برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C NFC دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابایت

Xiaomi Redmi 9C NFC Dual Sim 64GB RAM 3GB Mobile Phone

Xiaomi Redmi 9C NFC Dual Sim 64GB RAM 3GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 3 گیگابایت
  • دوربین  دو گانه : 13- 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
3 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 10
4G
13- 2 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Xiaomi Redmi 9C NFC

گوشی های هوشمند میان‌رده‌ای، بخش عمده‌ای از بازار گوشی های هوشمند را تشکیل داده‌اند. این گوشی ها به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارند، معمولا برای بسیاری از کاربران، دارای جذابیت هستند. اما این مهم است که گوشی هوشمند میان‌رده‌ای شما، توسط چه شرکتی تولید شده؛ چراکه، کیفیت ساختی که هر شرکتی برای محصولات خود درگیر می‌کند با کیفیت ساخت محصولات شرکت دیگر، تفاوت دارد.

یکی از شرکت‌هایی که هم در زمینه قیمت و هم در زمینه کیفیت، بسیار خود عمل کرده، شرکت شیائومی است. این عملکرد، آن‌قدر موفق بوده که این شرکت، زیر‌مجموعه‌هایی مانند ردمی را معرفی کرده و می‌کند. شرکت ردمی که به‌نوعی زیرمجموعه شیائومی است، مانند خود شیائومی، قیمت کم را در کنار کیفیت بالا عرضه می‌کند. در میان محصولات میان‌رده‌ای ردمی، تولیداتی مانند ردمی 9 سی ان اف سی دیده می‌شوند، که باوجود این‌که بازکاشت یک محصول دیگر هستند، به‌خودی خود، کیفیت بالایی دارند.

مقدمه‌ای بر تشریح Xiaomi Redmi 9C NFC

9 سی ان اف سی، همان شیائومی ردمی 9 سی است، اما با نسخه‌های سخت‌افزاری کم‌تر و بدون سنسور تشخیص عمق. این گوشی برخلاف 9 سی از فناوری ان اف سی پشتیبانی می‌کند و این گونه نسخه‌ها را قبلا از زیرمجموعه‌های شیائومی دیده‌ایم؛ برای مثال، پوکو، نسخه ایکس 3 و ایکس 3 ان اف سی را فقط با یک تفاوت، به دو نسخه تبدیل کرده. با این‌حال، تفاوت‌های میان دو نسخه‌های 9 سی و 9 سی ان اف سی، بسیار بیش‌تر و چشم‌گیر تر از تفاوت‌های میان نسخه‌های ایکس 3 و ایکس 3 ان اف سی هستند.

9 سی ان اف سی که در ادامه، آن را به تلخیص، 9 سی می‌خوانیم، دارای یک طراحی زیبا و نمایشگری مناسب است. نمایشگر این گوشی از نوع IPS‌ بوده و رزولوشن خوبی دارد. این رزولوشن در کنار کیفیت رنگ‌های نمایشگر IPS بسیار دل‌نشین است. این نمایشگر با استفاده از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی که در دسته باتری‌های حجیم قرار می‌گیرد، کار می‌کند. سخت‌افزار 9 سی، توسط شرکت مدیاتک، طراحی شده و شامل یک پردازنده 12 نانومتری هشت‌هسته‌ای است. دوربین 9 سی، از دو سنسور تشکیل شده که در پشت این گوشی قرار دارند و دوربین سلفی نیز، متشکل از یک سنسور 5 مگاپیکسلی است.

Xiaomi Redmi 9C NFC

طراحی و کیفیت ساخت شیائومی ردمی 9 سی ان اف سی

9 سی، نتیجه دست و پا زدن شرکت شیائومی برای بها دادن به طراحی‌های شرکت اپل است؛ با این‌که شرکت شیائومی بر خلاف شرکت سامسونگ، علاقه‌ای به طراحی‌های اپل نشان نمی‌دهد و به سراغ طراحی‌های خود می‌رود، 9 سی را به یک طراحی اپلی مجهز کرده. این طراحی، دارای کمی ایراد است. با این‌که از یک گوشی 100 یورویی فوق اقتصادی، مانند 9 سی، انتظار نمی‌رود که با حسگر اثر انگشت معرفی شود، این گوشی دارای یک حسگر بر روی قاب پشتی است.

پنل جلویی 9 سی، مانند پنل پشتی آن، معرف یک گوشی میان‌رده‌ای اقتصادی است. با این همه، ردمی به سراغ طراحی‌های غیر اصولی شرکت نوکیا نرفته و یک طراحی مدرن را انتخاب کرده. حواشی نمایشگر 9 سی، زیاد هستند و در قسمت پایینی، زیادتر هم می‌شوند؛ این حواشی، ما را به یاد گوشی سامسونگ گلکسی آ 10 می‌اندازند. در بالای نمایشگر، دوربین سلفی با طراحی پیشرو ناچ قطره‌ای ذکر شده.

پنل پشتی، طراحی اپلی‌ای دارد. این طراحی، شامل دوربین اصلی دوگانه و حسگر اثر انگشت است. حسگر که در وسط پنل قرار گرفته، به دلیل توازن در رنگ‌ها، توانسته استتار کند و چندان، طراحی را نا‌مناسب جلوه ندهد. در گوشه بالایی این پنل، دوربین اصلی دوگانه با طراحی قاب‌های مربعی اپل ذکر شده که به دلیل، طول مختصاتی کم، توازن را به‌هم زده. دو سنسور، فلش ال‌ای‌دی و یک طرح سنسور، در نزدیکی زوایای مربع هستند. اضافه کردن یک طرح لنز به این دلیل بوده که توازن طراحی در قاب دوربین به هم نخورد.

فریم 9 سی، کمی ضخیم است و اندازه آن، 9 میلی‌متر ذکر شده. این فریم، جک 3.5 میلی‌متری هدفون را به همراه دارد. «Xiaomi Redmi 9C NFC» با ابعاد 164.9 در 77.1 در 9 میلی‌متر، وزن 196 گرم و رنگ‌های مشکی، نارنجی و سبز عرضه می‌شود.

نمایشگر شیائومی ردمی 9 سی ان اف سی

با این‌که گاهی در محصولات 100 یورویی سامسونگ یا شرکت‌های دیگر، شاهد نمایشگرهای بدنام TFT هستیم، شرکت ردمی برای محصول 100 یورویی خود، نمایشگر IPS را درنظر گرفته که نمایشگر خوب و باکیفیتی است. این نمایشگر، عضو اصلی میان‌رده‌ها به حساب می‌آید و کیفیت بالای آن در نمایش رنگ‌ها و مصرف باتری، بسیار قابل ملاحظه است.

با این‌که استفاده از این نمایشگر در 9 سی، جای تشکر و قدردانی دارد، اما رزولوشن نه‌چندان بالای این نمایشگر، چندان دل‌نشین نیست. رزولوشن 720 در 1600 پیکسلی نمایشگر 9 سی، چندان هم پایین به‌نظر نمی‌آید، اما مورد علاقه کاربران نیست. این رزولوشن برای نمایشگر 6.53 اینچی 9 سی، سبب تراکم پیکسلی 269 پیکسل بر هر اینچ شده. 81 درصد از فضای پنل جلویی «Xiaomi Redmi 9C NFC» در اختیار نمایشگر 102.9 سانتی‌متر مربعی آن است.

Xiaomi Redmi 9C NFC

سخت‌افزار و نرم‌افزار شیائومی ردمی 9 سی ان اف سی

«Xiaomi Redmi 9C NFC» با رابط کاربری پیشرو و جذاب MIUI 12 بر پایه اندروید 10 عرضه می‌شود؛ رابط کاربری‌های شیائومی، همگی جذاب هستند، اما این رابط کاربری جدید، بی‌نظیر است. از انیمیشن‌های جذاب این رابط کاربری که بگذریم به فضای دوربین آن می‌رسیم که به مدل‌های اپل گرایش دارد و در عین حال هم خاص است؛ این موضوع درمورد نوتیفیشن‌بار نیز صدق می‌کند.

سخت‌افزار 9 سی، با فناوری ان‌اف‌سی در هم آمیخته؛ به‌صورت خلاصه، این فناوری برای ارتباطات، امنیت و پرداخت‌های بانکی کارایی دارد، اما هنوز در خارج از ایران هم چندان محبوب نشده. پردازنده 9 سی،  Helio G35 است که بر پایه لیتوگرافی 12 نانومتری توسط شرکت مدیاتک ساخته شده. این پردازنده از پس پردازش داده‌های نیمه‌سنگین و بازی‌هایی مانند پابجی برمی‌آید.

این پردازنده هشت‌هسته‌ای از چهار هسته Cortex-A53 با بیشینه فرکانس 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با نهایت فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده. بر روی این پردازنده، تراشه گرافیکی PowerVR GE8320 قرارگرفته که پایه ثابت پردازنده‌های میان‌رده‌ای شرکت مدیاتک است و خود نیز یک پردازنده گرافیکی میان‌رده‌ای به‌حساب می‌آید که با سرعت 680 مگاهرتز کار می‌کند. «Xiaomi Redmi 9C NFC» در یک نسخه با رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت و نسخه دیگری با رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت عرضه می‌شود.

Xiaomi Redmi 9C NFC

دوربین شیائومی ردمی 9 سی ان اف سی

دوربین ان اف سی، نسبت به مدل غیر ان اف سی، به دلیل نبود سنسور تشخیص عمق، کیفیت پایین‌تری در عکس‌برداری چهره دارد. در 9 سی ان اف سی، یک دوربین دوگانه به‌کار رفته که سنسور اصلی آن، سنسور 13 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی 28 میلی‌متر است. در عکس‌های این سنسور، نویز دیده می‌شود، ولی رنگ‌ها، طبیعی هستند.

عضو دیگر دوربین اصلی، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 است که برای عکس‌برداری از سوژه‌های بسیار نزدیک کارایی دارد و در این زمینه، موفق است. دوربین سلفی نیز از یک سنسور 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تشکیل شده و چندان برای عکس‌برداری چهره مناسب نیست. هر دو دوربین سلفی و اصلی «Xiaomi Redmi 9C NFC» با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کنند.

باتری شیائومی ردمی 9 سی ان اف سی

9 سی، شامل یک باتری لیتیم-پلیمری حجیم است، که دلیل اصلی ضخامت زیاد این اسمارتفون نامیده می‌شود. این باتری با توان 10 وات شارژ خواهد شد و ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

مشاوره در خرید شیائومی ردمی 9 سی ان اف سی

9 سی ان اف سی، به جرئت، یکی از مقرون به صرفه‌ترین و اقتصادی‌ترین گوشی های بازار است که کیفیت بالایی داشته و از هیچ نظر، کم و کاستی ندارد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2020
تاریخ شمسی
مرداد 1399
طول و عرض
164.9x77.1 میلی‌متر
ضخامت
9 میلی‌متر
وزن
196 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Helio G35
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A53 & 4x1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.53 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
واحد روشنایی
400 nits (typ)
تراکم پیکسلی
269~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 38, 40
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
دوگانه
مشخصات دوربین
13- 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.2
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C NFC دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9C NFC دو سیم کارت ظرفیت 3/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2020
تاریخ شمسی
مرداد 1399

طراحی

طول و عرض
164.9x77.1 میلی‌متر
ضخامت
9 میلی‌متر
وزن
196 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Helio G35
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A53 & 4x1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
PowerVR GE8320

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
3 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.53 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
واحد روشنایی
400 nits (typ)
تراکم پیکسلی
269~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 38, 40<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 28 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم