برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mix 4 دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

Xiaomi Mix 4 Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

Xiaomi Mix 4 Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین  سه گانه : 108 - 8 - 13 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
اندروید 11
5G
108 - 8 - 13 مگاپیکسل
4500 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Xiaomi Mix 4

شرکت شیائومی، کار خود را از سال ۲۰۱۰ شروع کرد و در عین ناباوری، توانسته در همین مدت کم به بزرگ‌ترین شرکت فعال در زمینه گوشی های هوشمند بدل شود. شیائومی، به تکنولوژی معروف است و حالا هم با شیائومی میکس ۴، بار دیگر در زمینه تکنولوژی‌های نوین بازار گوشی های هوشمند پا گذاشته و یکی از اولین گوشی ها با دوربین سلفی زیرصفحه‌ای را معرفی کرده. میکس ۴، پرچم‌داری است که با مدرن‌ترین تکنولوژی‌ها و رده‌بالاترین قابلیت‌ها پا به بازار گوشی های هوشمند گذاشته.

میکس ۴ شیائومی، فقط سنسور زیرصفحه‌ای نیست. این گوشی برای امور پردازشی به سراغ قدرتمندترین تراشه موجود رفته. جدا از بحث تراشه، میکس ۴، نمایشگری با کیفیت فوق‌العاده بالا و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد که همراه با باتری‌ای مناسب و شارژر سریع فوق‌العاده ۱۲۰ واتی می‌آید. در ادامه به بررسی این گوشی از شرکت شیائومی می‌پردازیم، که قطعا، یکی از رده‌بالاترین گوشی هایی است که تا به حال دیده شده.

Xiaomi Mix 4

مقدمه‌

قبل از هر چیزی، بهتر است به این اشاره کنیم که میکس ۴، قیمت حدودی ۶۶۰ یورویی دارد؛ این قیمت برای گوشی‌ای با مشخصات میکس ۴، خیلی کم است و ارزش خرید بی‌نظیری به این گوشی می‌بخشد، در زمان معرفی شیائومی می ۱۱ هم ما با قیمت کمی روبه‌رو بودیم که در کنار کیفیت بسیار بالایی می‌آمد و کلا، شیائومی، ثابت کرده که در زمینه قیمت‌گذاری، رقیب ندارد.

تراشه این گوشی، یک پله از تراشه معروف و پرتوان اسنپدراگون ۸۸۸ بالاتر است و اورکلاک بیش‌تری هم دارد. تراشه مورد بحث، مانند همان اسنپدراگون ۸۸۸، تراشه‌ای ۵ نانومتری است که توان پردازشی فوق‌العاده بالای آن می‌تواند میکس ۴ را به یکی از قدرتمندترین گوشی های موجود تبدیل کند. تراشه شیائومی میکس ۴، یک مودم فایو جی را نیز بر روی خود دارد که برای پشتیبانی از این فناوری پرسرعت، لحاظ شده.

پنل نمایشی سوپرآمولد بر روی این گوشی مشهود است. این پنل نمایشی با نرخ نوسازی بسیار بالای ۱۲۰ هرتزی آمده که می‌تواند گزینه‌ای شایسته برای کاربران گیمر باشد. این نمایشگر که از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند، وضوح FHD را دارا است و با محافظت گوریلا گلس ویکتوس و نهایت نرخ روشنایی شایان توجه ۸۰۰ نیتی می‌آید.

باتری‌ای ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیم-پلیمری برای میکس ۴ درنظر گرفته شده که شارژر سریع ۱۲۰ واتی نیز به همراه آن می‌آید. دوربین اصلی، یک دوربین سه‌گانه با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی است و دوربین سلفی این گوشی هم، یک حسگر ۲۰ مگاپیکسلی عریض بوده که زیرصفحه قرار گرفته و برای اولین بار است که در گوشی های شیائومی دیده می‌شود. در ادامه، به بررسی دقیق‌تر این اسمارتفون می‌پردازیم.

Xiaomi Mix 4

طراحی و کیفیت ساخت شیائومی میکس ۴

طراحی شیائومی میکس ۴، خیلی شبیه به شیائومی می ۱۱ الترا است، البته بدون نمایشگر ثانویه. این طراحی به لطف سنسور مخفی دوربین سلفی، مانند شیائومی میکس ۳، حواشی زائد ندارد و اکثر فضای پنل جلویی این گوشی در اختیار نمایشگر آن قرار گرفته. یکی از برگ‌های برنده میکس ۴، قطعا، طراحی بی‌نظیر آن است؛ پنل پشتی این گوشی از جنس سرامیک بوده و پنل جلویی آن هم شیشه‌ای است. شیائومی میکس ۴ با یک حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای اپتیکال بر روی پنل جلویی می‌آید.

پنل جلویی شیائومی میکس ۴، به سمت راست و چپ، خم شده و این خمیدگی، حواشی این نواحی را تاحدودی، پنهان کرده؛ ولی هنوز، حواشی بالا و پایین نمایشگر شیائومی میکس ۴، دیده می‌شوند. در بالا و در وسط طول مختصاتی نمایشگر، دوربین سلفی زیرصفحه‌ای آمده که شیائومی برای جذب نور، موارد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری زیادی را به کار گرفته. طراحی پنل جلویی شیائومی میکس ۴، به دلیل ندیدن دوربین سلفی، خاص است.

پنل پشتی سرامیکی میکس ۴، طراحی نسبتا ساده‌ای دارد. در گوشه بالایی آن، قاب دوربین اصلی دیده می‌شود، که شبیه به قاب می ۱۱ الترا است، البته اگر از می ۱۱ الترا، نمایشگر پشتی را حذف کنیم. این قاب، اندکی بزرگ به نظر می‌رسد و با این حال، ضخامت نسبتا زیاد قاب می ۱۱ الترا را ندارد و در کل، می‌توان گفت که پنل پشتی این گوشی هم، طراحی خوبی دارد.

فریم این گوشی که از جنس آلومینیوم است، متاسفانه از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون میزبانی نمی‌کند و در عوض، اسپیکرهای استریئو Harman Kardon دارد. میکس ۴، توانسته به دریافت گواهینامه IP53 نائل شود که سلامت آن را در برابر گرد و غبار و پاشش قطرات آب، تضمین می‌کند. «Xiaomi Mix 4» با ابعاد ۱۶۲.۶ در ۷۵.۴ در ۸ میلی‌متر، وزن ۲۲۵ گرم و رنگ‌های مشکی، سفید و خاکستری عرضه می‌شود.

Xiaomi Mix 4

نمایشگر شیائومی میکس ۴

میکس ۴، نمایشگری از نوع آمولد دارد که در ناحیه دوربین سلفی زیرصفحه‌ای با تراکم پیکسلی ۴۰۰ پیکسل بر هر اینچ می‌آید. این نمایشگر با پشتیبانی از ۱ میلیارد رنگ و فناوری‌های HDR10+ و Dolby Vision معرفی شده؛ نمایشگر شیائومی میکس ۴، یک گوریلا گلس ویکتوس را نیز به همراه خود می‌آورد و ما تا همین‌جای کار، شاهد موارد چشم‌گیری از طرف نمایشگر میکس ۴ هستیم.

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی این نمایشگر هم مقدار چشم‌گیری به شمار می‌رود و در اصل، یکی از بالاترین نرخ‌های موجود است. نهایت نرخ روشنایی نمایشگر هم، ۸۰۰ نیت ذکر شده که می‌شود از آن به عنوان نرخ خوبی یاد کرد. رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسلی این نمایشگر که سبب تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ و وضوح FHD‌ می‌شود، اندکی کم به‌نظر می‌آید، زیرا انتظار می‌رفت که شیائومی برای این پرچم‌دار بی‌نظیر به سراغ وضوح 4K برود. نمایشگر ۶.۶۷ اینچی «Xiaomi Mix 4» با مساحت ۱۰۷.۴ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۷.۶ درصد از فضای پنل جلویی این گوشی را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار شیائومی میکس ۴

«Xiaomi Mix 4» با رابط کاربری MIUI 12.5 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. شیائومی برای تولید این گوشی با حسگر دوربین سلفی مخفی، در زمینه نرم‌افزاری، راه نسبتا سختی را در پیش داشته که البته از این مرحله، موفق بیرون آمده. خود رابط کاربری MIUI 12.5، کارایی‌های جالبی دارد و شما با استفاده از تنظیمات و بخش قابلیت‌های ویژه می‌توانید، مواردی مثل فضای ثانویه را فعال کنید.

تراشه این گوشی، تراشه‌ای پرچم‌دار و در حال حاضر، پرتوان‌ترین پردازنده اندرویدی است که با نام  Snapdragon 888+ 5G شناخته می‌شود. این تراشه که بر پایه لیتوگرافی ۵ نانومتری طراحی شده در زمینه مدیریت گرما، بسیار خوب است و یک مودم فایو جی را نیز با خود دارد. تراشه Snapdragon 888+ 5G نسبت به تراشه پرچم‌دار پیشین، یعنی اسنپدراگون ۸۸۸، دارای اورکلاک بیش‌تری است.

تراشه هشت‌هسته‌ای  Snapdragon 888+ 5G از یک هسته Kryo 680 با نهایت فرکانس ۲.۹۹ گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با بیشینه فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 680 با حد اکثر فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز تشکیل شده و توسط تراشه گرافیکی پرتوان Adreno 660 همراهی می‌شود. «Xiaomi Mix 4» در چهار نسخه به شرح زیر در دسترس است:

  • رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت

  • رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت

  • رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت

  • رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت

Xiaomi Mix 4

دوربین شیائومی میکس ۴

میکس ۴، در ترکیب دوربین سه‌گانه خود، یک سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض از نوع ISOCELL HMX دارد که در می ۱۰ پرو نیز شاهد کیفیت بسیار بالای آن بودیم. این سنسور ۱.۳۳ اینچی، دارای کیفیت تصویر فوق‌العاده بالایی است و می‌توان آن را برای انواع عکس‌برداری توصیه کرد. دوربین اصلی «Xiaomi Mix 4» از سه سنسور زیر تشکیل شده:

  • سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9، لرزشگیر، فاصله کانونی ۲۴ میلی‌متر و فوکوس دوال پیکسل

  • سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی ۱۲ میلی‌متر و زاویه دید ۱۲۳ درجه

  • سنسور ۸ مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/4.1، لرزشگیر، زوم اپتیکال ۵ برابری و فاصله کانونی ۱۲۰ میلی‌متر

دوربین اصلی، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت بی‌نظیر 8K و سرعت ۲۴ فریم بر ثانیه را دارد. دوربین سلفی از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی عریض با فاصله کانونی ۲۷ میلی‌متر تشکیل شده که می‌توانید پیکسل‌های ۱.۶ میکرومتری تولید کند. این دوربین هم با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری خواهد کرد و در زیر نمایشگر حاضر شده.

باتری شیائومی میکس ۴

شیائومی میکس ۴، باتری‌ای ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را حمل می‌کند که از نوع لیتیم-پلیمری است. «Xiaomi Mix 4» با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی معرفی شده که ۱۰۰ درصد ظرفیت باتری را در عرض ۱۵ دقیقه، تکمیل خواهد کرد؛ این گوشی، از فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید شیائومی میکس ۴

قطعا می‌شود برای خرید شیائومی میکس ۴، دلایل زیادی را پیدا کرد؛ اما در میان این دلایل، مواردی نظیر دوربین سلفی مخفی، قدرتمندترین تراشه موجود، شارژر ۱۲۰ واتی و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، خود نمایی می‌کنند که این گوشی را به اسمارتفونی با ارزش خرید فوق‌العاده بالا بدل خواهند کرد. شما می‌توانید تلفن هوشمند کم‌نظیر شیائومی میکس ۴ را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2021
تاریخ شمسی
مرداد 1400
طول و عرض
162.6x75.4 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
225 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 Plus 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.99 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660
حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
800 nits
تراکم پیکسلی
395~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass Victus
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41, 42
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 8, 28, 41, 77, 78, 79 SA/NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
108 - 8 - 13 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.33 اینچ - فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر - دریچه دیافراگم f/1.9 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - لیزر AF - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع periscope telephoto - دریچه دیافراگم f/4.1 - فاصله کانونی لنز 120 میلی‌متر - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم اپتیکال 5x - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
˚123 - از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/3.06 اینچ - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل (زیر صفحه نمایش)
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 120 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع بی سیم 50 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
حسگر طیف رنگ (Color spectrum)
دارد
فیلم برداری
+8K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/480fps; gyro-EIS, HDR10
سایر قابلیت‌ها
Ultra Wideband (UWB) support
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Mix 4 دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Mix 4 دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2021
تاریخ شمسی
مرداد 1400

طراحی

طول و عرض
162.6x75.4 میلی متر
ضخامت
8 میلی متر
وزن
225 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 Plus 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.99 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
800 nits
تراکم پیکسلی
395~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass Victus

مخابرات و ارتباطات

شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41, 42
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 8, 28, 41, 77, 78, 79 SA/NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.33 اینچ - فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر - دریچه دیافراگم f/1.9 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - لیزر AF - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع periscope telephoto - دریچه دیافراگم f/4.1 - فاصله کانونی لنز 120 میلی‌متر - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم اپتیکال 5x - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
˚123 - از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/3.06 اینچ - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر - دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فلش
Dual-LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل (زیر صفحه نمایش)
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
+8K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/480fps; gyro-EIS, HDR10

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
حسگر طیف رنگ (Color spectrum)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
Ultra Wideband (UWB) support

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 120 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع بی سیم 50 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم