برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8A Dual دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت

Xiaomi Redmi 8A Dual Dual Sim 32GB RAM 2GB Mobile Phone

Xiaomi Redmi 8A Dual Dual Sim 32GB RAM 2GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار رم : 2 گیگابایت
  • دوربین  دو گانه : 13- 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
2 گیگابایت
32 گیگابایت
اندروید 9
4G
13- 2 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی شیائومی ردمی 8 آی

برند چینی و شناخته شده ی شیائومی در 11 فوریه­ ی 2020 اقدام به رونمایی از میان رده­ ی اقتصادی جدید خود تحت عنوان شیائومی ردمی 8 آ کرد. بی شک با برند شیائومی آشنایی خوبی دارید.

برندی که برچسب قیمت اقتصادی در کنار تمام محصولاتش می­درخشد و ثابت کرده است که با قیمت پایین هم می ­توان گوشی­ های هوشمند را روانه­ ی بازار کرد و سیاست اصلی رقابتی­ اش در مقابل دیگر برند ها هم همین است. کیفیت در عین قیمت پایین! به نظر شیائومی با ارائه­ ی ردمی 8 آ به عنوان یکی از جدید ترین میان رده­ هایش مستقیما جیب خریداران را هدف قرار داده است.

مخاطبانی که بودجه ­ی کم و محدودی دارند و در عین حال به دنبال به صرفه ترین انتخاب ممکن هستند تا یک گوشی با امکاناتی فراتر از قیمتی که دارد خریدارای کنند. گوشی ردمی 8a یکی از این مدل هاست. مدلی که در عین قیمت پایین و دوستانه، کیفیت را در اولویت خود قرار داده است تا به گزینه ­ی اول این قبیل مخاطبان تبدیل شود. ردمی 8 آ در یک کلام یک گوشی ارزان قیمت است که می­تواند به خوبی عملکردهای اصلی و روزانه ­ی شما با یک گوشی اندرویدی را حمایت کند. اما ردمی 8a تا چه اندازه ارزش خرید دارد؟ آیا می­ تواند پاسخگوی نیاز­های همین دسته مشتریانی باشد که کمپانی شیائومی آن­ها را هدف گرفته است؟ در این مقاله که توسط دیجی دو تهیه شده است به بررسی معیار­های خرید گوشی شیائومی ردمی 8آ می­پردازیم تا بسنجیم آیا این گوشی انتخابی مناسب برای شماست یا خیر. بنابراین اگر قصد خرید این گوشی اندرویدی جدید شیائومی را دارید با دیجی دو همراه باشید.

معرفی ردمی 8a

معیارهای خرید گوشی شیائومی ردمی 8 آی

نمایشگر بزرگ، طراحی مدرن نسبت به نسل قبلی خود

ردمی 8a مانند بسیاری دیگر از برادران گران تر خود به یک نمایشگر تمام صفحه اینفینیتی V مجهز شده است و از نظر طراحی ظاهری از ترند جدیدی که امروزه گوشی های هوشمند منطبق با آن ساخته می­ شوند پیروی می کند. این طراحی نسبت به نسل قبلی این گوشی قدم بزرگی محسوب می­ شود.  حاشیه ها در این مدل تا حد امکان کاهش پیدا کرده است. دوربین سلفی مانند بسیاری دیگر از گوشی­ های امروزی به صورت یک ناچ قطره­ای در بالای صفحه نمایش قرار گرفته است تا میزان گستردگی این نمایشگر را به حداکثر خود برسانند. در نتیجه بازی­ ها و فیلم­ ها و تصاویر در قاب گسترده­تری پیش روی مخاطبان رسم خواهند شد. همین طراحی باعث شده است که ردمی در نگاه اول ظاهری متفاوت با قیمت ارزان خود به نمایش بگذارد.

همانطور که گفتیم ردمی 8a با یک نمایش اینفینیتی V بزرگ ارائه شده است. این صفحه نمایش 6.22 اینجی است و از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می­ کند. حتی اگر دیگر ویژگی­ های به صرفه ی این گوشی هوشمند توجه شما را به خود جلب نکند بی شک تحت تاثیر این نمایشگر در این سطح قیمت قرار خواهید گرفت.این پنل نمایشگر که از نوع IPS LCD است از کیفیت خوبی برخوردار است. این صفحه نمایش که 82.8 درصد از نسبت صفحه نمایش به بدنه ی گوشی را شامل می­ شود دارای تراکم پیکسلی به اندازه ی 270 پیکسل بر هر اینج است.

نمایشگر ردمی 8a

نسبت تصویر در این مدل به اندازه ی 19.9 است و نمایشگر رزولوشنی به اندازه ی 720 x 1520 دارد. گرچه نسبت به مدل­ های بالاتر حواشی صفحه نماش ممکن است بیشتر به نظر برسد اما در مقایسه با دیگر مدل­ های خانواده­ ی A ردمی این گوشی کمترین میزان حاشیه ها را دارد و صفحه نمایش بیشترین چیزی است که در جلوی گوشی به چشم می خورد.

در حاشیه­ ی پایین نمایشگر کلمه­ ی ردمی با فونت ظریفی به چشم می­ خورد. ویژگی دیگری که برند شیائومی برای این صفحه نمایش در نظر گرفته و پیش بینی می­ شود که رضایت بالای کاربران را در پی داشته باشد استفاده از یک لایه پوشش محافظتی نسل پنجم گوریلا گلس برای این گوشی است تا از صفحه نمایش در مقابل خط و خش و ضربه ­های پیش بینی نشده محافطت کند. ویژگی که کمتر گوشی هوشمندی در این رده از آن برخوردار است.

ردمی 8 آ در سه رنگ سفید آسمانی یا Sky white، آبی اقیانوسی یا Sea blue و خاکستری نیمه شب یا Midnight grey  به بازار عرضه شده است. شیائومی در ساخت این مدل رنگ بندی جسورانه ­ای را در پیش گرفته است. همانطور که گفتیم در بخش جلوی گوشی نمایشگر گسترده با یک ناچ قطره­ای در بالای آن را مشاهده می ­کنیم. این ناچ قطره­ای محل قرار گیری دوربین سلفی است. در حاشیه ی پایینی نام Redmi حک شده است. گوشی از جلو ظاهری کاملا مدرن و به رود دارد. هر چند در پشت گوشی این مسئله کمی متفاوت است. قاب پشتی و فریم آن از جنس پلاستیک است. با این حال در دست نگه داشتن گوشی ردمی 8آ  حس خوبی از استحکام را به کاربر خود القا می کند.

همچنین در قاب پشتی گوشی طراحی با یک بافت خاص دارد که نه تنها این حس را قدرتمند تر می کند بلکه دو مزیت دیگر نیز برای استفاده کننده دارد. مزیت اول اینکه مانع از لیز خوردن گوشی در دست می شود و دوم اینکه لک پذیری قاب پشتی بر اثر اثر انگشت را به شدت کاهش داده است. در بالای قاب پشتی لنز دوربین اصلی و دوم به همراه فلش دوربین در زیر آن دیده می شود. خبری از حسگر اثر انگشت در این مدل نیست. لبه­های قاب پشتی کمی انحنا دارد تا نگه داشتن آن در دست راحت باشد. وزن گوشی 188 گرم است که میزان معقولی است. درگاه ورود سیم کارت در سمت چپ گوشی قرار دارد و در سمت راست کلیدهای تغییر حجم صدا و پاور قرار دارد.

ردمی 8a

باتری قدرتمند 5000 واتی به همراه شارژ سریع 18 واتی!

یکی دیگر از ویژگی­ های جالب و قدرتمندی که در گوشی ردمی 8 آ خودنمایی می­کند بی شک قدرت شارژ دهی در این میان رده­ی ارزان قیمت شیائومی است. سازندگان این گوشی در ساخت این مدل از یک باتری از نوع لیتیوم پلیمری استفاده کرده­اند. نکته ی شگفت انگیز در این باتری ظرفیت آن است که به اندازه ی 5000 میلی آمپر ساعتی است. ظرفیتی که نمونه ­ی آن را در هم رده ­های این گوشی هرگز یافت نخواهید کرد.

این باتری به خوبی به نیاز کاربرانش پاسخ خواهد داد و نیاز به شارژ مجدد را به حداقل می ­رساند. لذا بسیاری از کاربران دیگر دغدغه ­ی تمام شدن نا به هنگام شارژ باتری یا زود تمام شدن آن را نخواهند داشت. در بررسی ­هایی که روی ردمی 8A انجام شده است مشخص شده که با وجود بستری سخت افزاری که این گوشی به آن مجهز شده و باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر، ردمی 8 آ به خوبی می­ تواند تا دو روز از شارژ مجدد بی نیاز باشد.

این مقدار برای استفاده ی عادی تخمین زده شده است. اگر استفاده ی کمتری دارید این مقدار ممکن است به حتی بیش از دو روز هم برسد! این باتری بی­شک یک پوئن بسیار مثبت است که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است. لازم به ذکر است که این تخمی ن­ها همه در شرایط استفاده ­ی یک کاربر عادی است و در صورت نصب بازی­ های سنگین بر روی گوشی خالی شدن شارژ باتری روند متفاوتی را طی خواهد کرد.

نکته­ ی جالب توجه دیگر در مورد باتری گوشی شیائومی ردمی 8 آ پشتیبانی است مدل از قابلیت شارژ سریع 18 واتی است! شارژ اوریجینال این مدل می­ تواند با اداپتور 18 واتی که دارد در کمترین زمان شارژ باتری را به صد درصد برساند و ردمی 8 آ را برای استفاده ­ی مجدد به وضعیت فعال برگرداند. طبق بررسی­ ها شارژ کامل ردمی 8A تنها حدود 80 دقیقه طول می­کشد. همانطور که می بینید باتری قدرتمند و شارژ سریع 18 واتی در این مدل بی­ شک مزیتی است که این گوشی را در دیگر همرده­ هایش در این سطح قیمت بسیار متمایز می­ کند. وقتی به مقایسه­ ی بین باتری­ ها می رسیم خرید گوشی شیائومی ردمی 8آ بی شک یک انتخاب بی رقیب است.

رابط کاربری روان

بر روی گوشی ردمی 8 آ بصورت پیش فرض اندروید 9 پای به همراه نسخه 11  رابط کاربرش آشنا و محبوب شیائومی یعنی MIUI 11 نصب شده است. این نسخه از رابط کاربری چندی پیش توسط کمپانی شیائومی معرفی شد و در دسترس بسیاری از گوشی­ های ساخت این برند قرار گرفت. خوشبختانه در زمینه ­ی ارائه ی اپدیت­ های جدید شیائومی همواره بسیار سخاوتمندانه عمل کرده است به طوری که حتی گوشی ­های قدیمی تر این برند هم این بروز رسانی را دریافت کرده ­اند. رابط کابری MIUI 11 به خوبی برای کار کردن مدل ­های مختلف گوشی های شیائومی از پایین رده تا بالارده ها بهینه سازی شده است. ترکیب استفاده از پردازنده­ ی مناسب در ساخت این مدل و رابطه کاربری MIUI 11 باعث شده است که شاهد عملکردی نرم و روان در بخش­ های مختلف گوشی باشیم. اپلیکیشن­ های مختلف در این رده گوشی بدون لگ زدن و به روانی اجرا شده و تجربه ­ای خوب حتی در این بخش هم برای ردمی 8 آ ارائه دادند.

دوربین ردمی 8a

دوربین دو گانه

مانند بسیاری از گوشی­ های هوشمندی امروزی گوشی ردمی 8A نیز از یک دوربین دو گانه بهره مند است. دوربین اول مجهز به یک لنز 13 مگاپیکسلی واید است که در شرایط نوری مناسب عمکرد مناسبی از خود نشان داده است. جرئیات در سطح مناسبی قرار دارند. می توان گفت که این دوربین برای یک کاربر علاقمند به عکاسی که به جزئیات اهمیت بسیاری می­ دهد ساخته نشده است اما بی شک کار راه­ انداز است.

دوربین دوم یک لنز دو مگاپیکسلی تشخیص عمق است در هنگام تصویر برداری به کمک لنز اصلی می­ شتابد تا مرز بین سوژه ­ی اصلی عکاسی و پس زمینه را مشخص کند. هر دو دوربین در روز عملکردی در حد خودشان نشان می دهند و در کنار دیگر ویژگی ­های ردمی 8 آ و این سطح قیمت می توان آن ها را مناسب خواند.

حال به بررسی ویژگی­ های سخت افزاری این دو دوربین می پردازیم. دوربین اول یک لنز 13 مگاپیکسلی واید با گشودگی دیافراگم به اندازه ی 2.2 می­باشد تا میزان بیشتری نور را جذب کند و در نتیجه تصاویر بهتری به ثبت برساند. دوربین دوم نیز به یک سنسور 2 مگاپیسکلی تشخیص عمق با گشودگی دیافراگم به اندازه ی 2.4 مجهز است که برای ثبت تصاویر پرتره به کار کاربران می­ آید. فلش ال ای دی، قابلیت عکس­برداری HDR و عکس­برداری پارانوما از دیگر ویژگی­ های این دو دوربین است.

برای بخش محبوب دوربین سلفی نیز یک لنز 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم به اندازه­­ ی 2.0 در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی نیز در شرایط نور کافی عملکردی مناسب و در خود از خود نشان می ­دهد.

سخت افزاری مناسب برای انجام کارهای روزمره

پیش از این اشاره کردیم که سازندگان برای ساخت گوشی ردمی 8A DUAL از یک باتری بزرگ با ظرفیت 5000 میلی آمپر استفاده کرده ­اند. حال به بررسی دیگر ویژگی ­های سخت افزاری این مدل می ­پردازیم. در ساخت این مدل از تراشه ی 12 نانو متریQualcomm SDM439 Snapdragon 439  استفاده شده است. مطمئنا نمی ­توان این پرازنده را با مدل های بالاتر از خودش مقایسه کرد اما در سطح خود عملکرد قابل قبولی دارد و می تواند پاسخ گوی فعالیت­ های روزانه­ ی کاربران باشد. البته نمی­ توان از آن انتظار بارگیری بازی­ های سنگین را داشت اما در کنار رم 3 گیگابایتی که این مدل دارد دیگر برنامه های کاربردی را بدون لگ زدن اجرا خواهد کرد.

در سخت این مدل از یک پردازنده­ ی اوکتا کور با چهار هسته ی  Cortex-A53 با سرعت 1.95 هرتزو چهار هسته ی دیگر  Cortex-A53 با سرعت 1.45 هرتز استفاده شده است.  همچنین پردازنده ­ی گرافیکی که در این مدل استفاده شده است Andreno 505 می باشد.

طراحی ردمی 8a

چرا گوشی شیائومی ردمی 8 آ را بخریم؟

ردمی 8 آ یک گوشی اقتصادی است که مخاطب های خاص خودش را دارد. اگر قصد خرید گوشی را دارید که با آن به بازی­ های سنگین بپردازید یا تصاویری با کیفیت بسیار بالا بگیرید این مدل برای شما مناسب نیست. اما اگر به یک گوشی هوشمند کاربردی که بتواند مدت زمان زیادی بدون نیاز به شارژ مجدد برای شما کار کند و نیاز­های شما را رفع کند و در عین حال از گوشی انتظار پردازش های سنگین ندارید این مدل برای شما ساخته شده است.  

حافظه­ ی ذخیره سازی که برای گوشی ردمی 8a در نظر گرفته شده است به اندازه ی 32 گیگابایت است که مقدار بسیار مناسبی است. کاربران مشکلی از نظر ذخیره سازی فایل ­ها نخواهند داشت. همچنین امکان استفاده از رم microSDXC در این مدل وجود دارد. سرعت اینترنت گوشی 4G می باشد. صفحه نمایش کیفیت قابل قبول و مناسبی دارد و به نسل پنجم محافظ Gorilla Glass 5 مجهز شده است. در نتیجه تا حدی در برابر خط و خش در امان است. از دیگر ویژگی ­های گوشی می­ توان به وای فای، وای فای دایرکت برای به اشتراک-گذاری فایل ­ها، GPS ، رادیو اف ام ، شتاب سنج، قطب نما و حسگر مجاورت اشاره کرد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی ردمی 8A

کاربرانی که این مدل را برای استفاده ­های خود خریداری کرده­اند در کل از عملکرد گوشی رضایت داشته ­اند. ویژگی­ هایی مانند عمر بالای باتری، صفحه نمایش، سخت افزار مناسب برای عملکرد هایشان همگی رضایت آن ­ها را جلب کرده است. همچنین ظاهر مدرن گوشی از جلو ابدا شباهتی به یک گوشی اقتصادی ندارد. همچنین این گوشی به سنسور اثر انگشت برای محافظت مجهز نیست. همین مسئله باعث نا امیدی برخی کاربران شده است. بدنه اصلی هم طراحی Aura Wave Grip دارد تا آسیب‌های ناشی از لیز خوردن دستگاه را تا حد ممکن کاهش یابد.

 

 

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2020
تاریخ شمسی
اسفند 1398
طول و عرض
156.5x75.4 میلی‌متر
ضخامت
9.4 میلی‌متر
وزن
188 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM439 Snapdragon 439
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.95 GHz Cortex-A53 & 4x1.45 GHz Cortex A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 505
حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.22 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 8(900), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
مشخصات دوربین
13- 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/4 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8A Dual دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 8A Dual دو سیم کارت ظرفیت 2/32 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2020
تاریخ شمسی
اسفند 1398

طراحی

طول و عرض
156.5x75.4 میلی‌متر
ضخامت
9.4 میلی‌متر
وزن
188 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM439 Snapdragon 439
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x1.95 GHz Cortex-A53 & 4x1.45 GHz Cortex A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 505

حافظه

حافظه داخلی
32 گیگابایت
مقدار RAM
2 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.22 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1520 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 8(900), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/4 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم