برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch 44mm

XiaomiMiWatch 44mm Smart Watch

 Xiaomi Mi Watch 44mm Smart Watch

  • صفحه نمایش لمسی: دارد
  • اندازه صفحه نمایش :  1.78 اینچ
  • قابلیت نصب  سیم کارت : eSIM
  • اتصالات : Wi-Fi - Bluetoot - NFC
  • قابلیت مکالمه: دارد
  • GPS : دارد
  • فرم صفحه : مستطیل
  • جنس بدنه: فلز
  • حسگرها : شتاب سنج، ژیروسکوپ، شمارش ضربان قلب، فشارسنج
 
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
دارد
دارد
فلز
مستطیل
دارد
Wi-Fi Bluetoot NFC GPS
توضیحات

معرفی ساعت هوشمند شیائومی می واچ

ساعت هوشمند شیائومی می واچ اولین ساعت هوشمند با برند Mi می باشد که در نوامبر 2019 روانه بازار شده است. به ‌گفته شیائومی، می واچ در واقع همچون موبایل هوشمند در دست کاربران خواهد بود. درحقیقت، این ‌بار شیائومی توانسته است در گجت پوشیدنی خود از طراحی ‌های سنتی فاصله بگیرد و علاوه ‌بر ردیابی فعالیت‌های ورزشی و نشان ‌دادن اعلان ‌ها، امکان برقراری و پاسخگویی به تماس‌ ها را نیز برای کاربر فراهم آورد.این ساعت هوشمند دارای صفحه آمولد با ضخامت 1.78 اینچ با تراکم پیکسلی 326 پیکسل در اینچ است.درباره مشخصات فنی ساعت هوشمند mi watch xiaomi باید اشاره کنیم که پردازنده اسنپدراگون Wear 3100 کوالکام وظیفه اجرای کارهای مختلف را در آن برعهده دارد و از حافظه رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی هشت گیگابایتی نیز سود می‎برد. باتری قرار داده ‌شده در این ساعت هوشمند 590 میلی‌آمپرساعتی است و می‌تواند 36 ساعت مداوم آن را روشن نگه دارد. درواقع، باتری یاد شده از این نظر اهمیت دارد که بیشترین ظرفیت باتری در میان ساعت‌های هوشمند امروزی است.همچنین این ساعت به رابط کاربری MIUI نیز مجهز شده که با این ویژگی اولین ساعت هوشمند با رابط کاربری مختص به ‌خود شناخته می ‌شود.

Mi Watch 44mm

معیار های خرید شیائومی می واچ

طراحی ساعت هوشمند شیائومی می واچ

طراحی ظاهری ساعت هوشمند mi watch xiaomi مستطیلی بوده و شباهت بسیار زیادی به سایر ساعت‌ های هوشمند ازجمله اپل واچ سری 5 دارد. سطح رویی این ساعت هوشمند را یک نمایشگر ۱.۷۸ اینچی آمولد فرا گرفته که از ویژگی Always-On هم پشتیبانی می ‌کند. این نمایشگر در بدنه‌ ای از جنس استیل ضدزنگ و آلومینیوم با ابعاد 44.7 در 36.9 میلی‌ متر با ضخامت 12.3 میلی متر قرار دارد. وزن این ساعت 44 گرم است. بخش پشتی ساعت هم از سرامیک ساخته شده و سنسورهای مربوط به ضربان قلب در آن قسمت قرار گرفته ‌اند. در لبه سمت راست این ساعت، یک پیچ چرخان دیجیتالی قرار داده شده است. در بخش سمت چپ هم بلندگوی دستگاه و میکروفون قرار گرفته‌ است. ساعت هوشمند شیائومی می واچ، همانند تمام ساعت‌های هوشمند که در پیگیری فعالیتهای ورزشی و عملکردهای مربوط به سلامت نقش خوبی دارند، برخی فعالیت های ورزشی، عملکرد قلبی عروقی و حداکثر اکسیژن مصرفی شما را زیر ذره بین قرار می دهد. پیگیری ورزش شنا با این ساعت شیائومی، یکی از مزایای برجسته این ساعت است.ساعت هوشمند شیائومی ضدآب است و تا عمق 45 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.می واچ شیائومی در کنار تمام قابلیت‌های هیجان انگیزی که دارد قابلیت دریافت پیامک، پیام های واتس آپ و تلگرام را نیز دارد. همچنین امکان تایپ پاسخ و ارسال جواب به مخاطب نیز وجود دارد. امکان مکالمه نیز با این ساعت هوشمند فراهم است تا تردیدی برای خرید شیائومی می واچ نداشته باشید. این ساعت دارای حسگرهای ژیروسکوپ، شتاب سنج، فشارسنج و ضربان قلب سنج نیز می باشد.

صفحه نمایشساعت هوشمند شیائومی می واچ

صفحه نمایش ساعت هوشمند mi watch xiaomi در اندازه 1.78 اینچ و از نوع سوپر آمولد لمسی خازنی است. رزولوشن این صفحه نمایش 368 در 448 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی آن نیز 326 پیکسل در اینچ می باشد. این صفحه نمایش حتی زیر نور مستقیم خورشید نیز خوانایی و وضوح بالایی را برای بیننده تدارک دیده است. نسبت صفحه نمایش به بدنه 60.8 درصد بوده و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد.

Mi Watch 44mm

سخت افزار و نرم افزار ساعت هوشمند شیائومی می واچ

سیستم عامل گوگل Wear OS، مسئولیت عملیات نرم افزاری این ساعت هوشمند را بر عهده گرفته و رابط کاربری اختصاصی شیائومی یعنی MIUI را دارد. شیائومی به صورت پیشفرض، 40 اپلیکیشن از پیش نصب شده برای این ساعت تدارک دیده است.

تراشه Qualcomm Snapdragon Wear 3100 که چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز Cortex-A7 بوده و پردازنده گرافیکی Adreno 304 نیز در این ساعت هوشمند استفاده شده است که با 8 گیگابایت حافظه داخلی و 1 گیگابایت رم همراه شده است.

باتری ساعت هوشمند شیائومی می واچ

ساعت هوشمند mi watch xiaomi مجهز به یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 590 میلی آمپر ساعت است که برای 36 ساعت استفاده مداوم می باشد. این مدل بزرگترین باتری است که تا به حال در یک ساعت هوشمند قرار دارد. علاوه بر این، پشتیبانی از شارژ وایرلس نیز این ساعت هوشمند را از دیگر رقبا جلو انداخته است.

چراساعت هوشمند شیائومی می واچ را بخریم؟

با معرفی ساعت هوشمند mi watch xiaomi، شیائومی نشان داد نه‌ تنها در‌این ‌زمینه می ‌تواند محصولات باکیفیتی تولید کند، بلکه طراحی‌هایش می‌تواند در حد رقابت با اپل واچ سری 5 نیز باشد. عملکردهای ردیابی سلامت، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، نظارت بر مصرف کالری و نظارت بر استرس از قابلیت های خوب این ساعت می باشد. علاوه بر این، 10 حالت اصلی ورزشی را نیز پشتیبانی می‌کنند، مانند دویدن در فضای باز، پیاده روی در فضای باز، کراس، کوهنوردی، دویدن، دوچرخه سواری در فضای باز، دوچرخه سواری در محیط داخلی، شنا در استخرها، شنا در فضای باز و فعالیت‌های دیگر. اقدام به خرید شیائومی می واچ با توجه به این قابلیت های بی نظیر، کاملا درست می باشد. قیمت شیائومی می واچ نیز منطقی است.

Mi Watch 44mm

نظرات کاربران پس از خرید شیائومی می واچ

این ساعت شیائومی دارای سیستم عامل گوگل یعنی Wear OS است. رابط اختصاصی شیائومی یعنی MIUI هم روی این ساعت نصب شده تا شاهد اولین ساعت مبتنی بر Wear OS باشیم که از رابط کاربری جداگانه ‌ای بهره می ‌برد. MIUI استفاده شده در این ساعت، بیش از ۴۰ اپلیکیشن از پیش نصب شده دارد و شیائومی یک فروشگاه اختصاصی نصب اپلیکیشن هم روی این ساعت قرار داده است. همچنین ویژگی‌های معمول در زمینه دنبال کردن فعالیت ‌های ورزشی هم روی این ساعت نصب شده است. با این ساعت امکان شنا و ثبت فعالیت ‌های مربوط به آن هم وجود دارد و ویژگی Firstbeat هم برای تحلیل عملکرد ضربان قلب کاربر در حین فعالیت‌های ورزشی مختلف، روی شیائومی می واچ نصب شده است. خرید شیائومی می واچ به دلیل دارا بودن این ویژگیهای خوب پیشنهاد می گردد. قیمت شیائومی می واچ نیز در مقایسه با قابلیتهای بی نظیر این ساعت بسیار مناسب است.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

مناسب برای
آقایان
خانم‌ها
نوع کاربری
ورزشی
روزمره
ابعاد قاب
44.7x36.9 میلی متر
قطر قاب
12.3 میلی متر
وزن
44 گرم
فرم صفحه
مستطیل
جنس شیشه
یاقوت
جنس بدنه
فلز
جنس بند
لاستیکی
نوع قفل بند
سگکی ساده
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش اصلی
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.78 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
368x448 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326~
پردازنده
Qualcomm Snapdragon Wear 3100
سیستم عامل
Proprietary wearable platform
مقدار رم
1 گیگابایت
حافظه داخلی
8 گیگابایت
پردازنده گرافیکی
Adreno 304
توضیحات سازگاری
سازگار با سیستم عامل اندروید 4.4 و بالاتر
سازگار با آیفون 5 و یا یا بالاتر
با سیستم عامل iOS 9 یا بالاتر (نیازمند به اپلیکیشن Gear S)
قابلیت نصب سیم کارت
دارد
دوربین
ندارد
حسگرها
شتاب سنج، ژیروسکوپ، شمارش ضربان قلب، فشارسنج
بلوتوث
نسخه 4.2
WiFi
دارد
GPS
دارد
اتصالات
Wi-Fi
Bluetoot
NFC
GPS
ظرفیت باتری
570 میلی آمپر
نوع باتری
لیتیوم یون
قابلیت مکالمه
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch 44mm
ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Watch 44mm
موجود شد ، خبرم کن

مشخصات فیزیکی

مناسب برای
آقایان<br /> خانم‌ها
نوع کاربری
ورزشی<br /> روزمره
ابعاد قاب
44.7x36.9 میلی متر
قطر قاب
12.3 میلی متر
وزن
44 گرم
فرم صفحه
مستطیل
جنس شیشه
یاقوت
جنس بدنه
فلز
جنس بند
لاستیکی
نوع قفل بند
سگکی ساده

مشخصات پردازنده

پردازنده
Qualcomm Snapdragon Wear 3100
سیستم عامل
Proprietary wearable platform
مقدار رم
1 گیگابایت
حافظه داخلی
8 گیگابایت
پردازنده گرافیکی
Adreno 304
توضیحات سازگاری
سازگار با سیستم عامل اندروید 4.4 و بالاتر <br /> سازگار با آیفون 5 و یا یا بالاتر<br /> با سیستم عامل iOS 9 یا بالاتر (نیازمند به اپلیکیشن Gear S)

مشخصات صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش اصلی
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
1.78 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
368x448 پیکسل
تراکم پیکسلی صفحه نمایش
326~

اتصالات و امکانات

قابلیت نصب سیم کارت
دوربین
بلوتوث
نسخه 4.2
WiFi
GPS
اتصالات
Wi-Fi<br /> Bluetoot<br /> NFC<br /> GPS

باتری

ظرفیت باتری
570 میلی آمپر
نوع باتری
لیتیوم یون

سایر مشخصات

حسگرها
شتاب سنج، ژیروسکوپ، شمارش ضربان قلب، فشارسنج
قابلیت مکالمه

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم