برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10 Lite 5G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

Xiaomi Mi 10 Lite 5G Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Xiaomi Mi 10 Lite 5G Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین  چهارگانه : 48 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4160 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 10
5G
48 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
4160 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی شیائومی می 10 لایت

به تازگی برند چینی و محبوب شیائومی از گوشی اقتصادی جدید خود یعنی گوشی می 10 لایت رو نمایی کرده است. این گوشی که از فناوری 5G پشتیبانی می­ کند در 27­ام مارچ 2020 برای اولین بار معرفی شد و توجه بسیاری از سوی کاربران مختلف گوشی ­های هوشمند دریافت کرد. این گوشی در آینده­ای نزدیک روانه­ ی بازار خواهد شد. در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است قصد بررسی ویژگی­ های این گوشی هوشمند جدید شیائومی را داریم.

شاید اولین ویژگی که در مورد گوشی می 10 لایت توجه­ ها را به خود جلب می­ کند پشتیبانی این گوشی از فناوری 5G باشد که امروزه تنها پرچمداران و مدل­ های بالا رده ­ی برند های مختلف از آن پشتیبانی می ­کنند. همانطور که می ­دانید امروزه برند­های چینی در حال تصرف بخش بزرگ­تری از بازار گوشی­ های هوشمند هستند. شیائومی یکی از این برند­های موفق است که ساخت گوشی­ های هوشمند موفقی را در کارنامه ­ی خود دارد. در کنار تمام محصولات این برند، از میان رده­ ها گرفته تا پرچم داران، برچسبی محبوب به نام اقتصادی بودن قرار دارد. به خصوص وقتی که زمان مقایسه قیمتی با دیگر برند­ها می ­رسد این برند بسیار خوش می­ درخشد و البته تولیداتی دارد که نام و آوازه ­ی بین المللی دارند. شیائومی می 10 لایت هم یکی از این گوشی ­ها است.

گوشی هوشمندی که در مراسم آنلاین رونمایی از گوشی ­های جدید شیائومی به عنوان یک سوپرایز معرفی شد. سوپرایزی که قیمتی بسیار رقابتی دارد. اگر بودجه­ ای محدود برای خرید گوشی هوشمند دارید اما در عین حال می­ خواهید تا برترین تکنولوژی ­های روز دنیا را در دستان خود داشته باشید گوشی شیائومی mi 10  لایت انتخابی است مناسب برای شما. مدل­ های لایت در واقع همان مدل ­های اقتصادی و ارزان قیمت مدل­ های بالارده ­تر هستند که در میان کاربران گوشی­ های هوشمند با بودجه ی محدود محبوبیت بیشتری دارند. برای آشنایی بیشتر با شیائومی mi 10 لایت با ما همراه باشید.

معرفی گوشی می 10 لایت

معیار­های خرید شیائومی می 10 لایت

نمایشگر سوپر OLED باکیفیت و قدرتمند در کنار رزولوشن بالا

خبر بسیار خوب برای افرادی که کیفیت نمایشگر گوشی هوشمند یکی از معیار­های اصلی­شان در خرید است این است که گوشی می 10 لایت مجهز به نمایشگر از نوع سوپر امولد است. همان نمایشگر معروفی که سامسونگ با استفاده از آن رضایت کاربرانش از کیفیت صفحه نمایش را تضمین کرده است. مانند بسیاری دیگر از گوشی­ های هوشمند امروزی می 10 لایت دارای صفحه نمایش از نوع اینفینیتی U  است. دوربین سلفی به صورت یک ناچ قطره ای در بالای این صفحه نمایش قرار دارد. به لطف صفحه نمایش گسترده­ ی این مدل حاشیه ­ها در گوشی بسیار کم هستند. این نمایشگر از وضوحی به اندازه­ ی 1080 * 2340 برخوردار است. این صفحه نمایش Super OLED از 16 میلیون رنگ نیز پیشتیبانی می­ کند و دارای تراکم پیکسلی به اندازه ی 392 پیکسل بر هر اینج است.

این تراکم پیکسلی در واقع مقدار خوبی است. بنابراین شما می­ توانید در هنگام تماشای فیلم یا انجام بازی ­های مختلف خود را در صفحه نمایش این گوشی غرق کنید. سایز این صفحه نمایش به اندازه ­ی 6.57 اینج است. با وجود صفحه نمایش بزرگ که این مدل را به یک گوشی بزرگ تبدیل می­ کند.

این گوشی در عمل بسیار سبک است و استفاده طولانی مدت از آن کاربران را خسته نخواهد کرد. از طرفی استفاده از نمایشگر سوپر امولد به جای نمایشگر­­های LCD باعث شده است که رنگ ­ها در این گوشی بسیار زنده ­تر به نظر برسند. به خصوص رنگ مشکی عمق بیشتر در این نمایشگر خواهد داشت. گوشی mi 10  لایت تماشای فیلم و تصاویر را با حداکثر کیفیتشان  با به کار گیری صفحه نمایش قدرتمند Super OLED در این مدل ممکن کرده است و گوشی در این بخش بسیار قدرتمند عمل کرده است. این کیفیت با توجه به هزینه ­ی گوشی بسیار رضایت بخش است.

نمایشگر گوشی می 10 لایت

هیچ چیز از دوربین چهار گانه شیائومی می 10 لایت پنهان نخواهد ماند!


پسوند لایت در کنار نام گوشی­ های هوشمند علاوه بر اقتصادی بودن این پیغام را می ­دهد که ممکن است گوشی در بخش­هایی مانند دوربین ضعیف عمل کند. خب، گوشی می 10 لایت کاملا این معادله را بر هم زده است! در پشت گوشی شما شاهد یک قاب مربعی شکل خواهید بود که چهار دوربین این گوشی جدید شیائومی را در خود جا داده است. این چهار لنز در کنار هم عکس برداری حرفه ­ای برای کاربرانی که از ثبت تصاویر لذت می­ برند را ممکن کرده است. این چهار دوربین دارای لنز­های واید، اولترا واید، ماکرو و سنسور تشخیص عمق هستند تا عکس برداری در هر شرایطی را ممکن کنند.

دوربین اصلی مجهزبه یک لنز 48 مگاپیکسلی واید است که تصویر برداری را با نهایت جزئیات ممکن می ­سازد. دوربین 8 مگاپیککسلی اولترا واید مساحتی بیشتر از آن که انتظار دارید از مناظر پیش روی شما را به درون قاب گوشی می­ کشد و آن را ثبت می­کند. از نزدیک عکاسی کنید و نهایت جزئیات را به وسیله ی لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو این گوشی به تصویر بکشید. در نهایت به کمک سنسور 2 مگاپیکسلی که در این فریم قرار دارد همیشه می ­توانید کاری کنید تا سوژه­ ی عکاسی شما بیش از هر چیز دیگری در تصویر به چشم بیاید.

دوربین گوشی می 10 لایت

دوبین اول که مجهز به یک سنسور 48 مگاپیکسلی واید است دارای گشودگی دیافراگم به اندازه ی 1.8 می­باشد. در نتیجه میزان بیشتری از نور توسط لنز دوربین جذب خواهد شد و در نهایت علاوه بر ثبت تصاویر با کیفیت در روز، کاربران قادر خواهند بود تصاویر خوبی در شب هم به ثبت برسانند. لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی نیز گشودگی دیافراگمی به اندازه ی 2.2 است. پیش بینی می ­شود که این لنز نیز عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

سنسور سوم یک دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو برای عکس برداری از فاصله ­ی کم است که گشودگی دیافراگمی به اندازه­ی 2.4  دارد. و در نهایت لنز چهار که یک لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر پرتره است دارای گشودگی دیافراگم به اندازه ی 2.4 است. فلش دو گانه­ ی ال ای دی، تصویر برداری HDR و پارانوما از دیگر ویژگی های این دوربین چهار­گانه است. همچنین این دوربین چهارگانه قادر به فیلم برداری با کیفیت ­های 2160p@30fps, 1080p@30/60/120fps,  و 720p@960fps است.

دوربین سلفی گوشی می 10 لایت نیز به صورت یک ناچ قطره­ا­­ی در بالای صفحه نمایش قرار دارد. به نظر سازندگان علاقه ای به حذف این ناچ از صفحه نمایش گوشی نداشته ­اند. این دوربین مجهز به یک سنسور 16 مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم به اندازه ی 2.5 می باشد که باعث می­ شود حتی در شرایط نوری کم نیز دوربین عملکرد خوبی از خود نشان دهد. این دوربین سلفی قابلیت عکس برداری پارانوما و HDR را نیز دارد و از فیلم برداری با رزولوشن 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه پشتیبانی می­کند.

پردازنده ­ی قدرتمند برای پشتیبانی از قابلیت 5G

شیائومی در ساخت این مدل از پردازنده­ ی Qualcomm SDM765 Snapdragon 765G که یک تراشه ­ی 7 نانومتری است استفاده کرده است. این پردازنده در پشتیبانی از قابلیت 5G در گوشی می 10 لایت به خوبی عمل می­ کند. متاسفانه از آن جایی که ایران در دسته مناطقی نیست که از نت 5G پشتیبانی کند در حال حاضر استفاده از این قابلیت در کشور ما ممکن نیست. این پردازنده دارای یک هسته ی  Kryo 475 Prime با سرعت 2.4 هرتز و یک هسته Kryo 475 Gold با سرعت 2.2 هرتز و در نهایت 6 هسته ­ی Kryo 475 Silver با سرعت 1.8 هرتز می­باشد و در مجموع یک پردازنده ی 8 هسته ای را تشکیل می­دهد. پردازنده­ ی گرافیکی که در این مدل استفاده شده است Adreno 620  است که در بارگیری بازی های مختلف خود عمل می­کند. ترکیب این تراشه ­ی 8 هسته­ای به همراه پردازنده­ ی گرافیکی اندرنو 620 یک فضای مناسب برای انجام انواع بازی­ ها و بارگیری برنامه ­های مختلف برای کاربر ایجاد می ­کند. هم چنین برای این گوشی هوشمند رم 6 در نظر گرفته شده است تا قدرت سخت افزاری این گوشی را حتی بیش از پیش بالا ببرد. این رم در کنار حافظه ی 128 گیگابایتی گوشی شیائومی mi 10  لایت تمام نیاز­های کاربران را رفع خواهد کرد.

رنگبندی گوشی می 10 لایت

سیستم عاملی ایده آل

بر روی شیائومی می 10 لایت به صورت پیش فرض جدید ترین نسخه­­ ی حال حاضر اندروید یعنی اندروید 10 نصب شده است. همچنین از رابط کاربری مخصوص برند شیائومی یعنی MIUI 11 در این گوشی استفاده شده است. این رابط کاربری به عنوان یک رابط کاربری که بسیارUser Friendly  است توسط کاربرانش شناخته شده است. علاوه بر ظاهر مینیمال و سرعت بسیار بالای این رابط کاربری در کنار سخت افزار­های مناسب، MIUI 11 ویژگی­ های کاربردی بسیاری برای شخصی سازی محیط نرم افزاری گوشی در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

باتری قدرتمند و شارژ سریع 20 واتی

داشتن یک گوشی هوشمند با باتری که بتواند تا زمان بیشتری گوشی را روشن و فعال نگه دارید امروزه خواسته­ری تمام کاربران گوشی ­های هوشمند است. در درون این گوشی سبک یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 4160 میلی آمپر تعبیه شده است که به خوبی یک روز کامل برای کابران شارژ­ده ی خواهد کرد. این باتری قابل جا به جایی و تعویض توسط کاربر نیست. زمانی که باتری به زیر 30 درصد رسید نگران کم بودن شارژ و یا بازی کردن نباشید! چرا که با وجود اداپتور شارژ سریع 20 واتی شما می­ توانید در کمترین زمان ممکن شارژ گوشی خود مجددا کامل کنید! باتری­های گوشی­ های شیائومی همیشه تجربه­ های خوبی را برای کاربرانش رقم زده­اند و رضایت آن ها را به خوبی جلب کرده ­اند.

گوشی می 10 لایت

چرا گوشی شیائومی می 10 لایت بخریم؟

گوشی می 10 لایت سوپرایز اقتصادی کمپانی شناخته­ ی شده ی شیائومی در مراسم آنلاین رونمایی از برخی دیگر از محصولات این کمپانی بود اما حال توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. بر خلاف پسوند لایت در کنار نام گوشی می 10 که اغلب یادآور محدود شدن برخی قابلیت ­های گوشی است، گوشی می 10 لایت بسیار قدرتمند­تر از انتظارات همگان عمل کرده است. این گوشی قابلیت­ هایی دارد که ­می­تواند به پشتوانه ­ی آن ها مانند یک گوشی بالارده به نیازهای کاربران پاسخ دهد و در عین حال قیمت مناسبش در کنار آن بسیار می­ درخشد. در نتیجه به گزینه­ای بسیار خوب برای کسانی تبدیل شده است که با بودجه­ ی محدود قصد دارند گوشی با حداکثر قابلت ­ها را تهیه کنند. ظاهر گوشی بسیار مدرن و جذاب بوده است و شیائومی تلاش بسیاری کرده است که در این زمینه از دیگر مدل­ ها عقب نماند. گوشی می 10 لایت در سه رنگ مشکی، سفید و آبی روانه­ ی بازار خواهد شد. این گوشی 192 گرم وزن دارد و یک گوشی سبک محسوب می­ شود. در قاب پشتی گوشی دوربین چهارگانه در یک قاب مربعی شکل سیاه در بالا و گوش ه­ی گوشی چیده شده ­اند.

گوشی می 10 لایت

خبری از حسگر اثر انگشت در قاب پشتی نیست چرا که برای ساخت Mi 10 لایت از یک سنسور اپتیکال که با صفحه نماش ادغام شده استفاده شده است. خبر خوب دیگر این است که جک هدفون 3.5 میلی متری در این مدل حذف نشده است و کاربران می­ توانند هندزفری­های سیمی خود را بدون نیاز به هر گونه مبدل به شیائومی می 10 لایت متصل کنند. شیائومی می 10 لایت مجموعه سخت افزاری قدرتمند را در درون خود جا داده است. رم 6 گیگابایتی، در کنار پردازنده ­ی 8 هسته ای و پردازنده­ ی گرافیکی Adreno 620 باعث می شود که چه در هنگام بازی، کار با اپلیکیشن­ های سنگین و چه در هنگام فیلم دیدن کاربران هیچ لگ زدن و یا افت کیفیتی را تجربه نکنند و تجربه­ ی این مسئله را در این مدل به حداقل رسانده است. حافظه ی 128 گیگابایتی این گوشی فضای کافی را برای ذخیره کردن انواع فایل و دانلود­های پر حجم در اختیار کاربران قرار می­دهد تا از استفاده از حافظه ­ی جانبی بی­ نیاز شوند.

فیلم­ ها را دانلود کنید و در صفحه نمایش اینفینیتی U سوپر امولد با نهایت کیفیتشان تماشا کنید. باتری 4160 میلی امپری ظرفیت کافی برای یک روز فعالیت دارد و مجهز به شارژ سریع 20 واتی هم می­ باشد. شارژر گوشی از نوع تایپ سی است. از دیگر امکانات این مدل می­ توان وای فای، وای فای دایرکت برای اشتراک گذاری فایل ها، شتاب سنج، حسگر مجاورت، قطب نما و ژیروسکوپ اشاره کرد. در نهایت نوبت به اخرین قابلیت ویژه ­ی گوشی می 10 لایت می­ رسد که تنها در پرچمداران برند­های مختلف آن را مشاهده می کنیم و آن هم پشتیبانی از تکنولوژی 5G است.

نظرات خریداران پس از خرید گوشی شیائومی mi 10 لایت

سخت افزار گوشی رضایت کاربران را جلب کرده است. دوربین چهار گانه تصاویر بسیار خوبی را ثبت می­کند. باتری عمر بالایی دارد و طراحی بدنه چشم نواز است و در کنار وزن کم استفاده­ ی بلند مدت از این گوشی هوشمند را دلچسب می کند. استفاده از صفحه نمایش سوپر امولد رضایت بسیاری از کاربران را با خود به همراه داشته است. به صورت کلی گوشی می 10 لایت به خوبی می ­تواند با گوشی ­های همرده ی خودش به رقابت بپردازد.

 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
March 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM7250 Snapdragon 765G 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.4 GHz Kryo 475 Prime & 1x2.2 GHz Kryo 475 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 475 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 620
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.57 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
392~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
(LTE (unspecified
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
5G SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
48 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.5 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4160 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 20 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(3)
رتبه‌بندی کلی
5
3 نظرات
واقعا عالیه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10 Lite 5G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل  Mi 10 Lite 5G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
March 2020
تاریخ شمسی
فروردین 1399

طراحی

تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM7250 Snapdragon 765G 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.4 GHz Kryo 475 Prime & 1x2.2 GHz Kryo 475 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 475 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 620

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.57 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
392~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
(LTE (unspecified
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
5G SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.5 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4160 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 20 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم