برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10S دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

Xiaomi Mi 10S Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

Xiaomi Mi 10S Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 108 - 13 - 2 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4780 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
اندروید 11
5G
108 - 13 - 2 - 2 مگاپیکسل
4780 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Xiaomi Mi 10S

برند شیائومی را همه ما می‌شناسیم، اما اکثر شهرت این برند، مدیون قیمت کمی است، که شیائومی برای محصولات خود درنظر می‌گیرد. این قیمت‌های کم سبب شده‌اند تا اکثر کاربران بازار گوشی‌های هوشمند به محصولات باکیفیت این شرکت دسترسی داشته‌ باشند و از این طریق، شیائومی توانست، حجم قابل توجهی از این بازار را تسخیر کند و در بازار مهم هند، به مقابله سامسونگ برود و این غول تکنولوژی را شکست دهد. این شکست، سامسونگ را مجبور کرد تا سری دیگری به سری‌های میان‌رده‌ای خود اضافه کند تا دوباره به جنگ با شیائومی برود. پرچم‌داران شیائومی، دنیای دیگری دارند، این پرچم‌داران پیشروترین‌ها هستند و بسیاری از فناوری‌های نوین، اولین بار در پرچم‌داران شیائومی دیده‌ شده‌اند. پرچم‌داران شیائومی، مانند دیگر اسمارتفون‌های این شرکت، قیمت مناسبی دارند.

مقدمه‌ای بر تشریح شیائومی می 10 اس

« Xiaomi Mi 10S » از یک خانواده پرچم‌دار آمده و تقریبا با هم‌خانواده‌های خود، برابر است. این اسمارتفون درکنار کیفیت ساخت بالای خود، طراحی زیبایی دارد، که مختص خانواده آن درنظر گرفته شده. اما «Xiaomi Mi 10S » یک ایراد اساسی دارد و ما این ایراد را در ترکیب دوربین اصلی چهارگانه آن می‌بینیم. با این‌که کیفیت دوربین اصلی « Xiaomi Mi 10S » حقیقتا بالا است، اما دو سنسور آن، کمی ناکارآمد به نظر می‌رسند.

در میان اطلاعات منتشر شده از « Xiaomi Mi 10S » نام فناوری نسل پنجم را می‌بینیم، که یک شاخصه اساسی برای خریداران بازار گوشی‌های هوشمند به حساب می‌آید. این فناوری، از آن رو یک شاخصه اساسی است، که سرعت آن نسبت به  فناوری پیشین خود، یعنی فناوری نسل پنجم، چند ده برابر بیش‌تر ذکر شده. این فناوری دیگر در محدوده اینترنت کار نمی‌کند و به اینترنت اشیا دست‌درازی کرده.

این فناوری مانند بسیاری از چیزهای دیگر، با آفت شایعات درگیر است. مثلا گفته می‌شود که این فناوری در گسترش ویروس کرونا دخالت می‌کند و این شایعه بر اساس یک حقیقت علمی یا آزمایشی معتبر، جان نگرفته و اساس این شایعه، چیزی نیست جز پیشرو بودن کشور چین در زمینه فناوری نسل پنجم! نیازی به رد این شایعه نیست و این شایعه‌پروران هستند که باید آن را اثبات کنند، اما به‌هر حال رد این شایعه بی‌منطق، آسان و دم‌دستی است. اگر به مقالات گراهام الیسون درباره چین و آمریکا با کلمه کلیدی تله توسیدید سربزند و هم‌چنین، مقالات اقتصادی چین را بررسی کنید، متوجه قدرت اقتصادی و سیاسی این ابرقدرت کمونیستی می‌شوید؛ حال این ابرقدرت اقتصادی که بر اساس نظر صندوق بین‌المللی پول در سال 2014 از آمریکا سبقت گرفته، نباید در زمینه فناوری نسل پنجم که تاثیرات زیادی در زمینه اقتصادی و سیاسی دارد، پیشرو باشد؟ جواب را خودتان پیدا کنید تا برویم سراغ بررسی «شیائومی می 10 اس».

Xiaomi Mi 10S

شیائومی می 10 اس: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی « Xiaomi Mi 10S » را در تمام اعضای خانواده می 10 پیدا می‌کنیم. این طراحی با کمی تغییر توسط برندهای دیگر فعال در زمینه گوشی‌های هوشمند، استفاده شده و همین، نشان از زیبایی و کارایی این طراحی دارد؛ هرچند که شیائومی ترجیح داد برای خانواده می 11 از طراحی دیگری استفاده کند و تا حدودی این طراحی را کنار بگذارد.

از آن‌جایی که « Xiaomi Mi 10S » متعلق به یک خانواده اصیل پرچم‌دار است، یک پنل نمایشی فوق‌العاده و خاص آن را همراهی می‌کند. پنل نمایشی خاص این اسمارتفون، سبب شده تا آن از یک حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای بهره ببرد. حسگرهای زیرصفحه‌ای که طراحی مورد علاقه بازار هستند، نسبت به طراحی‌هایی که کمی فیزیکی‌تر طراحی شده‌اند، سرعت کم‌تری دارد، اما در این اسمارتفون و هم‌خانواده‌های آن، سرعت این طراحی بالا است.

نبود جک 3.5 میلی‌متری هدفون در فریم « Xiaomi Mi 10S » برای علاقه‌مندان به موسیقی کمی ناراحت‌کننده است و این دسته از متقاضیان، مجبورند به سراغ تبدیل‌ها و یا نسخه‌های بی‌سیم بروند. در قاب جلویی « Xiaomi Mi 10S » هم‌کاری نمایشگر با دوربین سلفی و اسپیکر تماس را می‌بینیم. در پنل پشتی، شاهد حکمرانی دوربین اصلی چهارگانه هستیم. فریم هم به میزبانی از کنترلرهای صدا، اسلات سیم‌کارت، اسپیکرها، دکمه پاور و درگاه شارژ Type-C مشغول شده.

در پنل جلویی « Xiaomi Mi 10S » طراحی روبه‌راهی را می‌بینیم، که یک ایراد عمومی بیش‌تر ندارد. نمایشگر این اسمارتفون، سعی داشته تا با کمی خمیدگی به سمت راست و چپ، فضای بیش‌تری را در دست بگیرد. حواشی این نمایشگر، زیاد نیستند، اما کمی نامتقارن به‌حساب می‌آیند. در پایین نمایشگر، ضخامت حواشی بیش‌تر می‌شود که برای میان‌رده‌ها عادی است، اما برای اسمارتفونی که از یک خانواده پرچم‌دار آمده، پلشتی طراحی به حساب می‌آید.

در پنل پشتی، طراحی یک‌دستی را می‌بینیم، که در بسیاری از اسمارتفون‌های موجود در بازار گوشی‌های هوشمند مشهود است. در گوشه بالایی این پنل، دوربین اصلی قرار گرفته که عرض مختصاتی آن، کمی زیاد است؛ اما طول مختصاتی آن، متناسب با طول مختصاتی پنل پشتی « Xiaomi Mi 10S » در نظر گرفته شده.

فریم « Xiaomi Mi 10S » یک طراحی ساده و همه‌گیر دارد، که در همه‌جای بازار گوشی‌های هوشمند دیده‌ می‌شود. « Xiaomi Mi 10S » با ابعاد 162.6 در 74.8 در 9 میلی‌متر، وزن 208 گرم و رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود.

شیائومی می 10 اس: نمایشگر

« Xiaomi Mi 10S » عضوی از یک خانواده پرچم‌دار است و به همین دلیل، یک پنل نمایشی رده بالا آن را همراهی می‌کند، که می‌تواند برای کاربران سینما دوست و همچنین اهالی صنعت بازی، مناسب باشد. این پنل نمایشی که با نام AMOLED شناخته می‌شود با کیفیت و رزولوشن بالایی که دارد، ارزش معنوی « Xiaomi Mi 10S » را بیش‌تر خواهد کرد.

نمایشگر فوق با نرخ نوسازی 90 هرتز معرفی شده که از نرخ نوسازی استاندارد بازار گوشی‌های هوشمند، یعنی 60 هرتز، کمی بیش‌تر است. نرخ نوسازی یعنی این‌که نمایشگر در هر ثانیه چند بار خود را به‌روزرسانی می‌کند و این نرخ، خود را در حین بازی‌های موبایلی و اسکرول‌ کردن‌های سریع نشان می‌دهد. 

نمایشگر فوق با نرخ دیگری نیز همراه شده؛ نهایت نرخ روشنایی 1120 که می‌تواند، در زیر نور خورشید به کمک کاربر « Xiaomi Mi 10S » بیاید. رزولوشن بالای این نمایشگر که از صحبت کردیم، مقدار 1080 در 2340 پیکسل است که در کنار قطر 6.67 اینچی این نمایشگر، تراکم پیکسلی 286 پیکسل بر هر اینچ را به ما می‌دهد. نمایشگر فوق با مساحت 109.2 سانتی‌متر مربعی خود، 89.8 درصد از پنل جلویی را در اختیار دارد.

Xiaomi Mi 10S

شیائومی می 10 اس: سخت‌افزار و نرم‌افزار

« Xiaomi Mi 10S » با رابط کاربری MIUI 12 و اندروید نوپا و سرحال 11 همراه می‌شود. رابط کاربری یاد شده با انیمیشن‌های جذابی که دارد، می‌تواند مدت طولانی‌ای، کاربر « Xiaomi Mi 10S » را درگیر و شیفته خود کند. این رابط کاربری، کمی به مدل‌های محبوب اپل شبیه است و همین مورد، جذابیت آن را دوچندان کرده.

در کنار این رابط کاربری، سخت‌افزاری قوی عرضه می‌شود که تونایی پردازش بازی‌های موبایلی سنگین را دارد و در این راه، اصلا کم نمی‌آورد. سنگ بنای این سخت‌افزار بر روی چیپست 7 نانومتری نسل پنجمی شرکت کوالکام، موسوم به Snapdragon 870 5G بنا نهاده شده که دلیل اصلی کلمه 5G در مشخصات « Xiaomi Mi 10S » است. 

این چیپست با استفاده از یک هسته Kryo 585 با بیشینه فرکانس 3.2 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با حداکثر فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 585 با ماکسیمم فرکانس 1.8 گیگاهرتز، داده‌های گرافیکی را پردازش خواهد کرد. لازم به ذکر است، که هسته این چیپست، اولین هسته‌ای را به همراه خود دارد که تا مرز 3.2 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. چیپست پرتوان این اسمارتفون با استفاده از تراشه گرافیکی Adreno 650 به پردازش داده‌های گرافیکی مشغول می‌شود و در سه نسخه به شرح زیر در دسترس است:

  • رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت

  • رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت

  • رم 12 گیگابایت و حافظخ داخلی 256 گیگابایت

شیائومی می 10 اس: دوربین

قاب مستطیل شکل دوربین اصلی « Xiaomi Mi 10S » خود، متشکل از یک قاب بیضی شکل و یک مستطیل است. بیضی که در بالای مستطیل قرار دارد، به‌رنگ نقره‌ای خواهد بود و فقط یک سنسور را به دنبال خود می‌کشد و سه سنسور دیگر این دوربین چهارگانه، درون قاب مستطیل شکل پایین بیضی هستند. کیفیت دوربین اصلی چهارگانه « Xiaomi Mi 10S » را مناسب و تاحدودی فوق‌العاده می‌دانیم. این دوربین، در عکس‌برداری چهره خوب عمل می‌کند و عکس‌های آن، تقریبا هیچ نویزی ندارند. دوربین اصلی، متشکل از سنسورهای زیر است:

  • لنز 108 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و فاصله کانونی 26 میلی‌متر

  • لنز 13 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و زاویه دید 123 درجه

  • لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

عجیب است، که شیائومی، حتی برای تولید اسمارتفونی مانند « Xiaomi Mi 10S » که کیفیت آن، حقیقتا شگفتی می‌آورد، از لنز 2 ماپیکسلی ماکرو که بسیار ناکارآمد است، دست نمی‌کشد. دوربین اصلی با کیفیت فوق ستاره‌ای 8K و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند و دوربین سلفی با کیفیت 1080 و همان سرعت. دوربین سلفی که متشکل از یک لنز 20 مگاپیکسلی عریض است، خوب ظاهر شده و کاربران سلفی‌دوست را راضی نگه خواهد داشت.

Xiaomi Mi 10S

شیائومی می 10 اس: باتری

باتری لیتیم-پلیمری 4780 میلی‌آمپر ساعتی « Xiaomi Mi 10S » حجیم است و کاربران صنعت بازی می‌توانند به آن تکیه کنند، اما درمورد طول عمر آن، تحقیقی صورت نگرفته. « Xiaomi Mi 10S » از شارژ سریع 33 واتی که حداکثر ظرفیت آن را در 56 دقیقه تکمیل می‌کند، شارژ سریع بی‌سیم 30 واتی و Quick Charge که برای سخت‌افزارهای شرکت کوالکام است، پشتیبانی خواهد کرد.

مشاوره در خرید شیائومی می 10 اس

« Xiaomi Mi 10S » ضمن بهره‌بری از فناوری پر طرف‌دار نسل پنجم، یک اسمارتفون با کیفیت و توانا به حساب می‌آید که قطعا در پردازش هیچ بازی موبایلی کم نخواهد گذاشت. این اسمارتفون به دلیل مناسبت آن برای گیمرها، برای تمامی اقشار متقاضیان مناسب است. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399
طول و عرض
162.6x74.8 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
208 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.2 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650
حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.0
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
386~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
108 - 13 - 2 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.33 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.7
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚123
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.4 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR, panorama
1080p@30fps, 720p@120fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4780 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120fps; gyro-EIS
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10S دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10S دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399

طراحی

طول و عرض
162.6x74.8 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
208 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8250-AC Snapdragon 870 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x3.2 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.0
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
386~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 34, 38, 39, 40, 41<br />
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 78, 79 SA/NSA<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.33 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.7<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚123<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.4 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR, panorama<br /> 1080p@30fps, 720p@120fps
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120fps; gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4780 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم