایی بیشتری برخوردار می باشد. با لمس این صفحه توسط شخص، تمامی نرم افزار های مورد نیاز و اپلیکیشن ها نمایش داده خواهند شد و امکان استفاده از هر یک فراهم می گردد. احساس مشابهی که با لمس این صفحه به شخص انتقال داده می شود، احساسی هم چون لمس صفحه از نوع حاشیه فیزیکی است.

چرا گلکسی واچ اکتیو 2 را بخریم؟

طراحی ظاهری ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 هم چون نمونه نخست بوده و تنها تفاوت آن را می توان در حاشیه چرخان دانست. وزن بسیار سبک این ساعت هوشمند در نوع بی نظیر محسوب می گردد و طراحی منحصر به فرد آن نیز در احساس سبکی این ساعت توسط شخص موثر بوده است.
بهبود برخی از حسگر های موجود در این ساعت نسبت به نمونه های قبلی از جمله امتیاز هایی است که سامسونگ برای طرفداران خود در نظر گرفته است. به طور قطع می توان گفت که این ساعت، اولین و تنها محصولی است که سامسونگ در آن از دستیار مجازی بیکسبی (Bixby) نیز استفاده نموده است.
استفاده از برخی امتیاز های ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 به صورت ویژه در آینده ای نزدیک امکان پذیر خواهد بود. از سری ویژگی های مهم دیگری که در گلکسی 2 طرفداران می توانند شاهد آن باشند، عدم نیاز به GPS برای مکان یابی است. چرا که در گلکسی GPS به بهترین شکل ممکن وجود داشته و امکان موقعیت یابی ساده و سریع نیز فراهم خواهد گردید.
داشتن نسخه پنجم بلوتوث، از دیگر امتیاز های بسیار خاص گلکسی محسوب می گردد. نامگذاری این ساعت نیز بر اساس پارامتر های هوشمندانه شکل گرفته و در آن لحاظ برخی از الگوریتم ها هم چون اکتیو بودن و ورزش، در صدر موارد قرار گرفته است. اما با این حال ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy watch active 2 44mm تنها برای استفاده در محور های ورزشی نبوده و برای تمامی اوقات و زمان ها یک انتخاب منحصر به فرد محسوب می گردد.
وجود برنامه هایی کاملا تخصصی و خاص در امر مدیتیشن در ساعت هوشمندگلکسی واچ اکتیو 2، موجب خواهد شد تا حتی زمان خواب افراد نیز توسط این برنامه کوچک اما قدرتمند، بررسی گردد که بررسی آن به چند زبان از جمله زبان های ذیل ممکن گردیده است.
• انگلیسی
• اسپانیایی
• آلمانی

گلکسی واچ اکتیو 2

ساخت تاریخچه ای از استرس در افراد توسط ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ یک ویژگی بسیار کاربردی است. چرا که به این واسطه هر فرد قادر خواهد بود تا در طول مدت زمان استفاده از اکتیو 2 نسبت به اطلاع از تمامی حسگر ها اقدام نماید.
استفاده از پلتفرم Tizen در گلکسی واچ اکتیو 2 موجب شده تا سازگاری آن با دستگاه هایی هم چون اندروید و آی او اس نیز ممکن گردد. نکته اعجاب انگیزی که در گلکسی 2 به سادگی نمی توان از کنار آن گذشت، قابلیتی با نام My Style است که به فرد اجازه خواهد داد تا بر اساس استایل ظاهری ( نوع پوشش مدنظر ) ظاهر ساعت را نیز به شکلی ویژه تغییر دهد.
ساعت های هوشمند گلکسی را می توان یکی از گزینه های جذاب، جنجالی و منحصر به فرد محسوب نمود، چرا که وجود پارامتر های کیفیت، قیمت و هم چنین به روز بودن در هر یک از این ساعت ها، طرفداران ساعت های هوشمند را وارد بازی جنجالی خواهد نمود.
هم چنین با توجه به تخصصی بودن اصول ساخت ساعت های هوشمند و تنوع بی نظیر سامسونگ در این زمینه، امروزه این ساعت های هوشمند در لیست اصلی ترین و مهم ترین گزینه ها در نظر خریداران قرار گرفته اند.
به عبارتی دیگر می توان اکتیو 2 را نمونه ای تکمیل شده از یک ایده آل در ساعت های هوشمند معرفی نمود، نمونه ای که تمامی باید ها و نباید های لازم را نیز داراست.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

مناسب برای
آقایانخانم‌ها
نوع کاربری
ورزشیروزمره
ابعاد قاب
40x40x10.9 میلی‌متر
قطر قاب
10.9 میلی‌متر
وزن
30 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس شیشه
گوریلا گلس DX+
جنس بدنه
آلومینیومدارای بند فلورولاستومر (FKM)
جنس بند
لاستیکی
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش اصلی
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
360x360 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
364~
سایر مشخصات صفحه نمایش
نمایشگر همیشه روشندارای محافظ Corning Gorilla Glass DX+
پردازنده
Exynos 9110 Dual core 1.15 GHz
سیستم عامل
تایزن
مقدار رم
738 مگابایت
حافظه داخلی
4 گیگابایت
توضیحات سازگاری
سازگار با گوشی‌های موبایل Iphone 5 به بالا و iOS 9.0 به بالاسازگار با دستگاه‏‌های سامسونگی یا دیگر محصولات اندرویدی که از سیستم عامل اندروید 5.0 و بالاتر بهره می‌برند و رم 1.5 گیگابایت به بالا دارند
قابلیت نصب سیم کارت
ندارد
امکان رجیستری سیم کارت
ندارد
حسگرها
شتاب سنجژیروسکوپسنجش نور محیطشمارش ضربان قلبفشارسنج
بلوتوث
نسخه 5.0
WiFi
دارد
GPS
دارد
اتصالات
NFCBluetoothWi-Fi
قابلیت های ویژه
شارژ بی‎سیم مبتنی بر WPCاستادراد 5ATM برای مقاومت تا عمق 50 متری آبدارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغباراستاندارد نظامی MIL-STD-810G برای مقاومت در برابر سقوط و ضربه
ظرفیت باتری
340 میلی‌آمپر بر ساعت
نوع باتری
قابل تعویض
هشدارها
سنسور الکتروکاردیوگرامرصد ضربان قلب (با 8 فتودیود)دارای شتاب‌سنجی با دقت اندازه‎گیری تا 32 گرم فشارپشتیبانی از شبکه‌های GPS: A-GPS/GLONASS/Galileo/Beidou 4
قابلیت مکالمه
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 SM-R830 40mm
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 SM-R830 40mm
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

مناسب برای
آقایانخانم‌ها
نوع کاربری
ورزشیروزمره
ابعاد قاب
40x40x10.9 میلی‌متر
قطر قاب
10.9 میلی‌متر
وزن
30 گرم
فرم صفحه
دایره
جنس شیشه
گوریلا گلس DX+
جنس بدنه
آلومینیومدارای بند فلورولاستومر (FKM)
جنس بند
لاستیکی
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات پردازنده

پردازنده
Exynos 9110 Dual core 1.15 GHz
سیستم عامل
تایزن
مقدار رم
738 مگابایت
حافظه داخلی
4 گیگابایت
توضیحات سازگاری
سازگار با گوشی‌های موبایل Iphone 5 به بالا و iOS 9.0 به بالاسازگار با دستگاه‏‌های سامسونگی یا دیگر محصولات اندرویدی که از سیستم عامل اندروید 5.0 و بالاتر بهره می‌برند و رم 1.5 گیگابایت به بالا دارند

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
360x360 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
364~
سایر مشخصات صفحه نمایش
نمایشگر همیشه روشندارای محافظ Corning Gorilla Glass DX+

اتصالات و امکانات

قابلیت نصب سیم کارت
امکان رجیستری سیم کارت
بلوتوث
نسخه 5.0
WiFi
GPS
اتصالات
NFCBluetoothWi-Fi

باتری

ظرفیت باتری
340 میلی‌آمپر بر ساعت
نوع باتری
قابل تعویض

سایر مشخصات

حسگرها
شتاب سنجژیروسکوپسنجش نور محیطشمارش ضربان قلبفشارسنج
قابلیت های ویژه
شارژ بی‎سیم مبتنی بر WPCاستادراد 5ATM برای مقاومت تا عمق 50 متری آبدارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغباراستاندارد نظامی MIL-STD-810G برای مقاومت در برابر سقوط و ضربه
هشدارها
سنسور الکتروکاردیوگرامرصد ضربان قلب (با 8 فتودیود)دارای شتاب‌سنجی با دقت اندازه‎گیری تا 32 گرم فشارپشتیبانی از شبکه‌های GPS: A-GPS/GLONASS/Galileo/Beidou 4
قابلیت مکالمه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم