برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل میزو مدل Meizu M10 دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت

MeizuM10 Dual Sim 32GB RAM 2GB Mobile Phone

Meizu M10 Dual Sim 32GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 13 - 2 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
32 گیگابایت
Android 9.0
4G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Meizu M10

عمده فروش بازار گوشی‌های هوشمند، متعلق به برند‌هایی است، که نام و آوازه درخشانی دارند. این شرکت‌های پرآوازه که حجم زیادی از بازار را اشغال کرده‌اند، سبب عقب ماندن بسیاری از شرکت‌های نوپا هستند. البته تقصیر این برندها نیست و این کاربران بازارند که به سراغ برندهای نوپا و کم‌آوازه نمی‌روند. این گوشه نشینی برند‌های کم‌آشنا، دلیل شده تا این برندها ضمن قیمت کمی که بر روی محصولات خود اعمال می‌کنند، کیفیت بالایی را در ساخت آن‌ها به‌کار گیرند.

اگر به خاطرات خود از برند هوآوی که حالا یک غول تکنولوژی به حساب می‌آید، رجوع کنیم؛ متوجه این امر می‌شویم، که این برند هم با قیمت‌های کم و خدمات مناسب شروع کرده. یکی از این برندهای نوپا، برند میزو است، که برای جاگیری در بازار گوشی‌های هوشمند، خدمات خود را با قیمت کمی ارائه می‌دهد.

مقدمه‌ای بر تشریح میزو ام 10

« Meizu M10» درکنار قیمت مناسبی که برای آن ذکر شده، خدمات خوبی به کاربر خود ارائه می‌دهد و همین موضوع، آن را به یک گزینه شایسته بدل می‌کند. این اسمارتفون مانند دیگر تولیدات میزو، بهترین بازار نیست، اما در جمع هم‌رده‌های خود، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. « Meizu M10» باوجود تلاشی که شرکت میزو برای بی‌نقص بودن آن کرده، ایرادات بزرگی دارد، که آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

ظاهر « Meizu M10» به بسیاری از اسمارتفون‌های شرکت میزو و میان‌رده‌های بازار گوشی‌های هوشمند شباهت دارد. این ظاهر زیبا که از بقیه اسمارتفون‌های شرکت میزو، پیشروتر و زیباتر است، با نمایشگر مناسبی تزئین شده. این نمایشگر، چیزی جر یک نمایشگر استاندارد و مناسب نیست. در این‌جا مانند اعضای خانواده میزو 16، یک نمایشگر فوق‌العاده نداریم؛ اما این نمایشگر با احتساب قیمت و میان‌رده بودن « Meizu M10» کاملا مناسب است.

این نمایشگر، نیروی خود را از یک باتری حجیم می‌گیرد. البته باتری « Meizu M10» را در بسیاری از محصولات دیگر شرکت میزو یا شرکت‌های متفاوت پیدا خواهیم کرد و به نظر می‌رسد که این حجم باتری به دلیل زیاد بودن آن، انتخاب مناسبی برای کشاندن کاربران به‌نظر می‌آید.

Meizu M10

میزو ام 10: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی « Meizu M10» را در اسمارتفون‌های این شرکت و شرکت‌های دیگر بازار گوشی‌های هوشمند پیدا می‌کنیم. این طراحی میان‌رده‌ای برای شرکت‌ها یک طراحی سهل‌الوصول است، که می‌تواند کاربران بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده را تحت تاثیر قرار دهد. این سلسله مراتب، سبب شده تا این طراحی را در این اسمارتفون و بسیاری از هم‌خانواده‌های آن ببینیم. یکی از موارد قابل توجهی که شرکت میزو بر روی اسمارتفون‌های خود اعمال می‌کند، رنگ‌های جذاب و زیبایی است، که در هر جایی پیدا نمی‌شوند.

یکی از ایرادات اساسی طراحی « Meizu M10» استفاده از حسگر اثر انگشت با طراحی حفره است. این طراحی که حالا کمی قدیمی شده، با قرار دادن یک حفره بزرگ بر روی پنل پشتی، کمی ناراحت‌کننده است. امروزه، طراحی حسگر اثر انگشت، جالب‌تر شده و این حسگر یا به زیر صفحه نمایش کوچ می‌کند و یا با دکمه پاور، هم‌اتاقی می‌شود. 

البته حضور این طراحی در اسمارتفونی مانند « Meizu M10» که قیمت کمی دارد و متولد سال 2019 است، چندان ناراحت‌کننده نیست؛ چراکه بسیاری از اسمارتفون‌های آن سال، با همین طراحی آمدند. پنل جلویی « Meizu M10» دوربین سلفی، اسپیکر تماس و نمایشگر را به دنبال خود می‌کشد. پنل پشتی، در اختیار دوربین اصلی سه‌گانه و حفره حسگر اثر انگشت است. فریم نیز، سرپرستی مقادیر کنترلرهای صدا، دکمه پاور، اسلات سیم‌کارت، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه شارژ microUSB و اسپیکرها را قبول کرده.

در پنل جلویی می‌بینیم، که طراحی « Meizu M10» در شکم بازار گوشی‌های هوشمند، هضم شده و از آن پیروی می‌کند و این درحالی است، که در خانواده میزو 16، طراحی‌هایی غریب و زیبا داشتیم. حواشی اطراف نمایشگر « Meizu M10» کم و نامتقارن هستند؛ البته این عدم تقارن، بسیار هوشمندانه حل شده. در بالا و پایین نمایشگر، ضخامت این حواشی بیش‌تر می‌شود و این در حالی است که در سمت راست و چپ، حواشی محو شده‌اند.

دوربین سلفی « Meizu M10» برخلاف اعضای خانواده پرطرف‌دار میزو 16 بر روی قاب قرار ندارد و این دوربین با طراحی ناچ قطره‌ای معرفی شده. در اصل این طراحی، نسبت به طراحی قاب، ارجحیت دارد؛ اما میزو، آن‌قدر بر روی طراحی قاب، حساسیت نشان داد، که نه‌تنها این طراحی زشت نبود، بلکه از ناچ هم زیباتر بود.

قاب پشتی « Meizu M10» به لطف رنگ‌های جذابی که شرکت میزو بر روی محصولات خود عرضه می‌کند، حقیقتا زیبا است. در گوشه بالایی این قاب، دوربین اصلی سه‌گانه را می‌بینیم که درون یک قاب بیضی شکل حضور دارد. در وسط قاب هم، حفره حسگر اثر انگشتی مشهود است، که چندی پیش، مورد نکوهش بود.

به‌نطر می‌آید که بر روی قاب پشتی « Meizu M10» چند هایلایت داریم که بدون هیچ نظم خاصی در کنار هم هستند. « Meizu M10» با ابعاد 164.9 در 76.3 در 8.5 میلی‌متر، وزن 184 گرم و رنگ‌های مشکی، بنفش و آبی عرضه می‌شود.

Meizu M10

میزو ام 10: نمایشگر

اسمارتفون خوش‌رنگ میزو، یعنی « Meizu M10» با قیمت 180 یورویی آن، چندان گران به‌نظر نمی‌رسد و یک اسمارتفون استاندارد با محتویات استاندارد است، که نباید از آن، انتظاری در حد یک پرچم‌دار داشته باشیم؛ به‌دلیل استاندارد بودن این میان‌رده، پنل نمایشی استاندارد میان‌رده‌ها، یعنی IPS LCD را می‌بینیم، که کیفیت خوبی دارد و نهایت نرخ روشنایی 450 نیتی آن نیز، امیدوارکننده است.

رزولوشن نمایشگر « Meizu M10» مانند آن‌چه که گقتیم، پای خود را از استاندارد بازار گوشی‌های هوشمند فراتر نمی‌گذارد. رزولوشن 720 در 1600 پیکسلی نمایشگر « Meizu M10» برای تماشای فیلم مناسب است و کاربران می‌توانند روی تراکم پیکسلی 270 پیکسل بر هر اینچ این نمایشگر 6.5 اینچی حساب کنند. نمایشگر مورد بحث ما با مساحت 102 سانتی‌متر مربعی خود، 81.1 درصد از پنل جلویی « Meizu M10» را در اختیار دارد.

میزو ام 10: سخت‌افزار و نرم‌افزار

« Meizu M10» با اندروید 9 پای و رابط کاربری Flyme 8 عرضه می‌شود. احتمال آپدیت اندروید 9 پای که از یک هوش مصنوعی برای کم‌کردن مصرف باتری استفاده می‌کند، به نسخه‌های جدیدتر وجود دارد. شباهت رابط کاربری فلایم با رابط کاربری‌های چینی بی‌مثال است. رابط کاربری فلایم، شخصی‌سازی‌های زیادی دارد و انیمیشن‌های جالبی را همراه خود می‌آورد.

سخت‌افزار « Meizu M10» توانا یا زبان‌زد خاص و عام نیست؛ یک سخت‌افزار میان‌رده‌ای که توانایی پردازش‌های نه‌چندان سنگین را دارد و پا را از این مقدار، فراتر نمی‌گذارد. این سخت‌افزار که به چیپست 16 نانومتری « Meizu M10» موسوم به Helio P25 ساخت شرکت مدیاتک متکی است، برای آن سال‌ها و برای یک اسمارتفون 180 یورویی مناسب بوده.

چیپست هشت‌هسته‌ای مدیاتکی « Meizu M10» از چهار هسته Cortex-A53 با بیشینه فرکانس 2.5 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با حداکثر فرکانس 1.6 گیگاهرتز استفاده می‌کند؛ ناگفته نماند که این چیپست از همراهی پردازنده گرافیکی میان‌رده‌ای Mali-T880MP2 نیز سود می‌برد. « Meizu M10» در یک نسخه حافظه داخلی 32 گیگابایت و دو نسخه رم 2 و 3 گیگابایت عرضه می‌شود.

Meizu M10

میزو ام 10: دوربین

دوربین اصلی « Meizu M10» بیش از آن‌که کارآمد به‌نظر برسد، بازاری است؛ البته باید سال ساخت این اسمارتفون، یعنی سال 2019 و شرایط موجود بر بازار گوشی‌های هوشمند آن دوران را نیز درنظر بگیریم. دوربین اصلی « Meizu M10» درون یک قاب بیضی شکل قرار دارد. سه سنسور سازنده این دوربین سه‌گانه، به‌طور عمودی، درون این قاب حاضر هستند و فلش ال‌ای‌دی در زیر آنان آمده. دوربین اصلی « Meizu M10» سنسورهای زیر را به همراه دارد:

  • لنز 13 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0

  • سنسور 2 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2

  • سنسور 2 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2

شرح بیش‌تری درمورد سنسورهای 2 مگاپیکسلی و نوع آن‌ها نیامده؛ اما با درنظر گرفتن بازار می‌توان ادعا کرد که یکی از این سنسورها، سنسور تشخیص عمق و دیگری، سنسور ماکرو است. دوربین سلفی نیز از یک لنز 8 مکاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند و نوع آن ذکر نشده. هر دو دوربین سلفی و اصلی « Meizu M10» با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کنند.

میزو ام 10: باتری

باتری لیتیم-پلیمری « Meizu M10» یکی از نقاط قوت آن به حساب می‌آید. این باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی، پشتیبان کاربران این اسمارتفون است.

مشاوره در خرید میزو ام 10

اسمارتفون « Meizu M10» یک اسمارتفون استاندارد است، که برای اکثریت متقاضیان، به‌جز آنان که پردازش‌های سنگین را طلب می‌کنند، مناسبت دارد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
October 2019
تاریخ شمسی
مهر 1398
طول و عرض
164.9x76.3 میلی متر
ضخامت
8.5 میلی متر
وزن
184 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio P25
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.5 GHz Cortex-A53 & 4x1.6 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-T880MP2
حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
واحد روشنایی
450 nits
تراکم پیکسلی
270~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 20, 40
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل میزو مدل Meizu M10 دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت
گوشی موبایل میزو مدل Meizu M10 دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
October 2019
تاریخ شمسی
مهر 1398

طراحی

طول و عرض
164.9x76.3 میلی متر
ضخامت
8.5 میلی متر
وزن
184 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio P25
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.5 GHz Cortex-A53 & 4x1.6 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-T880MP2

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
واحد روشنایی
450 nits
تراکم پیکسلی
270~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 20, 40
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9.0

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم