برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9T 5G دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Xiaomi Redmi Note 9T 5G Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین  سه گانه : 48 - 2 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 10
5G
48 - 2 - 2 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Xiaomi Redmi Note 9T 5G

ما در ایران به دلیل روابط اقتصادی‌مان با چین، ارتباط زیادی با گوشی‌ها هوشمند چینی برقرار کرده‌ایم و همین باعث شده بخش زیادی از بازار اسمارتفون‌ها در ایران به گوشی‌های چینی اختصاص یابد. دیگر دلیل این ارتباط با اسمارتفون‌های چینی قیمت مناسب آن‌ها است تا در این شرایط اقتصادی نابسامان به کمک ما بیایند.

یکی از برندها ترند گوشی‌های هوشمند چینی در ایران شیائومی است که کیفیت مناسبی نیز به خریداران خود ارائه می کند و البته طراحی‌های جذابی نیز برای اسمارتفون‌ها در نظر می‌گیرد. این سلسله دلیل‌ها باعث شده تا شیائومی خود را حداقل در دل ما ایرانی‌ها جا کند تا ما پیگیر اخبار و رونمایی‌ها برند شیائومی باشیم.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G

مقدمه ای بر تشریح مشخصات شیائومی ردمی نوت 9T 5G

در اولین نگاه به Redmi Note 9T  یا حداقل به تصاویر آن، جاگیری دوربین سلفی در گوشه و همچنین صفحه خمیده آن توجه شما را جلب می کند تا کمی بیشتر روی تصاویر مربوطه زوم کنید.

این مدل با قرار گرفتن دوربین اصلی در وسط قاب پشتی با حالت دایره‌ای، زبان طراحی هم خانواده‌ها خود را پس زده و به گذشته نه چندان دور اسمارت‌فون‌ها رجوع کرد، البته که در حال حاضر هم برندهایی مثل نوکیا و یا خود شیائومی از این طراحی استفاده می‌کنند. انتظار این است که این میان رده بتواند با قیمتی کم‌تر امکانات بیش‌تری را ارائه بدهد، زیرا که شیائومی به کررات این کار را کرده: کیفیت بالا به همراه قیمت پایین.

در سری‌ها جدید گوشی‌های هوشمند آن برند‌هایی که قبلا به سراغ فناوری 5نرفته بودند سریع خود را جمع و جور کردند تا از قائله عقب نمانند و شیائومی نیز یکی از این برندها بود و خبر خوش این اسمارتفون مجهز بودن به اتصال 5G است، ولی در این حوالی چندان کاربردی ندارد.

شیائومی ردمی نوت 9T 5G: طراحی و کیفیت در ساخت

در مورد کیفیت ساخت این اسمارتفون همین بس است که توانسته به دریافت گواهینامه ضد آب و گرد و خاک نائل شود، لازم به ذکر است که شیائومی ردمی نوت ۹ تی یک میان رده است و این گواهینامه، میان میان رده‌ها چندان مرسوم نیست، ولی در عوض اکثر پرچم‌داران مثل آیفون ۱۲ پرو مکس این گواهینامه را دریافت کرده‌اند.

 قاب پشتی Redmi Note 9T که میزبان ماژول های دوربین است از جنس پلاستیک ساخته شده. پنل جلویی نیز که میزبان نمایشگر و دوربین سلفی است از جنس شیشه طراحی شده تا در برابر ضربات مقاومت بیشتری داشته باشد، ضمن این‌که به پوشش نانو IP53 نیز مجهز است که این یعنی به عنوان یک میان رده، امنیت تمام عیار دارد. 

زبان طراحی این اسمارتفون شباهت چشم‌گیری با پسرعموی خود یعنی Mi 10T-Lite دارد که به ما امید همان کیفیت و سخت افزار را می‌دهد، در کنار خوش‌ دستی که با وزن ۱۹۹ گرم و اندازه ۹*۱۶۲*۷۵.۷ انتظار می‌رود، هم چنین خبرها حاکی از آن است که این تلفن هوشمند در دو رنگ مشکی و ارغوانی روانه بازار می‌شود. فی‌المجلس امید این است که شیائومی به عنوان یک غول تکنولوژی بتواند انتظارات را برآورده کند و جا پای خود را در بازار اسمارتفون‌ها سفت کند.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G

شیائومی ردمی نوت 9T 5G: نمایشگر

در پنل جلویی ۸۴ درصد بدنه به نمایشگر تعلق دارد که متناسب با احوالات گوشی و اندازه آن است ولی ارزش نمایشگر همین‌جا معلوم می‌شود: پرچم‌دار اپل با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی روانه بازار شد ولی میان رده شیائومی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز!

سایز نمایشگر ۶.۵۳ اینچ است، با گوریلاگلس ۳ محافظت می‌شود، از پنل IPS LCD استفاده می‌کند، با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۴۰۰، کیفیت  FH+ و تراکم ۳۹۵(ppi) پیکسل در هر اینچ را به نمایش می‌گذارد تا تجربه دیداری کاربر را به حداکثر برساند. ماکسیمم روشنایی برآورد شده شیائومی ردمی نوت ۹ تی ۴۵۰ نیت گزارش شده است. 

شیائومی ردمی نوت 9T 5G: سخت افزار و نرم افزار

نوع اندروید شیائومی ردمی نوت ۹ تی مبتنی بر اندروید ۱۰ و رابط کاربری می یو آی ۱۲ می‌باشد، اما نکته حائز اهمیت برای خرید یک میان رده نوع نرم افزار آن نیست بلکه سخت افزار است، زیرا که سخت افزار وظایف را به عهده دارد و نرم‌ افزار فقط مترجم ما برای برقراری ارتباط با سخت افزار است.

تراشه به کار رفته در این اسمارت فون MediaTek Dimensity 800U 5G هفت نانو متری هشت هسته ای(۲ هسته ۲.۴ گیگاهرتزی Cortex-A76 و ۶ هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A55) است و پردازنده گرافیکی استفاده شده در این تلفن هوشمند از نوع Mali-G57 است.

اگر شما هم از دوست داران هنر موسیقی هستید باید بدانید شیائومی علاقه ای به حذف جک ۳.۵ میلی متری هدفون ندارد و این اسمارتفون به همراه جک ۳.۵ میلی متری هدفون عرضه می‌شود. حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت، در نظر گرفته شده و رم نیز ۴ گیگابایت انتخاب شده که این گوشی را تقریبا برای هر برنامه‌ای آماده می‌کند.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G

شیائومی ردمی نوت 9T 5G: دوربین

دوربین سه ماژوله پنل پشتی شامل: لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی برای عکس برداری از سوژه نزدیک و لنز ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق است، از جمله امکانات دوربین شیائومی ردمی نوت ۹ تی : فلش LED، عکس برداری پانوراما، لرزشگیر، فوکوس دستی، قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K و..... را می توان نام برد.

دوربین سلفی که در گوشه بالا قرار دارد، حاوی یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی با تکنولوژی HDR است، این تکنولوژی قابلیت این را دارد تا قسمت ها تاریک و روشن منظره را قابل تشخیص کند.

شیائومی ردمی نوت 9T 5G: باتری

قبل از تشریح این بخش از معرفی شیائومی ردمی نوت ۹ تی لازم است بدانید پرچم‌دار سامسونگ با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و پرچم‌دار اپل با باتری ۳۶۸۷ میلی آمپری معرفی شدند، این در حالی است که اسمارتفون مورد بحث ما یعنی شیائومی ردمی نوت ۹ تی با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری معرفی می‌شود، یعنی برابر با باتری پرچمدار سامسونگ Samsung Galaxy S21 Ultra و بیش‌تر از پرچم‌دار اپل. نسخه فست شارژ ۱۸ واتی بوده که قابلیت شارژ معکوس را نیز دارا است.

Xiaomi Redmi Note 9T 5G

مشاوره در خرید شیائومی ردمی نوت ۹ تی

قبلا زمانی که اسم اسمارتفون تولید چین می‌آمد، کسی چندان تمایلی به آنها نشان نمی‌داد، زیرا باور بر این بود که توانایی خدمت رسانی مناسب را ندارند و از ضعف کیفیت تولید رنج می‌برند، اما پس از گذشت چند سالی گوشی‌ها چینی در دل مردم جا باز کردند و بخش عمده‌ای از بازار را به دست گرفتند و ثابت شد که این دسته از اسمارتفون‌ها شاید قیمت پایینی نسبت به بازار داشته باشند اما لزوما کیفیت پایینی ندارند.

برند شیائومی نیز یکی از تولید کننده‌ها چینی بود که ما به دلیل چینی بودن آن چندان میل به خریداری محصولات تولیدی این شرکت نشان نمی‌دادیم، تا این‌که بالاخره یکی از همین تولیدات در نظر بی کیفیت را دیدیم و کم کم، طی گذر زمان متوجه شدیم که این برند چینی، نسبت به آن‌چه ارائه می‌دهد مبلغ کم‌تری دریافت می‌کند.

در بخش‌های مختلف شیائومی ردمی نوت ۹ تی را بسیار کوتاه شرح دادیم و در بعضی متون با عینک مقایسه نگاه کردیم و شروع کردیم به مقایسه ردمی نوت ۹ تی با برخی از پرچم‌داران. انتظار ما از یک اسمارتفون این است که در اجرا برنامه ها کم نیاورد، هنگ نکند و یا با استفاده معقول، داغ نکند؛ این یعنی این‌که ما باید به سراغ گوشی با کیفیتی برویم که خواسته‌های مارا برآورده کند ضمن این که قیمت مناسبی نیز داشته باشد و این دقیقا همان چیزی است که یک گوشی برند شیائومی به شما می‌دهد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
دی 1399
طول و عرض
161.2x77.3 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
199 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Dimensity 800U 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.4 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC3
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.53 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 42
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
48 - 2 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/2.0 اینچدریچه دیافراگم f/1.8فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macroدریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع standardسایز سنسور 1/3.1 اینچدریچه دیافراگم f/2.3فاصله کانونی لنز 29 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
من این گوشی رو از همینجا خریدم ، موقعی که گوشی باز کردم پلمپ بود و وقتی باهاش کار کردم مشکلی نداشت . از لحاظ باتری من که زیاد باهاش کار میکنم یک روز رو دوم میاره کامل . از لحاظ آنتن دهی خوبه و سرعت اینترنتشم فوق العاده هست . 110مگ سرعت که روی نت همراه واقعا خوبه روی فورجی تویی بازی ها لگی احساس نکردم ولی بگم بعد آپدیت یه خورده بیشتر باطری مصرف می‌کنه و اینکه فعلا آپدیت نکنیدش بهتره .

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9T 5G دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9T 5G دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
دی 1399

طراحی

طول و عرض
161.2x77.3 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
199 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Dimensity 800U 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.4 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC3

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.53 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 18, 19, 20, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 42
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/2.0 اینچدریچه دیافراگم f/1.8فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macroدریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع standardسایز سنسور 1/3.1 اینچدریچه دیافراگم f/2.3فاصله کانونی لنز 29 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم