برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل میزو مدل Meizu Note 9 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

MeizuNote 9 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Meizu Note 9 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین دو گانه : 48 - 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 9.0
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Meizu Note 9

در بازار گوشی‌های هوشمند، آن‌که مشهورتر است، مشهورتر می‌شود؛ آن‌که نام کمی‌ دارد، کم‌آوازه‌تر. معنا و مفهوم جمله بالا این است که شرکت‌های پرطرف‌دار، به‌فروس خود ادامه می‌دهند، در حالی‌که شرکت‌های کم‌طرف‌دار، فروش کمی دارند. این شرکت‌های کم‌طرف‌دار، برای رسیدن به یک میزان فروش بالا و ثابت، باید نام خود را به گوش همه برسانند و برای این کار، باید قیمت‌های مناسبی برای اسمارتفون‌های خود، تعریف کند.

این دقیقا همان کاری است، که برندهای معروف شیائومی و هوآوی کردند. به‌همین دلیل، رفتن به سراغ شرکت‌های کم‌آشنا، یک گزینه هوشمندانه به نظر می‌رسد؛ چراکه این شرکت‌ها برای به ثبات رساندن جایگاه خود، قیمت‌های کم را در کنار خصوصیت‌های مناسب به کاربران خود ارائه می‌دهند. یکی از این شرکت‌ها که فعالیت خود را در دو کشور اسکاتلند و چین ادامه می‌دهد، شرکت میزو است.

مقدمه‌ای بر تشریح میزو نوت 9

« Meizu Note 9» پیرو قوائد دیگر اسمارتفون‌های شرکت میزو است؛ در این اسمارتفون، مانند گوشی‌های هوشمند دیگر شرکت میزو، یک سخت‌افزار قابل توجه، طراحی‌ای زیبا، باتری‌ای حجیم و دوربینی شایسته را در کنار قیمتی مناسب می‌بینیم. حقیقتا، اسمارتفون‌های میزو، یک گزینه برای تمامی کاربران بازار گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آیند و « Meizu Note 9» هم دقیقا یکی از آن گزینه‌ها است.

این اسمارتفون، ضمن قیمت بسیار کم خود، سخت‌افزاری شگفت دارد، که از پس پردازش‌های نه‌چندان سخت برخواهد آمد. البته این سخت‌افزار برای بازی‌های سنگین موبایلی، پیشنهاد نمی‌شود؛ اما بازی‌هایی مثل PUBG برای آزمایش توانایی آن، مناسب هستند. سخت‌افزار « Meizu Note 9» پرچم‌دار نیست و نیروی مورد نیاز خود را از یک باتری حجیم می‌گیرد. هرچند که این باتری را حجیم می‌دانیم، اما کاربر آن، باید برای مراقبت از آن، دقت و زمان صرف کند.

این باتری، که قرار است، نمایشگر مناسب این اسمارتفون را روشن نگه دارد، احتمالا با بازکردن قاب پشتی در دسترس خواهد بود. نمایشگر این اسمارتفون، بهترین نیست، اما استاندارد است و رزولوشن بالایی را به کاربر « Meizu Note 9» ارائه می دهد. حقیقتا دیدن کیفیت ساخت این اسمارتفون، در کنار قیمت 200 یورویی آن، شگفت‌انگیز است.

Meizu Note 9

میزو نوت 9: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی « Meizu Note 9» مانند دیگر اسمارتفون‌های شرکت میزو، یک خصوصیت دارد، که آن را از طراحی اسمارتفون‌های دیگر شرکت‌های فعال در بازار گوشی‌های هوشمند، متمایز می‌کند. ما این خصیصه را در نگاه اول به « Meizu Note 9» می‌بینیم و برخی از کاربران، ممکن است با آن اخت بگیرند و بعضی آن را نکوهش کنند. 

در پنل پشتی « Meizu Note 9» حفره حسگر اثر انگشت مشهود است. این حفره که وظیفه تامین امنیت اسمارتفون کاربر خود را بر عهده دارد، با طراحی حفره، کمی قدیمی به نظر می‌آید؛ اما با توجه به سخت‌افزار و دیگر ارکان ساخت « Meizu Note 9» دیگر این طراحی قدیمی مهم نیست.

با توجه به باتری این اسمارتفون، شاید قاب پشتی آن، قابل جداسازی باشد و شاید هم نه. به احتمال قوی، اسلات سیم‌کارت « Meizu Note 9» بر روی فریم آن درج شده. پنل جلویی توسط نمایشگر، دوربین سلفی و اسپیکر تماس همراهی می‌شود. پنل پشتی، در اختیار حفره حسگر اثر انگشت یاد شده و دوربین اصلی دوگانه است. فریم هم میزبانی مقادیر کنترلرهای صدا، دکمه پاور، اسلات سیم‌کارت، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسپیکرها و درگاه شارژ Type-C را برعهده دارد.

باتوجه به سال ساخت « Meizu Note 9» یعنی سال 2019، انتظار همچین طراحی زیبایی را در پنل جلویی آن نداریم. حواشی نمایشگر، متقارن نیستند، اما همان خصیصهای هستند، که چند سطر قبل به آن‌ها اشاره کردیم. در سمت راست و چپ نمایشگر « Meizu Note 9» تقریبا هیچ حاشیه‌ای نیست، اما در بالا و پایین آن، حواشی کمی‌ ضخیم‌تر شده‌اند.

این ضخامت حواشی در بالا و پایین نمایشگر، نشان از عدم تقارن طراحی دارند؛ اما همین طراحی، به‌نحوی زیبا اعمال شده، که ممکن است، عاشق آن شوید. در بالای نمایشگر، دوربین سلفی توانا این اسمارتفون را می‌بینیم، که با طراحی ناچ قطره‌ای به میان آمده. طراحی ناچ، الان کمی قدیمی است، اما در سال 2019 این طراحی، مناسب بوده.

در پنل پشتی « Meizu Note 9» باز هم هنجارشکنی میزو را می‌بینیم. در این پنل، چند هایلایت که از بالا به پایین پنل کشیده شده‌اند، مشهود هستند. در گوشه بالایی پنل، دوربین اصلی دوگانه با قاب بیضی شکل آن، دیده می‌شود. در میان پنل هم، حفره حسگر اثر انگشت قابل رویت است. این پنل، کمی صیقلی و جاذب اثر انگشت به‌نظر می‌آید.

فریم « Meizu Note 9» هیچ مولفه قابل بحثی ندارد و همان مولفه‌های قدیمی را در جاهای قدیمی می‌بینیم. البته هنوز در شک وجود اسلات سیم‌کارت، قدم می‌زنیم. « Meizu Note 9» با ابعاد 153.1 در 74.4 در 8.7 میلی‌متر، وزن 170 گرم و رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود.

میزو نوت 9: نمایشگر

پنل نمایشی مخصوص میان‌رده‌ها، « Meizu Note 9» را همراهی می‌کند. این پنل نمایشی که با نام IPS LCD شناخته می‌شود، به جز این اسمارتفون در بسیاری از میان‌رده‌های بازار گوشی‌های هوشمند موجود است. پنل نمایشی مذکور، به لطف نمایش مناسب رنگ‌ها، زاویه دید خوب و مصرف انرژی کم، برای « Meizu Note 9» مناسبت دارد. البته نباید رواج این پنل را به اشتباه، بد بودن آن بدانیم و باید به رزولوشن آن دقت کنیم.

رزولوشن بالای این نمایشگر، یکی از موارد قابل تامل درمورد « Meizu Note 9» است. رزولوشن 1080 در 2244 با درنظر گرفتن، قطر 6.2 اینچی این نمایشگر، تراکم پیکسلی بسیار مناسب 403 پیکسل بر هر اینچ را به دست ما می‌رساند. این نمایشگر با مساحت 96.4 سانتی متری خود، 84.7 درصد از پنل جلویی « Meizu Note 9» را در اختیار دارد.

میزو نوت 9: سخت‌افزار و نرم‌افزار

« Meizu Note 9» با اندروید 9 پای و رابط کاربری Flyme 7.2 منتشر می‌شود. این نسخه از اندروید، قدیمی است و قطعا بسیاری از شما آن را به‌یاد دارید. رابط کاربری یادشده هم کمی قدمت دارد، اما تفاوت آن با رابط کاربری جدید فلایم 8، چندان زیاد نیست. رابط کاربری فوق، انیمیشن‌های جذابی دارد، اما امکان شخصی‌سازی آن، محدود است.

چیپست موجود در این اسمارتفون، یکی از بهترین‌ها نیست، اما برای پردازش بازی‌های گرافیکی نه‌چندان سنگین مناسب است. این چیپست را نباید بد دانست، اما توانمند دانستن آن هم، خود کاربر را ناراحت خواهد کرد. این چیپست 11 نانومتری که با نام Snapdragon 675 شناخته می‌شود، توسط شرکت مشهور کوالکام ساخته شده.

توان هسته‌های این چیپست زیاد نیست و این تراشه هشت‌هسته‌ای از دو هسته Kryo 460 Gold با بیشینه فرکانس 2.0 گیگاهرتز و شش هسته Kryo 460 Silver با حداکثر فرکانس 1.7 گیگاهرتز تشکیل شده. این چیپست، توسط تراشه گرافیکی Adreno 612 همراهی می‌شود که آن را مناسب می‌دانیم. « Meizu Note 9» در سه نسخه به شرح زیر در دسترس است:

  • 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی

  • 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی

  • 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی

Meizu Note 9

میزو نوت 9: دوربین

دوربین اصلی دوگانه « Meizu Note 9» درون یک قاب بیضی شکل قرار دارد. هر یک از دو سنسور دوربین اصلی در نزدیکی نقاط دایره‌ای شکل بیضی هستند و در پایین آن‌ها، فلش ال‌ای‌دی آمده. توانایی این دوربین، با توجه به ساختار آن، برای عکاسی چهره مناسب است. یکی از انتخابات درست شرکت میزو، انتخاب سنسور تشخیص عمق به جای سنسور فوق عریضی‌ست که چندان کاربردی نیست. دوربین اصلی « Meizu Note 9» از یک سنسور 48 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 در کنار یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 تشکیل شده.

سنسور تشخیص عمق این دوربین، ناکارآمد نیست و کاربران « Meizu Note 9» می‌توانند برای عکاسی چهره از آن استفاده کنند. دوربین سلفی نیز از یک لنز 20 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند. هر دو دوربین اصلی و سلفی این اسمارتفون، با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کنند.

میزو نوت 9: باتری

باتری حجیم لیتی-پلیمری « Meizu Note 9» به‌نطر مناسب می‌آید. این باتری با حجم 4000 میلی‌آمپر ساعتی خود می‌تواند، رضایت کاربران اهل بازی‌های موبایلی را جلب کند. « Meizu Note 9» از شارژ سریع 18 واتی و ام‌شارژ که احتمالا به خود شرکت میزو تعلق دارد، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید میزو نوت 9

این اسمارتفون از جمله بهترین‌های بازار گوشی‌های هوشمند نیست، اما در جمع هم‌رده‌های خود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این اسمارتفون برای تمامی اقشار متقاضیان به‌جز گیمرهای حرفه‌ای مناسب نیست.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
March 2019
تاریخ شمسی
اسفند 1397
طول و عرض
153.1x74.4 میلی متر
ضخامت
8.7 میلی متر
وزن
170 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM675 Snapdragon 675
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Kryo 460 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 460 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 612
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2244 پیکسل
تراکم پیکسلی
403~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.7
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30/60fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل میزو مدل Meizu Note 9 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل میزو مدل Meizu Note 9 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
March 2019
تاریخ شمسی
اسفند 1397

طراحی

طول و عرض
153.1x74.4 میلی متر
ضخامت
8.7 میلی متر
وزن
170 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM675 Snapdragon 675
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Kryo 460 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 460 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 612

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.2 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2244 پیکسل
تراکم پیکسلی
403~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 34, 38, 39, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.7<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30/60fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم