برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30S دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

Xiaomi Redmi K30S Dual Sim 256GB 8GB RAM Mobile Phone

Xiaomi Redmi K30S Dual Sim 256GB 8GB RAM Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین  سه گانه : 64 - 13 - 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
اندروید 10
5G
64 - 13 - 5 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Xiaomi Redmi K30S

شیائومی یکی از برند‌های پیشرو در زمینه تکنولوژی‌های به‌کار رفته در گوشی‌های هوشمند است، که در سال ۲۰۲۰ به خوبی، خود را اثبات کرده. این برند جوان، زمینه‌ساز بسیاری از تکنولوژی‌های مدرن بوده و هست. شاید کم‌تر برندی را بشود، نام برد، که با شیائومی در زمینه تکنولوژی بتواند، رقابت کند. موفقیت‌های شیائومی در تولید و توزیع «Xiaomi Mi10» و «Xiaomi Mi11» غیر قابل انکار است.

اما کیفیت و تکنولوژی، تنها نقاط قوت شیائومی نیستند؛ شیائومی هم‌چنین با قیمت‌های مناسبی که بر روی محصولات خود، اعمال می‌کند، توانسته، بخش قابل توجهی از بازار را به خود، اختصاص دهد. با وجود موفقیت‌های پی در پی شیائومی، چند برند، به عنوان زیر مجموعه شیائومی، وارد بازار گوشی‌های هوشمند شدند، از جمله این برندها، می‌شود به ردمی، اشاره کرد.

مقدمه‌ای بر تشریح مشخصات شیائومی ردمی K30S

میان‌رده جدید شیائومی، یعنی «Xiaomi Redmi K30S » با قیمتی کم‌تر از مدل هم‌خانواده خود، یعنی «Xiaomi Redmi K30 Ultra» ارائه می‌شود. اما طراحی ظاهری «Xiaomi Redmi K30S » چندان با مدل هم‌خانواده خود، اشتراک ندارد ولی در عوض، با «Xiaomi Mi10 Ultra» اشتراکات زیادی دارد. طراحی «Xiaomi Redmi K30S » نسبتا چشم‌گیر و جذاب است.

سخت‌افزار مورد استفاده در «Xiaomi Redmi K30S » حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این اسمارتفون با سخت‌افزار توانمد و یک باتری حجیم، وارد بازار گوشی‌های هوشمند، خواهد شد. قیمت حدود ۳۳۰ یوروییِ «Xiaomi Redmi K30S » آن را به یک گزینه خرید مناسب، تبدیل می‌کند. دوربین سه‌گانه به‌کار رفته در این اسمارتفون، نسبت به دوربین سلفی آن، بیش‌تر قابل بحث است.فناوری 5G که اخیرا در اسمارتفون‌های زیادی دیده‌ می‌شود، جایگاه خود را در «Xiaomi Redmi K30S » پیدا کرده.

Xiaomi Redmi K30S

شیائومی ردمی K30S: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی «Xiaomi Redmi K30S » اشتراکات زیادی با طراحی «Xiaomi Mi10 Ultra » دارد. این طراحی هم بازار پسند و هم زیبا است. شیائومی درمورد کیفیت ساخت میان‌رده جدید خود، وسواس زیادی به خرج داده، تا آن‌جایی که ترکیب کیفیت ساخت این اسمارتفون را نمی‌شود، در میان‌رده‌ها پیدا کرد. قاب جلویی «Xiaomi Redmi K30S » که از همراهی یک نمایشگر غول‌پیکر، بهره مند است، از جنس گوریلا گلس ۵ ساخته شده.

قاب پشتی که با ماژول دوربین اصلی، مزین شده، با طرای نسبتا زیبایی و شیشه گوریلا گلس ۵، ارائه شده. فریم که وظیفه نگهداری از کنترلر‌های صدا، اسلات سیم‌کارت، درگاه شارژ Type-C و دکمه پاور را بر عهده دارد، از جنس آلومینیوم ساخته شده. درمورد خوبی‌های طراحی «Xiaomi Redmi K30S » باید به ادغام دکمه پاور و حسگر اثر انگشت، اشاره کرد. این طراحی جدید، باعث شده، تا حفره نسبتا بزرگ اثر انگشت، در قاب پشتی این نمایشگر، حضور نداشته باشد.

در پنل جلویی که در اختیار نمایشگر عظیم‌الجثه «Xiaomi Redmi K30S » است، طراحی حفره با دقت بالایی انجام شده. طراحی حفره نیز یک طراحی جدید است، که به جای طراحی ناچ آمده. خوبی این طراحی، کم‌تر شدن حاشیه‌های نمایشگر است، اما بدی این طراحی، زمانی رخ نمایی می‌کند، که حفره به جای گوشه در میان صفحه، قرار بگیرد، که خدا را شکر، حفره «Xiaomi Redmi K30S » در گوشه صفحه است و نه در میان آن.

پنل پشتی با طراحی آشنایی، معرفی شده، این طراحی را قبلا تا حدودی در «Xiaomi Mi10 Ultra » دیده‌ایم. در پایین پنل پشتی، لوگو شیائومی و 5G را می‌بینیم، که نشان از ریشه دستگاه و فناوری آن دارند. قاب دوربین مستطیلی شکل که در گوشه بالایی، قرار گرفته، از نکات مثبت این طراحی است. «Xiaomi Redmi K30S » در رنگ‌های خاکستری و مشکی، ابعاد ۱۶۵.۱ در ۷۶.۴ در ۹.۳ میلی‌متر و وزن ۲۱۶ گرم، عرضه می‌شود. ضخامت یک سانتی‌متری و وزن ۲۱۶ گرمی، نشان از سخت‌افزار و باتری توانمند دارند.

شیائومی ردمی K30S: نمایشگر

نمایشگر IPS LCD که در «Xiaomi Redmi K30S » به‌کار رفته، در جمع میان‌رده‌ها، بسیار مرسوم است. رسمیت نمایشگر مورد بحث، نشان از بی‌کیفتی آن ندارد و برای بررسی کیفیت، باید به نکات دیگری نیز توجه کرد. رزولوشن۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل، با یک حساب و کتاب ساده، ما را به تراکم پیکسلی۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ می‌رساند. با توجه به رزولوشن و کیفیت پیکسلی این نمایشگر، می‌توان آن را برای یک اسمارتفون میان‌رده، خوب دانست.

این نمایشگر ۶.۶۷ اینچی (معادل ۱۰۷ سانتی‌متر مربع) با اندازه غول‌پیکر خود، برای دوست‌داران فیلم و بازی‌های موبایلی، پشتیبان مناسبی است. نمایشگر «Xiaomi Redmi K30S » که با کورنینگ گوریلا گلس۵، محافظت می‌شود، به لطف طراحی حفره دوربین سلفی، ۸۵ درصد از فضای قاب جلویی را به خود منحصر کرده.

Xiaomi Redmi K30S

شیائومی ردمی K30S: سخت‌افزار و نرم‌افزار

«Xiaomi Redmi K30S » با رابط کاربری MIUI12 مبتنی بر اندورید ۱۰عرضه می‌شود. رابط کاربری مورد نظر، با مدل‌های اپل، شباهت زیادی دارد، مخصوصا زمانی که نوتیفیشن بار را مشاهده می‌کنیم. این رابط کاربری جذاب می‌تواند، شما را برای زمان زیادی، سرگرم کند. اگر از این رابط کاربری تا به‌حال، استفاده نکرده‌اید، قطعا مدت زیادی را صرف کشف زیر‌ و بم آن خواهید‌ کرد.

تراشه توانمند شرکت کوالکام ، موسوم به Snapdragon 865 در زیر قاب‌های «Xiaomi Redmi K30S » حضور دارد. این تراشه ۷ نانومتری برای استفاده‌های سنگین کاربران، مناسب است. این تراشه هشت‌هسته‌ای ۷ نانومتر از یک هسته Kryo 585 با ماکسیمم فرکانس ۲.۴۸ گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با ماکسیمم فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 585 با ماکسیمم فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز، تشکیل شده.

پردازنده گرافیکی که از نوع Adreno 650 است، نیز توانایی بالایی دارد. تراشه گرافیکی «Xiaomi Redmi K30S » داده‌های گرافیکی را بر بستر رم ۸ گیگابایتی، ارسال می‌کند. درمورد اندازه رم، کاربر فقط یک انتخاب دارد، اما در مورد مقدار حافظه داخلی، دست کاربر میان حافظه‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت، باز است.

شیائومی ردمی K30S: دوربین

دوربین اصلی «Xiaomi Redmi K30S » یک دوربین سه‌گانه است، که در یک قاب مستطیل شکل و درگوشه بالایی قرار دارد. با نگاه به قاب دوربین «Xiaomi Redmi K30S » متوجه یک دوربین چهارگانه می‌شویم، اما دوربین به‌کار رفته در «Xiaomi Redmi K30S » یک دوربین سه‌گانه است و به‌نظر میرسد، که یکی از لنز‌های مورد مشاهده، یک طرح لنز است و برای رعایت توازن طراحی، به قاب دوربین، اضافه شده. در زیر لنز بزرگ‌تر این دوربین، نوشته «64 MP» به چشم می‌آید، که نشان از کیفیت این لنز دارد. دوربین اصلی «Xiaomi Redmi K30S » از سه سنسور، به شرح زیر، تشکیل شده:

  • لنز ۶۴ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه f/1.9 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر
  • لنز ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و گستره دید ۱۲۳ درجه
  • لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

تفاوت کیفیت فیلم‌برداری دوربین سلفی و دوربین اصلی «Xiaomi Redmi K30S » بسیار زیاد است، به‌طوری که در یک طرف، دوربینی با کیفیت فیلم‌برداری نجومی 8K داریم و در طرفی دیگر، دوربین ما با کیفیت ۱۰۸۰ فیلم‌برداری می‌کند. دوربین سلفی «Xiaomi Redmi K30S » از یک لنز ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی ۲۷ میلی‌متر، تشکیل شده.

از مزایای هر دو دوربین «Xiaomi Redmi K30S » می‌توان به عکس‌برداری در حالت HDRاشاره کرد. در این نوع عکس برداری، دوربین شما، سه عکس با سه درجه نور متفاوت، ثبت می‌کند و سپس با ترکیب این سه عکس، یک تصویر با درجه نور مناسب، ذخیره می‌کند، اما نباید، کاربر به اشتباه، در همه موارد در حالت HDR عکس‌برداری کند.

Xiaomi Redmi K30S

شیائومی ردمی K30S: باتری

باتری «Xiaomi Redmi K30S » یک منبع تغذیه لیتیم-پلیمری است. این باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، گناه ضخامت زیاد و وزن زیاد «Xiaomi Redmi K30S » را بر گردن دارد. باتری مورد نظر، پشتیبان خوبی برای بازی‌های موبایلی و فیلم و سریال است. «Xiaomi Redmi K30S » از فناوری شارژ سریع۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. باتری مورد اشاره ما، یک باتری کاملا مناسب برای فعالیت‌های سنگین است.

مشاوره در خریدشیائومی ردمی K30S

«Xiaomi Redmi K30S » از هر لحاظی برای هر استفاده‌ای مناسب است. این اسمارتفون با سخت‌افزار و باتری توانمند خود به کمک دوست‌داران بازی‌های موبایلی می‌آید و ما می‌دانیم، که اگر اسمارتفونی برای بازی‌های موبایلی، مناسب باشد، برای هر نوع استفاده دیگری مناسب است. «Xiaomi Redmi K30S » یک پیشنهاد مناسب برای هر نوع از مصرف‌کنندگان است.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399
طول و عرض
165.1x76.4 میلی متر
ضخامت
9.3 میلی متر
وزن
216 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Snapdragon 865 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
64 - 13 - 5 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.73 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.9
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚123
دریچه دیافراگم f/2.4
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
لیزر AF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
دوربین سلفی دوم
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.4 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps, 720p@120fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
8K@24/30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240/960fps; gyro-EIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30S دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30S دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399

طراحی

طول و عرض
165.1x76.4 میلی متر
ضخامت
9.3 میلی متر
وزن
216 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Snapdragon 865 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.73 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚123<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> لیزر AF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
دوربین سلفی دوم
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.4 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps, 720p@120fps
فیلم برداری
8K@24/30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/120/240/960fps; gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم