برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

Xiaomi Mi 10 5G Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

Xiaomi Mi 10 5G Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین  چهارگانه : 108 - 13 - 2 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4780 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
اندروید 10
5G
108 - 13 - 2 - 2 مگاپیکسل
4780 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی شیائومی mi10 پرو

گوشی می 10 پرو در آستانه دهمین سالگرد فعالیت شرکت شیائومی، در فوریه 2020 روانه بازار گردید. اگر از طرفداران محصولات شیائومی باشید، قطعا از قیمت اقتصادی پرچمداران سری Mi باخبر هستید. البته قیمت می 10 پرو  کمی گرانتر از دیگر اعضای خانواده خود می باشد، اما با وجود مهاجرت مدرن این گوشی از 4G به 5G، نمایشگر منحنی، دوربین 108 مگاپیکسلی می‌توان  قیمت می 10 پرو را به امکاناتش بخشید. می 10 پرو به عنوان دومین گوشی هوشمند 5G شیائومی معرفی شده است. این گوشی بر اساس گوشی هوشمند می 9 این شرکت ساخته شده است و علاوه بر پشتیبانی از اتصال 5G ، میزبان بسیاری از ویژگی ها و پیشرفت های جدید نیز می باشد. امنیت اطلاعات شخصی شما در گوشی می 10 پرو می‌تواند با سنسور اثر انگشت حفاظت شود.

سنسور اثر انگشت این پرچمدار تازه نفس، از نوع اپتیکال بوده تا اسکن اثر انگشت را از طریق دوربین تعبیه شده زیر نمایشگر انجام دهد. اگر اثر انگشت شما با تصویر اولیه ثبت شده مطابقت داشته باشد، گوشی آنلاک خواهد شد. اسپیکر و سنسور نور و مجاورت در قسمت بالای نمایشگر و دوربین سلفی، در گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار دارد. دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا روی لبه سمت راست، اسپیکر و میکروفون، پورت Type-C و یک درگاه برای دو سیم کارت روی لبه پایینی قرار گرفته و جایی برای کارت miceoSD در نظر گرفته نشده است. شیائومی mi 10 پرو در دو رنگ سفید و طوسی زیبا به بازار ارائه می شود.

معرفی می 10 پرو

معیارهای خرید شیائومی می 10 پرو 

طراحی گوشی شیائومی mi10 پرو

شیائومی همواره به مقوله طراحی بسیار توجه داشته است و این موضوع در مورد گوشی می 10 پرو نیز واضح و روشن است. هر دو گوشی شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو از نظر طراحی شبیه یکدیگر هستند. هر دو گوشی از نمایشگر خمیده بهره می‌برند که در سمت چپ بخش فوقانی آن یک حفره نمایشگر تعبیه شده است. علاوه بر این پنل پشتی آن‌ها هم از جنس شیشه و خمیده است. پوشش شیشه ای گوشی با یک فریم فلزی باریک بین دو پنل گوریلاگلس 5 در دو طرف گوشی قرار گرفته است و در لبه های گوشی حالت هلالی دارد. ترکیب شیشه و فلز در کنار هم، جلوه زیبایی به گوشی بخشیده است. تفاوتی که بین گوریلاگلس جلو و پشت گوشی وجود دارد، این است که پنل پشتی مات می باشد.

البته تا حدودی لغزنده بوده و بهتر است جهت محافظت بیشتر، از کاور استفاده نمایید. صفحه نمایش گوشی می 10 پرو توسط محافظ صفحه گوریلا گلس 5 پوشیده شده و همراه با قاب شیشه‌ای پشت، توسط قاب آلومینیومی در بر گرفته شده است. وزن کلی این گوشی می 10 پرو 208 گرم و ابعاد آن 162.5 در 74.8 میلی متر با ضخامت 9 میلی متر می باشد. برای شارژ این گوشی، یک پورت USB-C انجام وظیفه می‌کند و مانند چند نسل قبلی خانواده می، این دو گوشی هم فاقد جک هدفون هستند.

شیائومی می 10 پرو در یک جعبه سیاه رنگ روانه بازار شده است، البته تمام چیزهایی که در جعبه قرار دارند به رنگ سفید هستند. آداپتور برق بزرگ 65 واتی، کابل USB/Type-C، ابزار بیرون آوردن سیم کارت و یک کاور پلاستیکی به همراه گوشی داخل جعبه قرار دارند. ماژول دوربین روی پنل پشتی، برجسته ترین بخش طراحی این محصول می باشد. دوربین های گوشی روی یک بخش عمودی قرار گرفته اند.

طراحی می 10 پرو

در حالی که سه لنز دوربین روی همان ماژول عمودی قرار دارند، لنز چهارم خارج از ماژول می باشد و فلاش دوربین در زیر آن قرار گرفته است. گوشی می 10 پرو از طراحی ارگونومیکی برخوردار بوده و به راحتی می توانید آن را در دست نگه دارید. دکمه های لبه های کناری گوشی در جایگاه خوبی قرار داشته و بدون هیچ تماس اشتباهی، کار کردن با آنها راحت می باشد.

صفحه نمایش گوشی شیائومی mi10 پرو

صفحه نمایش شیائومی mi 10 پرو 6.67 اینچی با رزولوشن 1080×2340 و از نوع سوپرامولد می باشد. حالت منحنی همراه با لبه های خمیده این صفحه نمایش، در جلب توجه مخاطب بسیار موفق عمل کرده است. تراکم پیکسلی صفحه نمایش این گوشی، 386 پیکسل در اینچ می باشد.این صفحه نمایش از دامنه رنگی DCI-P3 استفاده می کند و از لحاظ شفافیت، عمق رنگ مشکی و وضوح چیزی کم ندارد و زاویه دید گسترده‌ای در اختیار بیننده قرار می‌دهد. نرخ نمونه برداری لمسی این صفحه نمایش 6.67 اینچی به اندازه 180 هرتز می باشد. میزان روشنایی در شرایط خاص به میزان 1200 نیز نیت می رسد.

دوربین گوشی شیائومی mi10 پرو

دوربین شیائومی mi 10 پرو بهبود چشمگیری داشته و جزو معدود اسمارتفون هایی است که به سنسور 108 مگاپیکسلی مجهز شده است. دوربین این گوشی چهارگانه بوده و سنسور دوربین اول 108 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.7 می باشد. دوربین دوم از نوع تله فتو با سنسور 8 مگاپیکسلی می باشد. دوربین سوم نیز با سنسور 12 مگاپیکسل جزو معدود لنزهای پرتره در عکاسی با موبایل است که قابلیت های جانبی همچون زوم اپتیکال و فوکوس خودکاررا با خود همراه کرده است.

آخرین دوربین که به صورت مجزا از بقیه قرار گرفته است، از نوع اولتراواید با سنسور 20 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه است که برای تصویربرداری در محیط بیرون در طول روز و هم فضای داخل اتاق با نور معمولی مناسب می باشد. دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز در سمت چپ صفحه نمایش منحنی این گوشی قرار داده شده است که از نوع واید با دریچه دیافراگم f/2.0 می باشد. دوربین سلفی شیائومی mi 10 پرو عملکرد خوبی برای عکاسی را به نمایش خواهد گذاشت. تصاویر سلفی از رنگ های طبیعی برخوردار می باشند، اما اگر نور کم باشد، ممکن است تا حدودی تار و دارای نویز شوند و از جزئیات کاسته شود.

دوربین می 10 پرو

سخت افزار و نرم افزار گوشی شیائومی mi10 پرو

این گوشی نیز همانند پرچمداران قبلی شیائومی، به تراشه قدرتمند کوالکام مجهز شده است. پردازنده مرکزی شیائومی mi 10 پرو از نوع اسنپدراگون 865 بوده که طی فرآیند 7 نانومتری ساخته شده است. این تراشه یک پردازنده 8 هسته ای می باشد که دارای 1 هسته 2.84 گیگاهرتزی Kryo 585، 3 هسته 2.42 گیگاهرتزی Kryo 585 و 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی Kryo 585 می باشد. برای پردازش داده های گرافیکی نیز، پردازنده گرافیکی Adreno 650  برای این گوشی در نظر گرفته شده است. مقدار رم شیائومی می 10 پرو 8 یا 12 گیگابایت می باشد.این گوشی دو حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایت از نوع UFS 3.0 را برای انتخاب پیش روی شما می‌گذارد ولی از آنجایی که امکان ارتقای حافظه از طریق کارت حافظه در این دستگاه وجود ندارد، بهتر است در انتخاب فضای داخلی دقت کافی را داشته باشید. با توجه به قرار گرفتن دو اسپیکر در دو انتهای گوشی، کیفیت صدای فوق العاده ای را دریافت خواهید نمود. سوراخ های اسپیکرها موقعیت آنها را نشان می دهند. به طور کلی می توان گفت گوشی عملکردی سریع و نرم ارائه می دهد. عملکرد گوشی در مورد اجرای بازی ها، قابل قبول می باشد.

آخرین ورژن اندروید یعنی اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 11 روی سیستم عامل شیائومی می 10 پرو نصب شده است.این رابط کاربری قابلیت های متنوعی را به کاربر ارائه می دهد. اسکنر اپتیکال اثر انگشت پایین صفحه نمایش قرار گرفته است و مانند نمونه های دیگر، هنگامی که انگشتتان را روی آن قرار می دهید، نمایش داده می شود. این سنسور از عملکرد خوبی برخوردار می باشد. باز کردن قفل از طریق تشخیص چهره نیز در دسترس می باشد و به صورت اسکن دو بعدی این کار را انجام می دهد.

می 10 پرو

باتری گوشی شیائومی mi10 پرو

شیائومی می 10 پرو دارای باتری به ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی می باشدکه برای یک روز کامل تا یک روز و نیم از انجام انواع فعالیت ها پشتیبانی می کند.برای کاربرانی که حداقل استفاده را از دوربین و بازی ها دارند، تا دو روز می تواند دوام بیاورد.فناوری شارژ سریع باتری با توان 50 وات و فناوری شارژ سریع وایرلس با توان 30 وات و فناوری شارژ معکوس با توان  5  وات از ویژگی های باتری این گوشی شیائومی می باشد. با قابلیت شارژ معکوس، تلفن همراه شما در حکم پاوربانک عمل می کند.

چرا گوشی شیائومی mi10 پرو را بخریم؟

شرکت شیائومی یکی از برندهای نام آشنا صنعت تلفن هوشمند بوده که با گذشت مدت زمان کوتاهی از فعالیتش توانسته به مراتب بالایی دست یابد. یکی از این مدل ها شیائومی می 10 پرو نام داشته و پرچمداری برجسته نسبت به نسخه استاندارد است. این اسمارتفون دارای دوربین‌های عقبی با وضوح تصویربرداری بالا می باشد. اگر علاقه دارید تا عکاسی حرفه‌ای انجام دهید،خرید شیائومی می 10 پرو به شما پیشنهاد می گردد. زیرا این گوشی دارای دوربین چهارگانه 108، 8، 12 و 20 مگاپیکسلی با کیفیت بالا می باشد. دوربین اصلی شیائومی mi 10 پرو از نوع 108 مگاپیکسل است و شامل لرزشگیر اپتیکال تصویر، فوکوس خودکار با تشخیص فاز و برخی دیگر می شود. دوربین دوم از نوع 8 مگاپیکسلی بوده که تله فوتو محسوب شده و 10 برابر زوم اپتیکال هیبریدی را به دنبال دارد. همچنین دوربین سوم 12 مگاپیکسلی نیز برای پرتره در نظر گرفته شده و زوم اپتیکال 2 برابری را در برمی گیرد. گذشته از آن یک حسگر 20 مگاپیکسلی چهارم اولتراواید هم فراهم آمده است.گوشی می 10 پرو شامل سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر شده و پورت USB-C در قسمت زیرین آن تعبیه شد. اسپیکرها در قسمت پایین قرار گرفتند و این دستگاه شامل پشتیبانی از شبکه 5G که بسیار پرسرعت‌تر از 4G می باشد. شبکه‌ای که سرعت دانلود بالایی دارد.

نظرات کاربران پس از خرید شیائومی می 10 پرو 

شیائومی می 10 پرو یک گوشی هوشمند عالی است که تقریباً همه قابلیت هایی را که نسل های قبلی نداشتند را دارد و تمامی باگ ها و مشکلاتی که وجود داشته را به حداقل رسانده است. در رابطه با ارائه رنگ، عملکرد رضایت بخشی را از صفحه نمایش این گوشی دریافت خواهید نمود. در کنار صفحه نمایش عالی این گوشی، دارا بودن صدای استریو، سخت افزار قدرتمند و حافظه داخلی بالا، دوربین باکیفیت با تصاویر و ویدئوهای عالی، عمر باتری طولانی همراه با پشتیبانی از شارژ سریع، از قابلیت های دیگری هستند که باعث رضایت کاربران این گوشی شده است.قیمت می 10 پرو با توجه به قابلیت های ذکر شده بسیار مناسب می باشد. اگر چه نقطه ضعف هایی مانند عدم وجود جک 3.5 میلی متری و درگاه کارت حافظه microSD نیز در این گوشی وجود دارد، اما با وجود این همه نقاط قوت و ویژگی های عالی، به راحتی می توان از این نقاط ضعف چشم پوشی کرد و خرید شیائومی می 10 پرو را در لیست انتخابی گذاشت.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2020
تاریخ شمسی
اسفند 1398
طول و عرض
162.5x74.8 میلی‌متر
ضخامت
9 میلی‌متر
وزن
208 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Snapdragon 865 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650
حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
386~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 32(1500), 38(2600), 40(2300) - Global
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
5G band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 28(700), 77(3700), 78(3500); Sub6 - Global
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
108 - 13 - 2 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.33 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.7 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.9 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4780 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 30 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60fps; gyro-EIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi 10 5G دو سیم‌ کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل  Mi 10 5G تک سیم‌کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2020
تاریخ شمسی
اسفند 1398

طراحی

طول و عرض
162.5x74.8 میلی‌متر
ضخامت
9 میلی‌متر
وزن
208 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Snapdragon 865 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.80 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
386~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 28(700), 32(1500), 38(2600), 40(2300) - Global
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
5G band 1(2100), 3(1800), 7(2600), 28(700), 77(3700), 78(3500); Sub6 - Global
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.33 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.7 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.9 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
فیلم برداری
8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60fps; gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4780 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 30 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم