برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10X Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Xiaomi Redmi 10X Pro 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Xiaomi Redmi 10X Pro 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین  چهار گانه : 48 - 8 - 8 - 5  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4520 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 10
5G
48 - 8 - 8 - 5 مگاپیکسل
4520 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی شیائومی Redmi 10X Pro 5G

زمان زیادی از معرفی خانواده 10X شیائومی نمی گذرد. این کمپانی در 6 خرداد 99 به طور رسمی گوشی های میانرده مجهز به شبکه 5G خود را معرفی کرد. این کمپانی که در حال حاضر به عنوان نیرومند ترین رقیب کمپانی های سازنده گوشی های میانرده شناخته می شود در عرض کمترین زمان توانسته بازار جهانی را متحول سازد. البته ناگفته نماند که روند رشد و فروش این برند در کشور ما آمار باورنکردنی ای را ایجاد کرده است. خانواده ردمی 10 ایکس شامل؛ ردمی 10 ایکس 4G، ردمی 10 ایکس 5G و ردمی 10 ایکس پرو 5G می شود که در حال حاضر ما تصمیم به نقد و بررسی مدل برتر آن یعنی ردمی 10 ایکس پرو را داریم. ناگفته نماند که ردمی 10 ایکس 4G در واقع همان ردمی نوت 9 است که تنها تغییر نام داده است. این دو برادر تازه وارد در سری میانرده های این کمپانی با بهره مندی از شبکه 5G  شاهد استقبال چشمگیری از سوی کاربران بوده اند. در ادامه این نوشتار با بررسی ردمی 10 ایکس پرو همراه دیجی دو باشید.

مقدمه ای بر تشریح مشخصات شیائومی ردمی 10 ایکس پرو

همانطور که می دانید زیر برند ردمی مخصوص گوشی های میانرده این کمپانی است. اما گوشی هایی که این پسوند را یدک می کشند بیش از یک میانرده هستند. امکانات کم نظیر در این مدل ها همراه با نمایشگر های وسیع موجب شده کاربران از خرید پرچمداران گران قیمت سر برگردانند. تا لحظه رونمایی از این دو محصول گمانه زنی های بسیاری درباره آن ها را شاهد بودیم، اما در این مقاله مشخصات نهایی شده یکی از محصولات را به شکل جامع خواهید خواند:

Redmi 10X Pro

نقد و بررسی شیائومی ردمی 10 ایکس پرو: طراحی بدنه و کیفیت در ساخت

شیائومی تلاش کرده تا در میانرده های خود نیز کیفیت بالای بدنه را به مانند پرچمداران خود حفظ کند. قاب بسیار چشم نواز این گوشی که در رنگ های آبی، طلائی و صورتی/ آبی به بازار عرضه شده است دارای بازتاب های نوری فوق العاده است. جنس بدنه این اسمارتفون در هر دو طرف گوشی از جنس شیشه گوریلا گلس 5 است. از این رو شما با یک گوشی بسیار با کیفیت در برابر خط و خش و آسیب مواجه هستید. حاشیه این اسمارتفون به سود نمایشگر تا جایی که امکان داشته باریک شده است. ابعاد ردمی 10 ایکس پرو به اندازه 164.2 در 75.8 در 9 میلی متر بوده و وزنی معادل 208 گرم دارد. تا به اینجا نمی توان به لحاظ بدنه این اسمارتفون را یک میانرده دانست. در قاپ پشتی نیز شاهد میزبانی از یک ماژول مربعی برای دوربین های اصلی هستیم. این ماژول که فلش LED را نیز در خود جای داده است دارای چهار لنز با کیفیت است که بررسی آن را به قسمت توضیحات دوربین می سپاریم.

پشت این قاب چیزی جز تلالو نورها به چشم نمی خورد. حتی شیائومی از برهم زدن این سادگی توسط حسگر اثر انگشت اجتناب کرده است و آن را روی پنل اصلی جای داده.

از دیگر ویژگی های ظاهری این اسمارتفون می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، درگاه اختصاصی کارت حافظه جانبی، درگاه شارژ USB Type-C و همچنین جک 3.5 میلی متری هدفون اشاره کرد که اخیرا در بسیاری از گوشی های هوشمند حذف شده است.

نقد و بررسی شیائومی ردمی 10 ایکس پرو: نمایشگر

همانطور که در بخش اشاره شد این اسمارتفون از حاشیه های بسیار باریک بهره برده تا صفحه نمایشگر وسیع تر به نظر آید. نوع  نمایشگر ردمی 10 ایکس پرو از نوع آمولد و جنس شیشه گوریلا گلس 5 است. اندازه صفحه نمایشگر 6.57 اینچ بوده که تقریبا 83.7 درصد صفحه جلویی را به خود اختصاص می دهد. رزولوشن آن نیز به 1080 در 2400 پیکسل می رسد که تراکم آن 401 پیکسل در هر اینچ است. می توان به راحتی مدعی شد که نمایشگر این گوشی جذاب تماشای محتوای بصری را بیش از آنچه در تصور دارید لذت بخش می کند. ضمن اینکه برای افرادی که به بازی علاقه دارند نیز گزینه مناسبی به شمار می آید. روی این صفحه دوربین سلفی در یک ناچ U مانند در قسمت بالای صفحه قرار گرفته است که فضای اندکی را به خود اختصاص داده. گفتنی است که حسگر اثر انگشت به لطف نمایشگر با کیفیت به روی این صفحه منتقل شده است. 

نقد و بررسی شیائومی ردمی 10 ایکس پرو: نرم افزار و سیستم عامل

سیستم عامل به کاربرده در این گوشی از نوع اندروید 10 است. همانطور که می دانید اندروید 10 آخرین نسخه از این سیستم عامل است که اکنون در بسیاری از میانرده ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. رابط کاربری که شیائومی در این گوشی به کار گرفته است از نوع MIUI 12 بوده که می توان به راحتی فضای نرم افزاری گوشی را به خواست کاربر و سلیقه او تغییر دهد، ضمن اینکه استفاده از این رابطه کاربری به قدری روان و ساده است که هر کاربری می تواند در کمترین زمان با آن ارتباط برقرار کند.

Redmi 10X Pro

نقد و بررسی شیائومی ردمی 10 ایکس پرو: پردازنده و حافظه

شیائومی مغز متفکر و تحلیل گر ردمی 10 ایکس پرو را بر عهده یک تراشه 8 هسته ای از نوع مدیاتک دایمنسیتی 820 گذاشته است. این تراشه دارای 4 هسته  Cortex-A762.6 گیاهرتز و 4 هسته Cortex-A55 2.0 است. از مهمترین ویژگی های این گوش می توان به بهره مندی از شبکه 5G اشاره کرد که گرچه هنوز این امکان در کشور ما فراهم نشده است، اما وجود آن در گوشی هوشمند به عنوان نقطه قوت آن شناخته می شود، چراکه در آینده شاهد جایگزینی اینترت 5G بر اینترنت 4G خواهیم بود.

در کنار پردازنده پرقدرت مدیاتک یک حافظه 8 گیگابایت رم در دو نسخه حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت وجود دارد که به راحتی پاسخگوی نیاز کاربران از فضای ذخیره سازی خواهد بود. البته ناگفته نماند شیائومی برای آن دسته کاربرانی که ممکن است به فضای بیشتری از حافظه احتیاج پیدا کنند، جایگاه حافظه جانبی را در نظر گرفته است.

نقد و بررسی شیائومی ردمی 10 ایکس پرو: دوربین اصلی و سلفی

قسمت بررسی دوربین ها همیشه برای کاربران جذابیت داشته است، چراکه در حال حاضر بسیاری از کمپانی های مطرح در تولید گوشی هوشمند در صدد هرچه قدرتمند تر کردن لنز دوربین ها هستند تا کاربران علاقه مند به عکاسی و فعالان شبکه مجازی را به سمت خود جذب کنند. گوشی های شیائومی نیز غالبا در رده پرچمداران و میانرده ها از دوربین های با کیفیتی برخوردارند. دوربین ردمی 10 ایکس پرو دارای چهار لنز است که عبارت اند از یک لنز 48 مگاپیکسلی واید، دو لنز 8 مگاپیکسلی اولتراواید و تله فوتو و در آخر یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو است. ترکیب این لنز ها می تواند تصاویر طبیعی و با کیفیت را ایجاد کند.

این کمپانی برای دوربین سلفی نیز از یک لنز 20 مگاپیکسلی بهره برده که از نوع واید است. گفتنی است که بهره مندی از چنین قدرتی برای یک دوربین سلفی خود به عنوان نقطه قوت این اسمارتفون به شمار می آید. در واقع  شیائومی از تعبیه دو لنز برای دوربین سلفی چشم پوشی کرده و لنز تکی خود را قدرتمند تر است.

نقد و بررسی شیائومی ردمی 10 ایکس پرو: باتری و شارژدهی

باتری یک اسمارتفون از اجزای بسیار مهم بعد از پردازنده است. به رغم وجود پردازنده ای با کیفیت شیائومی آخرین تلاش خود را برای مجهز ساختن این اسمارتفون در میدان رقابت به بهره مندی از باتری قدرتمند اختصاص داده است. باتری 4520 میلی آمپری این گوشی می تواند از مهمترین معیار های خرید آن باشد. علاوه بر این برخورداری از شارژ سریع 33 واتی که قادر است در 30 دقیقه 58 درصد این باتری را شارژ کند به عنوان امتیازی برای این گوشی نو ظهور شناخته می شود. اغلب کمپانی ها درصدد این هستند که با مجهز کردن گوشی های خود به باتری های قدرتمند و طول عمر بالا کاربران را از همراهی پاوربانک ها بی نیاز کنند.

Redmi 10X Pro

مشاوره در خرید شیائومی ردمی 10 ایکس پرو

اگر بخواهیم نقاط قوت این اسمارتفون را برشماریم بی شک نمایشگر وسیع، پردازنده قدرتمند و باتری سخاوتمند آن در صدر قرار خواهند داشت. همین چند ویژگی این گوشی را برای علاقه مندان به بازی به بهترین گزینه بدل می کند. از سویی دیگر دوربین های فوق العاده این اسمارتفون نیز برای دوستداران عکاسی می تواند انتخاب خوبی به شمار آید.

با این وجود در طیف قیمت این اسمارتفون گوشی های بسیاری دیگر از برند شیائومی و یا برند های دیگر وجود دارد که می توانید با مقایسه آن ها انتخابی آگاهانه را تجربه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
June 2020
تاریخ شمسی
تیر 1399
طول و عرض
164.2x75.8 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
208 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Dimensity 820 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.6 GHz Cortex-A76 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC5
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.57 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
401~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
48 - 8 - 8 - 5 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideدریچه دیافراگم f/1.8سایز سنسور 1/2.0 اینچفاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephotoلرزشگیر OISزوم اپتیکال 3x فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide˚ 119سایز سنسور 1/4.0 اینچدریچه دیافراگم f/2.2ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع macro
فلش
LED
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideفاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4520 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10X Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 10X Pro 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
June 2020
تاریخ شمسی
تیر 1399

طراحی

طول و عرض
164.2x75.8 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
208 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Dimensity 820 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.6 GHz Cortex-A76 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC5

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.57 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
401~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideدریچه دیافراگم f/1.8سایز سنسور 1/2.0 اینچفاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephotoلرزشگیر OISزوم اپتیکال 3x فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide˚ 119سایز سنسور 1/4.0 اینچدریچه دیافراگم f/2.2ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع macro
فلش
LED
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideفاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دفترچه تلفن
با امکان افزودن مخاطب به تعداد بی‌نهایت
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4520 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم