برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت

Xiaomi Mi Note 10 Pro Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

Xiaomi Mi Note 10 Pro Dual Sim 256GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 256 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین پنج گانه : 108 - 12 - 8 - 20 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5260 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
256 گیگابایت
اندروید 9
4G
108 - 12 - 8 - 20 - 2 مگاپیکسل
5260 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

گوشی می نوت 10 پرو

گوشی می نوت 10 پرو در آخرین ماه از سال ۲۰۱۹ روانه بازار شده است و یکی از بهترین انتخاب‌های شما در بین گوشی‌های میان‌رده است. البته قیمت گوشی نسبت به دیگر رقبا کمی بالا است. می‌توانید دو سیم کارت در گوشی به‌کار ببرید و بهترین ویژگی آن را می‌توان در دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری بزرگ با عملکرد عالی آن دانست. گوشی از ۲۵ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است که با ۸ گیگابایت رم، می‌تواند پاسخگوی بسیاری از عملکردهای اساسی گوشی باشد.

معیارهای خرید گوشی شیائومی می نوت 10 پرو

صفحه‌ نمایش AMOLED گوشی می نوت 10 در حد و اندازه‌های گوشی‌های بالا رده

صفحه نمایش گوشی می نوت 10 پرو همچنان کلاس بسیار بالایی دارد و چه از نظر ظاهر و چه نشان دادن پرجزئیات رنگ‌ها، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهد. فناوری آمولد همچنان در صفحه نمایش گوشی به‌کار رفته است و نرخ تازه‌سازی سریع آن هم سبب می‌شود که نرمی بسیار خوبی را در تجربه کاربری آن شاهد باشیم.

صفحه نمایش گوشی می نوت 10 پرو

انحراف رنگ‌‌ در این صفحه نمایش نسبتا کم است و در کل شاهد محصول خوبی از شیائومی هستیم. می‌توان گفت که صفحه نمایش گوشی می نوت 10 پرو در حد و اندازه‌‌ی گوشی‌های بالا رده عمل می‌کند و پشتیبانی از قابلیت HDR همچنان می‌تواند به‌عنوان یک خصیصه عالی در این گوشی مورد توجه قرار بگیرد.

صفحه نمایش گوشی می نوت 10 پرو از رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ برخوردار است و نسبت صفحه ۱۹:۵:۹ را ارائه می‌کند. نسبت چگالی صفحه نمایش ۳۹۸ است و می‌توانید از نسبت ۸۷.۸ درصد صفحه نمایش نسبت به کل بدنه‌ی گوشی لذت ببرید. از دیگر نکات می‌توان به روشنایی بالای صفحه نمایش اشاره کرد که از میزان ۶۰۰ نیت برخوردار است. صفحه نمایش گوشی از قابلیت HDR10 هم استفاده می‌کند.

دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی درخشان در زمینه‌ عکس‌برداری و فیلم‌برداری

دوربین گوشی می نوت 10 پرو شباهت زیادی به نسخه‌ی معمولی این محصول دارد و از یک دوربین اصلی با سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی به‌همراه ۴ لنز اضافی برخوردار است که در پشت گوشی قرار گرفته‌اند. به‌سبب وجود این سنسورها می‌توانید تصاویری به صورت اولترا واید، تله‌فوتو و ماکرو ثبت کنید و عدد مهیج ۱۰۸ واقعا ارزش خود را در این محصول به رخ دیگر رقبا می‌کشد. تنها گوشی می نوت 10 پرو در این است که سنسور اصلی از یک لنز اضافی هم استفاده می‌کند و در مجموعه شامل ۸ لنز خواهد بود. این لنزهای اضافی سبب می‌شود که خطای دید در دوربین گوشی جبران شود و گوشی از فناوری اعوجاج برای این منظور استفاده می‌کند.

دوربین گوشی می نوت 10 پرو

لبه‌های تصاویر واضح‌تر به‌نظر می‌رسند و تفاوتی در زمینه‌ی وضوح مرکزی تصاویر همچنین شدت نور آن دیده نمی‌شود. در همین راستا باید توجه کرد که مزیت لنزهای اضافی تنها به لبه‌های تصاویر خلاصه نمی‌شود و از نظر جزئیاتی می‌تواند عکاسان حرفه‌ای را به‌سمت خود جذب کند.

گوشی می نوت 10 پرو از قابلیت‌های نرم‌افزاری هم برای بهبود تصاویر استفاده می‌کند که می‌توان به ایجاد زمینه‌های تار و رفلکس تاثیرگذار بین سیستم دوربین و محیط اشاره کرد. اما فارغ از تمام این‌ها، دوربین تصاویر واضحی را تحویل می‌دهد و رنگ‌ها قوی‌تر از هر محصول دیگری هستند.

دوربین سلفی گوشی می نوت 10 پرو

فیلم‌برداری 4K و تصاویر سلفی پرجزئیات همراه با گوشی می نوت 10 پرو

دوربین گوشی می نوت 10 پرو از نظر فیلم‌برداری هم عملکرد خوبی دارد و می‌توانید با حداکثر نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه، اقدام به تهیه فیلم‌هایی با کیفیت 4K کنید. بزرگ‌نمایی اوپتیکال در حالت ضبط امکان‌پذیر نیست، اما همچنان کیفیت بسیار خوبی را در این ویدیوها شاهد هستیم. دوربین جلوی گوشی می نوت 10 پرو از ۳۲ مگاپیکسل قدرت تشکیل یافته است که می‌تواند تصاویر شارپ و با جزئیات زیادی را برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی برای‌تان فراهم کند.

گوشی می نوت 10 پرو

سخت افزار متوسط در حد گوشی میان‌رده

گوشی شیائومی mi note 10 pro از یک تراشه اسنپ دراگون ۷۳۰ استفاده می‌کند که عملکرد مناسبی برای استفاده روزمره از این محصول دارد. این گوشی از نظر اجرای بازی‌های متوسط هم می‌تواند عملکرد خوبی از خود نشان دهد، اما بازی‌های حجیم کمی در اجرا دچار مشکل می‌شوند. با اینکه پردازنده گوشی می نوت 10 پرو از نظر قدرت به OnePlus 7T و حتی گلکسی A90 نمی‌رسد، اما در حد یک گوشی میان‌رده می‌تواند برای کاربران کارساز باشد و نمی‌توان لفظ ناامیده کننده را برای آن به‌کار برد. پردازنده‌ی هشت هسته‌ی گوشی می نوت 10 پرو در بهترین حالت فرکانش ۲.۲ گیگاهرتزی دارد و می‌توانید از پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۸ برای تجربه بهتر بازی‌های حجیم استفاده کنید.

بازی در گوشی می نوت 10 پرو

ابزارهای جانبی گوشی می نوت 10 پرو

شیائومی می نوت 10 پرو از یک بدنه عایق برخوردار است که هیچ‌گاه دمای داخلی گوشی را به بیرون منتقل می‌کند و بنابراین هیچ‌گاه حس داغ شدن گوشی را نخواهید داشت. اسپیکرها عملکرد بسیار خوبی دارند و در صداهای بلند هم دچار مشکل نمی‌شوند. صداها با جزئیات کامل شنیده می‌شوند و هیچ تحریفی در آن‌ها دیده نمی‌شود. یکی از نکات خوب گوشی می نوت 10 پرو این است که می‌توانید از جک هدفون ۳.۵ میلی متری استفاده کنید یا اینکه هدفون و هدست‌ را به بلوتوث وصل کنید. این دو قابلیت کاملا عالی کار می‌کنند و هیچ ایرادی نمی‌توان نسبت به آن‌ها وارد کرد. گوشی می نوت 10 پرو از فناوری ارتباط 4G استفاده می‌کند و تا زمانی که هنوز آنتن‌های فناوری 5G همه‌گیر نشده‌اند، کافی به‌نظر می‌رسد.

باتری بزرگ ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعت و عملکرد عالی نسبت به نسخه‌ی معمولی

گوشی شیائومی mi note 10 pro در تست‌های باتری عملکرد خوبی از خود نشان داد و در حالتی که وای فای روشن بود، توانست ۱۸ ساعت و ۳۲ دقیقه روشن بماند که واقعا عالی است. این میزان از نظر شیائومی هم یک موفقیت بزرگ است و در تبلیغات این شرکت دیده بودیم که کاربران را به پیدا کردن مدل‌های بهتر تشویق کرده بودند.

باتری لیتیوم پلیمری گوشی می نوت 10 پرو از ظرفیت ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است و نمی‌توانید آن را از بدنه‌‌ی گوشی جداسازی کنید. قابلیت شارژ سریع ۳۰ واتی در آن کار گذاشته شده است و مثل نسخه‌ی معمولی می نوت 10، می‌تواند در عرض از ۳۰ دقیقه به ۵۸ درصد شارژ و در عرض ۶۵ دقیقه به ۱۰۰ درصد برسد. در شیائومی می نوت 10 پرو هم مطابق انتظار از USB Power برای شارژ دستگاه‌های پیرامونش استفاده شده است.

باتری گوشی می نوت 10 پرو

طراحی خوش دست و مشابه با نسخه‌ی پایه

گوشی می نوت 10 پرو از بدنه‌ی شیشه‌ای در پشت و جلو بهره می‌برد که یک محافظ گرویلا گلس هم در آن به‌کار برده شده است. گفتنی است که یک ورقه آلومینیومی هم در بین دو بدنه قرار گرفته است و کاربر حس خوبی از نظر محکم بودن گوشی و مقاومت آن در برابر اتفاقات مختلف خواهد داشت. گوشی مثل نسخه‌ی معمولی خود از ۲۰۸ گرم وزن برخوردار است و حتی از نظر ابعاد هم میلی متری با نسخه‌ی قبلی خودش تفاوت ندارد. در این گوشی می‌توانید دو سیم کارت استفاده کنید که از نوع نانو و دوئال خواهند بود.

رنگ بندی گوشی را سبز، سفید و مشکی تشکیل می‌دهد و شیک پسندان حس خوبی از استایل‌های مختلف گوشی خواهند داشت. اسپیکر در گوشی می نوت 10 پرو به‌ صورت تکی قرار گرفته است و بلندی و کیفیت خوبی دارد. دکمه‌های پاور و بلندی و کاهش صدا هم در کنار همدیگر قرار دارند و به‌ سبب اندازه‌ی مناسب گوشی، می‌توانید با یکدست به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

بدنه گوشی می نوت 10 پرو

چرا شیائومی می نوت 10 پرو را بخریم؟

خرید گوشی شیائومی می نوت 10 پرو برای آن‌ دسته از کاربرانی که به حافظه بیشتری نسبت به می نوت 10 نیاز دارند و می‌خواهند که باتری عملکرد بهتری داشته باشد، توصیه می‌شود. این گوشی میان‌رده بازهم عملکرد درخشان خود را در زمینه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اثبات می‌کند و با سنسورهای متعدد، می‌تواند کیفیت را در کنار جزئیات بالا به شما هدیه کند. گوشی می نوت 10 پرو از پیکربندی بسیاری اسرارآمیزی برخوردار است که فناوری USB 2.0 کارایی بالای خودش را برای میزان حافظه ۲۵۶ گیگابایتی آن نشان می‌دهد و خیلی سریع می‌توانید فایل‌های خود را جا به جا کنید.

عملکرد گوشی با توجه به قیمت گوشی شیائومی می نوت 10 پرو بسیار عالی است و باتری می‌تواند کارایی عالی خودش را حتی وقتی که از اینترنت استفاده می‌کنید، نشان دهد. دوربین حتی نسبت به نسخه‌ی معمولی این مدل هم بهبود یافته است و شاهد جزئیات بهتری در نتیجه‌ی عکس‌های مختلف هستیم. کاربران باید توجه کنند که خرید گوشی می نوت 10 پرو نسبت به برادر کوچک‌ترش قطعا توصیه می‌شود و تفاوت نه‌ چندان زیاد آن‌ها، می‌تواند در مقابل مشخصات فنی بهتر این مدل حرفی برای گفتن نداشته باشد.

گوشی می نوت 10 پرو

گوشی می نوت 10 پرو از اندروید ۹.۰ با تمام امکانات نرم‌افزاری‌اش استفاده می‌کند که عملکرد عالی خودش را مخصوصا در اجرای برنامه‌های شیائومی نشان می‌دهد. حسگرهای دیگری نیز کنار اثرانگشت در گوشی به‌کار رفته‌اند که می‌توان به حسگر قطب‌نما، شتاب‌سنج و حسگر ژیروسکوپ هم اشاره کرد. این‌ها موارد عالی هستند که گوشی می نوت 10 پرو را در حد و اندازه‌ی استفاده برای کاربران حرفه‌ای بالا می برد.

نظرات کاربران پس از خرید شیائومی می نوت 10 پرو

کاربران بسیاری در مواجهه ابتدایی با گوشی می نوت 10 پرو آن را یک گوشی میان‌رده می‌دانند که شباهت زیادی از نظر فنی به محصولات بالارده دارد. این تفاوت علارغم پایین بودن، محسوس است و گوشی حداقل از نظر عملکردی فاصله زیادی با این محصولات دارد. اکثر قریب به اتفاق کاربران نقاط قوت گوشی را نسبت به قیمت گوشی شیائومی می نوت 10 پرو عالی توصیف می‌کنند و با گذشت زمان از انتخاب خودشان هم راضی‌تر هستند. عده‌ای از کاربران هم نبود وسایل جانبی بیشتر همچون هنزفری و سوزنی برای جداسازی سیم‌کارت را به‌عنوان یک مشکل به گوشی نسبت می‌دهند.

کاربران نظر مثبتی نسبت به باتری آن دارند و قابلیت فست شارژینگ آن را عالی توصیف می‌کنند. باتری بزرگ گوشی می نوت 10 را تنها در ۶۵ دقیقه می‌توانید فول شارژ کنید و از عمر بالای آن که کفاف ۱ روز کامل همراه با استفاده‌ی وای‌فای را دارد، لذت خواهید برد. طراحی از نظر کاربران می‌توانست زیباتر باشد و گوشی می نوت 10 را بهتر از آن می‌دانند.

گوشی می نوت 10 پرو

کاربران با اینکه به بهترین بودن دوربین آن در بازار اذعان می‌کنند، اما همچنان این مشخصات فنی را روی کاغذ حساب می‌آورند و اعتقاد دارند که کمی اغراق در قدرت دوربین آن شده است. گفتنی است که این مشخصات با توجه به قیمت گوشی میان‌رده بسیار عالی است و حتی عملکرد آن هم در تست‌های زیادی مورد تائید واقع شده است. بسیاری از کارشناسان کاملا سنسور ۱۰۸ مگا پیکسلی را تائید می‌کنند و کیفیت را در حد نامش می‌دانند.

گوشی می نوت 10 پرو

نمونه عکس گرفته شده با گوشی می نوت 10 پرو

گوشی می‌ نوت 10 پرو همچنان به‌عنوان گوشی میان رده قیمت بالایی دارد و این مورد حرف عده‌ای از کاربران است. طراحی گوشی در مقایسه با رقبا کیفیت ساخت بهتری دارد و کاربران بسیاری توصیه می‌کنند که آن را در دستان خود نگه دارید و از خوش دست بودن آن لذت ببرید. باید توجه کنید که با یک میان‌رده روبرو هستید و نبود ویژگی‌هایی همچون ضد آب بودن یا پردازنده ناامید کننده، نباید به‌عنوان نقطه ضعف به گوشی چسبیده شود. درواقع نبود این امکانات کاملا طبیعی هستند و نگاه کردن به مشخصات فراتر از حد انتظار آن، می‌تواند رضایت شما از گوشی را بسیار بالا ببرد.

طراحی گوشی می نوت 10 پرو

بدنه‌ی گوشی می نوت 10 رو از طراحی زیبایی برخوردار است و می‌توانید شیک بودن آن را نسبت به خیلی از مدل‌های بازار مشاهده کنید. نکته جالب توجه دیگر این است که صفحه نمایش گوشی از شفافیت بسیار خوبی برخوردار است و همین ارزشمندی تصاویر ثبت شده توسط دوربین را دوچندان می‌کند. این صفحه می‌تواند جزئیات را با شفافیت و کنتراست بالا به شما نمایش دهد. اگر بازی‌های آسفالت و پابجی موبایل را به‌عنوان دو مورد از بازی‌های عالی این پلتفرم بدانیم، باید گفت که بدون هیچ مشکل و لگی در گوشی می نوت 10 پرو اجرا می‌شوند و سخت‌افزار گوشی هیچ کاستی در این زمینه نداشت.

ابعاد گوشی در خوش ساخت بودن آن نقش زیادی دارد و وزن بالای گوشی را جبران می‌کند. کیفیت بدنه در حد و اندازه‌ی گوشی‌های بالا رده است و می‌توانید با اطمینان آن را در دستان خود نگه دارید. شیائومی کاملا اقتصادی‌تر از رقبایش عمل می‌کند و وقتی هزینه‌ی را بابت محصول می پردازید، می‌توانید انتظار مشخصات فنی و کیفیت بالاتری نسبت به رقبایی همچون سامسونگ انتظار داشته باشید. این مورد در دوربین عالی و باتری بزرگی کاملا مشهود است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
December 2019
تاریخ شمسی
دی 1398
طول و عرض
157.8x74.2 میلی‌متر
ضخامت
9.7 میلی‌متر
وزن
208 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.0
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.47 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
398~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 18(800), 19(800), 20(800), 26(850), 28(700), 38(2600), 40(2300)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
پنج گانه
مشخصات دوربین
108 - 12 - 8 - 20 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - لنزهای 8P - سایز سنسور 1/1.33 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.7 - فاصله کانونی لنز 25 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لیزر AF - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/2.55 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 50 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیکPDAF - بزرگنمایی دو برابر اپتیکال
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لیزر AF - لرزشگیر OIS - بزرگنمایی 3.7 برابر اپتیکال - بزرگنمایی 5 برابر هیبرید
رزولوشن عکس دوربین چهارم
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین پنجم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین پنجم
دوربین ماکرو اختصاصی - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5260 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 30 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60/120/240fps, 720p@960fps
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
عالیه من سه ماهه گرفتم واقعا ازش راضیم کیفیت عالی سرعت عالی

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Mi Note 10 Pro دو سیم کارت ظرفیت 8/256 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
December 2019
تاریخ شمسی
دی 1398

طراحی

طول و عرض
157.8x74.2 میلی‌متر
ضخامت
9.7 میلی‌متر
وزن
208 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618

حافظه

حافظه داخلی
256 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.0
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.47 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
398~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 18(800), 19(800), 20(800), 26(850), 28(700), 38(2600), 40(2300)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
پنج گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
108 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - لنزهای 8P - سایز سنسور 1/1.33 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.7 - فاصله کانونی لنز 25 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لیزر AF - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - سایز سنسور 1/2.55 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 50 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.4 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیکPDAF - بزرگنمایی دو برابر اپتیکال
رزولوشن عکس دوربین سوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لیزر AF - لرزشگیر OIS - بزرگنمایی 3.7 برابر اپتیکال - بزرگنمایی 5 برابر هیبرید
رزولوشن عکس دوربین چهارم
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع ultrawide - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین پنجم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین پنجم
دوربین ماکرو اختصاصی - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30/60/120/240fps, 720p@960fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5260 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 30 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم