برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10T 5G دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت

Xiaomi Redmi Note 10T 5G Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

Xiaomi Redmi Note 10T 5G Dual Sim 128GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 48 - 2 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 11
5G
48 - 2 - 2 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Xiaomi Redmi Note 10T 5G

شیائومی، چند روز پیش با پشت سر گذاشتن شرکت کره‌ای سامسونگ، تبدیل به بزرگ‌ترین شرکت در زمینه گوشی های هوشمند شد. این موضوع، قطعا، دستاوردی بزرگ برای شرکت شیائومی به شمار می‌رود و دلیل آن را باید در کیفیت بالا و قیمت پایین گوشی های این شرکت پیدا کرد. شیائومی، به جز این‌که در کیفیت، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در زمینه قیمت حتی پرحرف‌تر هم می‌شود، به‌طوری که اکثر گوشی های هوشمند اقتصادی محبوب از شرکت شیائومی آمده‌اند.

شیائومی، زیرمجموعه‌ای به نام ردمی دارد که خانواده‌های نوت محبوب را تولید می‌کند. این خانواده‌های نوت، در بازار گوشی های میان‌رده‌ای، خیلی پرطرف‌دار هستند و ردمی، اخیرا، خانواده جدید نوت ۱۰ را معرفی کرده؛ این خانواده، اعضای زیادی دارد که برخی از آن‌ها، گوشی های بالارده به شمار می‌روند و برخی مانند نوت ۱۰ تی، گوشی های اقتصادی با ارزش خرید بالا هستند. در ادامه، به بررسی نوت ۱۰ تی می‌پردازیم که گوشی‌ای اقتصادی با پشتیبانی از فناوری فایو جی است.

مقدمه‌

ردمی نوت ۱۰ تی، در زمینه، دارای تفاوت‌هایی با اکثر اعضای خانواده خود است، اما طراحی این گوشی و گوشی های دیگر خانواده نوت ۱۰، از یک منبع، الهام گرفته شده‌اند و فقط در این گوشی، طراحی اصلی، دستخوش اندکی تغییر شده. به هر حال، طراحی این خانواده، طراحی‌ای زیبا و چشم‌گیر است که جای ایراد جدی‌ای ندارد.

شیائومی برای این گوشی مقرون به صرفه، یک تراشه اقتصادی فایو جی از شرکت مدیاتک را انتخاب کرده که بر پایه لیتوگرافی ۷ نانومتری طراحی شده. این تراشه، توانایی پردازشی مناسبی دارد و می‌تواند برای بازی‌های موبایلی درنظر گرفته شود. این تراشه در کنار ۴ یا ۶ گیگابایت رم می‌آید و در کل می‌شود این گوشی را از لحاظ سخت‌افزاری با توجه به قیمت آن، خوب دانست.

معمولا در میان‌ هم‌رده‌های نوت ۱۰ فایو جی، نمایشگرهایی با می‌بینیم که به حداقل‌های بازار رضایت داده‌اند و مشخصات چشم‌گیری ندارند؛ ولی، شیائومی، در زمینه نمایشگر این گوشی، عملکرد بسیار خوبی داشته. پنل نمایشی IPS LCD برای نوت ۱۰ فایو جی انتخاب شده. نمایشگر، وضوح چشم‌گیر FHD را دارد که در کنار نرخ نوسازی بالای ۹۰ هرتز و نهایت نرخ روشنایی ۵۰۰ نیت می‌آید.

باتری‌ای لیتیم-پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که در زمره باتری‌های حجیم قرار می‌گیرد و شارژر سریع ۱۸ واتی نیز به همراه آن می‌آید. دوربین اصلی، سه سنسور را شامل می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عریض اشاره داشت. دوربین سلفی هم متشکل از یک سنسور مناسب ۸ مگاپیکسلی عریض است.

Xiaomi Redmi Note 10T 5G

طراحی و کیفیت ساخت شیائومی ردمی نوت ۱۰ تی فایو جی

طراحی این گوشی و البته دیگر اعضای خانواده نوت ۱۰، از طراحی خانواده می ۱۰ آمده‌اند و خیلی به آن‌ها شباهت دارند. پنل جلویی این گوشی از جنس شیشه است و با گوریلا گلس نسخه ۳ محافظت می‌شود. جنس پنل پشتی هم، پلاستیکی ذکر شده که در میان اسمارتفون‌های میان‌رده‌ای، مرسوم است. می‌شود گفت که شیائومی در زمینه متریال ساخت هم، خوب عمل کرده و این گوشی را با یک محافظ به بازار فرستاده. حسگر اثر انگشت نوت ۱۰ تی، از نوع ادغامی بوده و با دکمه پاور بر روی فریم، ترکیب شده.

پنل جلویی، طراحی چشم‌گیری ندارد و ظاهر آن، خیلی عادی به‌نظر می‌رسد. این پنل، مانند دیگر پنل‌های گوشی های میان‌رده‌ای در زمینه حواشی اطراف نمایشگر، نامتقارن است، به‌طوری که در پایین نمایشگر آن، حواشی‌ای را می‌بینیم که ضخامت بیش‌تری نسبت به حواشی دیگر نواحی دارند. در بالای نمایشگر و در وسط طول مختصاتی آن، دوربین سلفی با طراحی حفره ذکر شده، در حالی که بسیاری از هم‌قیمت‌های این گوشی، دوربین‌ سلفی‌ای با طراحی قدیمی ناچ دارند.

پنل پشتی، ساده است و هیچ نوشته اضافی‌ای را حمل نمی‌کند. در گوشه پایینی پنل پشتی، نام شرکت ردمی آمده و در کنار آن، پشتیبانی این گوشی از فناوری فایو جی، کتبا، اعلام شده. پنل پشتی، اندکی صیقلی به‌نظر می‌رسد و شاید بتواند، اثر انگشت کاربر را به خود جذب کند. در گوشه بالایی پنل پشتی هم، دوربین اصلی سه‌گانه را می‌بینیم که درون یک قاب مستطیلی شکل نسبتا عریض، مشهود است.

فریم، ضخیم بوده و مانند پنل پشتی از جنس پلاستیک است. این فریم، به جز موارد همیشگی و ضروری، مولفه‌هایی مانند حسگر اثر انگشت و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را میزبانی می‌کند. «Xiaomi Redmi Note 10T 5G» با ابعاد ۱۶۱.۸ در ۷۵.۴ در ۸.۹ میلی‌متر، وزن ۱۹۰ گرم، مقاومت در برابر پاشش قطرات آب و رنگ‌های آبی، سبز، سفید و مشکی عرضه می‌شود.

Xiaomi Redmi Note 10T 5G

نمایشگر شیائومی ردمی نوت ۱۰ تی فایو جی

نمایشگری از نوع IPS بر روی پنل جلویی این گوشی، حکم‌فرمایی می‌کند. با این‌که نمایشگرهای IPS در بازه قیمتی این گوشی، مرسوم هستند، اما نمایشگر نوت ۱۰ تی فایو جی به دلیل وضوح FHD از این گوشی ها، سبقت می‌گیرد. خود نمایشگرهای IPS‌ کیفیت مناسبی دارند و رنگ‌ها را طبیعی نشان می‌دهند. وضوح FHD که از آن یاد کردیم، گزینه خوبی برای تماشای فیلم و سریال است. بر روی نمایشگر، یک گوریلا گلس نسخه ۳ کشیده شده که به عنوان محافظ، کارایی خوبی دارد.

مورد دیگری که سبب می‌شود نمایشگر ۱۰ تی فایو جی از هم‌رده‌های آن بهتر باشد، نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی آن است که مقدار خوبی به شمار می‌رود. نهایت نرخ روشنایی نمایشگر هم ۵۰۰ نیت ذکر شده که می‌توان آن را مناسب دانست. رزولوشن این نمایشگر ۶.۵ اینچی ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی آن ۴۰۵ پیکسل بر هر اینچ ذکر شده‌اند. ۸۳.۶ درصد از فضای پنل جلویی «Xiaomi Redmi Note 10T 5G» در اختیار نمایشگر ۱۰۲ سانتی‌متر مربعی آن است.

سخت‌افزار و نرم‌افزار شیائومی ردمی نوت ۱۰ تی فایو جی

«Xiaomi Redmi Note 10T 5G» با رابط کاربری MIUI 12 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. رابط کاربری MIUI 12، قطعا، یکی از جذاب‌ترین رابط کاربری‌هایی است که در میان گوشی های هوشمند دیده می‌شود. این رابط کاربری برای بازی‌های موبایلی، گزینه‌ای تحت عنوان بوست گیمز درنظر داشته و موارد خاصی دارد که در قسمت قابلیت‌های خاص تنظیمات می‌توانید آن‌ها را پیدا و اعمال کنید.

تراشه‌ای میان‌رده‌ای با قابلیت پشتیبانی از فناوری نسل پنجم در زیر قاب‌های این گوشی می‌تپد. این تراشه، گزینه‌ای اقتصادی به شمار می‌رود و بر پایه لیتوگرافی ۷ نانومتری طراحی شده. تراشه که با نام Dimensity 700 5G شناخته می‌شود و توانایی پردازشی بالایی دارد. پردازنده نوت ۱۰ تی فایو جی برای داده‌های نیمه‌سنگین، گزینه خوبی به‌نظر می‌رسد.

تراشه هشت‌هسته‌ای Dimensity 700 5G از دو هسته Cortex-A76 ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز تشکیل شده و پردازنده گرافیکی مناسب Mali-G57 MC2 را به همراه خود دارد. «Xiaomi Redmi Note 10T 5G» در سه نسخه به شرح زیر عرضه می‌شود:

  • رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت

  • رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت

  • رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت

Xiaomi Redmi Note 10T 5G

دوربین شیائومی ردمی نوت ۱۰ تی فایو جی

ردمی نوت ۱۰ فایو جی، دوربینی سه‌گانه با ترکیبی خوب دارد. سنسور اصلی این دوربین، حسگر ۴۸ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر است، که به‌رغم کیفیت خوب، جزئیاتی را از دست می‌دهد. سنسور دوم این دوربین، حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 است که برای عکس‌برداری از سوژه‌های نزدیک کارایی دارد. سنسور سوم این دوربین هم، حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است.

دوربین اصلی نوت ۱۰ تی، به‌لطف حضور سنسور تشخیص عمق در زمینه عکس‌برداری چهره هم می‌تواند موفق باشد. دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده. هر دو دوربین سلفی و اصلی «Xiaomi Redmi Note 10T 5G» با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کنند.

باتری شیائومی ردمی نوت ۱۰ تی فایو جی

نوت ۱۰ تی فایو جی، باتری‌ای لیتیم-پلیمری با حجم ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که می‌شود آن را یک باتری حجیم به حساب آورد. این باتری با احتساب نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی و پردازنده ۷ نانومتری، شارژدهی مناسبی خواهد داشت. «Xiaomi Redmi Note 10T 5G» از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید شیائومی ردمی نوت ۱۰ تی فایو جی

ردمی نوت ۱۰ تی فایو جی، گوشی‌ای اقتصادی است که قطعا گزینه‌ای مقرون به صرفه برای پیروان فناوری فایو جی به شمار می‌رود. این گوشی با نمایشگری FHD‌ و سخت‌افزاری مناسب آمده. شما می‌توانید نوت ۱۰ تی فایو جی را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
July 2021
تاریخ شمسی
تیر 1400
طول و عرض
161.8x75.4 میلی متر
ضخامت
8.9 میلی متر
وزن
190 گرم
ساختار بدنه
پلاستیک
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek MT6833 Dimensity 700
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC2
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.2
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
500 nits
تراکم پیکسلی
405~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 3
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 40, 77, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
48 - 2 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10T 5G دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10T 5G دو سیم کارت ظرفیت 4/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
July 2021
تاریخ شمسی
تیر 1400

طراحی

طول و عرض
161.8x75.4 میلی متر
ضخامت
8.9 میلی متر
وزن
190 گرم
ساختار بدنه
پلاستیک
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek MT6833 Dimensity 700
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC2

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.2
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
500 nits
تراکم پیکسلی
405~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 3

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 8, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 40, 77, 78 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم