برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Xiaomi Redmi Note 10 Pro Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 108 - 8 - 5 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5020 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 11
4G
108 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
5020 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Xiaomi Redmi Note 10 Pro

همیشه سوال بوده که آیا نسخه‌های پرو برخی از اسمارتفون‌ها، یک کلک بازاری برای جذب مخاطب هستند یا این‌که وقعا نسخه‌های حرفه‌ای‌تر اسمارتفون‌های پیشین‌اند. البته اسمارتفون پرو به جز پیشرفته‌تر بودن نسبت به نسخه عادی خود، باید نسبت به طیف وسیعی از اسمارتفون‌های بازار گوشی‌های هوشمند برتری داشته باشند و اگر این‌گونه نباشند، کاربران بازار، آنان را جدی نمی‌گیرند و با چوب یک اسمارتفون غیر پرو آنان را قضاوت می‌کنند.

تا به حال، شیائومی، بسیاری از اسمارتفون‌های خود را تحت نسخه پرو، معرفی کرده و این نسخه‌ها، حقیقتا حرفه‌ای و قابل توجه بودند و حالا با رسیدن میوه‌های درخت خانواده نوت 10، انتظارها از نسخه پرو این خانواده، زیاد است. نسخه پرویی که بعدا با همان توانایی‌ها، با نام پرومکس معرفی شد.

مقدمه‌ای بر تشریح شیائومی ردمی نوت 10 پرو

از یک اسمارتفون پرو که در سال 2021 متولد شده، اولین انتظار ما، پشتیبانی از فناوری نسل پنجم است، که متاسفانه نباید این انتظار را از « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » داشته باشیم. بعد از این اسمارتفون، اسمارتفون « +Xiaomi Redmi Note 10 Pro» معرفی شد که تفاوت آن با مدل پیشین خود، یعنی « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » در کم‌تر از انگشتان یک دست، خلاصه می‌شود؛ این درحالی است، که تفاوت‌های میان « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » و « Xiaomi Redmi Note 10 » واقعا چشم‌گیر و شایسه اعطای لقب پرو هستند.

به‌غیر از فناوری نسل پنجم که یک شاخصه مهم برای خریداران امروزی است، « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » هیچ ایرادی ندارد و نسبت به پرو پیشین خود، یعنی « Xiaomi Redmi Note 9 Pro » حسابی پیشرفت کرده. این اسمارتفون، تغییرات خود را نسبت به پرو پیشین در نگاه نخستین به دوربین توانمند خود معطوف داشته. در طرفی دیگر، « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » نسبت به « Xiaomi Redmi Note 9 Pro » از لحاظ پردازشی برتری دارد. این اسمارتفون برای پردازش بازی‌های سنگین و کاربران صنعت گیم، کاملا مناسب است. دوربین این اسمارتفون، مانند « Xiaomi Redmi Note 9 Pro »، حاوی یک سنسور ناکارآمد است. مدل پرو، نباید سنسور ناکارآمدی را به ترکیب دوربین اصلی خود راه بدهد و می‌بینیم که برند شیائومی، حداقل دو بار، اجازه این رفتار نامناسب را از طرف نسخه‌های پرو خود داده.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro

شیائومی ردمی نوت 10 پرو: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » یا اصلا کل خانواده نوت 10، نسبت به خانواده نوت 9 بازارپسندانه‌تر و زیباتر است. این طراحی‌ها را تا حدودی در اسمارتفون‌های خانواده می 10 شیائومی دیده‌ایم. این طراحی بی‌نقص و تقریبا حرفه‌ای، ظاهر لوکسی به خانواده نوت 10 داده و می‌تواند، حجم زیادی از کاربران بازار گوشی‌های هوشمند را به طرف « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » هدایت کند.

یکی از طراحی‌های جالبی که اخیرا مد شده و ما آن را در « Xiaomi Redmi Note 10 Pro »، « Xiaomi Redmi Note 10 Pro+» و « Xiaomi Redmi Note 10 » می‌بینیم، طراحی ادغام حسگر اثر انگشت با دکمه پاور است. این‌گونه؛ کاربران اسمارتفون‌های نام‌برده، نیازی به آن حفره بزرگ بر روی پنل پشتی ندارند. از طرفی دیگر، این طراحی، خوش‌دست و زیبا است؛ اما نسبت به طراحی حسگر زیرصفحه‌ای با وجود سرعت و دقت بیش‌تری که دارد، طرف‌داران کم‌تری را جذب کرده؛ البته در بخش نمایشگر، متوجه می‌شوید که « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » هم می‌توانست یک حسگر زیرصفحه‌ای داشته باشد.

حقیقت امر این است که، حسگرهای ادغامی، زیبا هستند؛ اما اگر جاگیری مناسبی نداشته باشند، اهمیت آن‌ها از بین می‌رود؛ اما خداراشکر، « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » حسگری با جاگیری مناسب دارد. پنل جلویی، میزبان نمایشگر، دوربین سلفی و اسپیکر تماس است. پنل پشتی، به تصرف دوربین اصلی چهارگانه درآمده. فریم هم مقادیر کنترلرهای صدا، دکمه پاور همراه با حسگر اثر انگشت، اسپیکرها، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسپیکرها و درگاه شارژ Type-C را در خود جا داده.

در پنل جلویی « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » فقط یک نقص می‌بینیم و آن هم به جاگیری دوربین سلفی مربوط است. دوربین‌ سلفی این اسمارتفون، با طراحی پرطرف‌دار حفره به پنل جلویی آن اضافه شده. این طراحی پرطرف‌دار می‌تواند، جذاب باشد، اما اگر جاگیری درستی نداشته باشد، با محتوای نمایشی کاربر در تداخل خواهد بود. دوربین سلفی « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » دقیقا در وسط صفحه قرار دارد و این موضوع، سبب تداخل آن با محتوای کاربر می‌شود؛ البته دوربین سلفی این اسمارتفون، شعاع زیادی ندارد و این مقوله، چندان جدی نیست. حواشی اطراف نمایشگر، به‌جز در قسمت پایینی آن که شعاع زیادی دارند، کاملا متوازن هستند.

پنل پشتی « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » هیچ مولفه دیگری به جز دوربین اصلی چهارگانه ندارد. این دوربین در گوشه بالایی این پنل و درون یک قاب مستطیل شکل حاضر شده. این قاب مستطیل شکل مشکی رنگ، بر روی قاب مستطیل شکل دیگری قرار دارد، که مشکی نیست و هم‌رنگ قاب پشتی « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » خواهد بود.

فریم « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » برای این‌که بتواند، مقادیر کنترلرهای صدا و دکمه پاور را در خود جادهد، مجبور شده تا در قسمتی که این دو مولفه حضور دارند، به حریم قاب پشتی، وارد شود. « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » با ابعاد 164 در 76.5 در 8.1 میلی‌متر، وزن 193 گرم و رنگ‌های خاکستری، آبی و برنز، عرضه می‌شود.

شیائومی ردمی نوت 10 پرو: نمایشگر

استفاده از حسگر اثر انگشت ادغامی برای اسمارتفونی که می‌توانست از یک حسگر زیرصفحه‌ای سود ببرد، کمی عجیب و غیر قابل درک است. حسگر زیرصفحه‌ای « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » می‌توانست از پنل نمایشی درخور توجه AMOLED این اسمارتفون استفاده کند. این پنل‌های نمایشی که طراحی آنان بر دوش سامسونگ بوده، هر پیکسل را به صورت مجزا تنظیم می‌کنند و یکی از بهترین‌های بازار گوشی‌های هوشمند هستند.

نکته قابل توجه درمورد نمایشگر « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » نرخ نوسازی 120 هرتز آن است. این نرخ نوسازی، به کمک اهالی صنعت گیم خواهد آمد و در اسکرول‌کردن‌های سریع، اهمیت خود را نشان خواهد داد. مقدار بالا نرخ نوسازی نمایشگر « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » درکنار نهایت نرخ روشنایی 1200 نیت می‌آید که استفاده از این اسمارتفون در زیر نور خورشید را راحت می‌کند.

اما مدح درمورد نمایشگر « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » به همین نرخ روشنایی ختم نمی‌شود و بعد از آن، رزولوشن بالای این نمایشگر ما را شگفت‌زده خواهد کرد. رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل این نمایشگر که از حفاظت کورنینگ گوریلا گلس 5 برخوردار است، با درنظرگیری قطر 6.67 اینچی آن، تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر هر اینچ را به‌دست ما می‌دهد. این نمایشگر با مساحت 107.4 سانتی‌متر مربعی خود، حاکم 85.6 درصد از پنل جلویی « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » است.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro

شیائومی ردمی نوت 10 پرو: سخت‌افزار و نرم‌افزار

« Xiaomi Redmi Note 10 Pro » با رابط کاربری فریبنده MIUI 12 برپایه اندروید 11 عرضه می‌شود. این رابط کاربری، انیمیشن‌های جذابی دارد و حداکثر میزان شخصی‌سازی را در دسترس کاربر خود می‌گذارد. رابط کاربری فوق، کاربر « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » را مدتی سرگرم کشف زیروبم آن می‌کند. البته این رابط کاربری، بسیاری از طراحی‌های جذاب خود را از مدل‌های موفق دیگری اقتباس کرده؛ مثل نوتیفیشن‌بار آن، که نتیجه اقتباس از شرکت اپل است.

نرم‌افزار نوپا و کاربردی « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » درکنار یک ترکیب سخت‌افزاری فوق توانا عرضه می‌شود. چیپست 8 نانومتری « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » که نام Snapdragon 732G را برای خود انتخاب کرده، مشخصا برای مصارف گیمینگ ساخته شده؛ اما کاربر این اسمارتفون، نباید سراغ بازی‌های فوق فوق سنگینی، مثل بازی فورتنایت برود.

چیپست هشت‌هسته‌ای فوق از دو هسته Kryo 470 Gold با ماکسیمم فرکانس 2.3 گیگاهرتز و شش هسته Kryo 470 Silver با بیشینه فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده. این چیپست، توسط چیپست گرافیکی پرتوان Adreno 618 همراهی می‌شود که از رم 6 یا 8 گیگابایتی این اسمارتفون برای پردازش داده‌های گرافیکی استفاده می‌کند. « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » در سه نسخه سخت‌افزاری به شرح زیر در دسترس است:

  • 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی

  • 8 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی

  • 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی

شیائومی ردمی نوت 10 پرو: دوربین

ترکیب دوربین اصلی « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » حقیقتا شگفت‌انگیز است، اما کمی تجاری و غلوآمیز به نظر می‌آید. دوربین اصلی، درون یک قاب مستطیل شکل حضور دارد، که به یک مربع و یک مستطیل کوچک‌تر تقسیم شده. مربع که نقره‌ای رنگ است، یک سنسور را دربرگرقته و مستطیل، حاوی سه سنسور دیگر این دوربین چهارگانه است. شیائومی می‌توانست به جای سنسور ماکرو، یک سنسور تشخیص عمق تواناتر استفاده کند، تا این اسمارتفون، ارزش بیش‌تری برای عکاسی چهره می‌داشت، ولی این‌طور نیست و شیائومی، دوربین اصلی « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » را با سنسورهای زیر روانه بازار کرده:

  • لنز 108 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی 26 میلی‌متر

  • لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و گستره دید 118 درجه

  • لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

سنسور ماکرو برای عکس‌‌برداری از ابژه‌های بسیار نزدیک به‌کار می‌رود و این درحالی است، که سنسور تشخیص عمق، کارایی‌های بیش‌تری دارد. دوربین سلفی نیز از یک لنز 16 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.5 تشکیل شده و نباید از آن، انتظار عکس‌های مناسب در محیط‌های کم‌نور داشت. دوربین اصلی با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند؛ ولی دوربین سلفی، کشش این کیفیت را ندارد و بالاترین مقدار ذکر شده برای آن، کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه است. دوربین اصلی از حالت HDR پشتیانی می‌کند، اما درمورد رابطه دوربین سلفی با این حالت، چیزی ذکر نشده.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro

شیائومی ردمی نوت 10 پرو: باتری

با توجه به این‌که اسمارتفون مورد بحث ما یک اسمارتفون گیمینگ است، پس باید از یک باتری حجیم سود ببرد، که می‌برد. باتری لیتیم-پلیمری « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » با حجم 5020 میلی‌آمپر ساعتی آن واقعا حجیم است؛ اما اگر نگران زمان شارژ این باتری هستید، بهتر است بدانید که « Xiaomi Redmi Note 10 Pro » از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند که با استناد به تبلیغات، پس از گذشت 30 دقیقه، حدود 60 درصد از ظرفیت باتری را تکمیل کرده.

مشاوره در خرید شیائومی ردمی نوت 10 پرو

« Xiaomi Redmi Note 10 Pro » یک اسمارتفون گیمینگ است و از این رو برای تمامی استفاده‌ها و تمامی کاربران مناسبت دارد. قیمت منصفانه این اسمارتفون که از مردانگی شرکت شیائومی خبر می‌دهد، از دیگر دلایل مناسب آن است.



ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399
طول و عرض
164x76.5 میلی متر
ضخامت
8.1 میلی متر
وزن
193 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM7150 Snapdragon 732G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.3 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.2
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 32, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
108 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.52 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.9 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
˚118 - از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4 - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.06 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.5 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
panorama - 1080p@30fps -720p@120fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5020 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(12)
رتبه‌بندی کلی
5
12 نظرات
آقا عالیهههههه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399

طراحی

طول و عرض
164x76.5 میلی متر
ضخامت
8.1 میلی متر
وزن
193 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM7150 Snapdragon 732G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.3 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.2
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 32, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.52 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.9 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
˚118 - از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4 - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.06 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.5 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
panorama - 1080p@30fps -720p@120fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5020 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم