برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 12X 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Xiaomi 12X 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Xiaomi 12X 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 12 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 50 - 13 - 5  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 12
5G
50 - 13 - 5 مگاپیکسل
4500 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

گوشی شیائومی 12 ایکس: نقد و بررسی

پرچمداران سه‌گانه شیائومی ۱۲ سرانجام معرفی شدند. گوشی شیائومی ۱۲ ایکس دستگاهی بسیار قدرتمند و در سطح پرچمداران بوده که اگرچه از نظر طراحی به نسخه Lite شیائومی ۱۲ شباهت دارد اما این گوشی برای انجام کارهای سنگین (مانند گیم) طراحی شده است. در واقع، شیائومی ۱۲ ایکس یک گوشی هوشمند فوق‌العاده جمع‌وجور و سبک است که به‌عنوان یک گوشی مدل سال ۲۰۲۲ دستگاهی زیبا و خوش‌دست به نظر می‌رسد. طراحی این گوشی توجه کاربران بسیاری را به خود جلب خواهد کرد تا از داشتن یک گوشی با اندازه مناسب در دست و جیب خود لذت ببرند.

شیائومی 12 ایکس

 طراحی و کیفیت ساخت گوشی هوشمند 

شیائومی ۱۲ ایکس یک گوشی هوشمند عالی با طراحی متعادل، ظاهری زیبا و درکل دستگاهی جمع‌وجور و خوش‌دستی است. در پنل جلو نمایشگر ۶.۲۸ اینچی سوپر امولد وجود دارد که حفره‌ای برای تعبیه دوربین سلفی در بالای آن به چشم می‌خورد. در پنل پشت برآمدگی ماژول مستطیلی شکل دوربین سه‌گانه همراه با فلش LED مشاهده می‌شود که نمایی زیبا به آن می‌بخشد. در لبه‌ی سمت راست کلیدهای کم‌وزیاد صدا و دکمه خاموش/روشن دیده می‌شود.  در سمت چپ هیچ درگاه و کلیدی وجود ندارد. روی فریم پایین گوشی سینی سیم‌کارت، میکروفون، پورت USB-C  و بلندگوی استریو دیده می‌شوند و در بالا هم بلندگوی دوم استریو، میکروفون دوم و فرستنده اینفرارد را می‌شود مشاهده کرد. در واقع، 12x مانند گلکسی اس ۲۲ سامسونگ یکی از کوچک‌ترین پرچمداران اندرویدی موجود در بازار به شمار می‌رود.

شیائومی ۱۲ ایکس (و همچنین نسخه شیائومی ۱۲ معمولی)، مانند بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی، در هر دو در پنل جلو و پشتی از طراحی شیشه‌ای بهره می‌برند. خمیدگی پنل جلو این گوشی به‌اندازه پنل پشتی به آن، یک‌شکل کاملاً متقارن را داده که باعث می‌شود تا xiaomi 12x دستگاهی ظریف، زیبا، جذاب و دوست‌داشتنی به نظر برسد. شیائومی با دست‌ودل‌بازی، از یک ورقه خمیده گوریلا گلس ویکتوس بر روی صفحه‌نمایش استفاده کرده و پنل پشتی آن نیز به همین شکل با روکش گوریلا گلس ۵ پوشانده شده است. این گوشی ۱۷۶ گرمی با ابعاد ۱۵۲.۷ در ۶۹.۹ در ۸.۲ میلی‌متری دستگاهی بسیار سبک‌وزن هم به شمار می‌رود. درواقع، کالبد این گوشی مثل یک پرچمدار واقعی به نظر می‌رسد که وقتی آن را در دست می‌گیرید، حس لوکس بودن به شما القا می‌شود و از کارکردن با آن لذت خواهید برد. 

نمایشگر گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ ایکس

نمایشگر ۶.۲۸ اینچی شیائومی ۱۲ ایکس از رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۴۱۹ و نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. طبق گفته شرکت سازنده، حداکثر روشنایی آن به ۱۱۰۰ نیت می‌رسد که باتوجه‌به پنل اولد و میزان روشنایی، حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز قادر خواهد بود خوانایی خوبی را ارائه دهد. ضمن این که شیشه گوریلا گلس ویکتوس کورنینگ از صفحه‌نمایش و پنل پشتی در برابر خط‌وخش یا خراش‌های سطحی محافظت می‌کند. نسبت تصویر ۲۰:۹ و نسبت ۸۹.۲ درصدی صفحه نمایشگر به بدنه، نشان از حاشیه‌های بسیار کم و ظریف نمایشگر این گوشی دارد. حسگر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش گوشی شیائومی ۱۲ ایکس وجود دارد که بادقت و سرعت بسیار بالا انجام‌وظیفه می‌کند. پشتیبانی از دالبی ویژن و HDR10 پلاس نیز از دیگر قابلیت‌های تحسین‌برانگیز این نمایشگر دوست‌داشتنی محسوب می‌شود. 

نمایشگر Xiaomi 12x

 نرم‌افزار و سخت‌افزار گوشی هوشمند شیائومی ۱۲ ایکس

شیائومی ۱۲ ایکس، اندروید ۱۲ را با جدیدترین نسخه از رابط کاربری MIUI 13 ارائه می‌دهد. بسیاری از ویژگی‌های جدید MIUI در این رابط کاربری وجود دارند که درنتیجه، این پوسته باید تجربه‌ای روان‌تر، هوشمندتر و ایمن‌تر را به ارمغان آورد. از نظر عملکرد، این گوشی موفق شده تا در پایگاه‌داده ان‌تو‌تو امتیاز ۵۹۸۰۰۳ و در گیگ‌بنچ نیز امتیاز ۳۱۶۸ را به خود اختصاص دهد. Xiaomi 12x از تراشه اسنپ دراگون ۸۷۰ مجهز به ۵جی کوالکام (Qualcomm Snapdragon 870 5G)،  پلتفرم موبایل استفاده می‌کند. این تراشه که پرچمدار چند نسل قبل کوالکام به شمار می‌رود، به دلیل قدرت بالا و تولید حرارت کمتر، از نسل تراشه‌های پرچمدار کنونی که تمام گزینه‌های اتصال مدرن را در اختیار کاربر قرار می‌دهند اما به‌شدت داغ می‌شوند، برای گوشی‌هایی با صفحه‌نمایش فول‌اچ‌دی مناسب‌تر است. 

اسنپ دراگون ۸۷۰ که حالا از 5G نیز پشتیبانی می‌کند، یکی از تراشه‌های بسیار محبوب کوالکام در دنیای گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود، زیرا علاوه بر ارائه قدرت زیاد، تا آن اندازه داغ نمی‌شود و گرما تولید نمی‌کند که سازندگان برای اتلاف حرارت نیاز به طراحی سیستم خنک‌کننده در داخل گوشی هوشمند داشته باشند. این موضوع هم در هزینه‌های تولید و هم فضا داخلی گوشی صرفه‌جویی می‌شود تا تولید‌کنندگان بتوانند از باتری بزرگ‌تر استفاده کنند یا سایز گوشی را تا حد مطلوبی کاهش دهند. 

اسنپ دراگون 870 یک پردازنده هشت هسته‌ای با یک هسته Kryo Prime (Cortex-A77) با کلاک 3.2 گیگاهرتز، سه هسته Kryo Gold (Cortex-A77) با سرعت 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo Silver (Cortex-A55) با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز ارائه می‌دهد. همچنین، یکی از بهترین تراشه‌های گرافیکی موجود در بازار یعنی پردازنده گرافیکی Adreno 650 نیز امکان بازی‌های HRR روان را تحت نمایشگر 1080P فراهم می‌کند و وظیفه‌ی پردازش محتواهای تصویری را برعهده دارد.

قاب شیائومی 12 ایکس

 شیائومی ۱۲ ایکس با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود، اما شیائومی دو نسخه دیگر را نیز با ۸ گیگابایت رم بعلاوه ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، و همچنین نسخه محدود با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در دسترس خریداران قرار می‌دهد. شیائومی ۱۲ ایکس با استفاده از تراشه اسنپ دراگون ۸۷۰ دارای ۵ جی و تراشه گرافیکی آدرنو ۶۵۰ عملکردی در سطح یک گوشی پرچمدار را ارائه می‌دهد و می‌تواند بازی‌های با نرخ فریم بالا را به‌خوبی اجرا کند.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌شود به صدای استریو بهینه شده توسط هارمن کاردن (یکی از بهترین و معتبرترین شرکت‌ها برای تنظیم کیفیت صدا)، اتصال 5G و پرداخت‌های بدون تماس NFC با مزایای رقابتی مانند عملکرد پوسته MIUI و مادون‌قرمز اشاره کرد. کیفیت صدای ۲۴ بیت، ۱۹۲ هرتز با استفاده از بلندگوهای استریو با تنظیم شرکت هارمن کاردون، دیگر به یکی از مشخصه‌های بسیار جالب و دوست‌داشتنی گوشی‌های شیائومی تبدیل شده که نظر عاشقان موسیقی و کاربرانی را که به کیفیت صدا در گوشی اهمیت می‌دهند، به‌سوی خود جلب می‌کند.

 دوربین شیائومی ۱۲ ایکس

شیائومی ۱۲ ایکس از دوربینی مشابه با شیائومی ۱۲ و کاملاً شبیه به ماژول دوربین موجود در پشت گوشی شیائومی می ۱۱ بهره می‌برد که عکس‌های باکیفیت تحسین‌برانگیز ثبت می‌کند. شیائومی در ماژول پنل پشتی این گوشی هوشمند، برای دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX766 استفاده می‌کند. اندازه آن 1/1.56 اینچ با پیکسل‌هایی به‌اندازه 1.0 میکرومتر و فیلتر Quad-Bayer RGGB (2×2) است. داشتن چنین فیلتری به این معنی است که دوربین اصلی چهار پیکسل مجاور را ترکیب می‌کند و عکس‌های به‌دست‌آمده دارای وضوح (۵۰ تقسیم بر ۴) ۱۲.۵ مگاپیکسلی هستند. این سنسور از دیافراگم f/1.88  بهره می‌برد.

دوربین شیائومی 12 ایکس

  دوربین فوق عریض این گوشی را سنسور ۱۳ مگاپیکسلی OmniVision OV13B10 با پیکسل‌های 1.12 میکرومتری و لنز 14 میلی‌متری f/2.4 تشکیل می‌دهد. این دوربین دارای فوکوس ثابت است. دوربین ماکرو اولترا سایز از سنسور ۵ مگاپیکسلی ۱.۵ اینچی سامسونگ S5K5E9  با پیکسل‌های 1.12 میکرومتری و لنز تله ماکرو 50 میلی‌متری با دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد که دارای فوکوس خودکار بوده و می‌تواند از اشیای ریز از فاصله بین ۳ تا ۹ سانتی‌متری عکاسی کند. عکس‌های دوربین 12x شیائومی دارای جزئیات زیاد، شفافیت بسیار خوب، نور مناسب، روشنایی و دقت رنگ عالی به همان میزانی است که از یک گوشی پرچمدار انتظار می‌رود. وضوح ویدیوها نیز تا 8K با نرخ ۲۴ فریم بر ثانیه تضمین می‌شود. شیائومی برای ثبت عکس‌های سلفی و همچنین انجام تماس‌های تصویری در پنل جلو یک حسگر تحسین‌برانگیز ۳۲ مگاپیکسلی را به کار می‌گیرد که می‌تواند با وضوح فول‌اچ‌دی نیز ویدیو ضبط کند.

باتری Xiaomi 12x

اگرچه در حال حاضر به دلیل پشتیبانی گوشی‌های هوشمند جدید از دستگاه‌های شارژ با سرعت بسیار بالا که معمولا بین ۶۷ تا بیش از ۱۲۰ وات قدرت دارند، دیگر عمر باتری یکی از مهم‌ترین جنبه‌های گوشی‌های پرچمدار نیست اما این مورد درباره گوشی شیائومی ۱۲ ایکس صدق نمی‌کند. این گوشی به‌رغم استفاده از یک نمایشگر کوچک اما یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در بطن خود جای می‌دهد که از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کند. باتری این گوشی ظرف ۳۹ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. همچنین پشتیبانی از دو فناوری Power Delivery 3.0 و Quick Charge 4 از دیگر ویژگی‌های باتری آن به شمار می‌روند. شارژ کامل باتری به‌راحتی بیش از یک روز کامل دوام می‌آورد.

 مشاوره برای خرید گوشی شیائومی ۱۲ ایکس 

گوشی شیائومی ۱۲ ایکس دستگاهی از سری پرچمداران جدید شیائومی است که نسبت به دیگر گوشی‌ها، کوچک‌تر، بسیار جمع‌وجورتر و دستگاهی کاملاً خوش‌دست به نظر می‌رسد. طراحی بسیار زیبا و مدرن، میزان رم و حافظه داخلی بالا، پردازنده قدرتمند ۸۷۰ اسنپ دراگون، دوربین بسیار باکیفیت برای عکاسی و فیلم‌برداری تا وضوح 8K و باتری بزرگی که بیش از یک روز دوام می‌آورد و همچنین قیمت ارزان‌تر آن از دیگر افراد خانواده و همچنین اکثر رقبا، برخی از نقاط برجسته این گوشی به شمار می‌رود. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر یا تصمیم به خرید این گوشی قدرتمند، می‌توانید با بخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی دیجیدو تماس بگیرید تا کارشناسان این فروشگاه راهنمایی لازم را انجام دهند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
December 2021
تاریخ شمسی
دی 1400
طول و عرض
69.9 ×152.7 میلی متر
ضخامت
8.2 میلی متر
وزن
176 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.2 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.28 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
1100nits (peak)
تراکم پیکسلی
419~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass Victus
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از +HDR10 - نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز - Dolby Vision
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 18, 19, 26, 34, 38, 39, 40, 41, 42
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 8, 28, 38, 40, 41, 77, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
50 - 13 - 5 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.9 - فاصله کانونی 26 میلی متر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - سایز سنسور 1/1.56 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.4 - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر - ˚123 - سایز سنسور 1/3.06 اینچ - فاصله کانونی 12 میلی متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع telephoto macro - فاصله کانونی 50 میلی متر - لیزر AF
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, Panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر - فاصله کانونی 26 میلی متر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - panorama -1080p@30/60fps, 720p@120fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 12
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 67 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
8K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/120/240/960fps, gyro-EIS
سایر قابلیت‌ها
Power Delivery 3.0 - Quick Charge 4
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(4)
رتبه‌بندی کلی
5
4 نظرات
بین شیائومی 12و s21 fe سامسونگ ، واقعا شیائومی بهتره به نظر من شیایومی 12 و 12 پرو به خاطر استفاده از چیپ Snapdragon 8 gen 1، به شدت داغ می کنند و ارزش خرید ندارد.

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 12X 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi 12X 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
December 2021
تاریخ شمسی
دی 1400

طراحی

طول و عرض
69.9 ×152.7 میلی متر
ضخامت
8.2 میلی متر
وزن
176 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.2 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.28 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
1100nits (peak)
تراکم پیکسلی
419~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass Victus
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از +HDR10 - نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز - Dolby Vision

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 18, 19, 26, 34, 38, 39, 40, 41, 42
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 8, 28, 38, 40, 41, 77, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.9 - فاصله کانونی 26 میلی متر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - سایز سنسور 1/1.56 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.4 - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر - ˚123 - سایز سنسور 1/3.06 اینچ - فاصله کانونی 12 میلی متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع telephoto macro - فاصله کانونی 50 میلی متر - لیزر AF
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, Panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر - فاصله کانونی 26 میلی متر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - panorama -1080p@30/60fps, 720p@120fps
فیلم برداری
8K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/120/240/960fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 12

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
Power Delivery 3.0 - Quick Charge 4

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 67 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم