برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K40 Pro Plus دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت

Xiaomi Redmi K40 Pro Plus Dual Sim 256GB RAM 12GB Mobile Phone

Xiaomi Redmi K40 Pro Plus Dual Sim 256GB RAM 12GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 12 گیگابایت
  • دوربین  سه گانه : 108 - 8 - 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4520 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
12 گیگابایت
256 گیگابایت
اندروید 11
5G
108 - 8 - 5 مگاپیکسل
4520 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی +Xiaomi Redmi K40 Pro

گاهی اوقات در بازار گوشی های هوشمند، اسمارتفون هایی را میبینیم که تفوت چندانی با مدل دیگری از همان شرکت تولید کننده ندارد و این گونه مسائل کم پیش نمیآیند. فی المثل دو اسمارتفون X و Y را در نظر بگیرید. اسمارتفون X قبل از اسمارتفون Y معرفی شده و حالا اسمارتفون دیگری از سری دیگری یا اصلا همان خانواده X آمده و تفاوت چندانی با مدل X ندارد. این دو اسمارتفون از هر لحاظ یکسان هستند و جزئیات آنان هیچ توفیری با یکدیگر ندارند.

این دقیقا همان وضعی است، که ما در برابر دو اسمارتفون «Xiaomi Redmi K40 Pro+» و «Xiaomi Redmi K40 Pro» داریم. شباهت این دو اسمارتفون که از شرکت پرآوازه شیائومی آمده اند، چیز غریبی نیست؛ چراکه همین شرکت چینی، قبلا این کار را کرده، البته فقط شیائومی نیست، که به اینجور تولیدات عادت دارد و در اسمارتفون هایی مانند «Samsung Galaxy F62» و «Samsung Galaxy M62» این موضوع را می بینیم.

مقدمهای بر تشریح شیائومی ردمی کا 40 Pro+

اسمارتفون فوق که عدم تفاوت آن با مدل «Xiaomi Redmi K40 Pro» موضوع بحث ما در سطور بالا بوده، یک اسمارتفون باکیفیت و توانا نامیده می شود. این اسمارتفون که از خانواده اصیل و پرقدرت کا40 آمده از همان ابتدای کار با به ارث بردن خصایص برادر خود، چشم های زیادی را به خود دوخته. دراصل از هیچ یک از وجوه ساختاری «Xiaomi Redmi K40 Pro+» نمی شود ایراد گرفت، چراکه این اسمارتفون، دقت زیاد شرکت شیائومی در مرحله ساخت، به همراه داشته. یکی از فاکتورهای اساسی خریداران امروزی، پشتیبانی گوشی هوشمند از فناوری نسل پنجم است.

فناوری نسل پنجم که این روزها اخبار دنیای مدرن را به خود اختصاص داده، تمرکز خود را بر روی اینترنت اشیا و اتصال سریعتر گذاشته. این فناوری بین فرکانس های 30 تا 300 گیگاهرتز کار می کند و این در حالی است که فناوری نسل چهارم که همه ما با آن آشنا هستیم، در زیر فرکانس 6 گیگاهرتز کار می کند. بهگفته برخی از منابع، این فناوری تا 100 برابر سریعتر از فناوری های پیشین خود عمل خواهد کرد. البته این فناوری، شایعات زیادی را به دنبال خود کشیده که این شایعات، به دلیل نداشتن مدرک معتبر، قابل استناد نیستند.

 از جمله شایعاتی که حول محور این فناوری مطرح می شوند، می توان به شایعه ای در خصوص کشته شدن دسته جمعی پرندگان در هلند اشاره کرد؛ کاربران زرنگ اینترنتی با یک سرچ دقیق، متوجه بی‌پشتوانه بودن این شایعه می شوند، اما تئوری توطئه پروران، با استفاده از نفاق اطلاعاتی در برخی از کاربران فضای مجازی، سعی در ربط دادن مرگ پرندگان در هلند به این فناوری هستند و همانطور که ذکر شد، شما با استفاده از کلمات کلیدی شایعه، فناوری نسل پنجم، پرندگان و هلند می توانید، درخصوص این مطلب، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Xiaomi Redmi K40 Pro+

ردمی کا 40 Pro+: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی «Xiaomi Redmi K40 Pro+» به مدل های «Xiaomi Redmi K40 Pro» و «Xiaomi Redmi K40» شباهت زیادی دارد، که البته برای چند اسمارتفون همنام که از یک خانواده هستند، یک امر طبیعی به شمار می آید. طراحی این اسمارتفون یا هر یک از اعضای خانواده کا40، هیچ پیچ و تاب خاصی ندارد و این طراحی را در قسمت فریم آن به مدل های هوآوی تشبیه می‌کنیم. گفته می شود که «Xiaomi Redmi K40 Pro+» مانند «Xiaomi Redmi K40 Pro» گواهینامه IP53 را به دنبال خود می کشد. طبق این گواهینامه، سلامت این اسمارتفون در برابر ذرات گردوغبار و همچنین پاشیده شدن قطرات آب، تضمین خواهد شد.

پنل جلویی «Xiaomi Redmi K40 Pro+» با نمایشگر بزرگ آن و دوربین سلفی تزئین شده. پنل پشتی در انحصار دوربین اصلی سه گانه این اسمارتفون است و فریم آن، میزبان موارد کنترلرهای صدا، دکمه پاور، اسلات سیمکارت، اسپیکرهای استریئو و درگاه شارژ Type-C است و بدون جک 3.5 میلی متر هدفون، عرضه خواهد شد.

پنل جلویی «Xiaomi Redmi K40 Pro+» فقط یک نقص دارد و آن هم مربوط می شود به طراحی دوربین سلفی آن. دوربین سلفی با طراحی جدید و پرطرفدار حفره به این پنل اضافه شده و ایراد ذکر شده به جاگیری دوربین سلفی با درنظر داشتن این طراحی، عیان می شود. طراحی حفره به خودی خود، یک ظاهر جدید و مدرن را به اسمارتفون حامل خود می بخشد، اما اگر این طراحی در میان صفحه قرار بگیرد، امکان تداخل با محتوای نمایشی کاربر را دارد، که اصلا دلنشین نیست.

 البته طراحی حفره این اسمارتفون، شعاع کمی دارد  و همین موضوع، سبب چشم‌پوشی از این ایراد اساسی می شود. حواشی نمایشگر «Xiaomi Redmi K40 Pro+» را تاحدودی متقارن می دانیم؛ اما این حد تقارن، در قسمت پایینی نمایشگر تمام می شود و حواشیای را می بینیم، که کمی از حواشی دیگر نواحی، ضخیم‌تر هستند و توازن طراحی پنل جلویی «Xiaomi Redmi K40 Pro+» را بهم زده اند.

طراحی پنل پشتی «Xiaomi Redmi K40 Pro+» دقیقا به مدل های ذکر شده در سطور بالا شباهت دارد. قاب بیضی شکل دوربین اصلی در گوشه بالایی پنل پشتی حضور دارد و بر روی یک قاب مستطیل شکل حضور دارد. اگر در راستای قاب دوربین اصلی «Xiaomi Redmi K40 Pro+» به سمت پایین پنل برویم، کلمه ردمی را می بینیم که میخواهد اصالت این دستگاه را اثبات کند. رنگ مشکی این پنل، طراحی جالبی دارد و طرحی که روی آن نقش بسته، شبیه به ریختن آن بر روی شیشه یا سطحی، مثل آن است.

در سمت راست فریم «Xiaomi Redmi K40 Pro+» مقادیر کنترلرهای صدا و دکمه پاور را می بینیم، اما در سمت چپ آن، علنا هیچ فاکتوری نیست و این موضوع، گرانی مولفه ها را به سمت راست فریم می برد. «Xiaomi Redmi K40 Pro+» با ابعاد 163.7 در 76.4 در 7.8 میلی متر، وزن 196 گرم و رنگ های آبی، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. 

ردمی کا 40 Pro+: نمایشگر

پنل نمایشی مناسب «Xiaomi Redmi K40 Pro+» در مدل «Xiaomi Redmi K40 Pro» و «Xiaomi Redmi K40 » حضور دارد و مختص به اسمارتفون ما نیست. پنل نمایشی Super AMOLED میتوانست، باعث و بانی خیر شود تا این اسمارتفون، یک حسگر اثر انگشت زیرصفحه ای داشته باشد؛ اما میبینیم که حسگر اثر انگشت این اسمارتفون با دکمه پاور آن ادغام شده. پنل نمایشی ذکر شده، یکی از بهترین ها است و در پی این کیفیت، قطعا از پس خواسته های دوستداران صنعت فیلم و بازی برخواهد آمد.

نرخ نوسازی 120 هرتز که برای این نمایشگر ذکر شده، در حین بازی های گرافیکی سنگین، کاربران «Xiaomi Redmi K40 Pro+» را راضی نگه خواهد داشت. این نرخ که از میزان استاندارد بازار گوشی های هوشمند، بسیار بالاتر است، در زمانی که کاربر این اسمارتفون دارد به سرعت در اینستاگرام، اسکرول می کند، باعث محو پستها نمی شود. نرخ روشنایی 1300 نیت نیز برای استفاده از نمایشگر «Xiaomi Redmi K40 Pro+» در زیر نور خورشید، مشکلی ایجاد نمی کند.

رزولوشن این نمایشگر 1080 در 2400 پیکسل ذکر شده که مقدار بالا و قابل توجهی است. با احتساب رزولوشن ذکر شده و قطر 6.67 اینچی این نمایشگر می توانیم، تراکم پیکسلی بالای 395 پیکسل بر هر اینچ را به کاربر «Xiaomi Redmi K40 Pro+» قول دهیم. این نمایشگر با مساحت 107.4 سانتیمتر مربعی خود، چیزی در حدود 86 درصد از پنل جلویی «Xiaomi Redmi K40 Pro+» را در اختیار دارد.

Xiaomi Redmi K40 Pro+

ردمی کا 40 Pro پلاس: سخت افزار و نرم افزار

«Xiaomi Redmi K40 Pro+» با رابط کاربری سرگرم کننده IMUI12 بر پایه اندروید تازه رسیده 11 عرضه خواهد شد. این رابط کاربری، جذابیت انیمیشن های خود را در لحظات دستوری متفاوت کاربر «Xiaomi Redmi K40 Pro+» نشان خواهد داد. حداکثر میزان شخصی سازی رابط کاربری فوق، فضای مخصوصی را در اختیار کاربر آن خواهد گذاشت.

تنها تفاوت «Xiaomi Redmi K40 Pro+» با «Xiaomi Redmi K40 Pro» در قسمتی از ترکیب سخت افزاری آن دیده می شود. بخش مهم این ترکیب سخت‌افزاری، چیپست پرتوان Snapdragon 888 است، که در بسیاری از پرچمداران صاحب نام نیز به کار رفته و دیدن آن در یک اسمارتفون 770 دلاری، باعث شادی ما خواهد شد. این چیپست هشت‌هسته ای به همراه یک مودم نسل پنجمی، «Xiaomi Redmi K40 Pro+» را به یک اسمارتفون توانای مدرن، تبدیل خواهد کرد.

چیپست هشت هسته ای فوق از یک هسته Kryo 680 با ماکسیمم فرکانس 2.84 گیگاهرتز در کنار سه هسته Kryo 680 با بیشینه فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 680 با حداکثر فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده. این چیپست، حامل پردازنده گرافیکی بیبدیل Adreno 660 است. ترکیب سخت‌افزاری فوق، خواسته های کاربران بازی های موبایلی فوق سنگین را بدون هیچ لگ یا کندیای اجرا خواهد کرد. تفاوت «Xiaomi Redmi K40 Pro+» و «Xiaomi Redmi K40 Pro» در مقدار رم آنها است، به طوری که «Xiaomi Redmi K40 Pro» در دو نسخه رم 6 و 8 گیگابایت عرضه می‌شود و «Xiaomi Redmi K40 Pro+» فقط در یک نسخه رم 12 گیگابایت و یک نسخه حافظه داخلی 256 گیگابایت، پا به بازار گوشی های هوشمند گذاشته.

ردمی کا 40 Pro+: دوربین

دوربین اصلی این اسمارتفون درون یک قاب بیضی شکل حضور دارد. بر روی قطر کوچک بیضی ذکر شده، دو سنسور و در نزدیکی محل های سهموی مانند بیضی، دو سنسور دیگر قرار گرفتهساند و با استفاده از انگشتان دست، متوجه چهار سنسور می شویم و این درحالی است که «Xiaomi Redmi K40 Pro+» یک دوربین سه‌گانه دارد. دراصل یکی از دو سنسور ذکر شده که بر روی قطر کوچک بیضی قرار داشتند، طرح لنز است و برای رعایت توازن طراحی به ظاهر این اسمارتفون اضافه شده. دوربین اصلی «Xiaomi Redmi K40 Pro+» در طول روز و در محیط هایی که نور کافی دارند، عملکرد خوبی از خود نشان می دهد؛ اما کارایی این دوربین در شب و در محیط هایی فاقد نور کافی، قابل سرزنش است. دوربین اصلی «Xiaomi Redmi K40 Pro+» سنسورهای زیر را به دنبال خود می کشد:

  •         لنز 108 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی 26 میلیمتر
  •         لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و گستره دید 119 درجه
  •         لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو با فاصله کانونی 50 میلیمتر

گشودگی دریچه دیافراگم «Xiaomi Redmi K40 Pro+» نسبت به «Xiaomi Redmi K40 Pro» بهبود یافته و از f/1.9 به f/1.8 رسیده. دوربین اصلی این اسمارتفون با کیفیت فوق نجومی 8K و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری می کند؛ اما دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه معرفی شده.

Xiaomi Redmi K40 Pro+

ردمی کا 40 Pro پلاس: باتری

مانند دیگر اجزای «Xiaomi Redmi K40 Pro+» باتری لیتیوم-پلیمری آن نیز، کیفیت بالا و مناسبی دارد. این باتری 4520 میلی‌آمپر ساعتی، کاربران صنعت گیم را راضی نگه م دارد. فناوری شارژ سریع 33 واتی که «Xiaomi Redmi K40 Pro+» از آن پشتیبانی می کند، در عرض 52 دقیقه، ظرفیت باتری این اسمارتفون را تکمیل خواهد کرد. «Xiaomi Redmi K40 Pro+» از فناوری Quick Charge پشتیبانی می کند.

مشاوره در خرید ردمی کا 40 Pro پلاس

با احتساب توانایی ها و قیمت «Xiaomi Redmi K40 Pro+» آن را با قیمت آن متناسب می دانیم. اسمارتفون فوق که یکی از توانمندترین های بازار گوشی های هوشمند است، برای تمامی متقاضیان، مناسبت دارد.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399
طول و عرض
163.7x76.4 میلی متر
ضخامت
7.8 میلی متر
وزن
196 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660
حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
12 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1x
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41, 42
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 41, 77, 78 SA/NSA/Sub6
اتصال شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
108 - 8 - 5 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.52 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚119
دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
سایز سنسور 1/5.0 اینچ
فاصله کانونی لنز 50 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.4 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps, 720p@120fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4520 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
color spectrum
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240/960fps, gyro-EIS, HDR10+
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
بررسی ها

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصاویر:
تصاویر را اینجا رها کنید یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K40 Pro Plus دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K40 Pro Plus دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
March 2021
تاریخ شمسی
اسفند 1399

طراحی

طول و عرض
163.7x76.4 میلی متر
ضخامت
7.8 میلی متر
وزن
196 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
12 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1x
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41, 42
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 41, 77, 78 SA/NSA/Sub6
اتصال شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.52 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚119<br /> دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> سایز سنسور 1/5.0 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 50 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.4 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps, 720p@120fps
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240/960fps, gyro-EIS, HDR10+

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
color spectrum

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4520 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم

لطفا ابتدا وارد شوید

ورود به سایت