برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل میزو مدل Meizu 17 Pro دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

Meizu 17 Pro Dual Sim 256GB RAM 12GB Mobile Phone

Meizu 17 Pro Dual Sim 256GB RAM 12GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 12 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 64 - 8 - 32 - 0.3 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
12 گیگابایت
256 گیگابایت
Android 10
5G
4500 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Meizu 17 Pro

قطعا شما هم در بازار گوشی‌های هوشمند، اسمارتفونی با یک نام عادی را دیده‌اید که با یک نسخه که در انتهای آن، پسوند پرو دارد، منتشر شده. انتظارات از یک نسخه پرو که قرار است، نوید یک اسمارتفون‌ حرفه‌ای را بدهد، بیش‌تر خواهد بود. چراکه نام آن اسمارتفون، همان ادعای حرفه‌ای بودنی‌ست، که گفتیم. اسمارتفون پرو، به‌جز برتری بر اسمارتفون عادی خود، باید از بسیاری جهات، از بسیاری اسمارتفون‌ها، برتری داشته باشد و این همان معنی پرو است.

اما گاهی اوقات در بازار گوشی‌های هوشمند، نسخه‌ای پرو منتشر می‌شود، که به‌علاوه نداشتن برتری بر بسیاری از اسمارتفون‌‌های بازار گوشی‌های هوشمند، حتی آن‌قدر هم به نسخه پیشین خود، برتری ندارد که بشود آن را پرو دانست. لقب پرو یک اسمارتفون، مانند لقب سر است و نباید همین‌جوری به یک اسمارتفون، اطلاق شود.

مقدمه‌ای بلر تشریح میزو 17 پرو

« Meizu 17 Pro » قرار است، که نسخه پرو « Meizu 17 » باشد و ما می‌خواهیم ببینیم، که آیا، این نسخه لایق پسوند پرو است یا نه. با نگاه به وجوه مختلف ساخت این دو اسمارتفون، تفاوت میان آنان و برتری « Meizu 17 Pro » را خواهیم دریافت. البته اگر قرار باشد، که نسخه پرو با مقایسه اندازه مشخص شود، « Meizu 17 Pro » را نمی‌شود یک نسخه پرو دانست، چراکه ابعاد این اسمارتفون، دقیقا با مدل « Meizu 17 » یکسان است. هر دو این‌اسمارتفون‌ها از یک‌ نوع چیپست، یک نوع نمایشگر و .... استفاده می‌کنند؛ اما تفاوت اصلی میان این دو اسمارتفون، در سنسور پیشرو تشخیص عمق « Meizu 17 Pro » نهفته شده.

این سنسور تشخیص عمق، این اسمارتفون را برای عکاسی‌های چهره، مناسب جلوه می‌دهد. هر دو مدل « Meizu 17 Pro » و « Meizu 17 » پشتیبان فناوری نسل پنجم هستند، که این روزها برای کاربران بازار گوشی‌های هوشمند، یک فاکتور مهم به حساب می‌آید. فناوری نسل پنجم، بین فرکانس‌های 30 تا 300 گیگاهرتز فعالیت می‌کند و این درحالی است، که محدوده فعالیت فناوری پیشین، یعنی فناوری نسل چهارم در زیر 6 گیگاهرتز بوده.

سرعت این فناوری، تا 100 برابر بیش‌تر از فناوری نسل چهارم است و فعالیت آن بر روی اینترنت اشیا متمرکز شده. تا قبل از این، استفاده‌های ما از فناوری، به اینترنت محدود می‌شد، اما حالا کاربران، دست‌ها بازتری دارند و می‌توانند، فعالیت‌های گوناگونی با این فناوری داشته باشند. نکته قابل توجه درمورد فناوری نسل پنجم، حواشی است، که همین‌جوری و بی هیچ پشتوانه درستی مطرح می‌شوند.

یکی از این حواشی پرطرف‌دار، مبتنی بر سرطان‌زا بودن این فناوری است. البته فناوری نسل پنجم در دسته احتمالا سرطان‌زا قرار گرفته، ولی همان‌طور که گفته‌ شد، احتمالا و هنوز مدرکی بر اساس سرطان‌زا بودن این فناوری، ارائه نشده؛ اما با این‌حال، فعالان مدنی، تلاش زیادی مبنی بر عدم گسترش این فناوری دارند. کاربران زرنگ فضای مجازی می‌دانند، که بیماری سرطان، ممکن است به هر دلیلی رخ دهد و حتی در آن لیست احتمالا سرطان‌زا، نام قهوه هم آمده.

Meizu 17 Pro

میزو 17 پرو: طراحی و کیفیت ساخت

بسیاری از سطور بالا، به بررسی فناوری نسل پنجم اختصاص داده شد و از این رو، باید مقدمه هر بخش را در همان بخش بگوییم. اسمارتفون نسخه پرو « Meizu 17 Pro » همان طراحی « Meizu 17 » را به دنبال خود می‌کشد و به جز وزن تعریف شده، این اسمارتفون در هیچ‌جایی در طراحی، پیشرفت نداشته. البته پیشرفت وزن « Meizu 17 Pro » به دلیل سنگین‌تر شدن آن، یک پسرفت به حساب می‌آید.

یکی از نقاط قوت طراحی هر دو مدل « Meizu 17 Pro » و « Meizu 17 » استفاده از حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای است، که به لطف پنل‌های نمایشی فوق‌العاده این دو اسمارتفون مقدور شده. البته این حسگرها، به دلیل، زیرصفحه‌ای بودن، احتمالا از حسگر‌های دیگر، کندتر و نادقیق‌تر خواهند بود؛ اما هرچه باشد، این طراحی، طراحی مد بازار گوشی‌های هوشمند است.

طراحی « Meizu 17 Pro » مانند بسیاری از مدل‌هایی که شرکت میزو منتشر کرده، جسورانه و هنجارشکنانه است و با این‌حال ما آن را زیبا می‌دانیم. این طراحی ممکن است، خوشایند باشد و ممکن است، اسباب ناراحتی کاربر را فراهم آورد. در پنل جلویی شیشه‌ای، دوربین سلفی را درکنار نمایشگر و اسپیکر تماس می‌بینیم. پنل پشتی سرامیکی، در اختیار دوربین اصلی چهارگانه است. فریم سرامیکی هم از مقادیر کنترلرهای صدا، دکمه پاور، اسلات سیم‌کارت، اسپیکرها و درگاه شارژ Type-C پشتیبانی می‌کند.

در پنل جلویی « Meizu 17 Pro » طراحی مورد علاقه برند میزو را می‌بینیم. در این‌جا، قاب جلویی کمی پیشروی کرده و حواشی نمایشگر را تشکیل داده. در پایین و بالای نمایشگر، حواشی ضخیم را می‌بینیم، اما در سمت راست و چپ، تشخیص حواشی، سخت است. درگوشه بالایی این پنل، دوربین سلفی با طراحی مدرن و پیشرو حفره معرفی شده. این دوربین به لطف جاگیری مناسب در گوشه و شعاع کم حفره آن، یم طراحی اصولی و درست به حسای می‌آید؛ اما با این‌حال، جمع شدن نوتیفیشن بار، مشهود است و اگر با نرم‌افزار مناسبی طرف نباشیم، این حفره، اجازه مشاهده حجم باقی‌مانده باتری را نمی‌دهد.

در پنل پشتی « Meizu 17 Pro » طراحی جسورانه و زیبایی را می‌بینیم، که از بازار گوشی‌های هوشمند پیروی نمی‌کند و برند میزو، همین اواخر به سراغ آن رفته. جنس سرامیکی این پنل، سبب می‌شود، تا کاربر آن، اثر انگشت خود را بر روی پنل پشتی، نبیند. دوربین اصلی چهارگانه که یکی از وجوه اصلی عدم شباهت، « Meizu 17 Pro » با « Meizu 17 » را به‌همراه خود دارد، به جای گوشه در وسط پنل و درون یک قاب بیضی شکل افقی قرار گرفته.

فریم « Meizu 17 Pro » یک طراحی ساده و روزمره دارد که آن را در همه‌جای بازار گوشی‌های هوشمند، پیدا خواهید کرد. « Meizu 17 Pro » با ابعاد 160 در 77.2 در 8.5 میلی‌متر، وزن 219 گرم و رنگ‌های مشکی، سفید و آبی کم‌رنگ، عرضه می‌شود.

Meizu 17 Pro

میزو 17 پرو: نمایشگر

پنل نمایشی گران‌قدر « Meizu 17 Pro » آن‌قدر پرنفوذ است، که توانسته این اسمارتفون را با حسگر اثرانگشت زیرصفحه‌ای همراه کند. البته نباید در نفوذ این پنل گیر کنیم و از کیفیت بالای نمایشی آن، حرفی نزنیم. پنل نمایشی Super AMOLED که شاهد استفاده از آن در « Meizu 17 Pro » هستیم، قطعا یکی از بهترین‌های بازار گوشی‌های هوشمند است و وضوح بالایی دارد. 

نرخ نوسازی این پنل، 120 هرتز گزارش شده که بسیار بالاتر از میزان استاندارد بازار گوشی‌های هوشمند است. این نرخ نوسازی برای کاربران اهل صنعت بازی، اهمیت و کاربری زیادی دارد. در کنار این نرخ، نهایت نرخ روشنایی 700 نیت گزارش شده که استفاده از « Meizu 17 Pro » را در زیر نور مستقیم خورشید، آسان می‌کند.

رزولوشن بالای نمایشگر « Meizu 17 Pro » آن را باارزش‌تر می‌کند. رزولوشونی که از آن صحبت می‌کنیم، مقدار 1080 در 2340 پیکسل است که با احتساب قطر 6.6 اینچی این نمایشگر، تراکم پیکسلی 390 پیکسل بر هر اینچ را به دنبال خود می‌کشد. نمایشگر یادشده با مساحت 106.9 سانتی‌متر مربعی خود، 86.6 درصد از پنل جلویی « Meizu 17 Pro » را در اختیار دارد.

میزو 17 پرو: سخت‌افزار و نرم‌افزار

از آن‌جایی که شرکت‌های چینی، اهمیت زیادی به رابط کاربری خصوصی خود می‌دهند، حتی شرکت نوپای میزو هم یک رابط کاربری خصوصی دارد و از این رو، « Meizu 17 Pro » را با رابط کاربری Flyme 8.1 بر پایه اندروید 10 می‌بینیم. این رابط کاربری، شباهت زیادی با مدل‌های شرکت شیائومی دارد. انیمیشن حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای، شخصی‌سازی 300 مولفه اندرویدی و والپیپرهای زنده، این رابط کاربری را جذاب‌تر کرده‌اند.

سخت‌افزار این اسمارتفون، نتیجه تلاش‌های شبانه روزی شرکت کوالکام است. این شرکت که یکی از پیشروترین شرکت‌های تولید سخت‌افزار اسمارتفون‌ها نامیده می‌شود، در تولید چیپست 7 نانومتری Snapdragon 865 که شاهد حضور آن در « Meizu 17 Pro » هستیم، کم نگذاشته. این چیپست، قبل از چیپست‌های 5 نانومتری این شرکت، بزرگ چیپست‌های پرچم‌دار بود. البته این تراشه، هنوز هم برای پردازش بازی‌های موبایلی فوق سنگین مناسب است.

پردازنده هشت‌هسته‌ای فوق از یک هسته Kryo 585 با حداکثر فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با بیشینه فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 585 با ماکسیمم فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده. شرکت کوالکام، برای این چیپست، تراشه گرافیکی پرتوان Adreno 650 را درنظر داشته. « Meizu 17 Pro » در یک نسخه با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت و نسخه دیگری با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت عرضه می‌شود.

میزو 17 پرو: دوربین

دوربین اصلی و توانا « Meizu 17 Pro » بر روی قاب پشتی، در وسط آن و درون یک قاب بیضی شکل قرار دارد. فلش پنج‌گانه ال‌ای‌دی، بر روی تقاطع قطر بزرگ و کوچک بیضی و چهار سنسور دوربین در سمت راست و چپ آن هستند. مولفه‌ای که در دوبین اصلی چهارگانه « Meizu 17 Pro » بیش از همه به چشم می‌آید، سنسور زمان پروازی است، که حالا دارد جای خود را در بازار گوشی‌های هوشمند پیدا می‌کند. سنسور زمان پرواز، با دریافت فضای سه‌بعدی از اطراف خود و با مدل‌سازی آن، کار حسگر تشخیص عمق را انجام می‌دهد. به‌این طریق، « Meizu 17 Pro » برای عکاسی چهره، کاملا مناسب است. دوربین اصلی « Meizu 17 Pro » سنسورهای زیر را به همراه خود دارد:

  • لنز 64 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی 26 میلی‌متر

  • لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و فاصله کانونی 79 میلی‌متر

  • لنز 32 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 15 میلی‌متر و گستره دید 129 درجه

  • سنسور 0.3 مگاپیکسلی زمان پرواز سه بعدی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.4

درکنار سنسور‌های باکیفیت بالا، دوربین اصلی « Meizu 17 Pro » یک ایراد هم دارد و آن هم، عمل‌کرد نامناسب آن در فضاهای کم‌نور است. دوربین سلفی نیز از یک لنز 20 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند و کیفیت بالایی دارد. دوربین اصلی با کیفیت 4K و سرعت‌های 30 و 60 فریم فیلم‌برداری می‌کند؛ ولی دوربین سلفی، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت کم‌تر 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد.

Meizu 17 Pro

میزو 17 پرو: باتری

برای اسمارتفونی با این توصیفات، یک باتری حجیم می‌تواند، بسیار ارزشمند باشد؛ هم برای خود اسمارتفون و هم برای کاربرانی که به بازی‌های موبایلی مشغول هستند. حقیقتا باتری لیتیم-پلیمری « Meizu 17 Pro » با حجم 4500 میلی‌آمپر ساعتی آن، حجیم است. « Meizu 17 Pro » از شارژ سریع 30 واتی که می‌تواند، 45 درصد از ظرفیت این باتری را در 30 دقیقه تکمیل کند، شارژ بی‌سیم 27 واتی و Quick Charge که متعلق به شرکت کوالکام است، پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید میزو 17 پرو

اسمارتفون فوق با این‌که کیفیت ساخت بالایی دارد و در تمامی زمینه‌ها، شگفت‌انگیز است؛ اما توانایی مقابله با پرچم‌داران نام‌دار بازار گوشی‌های هوشمند را ندارد و متعاقبا، قیمت بسیار کمی برای چنین اسمارتفونی درنظر گرفته شده و همین سلسله مراتب، آن‌را به یک گزینه ویژه برای کاربران بازار گوشی‌های هوشمند، بدل می‌کند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
May 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399
طول و عرض
160x77.2 میلی متر
ضخامت
8.5 میلی متر
وزن
219 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Snapdragon 865 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.8 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650
حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
12 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
واحد روشنایی
700 nits
تراکم پیکسلی
390~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
41, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
سایز سنسور 1/1.72 اینچ
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 79 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین سوم
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
˚129
دریچه دیافراگم f/2.2
سایز سنسور 1/2.8 اینچ
فاصله کانونی لنز 15 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
0.3 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
TOF 3D
دریچه دیافراگم f/1.4
فلش
5LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
Auto-HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 30 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
امکان شارژ به صورت بی سیم سریع 27 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p; gyro-EIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل میزو مدل Meizu 17 Pro دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت
گوشی موبایل میزو مدل Meizu 17 Pro دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
May 2020
تاریخ شمسی
اردیبهشت 1399

طراحی

طول و عرض
160x77.2 میلی متر
ضخامت
8.5 میلی متر
وزن
219 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Snapdragon 865 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.8 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
12 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
واحد روشنایی
700 nits
تراکم پیکسلی
390~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
41, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> سایز سنسور 1/1.72 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 79 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین سوم
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> ˚129<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> سایز سنسور 1/2.8 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 15 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
0.3 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth<br /> TOF 3D<br /> دریچه دیافراگم f/1.4
فلش
5LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
Auto-HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30/60fps, 1080p; gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 30 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
امکان شارژ به صورت بی سیم سریع 27 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم