برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30 دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

Xiaomi Redmi K30 Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Xiaomi Redmi K30 Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین  چهارگانه : 64 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 10
4G
64 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
4500 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی شیائومی ردمیk30

گوشی ردمی k30 مانند تمامی گوشی‌ های شیشه‌ ای دیگر است ولی اگر بخواهیم در یک جمله آن را توصیف کنیم، باید بگوییم ترکیب ردمی نوت ۸ پرو با عناصری از طراحی میت ۳۰ پرو هواوی و حفره نمایشگر گلکسی اس ۱۰ پلاس سامسونگ است. ردمی k30 در دسامبر 2019 روانه بازار شده است. این گوشی بیشتر یک نسخه پیشرفته تر از ردمی نوت ۸ پرو است. گوشی ردمی k30 اولین گوشی ردمی با یک نمایشگر با نرخ تازه‌ سازی بالا است.

ردمی k30 یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی ال ‌سی ‌دی IPS ظاهرا شبیه به سایر نمایشگرهای فول اچ ‌دی دارد ولی استفاده از نرخ تازه‌ سازی تصویر ۱۲۰ هرتز نام آن را ماندگار خواهد کرد. لانچر MIUI در این گوشی قوی بوده و بازی‌های سنگینی می‌توانند در گوشی ردمی k30 اجرا شوند و تجربه یک گیم ‌پلی عالی را برای شما فراهم می‌کنند. در جعبه فروش این گوشی یک شارژر، یک کابل یو اس ‌بی تایپ C و یک قاب شفاف دیده می‌شود.

معیارهای خرید گوشی شیائومی ردمی k30

طراحی گوشی شیائومی ردمی k30

گوشی ردمی k30 از نظر کیفیت ساخت و زیبایی طراحی شبیه به اکثر پرچمدارها است. بدنه شیائومی ردمی k30 از یک قالب پلاستیکی با شیشه محافظ گوریلا گلس ۵در عقب و جلو بهره می برد. این گوشی وزنی در حدود ۲۰۸ گرم دارد.یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۶۷ اینچ اکثر فضای جلوی گوشی ردمی k30 را به خود اختصاص داده است و حواشی کاملا باریکی دارد. لبه‌های صفحه نمایش مانند هر گوشی هوشمند مدرن دیگر خمیده هستند.

معرفی ردمی k30

این صفحه نمایش بزرگ همچنین با استاندارد HDR10 سازگار بوده و شیائومی تلاش کرده است مانند گلکسی اس ۱۰پلاس اندازه بریدگی صفحه نمایش را با قرار دادن دو دوربین سلفی در یک حفره ترجیحا کوچک به حداقل برساند.گوشی ردمی k30 از چیپست اسنپدارگون 730G بهره می برد که یک چیپست گیمینگ است.

شیائومی در کنار آن به اندازه کافی رم نیز قرار داده است. پس اجرای روان بازی‌ها باید کاملا امکان‌پذیر باشد. اما تصمیم شیائومی جالب است چون هر دو دوربین جلو یک حفره جداگانه دارند و بین این دو پیکسل ‌هایی وجود دارد که هدف آن ها نشان دادن رنگ مشکی است. اما شیائومی تصمیم گرفته است از آن‌ها استفاده نکند تا کل این مجموعه مانند یک بریدگی واحد به نظر برسد. ویژگی جذاب دیگر این گوشی استفاده از لانچر MIUI 11 به همراه اندروید ۱۰است. ظرفیت باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت بوده و شارژ سریع ۲۷ وات نیز به اندازه کافی قدرتمند است.

صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی k30

شیائومی ردمی k30 یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷اینچی ال ‌سی ‌دی IPS شبیه به سایر صفحه نمایش های فول اچ‌ دی دارد. گوشی ردمی k30 اولین گوشی ردمی با نرخ تازه‌سازی بالاتر از ۶۰ هرتز است. استفاده از نرخ تازه‌ سازی تصویر ۱۲۰ هرتز نام آن را ماندگار خواهد کرد. رزولوشن این گوشی ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل با تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل در هر اینچ می باشد.

این صفحه نمایش از استاندارد HDR10 پشتیبانی می‌کند. رنگ‌های مشکی از نظر عمق بیشترین مقدار را ندارند ولی برای یک نسبت کنتراست بسیار خوب کافی هستند. صفحه نمایش به نحوی تنظیم شده است تا از فضای رنگ sRGB پشتیبانی کند. پروفایل خودکار صفحه نمایش بیش از حد اشباع نیست، رنگ‌ها به اندازه کافی شفاف است.پوشش محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۵ نیز استفاده شده است.

طراحی ردمی k30

دوربین گوشی شیائومی ردمی k30

مجموعه دوربین عقب از یک نوع طراحی دایره‌ ای شکل زیبا بهره برده است. دوربین اصلی شیائومی ردمی k30 از سنسور 64 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.89 و فوکوس خودکار تشخیص فازی استفاده می کند. کیفیت تصاویری که در روز با این دوربین گرفته می شود عالی هستند. جزئیات نهایی به اندازه کافی بوده و کنتراست نیز عالی است و دامنه دینامیک ترجیحا بالا می باشد.

تصاویر شارپ هستند ولی از نظر برخی از افراد می‌توانند بیش از حد اشباع باشند. دوربین دوم از نوع اولتراواید با سنسور 8 مگاپیکسلی بوده و تصاویر خوب با سطح جزئیات کافی و کنتراست تحسین‌برانگیز می‌گیرد. دامنه دینامیک ترجیحا محدود است و استفاده از حالت HDR کمک زیادی به آن نخواهد کرد.

 دوربین سوم و چهارم هر دو دارای سنسور 2 مگاپیکسلی می باشند. سنسور یکی از این دوربین های 2 مگاپیکسلی از نوع ماکرو و دیگری تشخیص عمق می باشد.دوربین چهارم یک حسگر عمق‌سنج ۲ مگاپیکسل است که تنها زمان عکاسی پرتره از آن استفاده می‌شود. دوربین جلوی گوشی ردمی k30 دارای سنسور اصلی۲۰مگاپیکسلی از نوع واید و سنسور 2 مگاپیکسلی از نوع تشخیص عمق می باشد. تصاویر سلفی با این گوشی بسیار خوب هستند. جزئیات به اندازه کافی بوده، رنگ‌ها خوب هستند و کنتراست عالی است. گوشی ردمی k30 شیائومی فیلم هایی حداکثر با کیفیت ۴K و نرخ ۳۰فریم بر ثانیه، فول اچ دی با نرخ ۳۰و ۶۰فریم بر ثانیه می‌گیرد. همچنین امکان فیلمبرداری اسلوموشن با کیفیت فول اچ ‌دی و نرخ ۱۲۰فریم بر ثانیه وجود دارد.

جعبه گشایی ردمی k30

سخت افزار و نرم افزار گوشی شیائومی ردمی k30

تراشه اسنپدراگون 730G که دارای پردازنده هشت هسته‌ای (۲ هسته کریو ۴۷۰ گلد با سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتز و ۶هسته کریو ۴۷۰ سیلور با سرعت کلاک ۱.۸گ یگاهرتز) و پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸ است، در این گوشی استفاده شده است. حافظه شیائومی ردمی k30 در دو اندازه ۶ یا ۸ گیگابایت رم با حافظه داخلی ۶۴، ۱۲۸یا ۲۵۶ گیگابایت می باشد.

حسگر اثرانگشت نیز زیر دکمه پاور در سمت راست گوشی قرار گرفته است و با سرعت فوق‌العاده بالایی می ‌توان گوشی را از حالت قفل خارج کرد. همچنین می ‌توان با اسکن چهره نیز این کار را انجام داد که سرعتی در همان حد دارد، به نحوی که به محض بلند کردن گوشی از قفل خارج می‌شود. در بخش نرم افزاری نیز شیائومی ردمی k30 از سیستم عامل اندروید ۱۰ و لانچر MIUI 11 بهره می برد. لانچر جدید شیائومی یک اینترفیس تمیزتر، حالت تیره توسعه‌یافته، صداهای نوتیفیکیشن هوشمندانه و یک ادیتور بهتر برای اسناد دارد. از حالت تیره پشتیبانی می‌کند تا در مصرف باتری با تغییر رنگ تمامی عناصر سیستمی از سفید به مشکی صرفه‌ جویی شود.

ردمی k30

 با توجه به تغییرات MIUI 11، حالا اپلیکیشن‌های بیشتری از این حالت پشتیبانی می‌کنند و آیکون‌ها و رنگ آن‌ها در جهت این هدف بهینه ‌تر شده‌اند. لانچر MIUI 11 از آلارم و نوتیفیکیشن‌هایی با صدای طبیعت پشتیبانی می‌کند که بسته به زمان روز آوای متفاوتی دارند. صداهای طبیعی که برای آلارم‌ها و نوتیفیکیشن‌ها تنظیم شدند استرس کمتری به وجود می‌آورند.

در لانچر MIUI تمامی اپلیکیشن‌ها روی صفحه هوم شیائومی ردمی k30 قرار می‌گیرند.همچنین یک اپلیکیشن اختصاصی گالری، موزیک و ویدئو پلیر دارد. در بعضی از مناطق جغرافیایی دو اپلیکیشن ویدئو و موزیک شامل گزینه‌های مربوط به استفاده از سرویس‌های استریم پرمیوم می‌شوند. اپلیکیشن رادیو اف‌ ام نیز وجود دارد. MIUI 11همچنین یک اپلیکیشن جدید مشاهده اسناد دارد که از تمامی فرمت‌های محبوب پشتیبانی می‌کند و باعث ساده‌سازی مشاهده اسناد روی گوشی شما می‌شود. کار با آن یک تجربه بی نقص است.اپلیکیشن سلامت نیز در این نسخه از MIUI بهتر شده است و حالا از پیگیری چرخه قاعدگی پشتیبانی می‌کند.

باتری گوشی شیائومی ردمی k30

گوشی ردمی k30 ازباتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت تغدیه می شود. این گوشی از شارژ سریع ۲۷ وات پشتیبانی می ‌کند و به کمک جعبه ای که در داخل جعبه فروش قرار دارد می‌توانید در عرض ۳۰ دقیقه شارژ آن را از ۰به ۵۶درصد برسانید، در حالی که شارژ کامل باتری ۶۹ دقیقه طول می ‌کشد.

رنگبندی ردمی k30

چرا گوشی شیائومی ردمی k30 را بخریم؟

شیائومی ردمی k30 اولین گوشی شیائومی با نمایشگر ۱۲۰ هرتز است تا استفاده از آن برای گوشی‌های بعدی سری ردمی و Mi به یک استاندارد تبدیل شود.این گوشی اولین محصولی است که از همان ابتدا از سیستم عامل اندروید ۱۰ و لانچر MIUI 11 استفاده می‌کند و همچنین یک باتری بزرگ دارد و داخل جعبه فروش آن یک شارژر ۲۷واتی دیده می‌شود. از طرفی کیفیت دوربین آن در مقایسه با ردمی نوت ۸ پرو بهتر شده است. اندروید ۱۰ با MIUI 11 تجربه بسیار خوب و جذابی را برای کاربران رقم زده است. دارا بودن ویژگی های خوب در این گوشی باعث شده است که قیمت گوشی شیائومی ردمیk30 بسیار منطقی به نظر برسد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی شیائومی ردمی k30

دارا بودن صفحه نمایش بزرگ ال‌‌ سی ‌دی با میزان روشنایی بالا، سازگار با استاندارد HDR 10 و استفاده از حالت ۱۲۰هرتز باعث رضایت کاربران این گوشی شده است. عمر باتری قدرتمند و سرعت شارژ بالا از دیگر نقاط قوت گوشی ردمی k30 می باشد که کاربران را ازخرید گوشی شیائومی ردمیk30 راضی کرده است. کیفیت دوربین این گوشی نیز در تمامی اوقات روز و شب عالی است.قیمت گوشی شیائومی ردمیk30 با توجه بهکیفیت ساخت عالی با وجود استفاده از بریدگی نمایشگر و قابلیت های دیگر بسیار مناسب می باشد.

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
December 2019
تاریخ شمسی
دی 1398
طول و عرض
165.3x76.6 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
208 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 8(900), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
اتصال شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
64 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.72 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.9 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - سایز سنسور 1/5.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.75 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth - سایز سنسور 1/5 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.75 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 27 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
بررسی ها

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
این محصول را با کلمات ساده و کوتاه توصیف کنید.
آپلود تصاویر:
تصاویر را اینجا رها کنید یا برای آپلود کلیک کنید.
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30 دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi K30 دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
December 2019
تاریخ شمسی
دی 1398

طراحی

طول و عرض
165.3x76.6 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
208 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 8(900), 34(2000), 38(2600), 39(1900), 40(2300), 41(2500)
اتصال شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.72 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.9 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - سایز سنسور 1/5.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.75 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.4 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 27 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
دوربین سلفی دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع depth - سایز سنسور 1/5 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.75 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 27 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم

لطفا ابتدا وارد شوید

ورود به سایت