برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9 Pro دو سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت

Xiaomi  Redmi Note 9 Pro Dual Sim 64GB RAM 6GB Mobile Phone

Xiaomi  Redmi Note 9 Pro Dual Sim 64GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین  چهارگانه : 64 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5020 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 10
4G
64 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
5020 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو

گوشی ردمی نوت 9 پرو با ۶ گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی در مارس 2020 روانه بازار شده است. این گوشی بر خلاف ردمی نوت 8 پرو از پردازنده مدیاتک استفاده نمی کند و از پردازنده اسنپدراگون720G استفاده می کند. از مهم ترین مشخصات این گوشی شیائومی می توان به دوربین چهارگانه ، باتری 5020 میلی آمپری اشاره کرد.سال 2020  این شرکت سه مدل از این گوشی را روانه بازار کرده است. قیمت ردمی نوت 9 پرو از دو مدل دیگر ارزانتر می باشد. البته می توان گفت نسخه پرو شباهت زیادی به مدل پرو مکس دارد که ویژگیهایی چون دارا بودن تراشه اسنپدراگون 720G ، حافظه داخلی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایتی، صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی LCD و باتری ۵۰۲۰ میلی‌ آمپر ساعتی از شباهت های این دو مدل می باشد.

دوربین چهارگانه ای در پنل پشتی گوشی ردمی نوت 9 پرو قرار گرفته داده شده است که دوربین اصلی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی بوده و سه دوربین دیگر، دوربین‌های اولترا واید با سنسور ۸ مگاپیکسلی عریض، سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی می باشند. یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی هم وظیفه‌ ثبت عکس‌های سلفی را بر عهده دارد. گوشی ردمی نوت 9 پرومجهز به حسگر اثر انگشت تعبیه شده در کنار بدنه می باشد. همچنین شیائومی ردمی نوت 9 پرو دارای فرستنده امواج مادون قرمز، جک هدفون، پورت USB-C و محافظ گوریلا گلس در پنل پشتی و جلویی می باشد. ردمی نوت 9 پرو در رنگ های متنوعی شامل آبی، سفید و مشکی عرضه شده است. ترکیب رنگ آبی و ماژول خاص دوربین ‌ها یک هویت خاص و منحصر‌‌بفردی را به این گوشی داده است.

ردمی نوت 9 پرو

معیارهای خرید ردمی نوت 9 پرو

طراحی گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو

شیائومی در گوشی‌ ردمی نوت 7 پرو یک زبان طراحی جدید Aura ارائه داد. سپس ردمی نوت 8 پرو نیز با همان ظرافت ساخته شد. حال در سری جدید یعنی در ردمی نوت 9 پرواین طراحی را به اوج کمال خود رسانده و با استفاده از یک پنل شیشه‌ ای، این گوشی هوشمند را بسیار زیباتر کرده است. در واقع شیائومی در ساخت این گوشی از ترکیب شیشه و پلاستیک استفاده کرده است. این گوشی دارای ابعاد 165.5 در 76.6 میلی متر با ضخامت 8.8 میلی‌ متر می باشد که طبق ادعای شیائومی، گوشی ردمی نوت 9 پرواز بلندترین و پهن ‌ترین گوشی‌ها در بازار میان ‌رده ‌ها می باشد. وزن شیائومی ردمی نوت 9 پروبرابر با 209 گرم است و کمی کار کردن با یک دست را سخت خواهد کرد. دلیل اصلی این سنگینی هم به دلیل استفاده از یک باتری قدرتمند۵۰۲۰ میلی‌ آمپر ساعتیمی باشد. در واقع این بزرگترین باتری ای است که شیائومی  تاکنون در گوشی‌های خود مورد استفاده قرار داده است.

این باتری می تواند حدود 2 روز در حالت آماده به کار بدون نیاز به شارژ، 21 ساعت پخش موسیقی ، 29 ساعت مکالمه و 10 ساعت بازی کردن را جوابگو باشد. صفحه نمایش 6.67 اینچی فول اچ دی، این گوشی را مناسب تماشای ویدئو کرده است. تغییر جالبی که در این گوشی انجام شده است مربوط به سنسور اثر انگشت بوده که در کنار گوشی قرار داده شده که کار را برای کاربر راحت تر کرده است.حافظه شیائومی ردمی نوت9 پرو توسط کارت حافظه می تواند تا 512 گیگابایت ارتقا یابد. این گوشی نیز همانند سایر گوشی های شیائومی فاقد گواهینامه محافظت در برابر آب و گرد و غبار است اما دارای یک روکش با فناوری نانو به نام splash-proof است که گوشی را در برابر آسیب های سبک، همانند باران سبک یا خیس شدن حداقلی حفظ می کند.

ردمی نوت 9 پرو

 پردازنده اسنپدراگون720G در گوشی ردمی نوت 9 پرو استفاده شده کهاز فناوری 8 نانومتری بهره می برد. پردازنده گرافیکی آن Adreno 618 است که برای اجرای بسیاری از بازی ها مناسب می باشد. دوربین چهارگانه شیائومی ردمی نوت9 پرو از سنسورهای عریض 64 مگاپیکسل، سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، سنسور ۵ مگاپیکسلی ماکرو، سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق تشکیل شده است.

با استفاده از لنز فوق عریض در این تلفن همراه، می توان تصاویری با زاویه 119 درجه ثبت کرد که بدون شک یکی از بهترین عملکردها را در بین رقبا خواهد داشت. در بالای نمایشگر گوشی ردمی نوت 9 پرو نیز، یک دوربین سلفی را شاهد خواهید بود که به صورت پانچ شده قرار گرفته است. شیائومی برای این دوربین سلفی از یک لنز 16 مگاپیکسل استفاده کرده است که با تکیه بر هوش مصنوعی می تواند تصاویر پرتره ثبت کند. اسپیکر تماس نیز در بالای این دوربین قرار گرفته شده است.در سمت راست گوشی شاهد دکمه کنترل صدا و دکمه پاور می باشیم. دکمه پاور این گوشی با سنسور اثر انگشت ترکیب شده است. معمولا سنسور های اثر انگشتی که از نوع خازنی هستند، سرعت و کارایی بهتری نسبت به سنسور های نوری ادغام شده با صفحه نمایش دارند.

صفحه نمایش گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو

صفحه نمایش شیائومی ردمی نوت 9 پرو رنگی و لمسی خازنی با سایز 6.67 اینچ از نوع IPS LCDمی باشد. رزولوشن این صفحه نمایش 2400 در 1080 پیکسل با نرخ نوسازی 60هرتز است. این صفحه نمایش قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را داشته و دارای تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ می باشد. محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس 5 در این گوشی استفاده شده است. همچنین روشنایی صفحه نمایش در حدود 450 نیت می  باشد. نسبت اندازه صفحه ‌نمایش به بدنه ۸۴.۵ درصد است.

دوربین گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو

از نظر دوربین، ردمی نوت ۹اس و ردمی نوت ۹پرو ویژگی‌های مشابهی دارند و از ماژول‌های دوربین یکسان در پنل عقب و جلو استفاده کرده‌اند. هر دو دستگاه از لنزی با رزولوشن 64 مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.8 به عنوان دوربین اصلی بهره می‌برند. همچنین یک سنسور اولتراواید ۸مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 در این دستگاه‌ها قرار داده شده است.علاوه بر این، یک دوربین ماکرو با سنسور ۵مگاپیکسلی و دریچه دیافراگم f/2.4 و لنز سنسور عمق ۲مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/2.4 ، در ماژول چهارگانه دیده می شود. دوربین گوشی ردمی نوت ۹پرو دارای قابلیت فیلمبرداری2160p با سرعت ۳۰فریم ‌بر ‌ثانیه بوده و از فناوری HDR نیز پشتیبانی می‌کند. تصاویر ثبت شده با دوربین این گوشیدر نور مناسب خوب هستند.

دوربین سلفی نیز دارای سنسور ۱۶مگاپیکسل و دیافراگم f/2.5 است. دوربین جلو قادر به عکسبرداری HDRو پانوراما و فیلمبرداری 1080pبا سرعت ۳۰فریم ‌بر ‌ثانیه نیز می باشد.دوربین سلفی این گوشی می تواند سطح بالایی از نرم کنندگی و زیبا سازی پوست را اعمال کند. وجود چنین فناوری هایی باعث می شود تصاویری که برای شبکه های اجتماعی می گیرید بسیار بهتر باشد.

دوربین ردمی نوت 9 پرو

سخت افزار و نرم افزار گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو

تراشه استفاده شده در شیائومی ردمی نوت9 پرو، اسنپدراگون 720G باشد که حداکثر فرکانس هسته‌های آن 2.3 گیگاهرتز است. پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته ای (x 2.3 GHz 2کریو 465 گلد & x1.8 GHz 6کریو 465 سیلور) می باشد. تراشه گرافیکی آن هم Adreno 618 است. این تراشه به نسبت تراشه Helio G90T استفاده شده در ردمی نوت 8 پرو ارتقاء قابل ‌توجهی داشته است. این گوشی‌ از جک 3.5 میلی‌متری هدفون، امواج مادون قرمز، پوشش ضد ترشح آب و مایعات برخوردار است و از نسخه 5.0 بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند. ردمی نوت ۹پرو در نسخه های ۴/۶گیگابایت رم و مقدار ۶۴/۱۲۸گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است. همچنین از درگاه سیم ‌کارت دوگانه و درگاه کارت حافظه جانبی microSDXC اختصاصی نیز برخوردار می باشد.سیستم عامل اندروید نسخه 10 در این گوشی به کار گرفته شده که قابلیت نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس و نمایش فایلهای PDF را دارا است. رابط کاربری شیائومی ردمی نوت 9 پرو نیز MIUI11 می باشد.این رابط کاربری تغییرات بسیار خوب و زیادی نسبت به نسخه 10 که بر روی ردمی نوت 8 پرو نصب بود را دارد.

باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو

شیائومی به مدت چند سال از باتری‌های 4000 میلی‌آمپری استفاده کرد. سپس برای عملکرد بهتر در ردمی نوت 8 پرو از باتری 4500 میلی آمپری استفاده کرد. حالا به منظور ارائه تجربه و عملکرد بهتر در شیائومی ردمی نوت9 پرواز یک باتری 5020 میلی ‌آمپر ساعتی استفاده کرده است که به طور میانگین می‌تواند‌ دو روز متوالی بدون نیاز به شارژ مجدد دوام بیاورد. این باتری غیرقابل تعویض بوده و از شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند. به طور میانگین این گوشی می‌تواند در ۳۰دقیقه ۵۰درصد شارژ شود.

ردمی نوت 9 پرو

چرا گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو را بخریم؟

شیائومی ردمی نوت 9 پرو گوشی خوبی است و دارای طراحی در سطح یک پرچمدار، دوربین با کیفیت بالا و باتری قدرتمند می باشد. قیمت ردمی نوت 9 پرو با توجه به این ویژگی ها بسیار مناسب می باشد.البته شیائومی چیزهای زیادی را فدای این قیمت پایین کرده است. از جمله کارهایی که شیائومی برای کاهش قیمت ردمی نوت 9 پرو انجام داده است می توان به فریم پلاستیکی، عدم وجود دوربین تله فوتو، عدم وجود محافظت در برابر آب و غبار اشاره کرد. البته نقاط قوت این گوشی همچون دارا بودن صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت، طراحی زیبا و سطح بالا، محافظ خوب برای قاب جلو و عقب، سخت افزار مناسب برای بازی، باتری بسیار بزرگ با شارژدهی بالا، دوربین با کیفیت باعث شده است تا نقاط منفی به چشم نیاید و کاربران زیادی را ترغیب به خرید ردمی نوت9 پرو کند.

نظرات کاربران پس از خرید ردمی نوت 9 پرو

این گوشی دارای باتری 5020 میلی آمپر ساعتی است تا تمامی نیاز های شما به انرژی را به صورت طولانی مدت تامین کند.اگر بخواهید استفاده روزمره ای از این گوشی داشته باشید تا بیش از دو روز نیازی به شارژ مجدد نخواهید داشت و همین امر انتخاب و خرید ردمی نوت9 پرو را ساده کرده است.از دیگر نقاط قوت این گوشی می توان به طراحی جذاب، عملکردی فوق‌العاده اشاره داشت که باعث رضایت کاربران شده است. با توجه به نقاط قوت این گوشی می توان گفت که قیمت ردمی نوت9 پرو بسیار مناسب می باشد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
May 2020
تاریخ شمسی
خرداد 1399
طول و عرض
165.8x76.7 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
209 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.3 GHz Kryo 465 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 465 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
64 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.72 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.9 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
˚119 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4 - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.06 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.5 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5020 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 30 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30/120fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(4)
رتبه‌بندی کلی
5
4 نظرات
خیلی خوبه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9 Pro دو سیم کارت ظرفیت 6/64 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9 Pro دو سیم کارت ظرفیت 64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
May 2020
تاریخ شمسی
خرداد 1399

طراحی

طول و عرض
165.8x76.7 میلی‌متر
ضخامت
8.8 میلی‌متر
وزن
209 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.3 GHz Kryo 465 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 465 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش
6.67 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
395~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.72 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.9 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
˚119 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4 - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
16 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.06 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.5 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فیلم برداری
1080p@30/120fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5020 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 30 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم