برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 دو سیم‌ کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Xiaomi Redmi Note 8 Dual sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Xiaomi Redmi Note 8 Dual sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 48 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 9
4G
48 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل
4000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

گوشی ردمی نوت 8

گوش ردمی نوت 8 در سپتامبر سال ۲۰۱۹ روانه‌ بازار گوشی‌های هوشمند شده است و با اندروید ۹.۰ و پشتیبانی از دوسیم کارت همزمان، می‌تواند یک محصول قدرتمند میان‌رده از برند شیائومی لقب بگیرد. استفاده از چهار دوربین فوق‌العاده در جلو و باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی، نکات مهمی هستند که هر کاربری را با بودجه‌ی محدود ترغیب می‌کند. گوشی ردمی نوت 8 در پنج رنگ‌بندی خاص عرضه شده است و سنسورهای به‌کار رفته در آن هم با گوشی‌های بالا رده برابری می‌کند. استفاده از جک ۳.۵ میلی‌متری و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت همراه با ۴ گیگابایت رم، از دیگر ویژگی‌های ردمی نوت 8 است.

معیارهای خرید گوشی ردمی نوت 8

صفحه‌ نمایش

نمایشگر ردمی نوت 8 در دریایی از پنل‌های شگفت‌انگیزی که در گوشی‌های هم‌ سطح دیگر دیده می‌شود، تنها یک مورد خوب است و نمی‌تواند پابه‌پای رقیبان خود حرکت کند. با گذر از این نکته مهم، رنگ‌بندی صفحه نمایش بیشتر به‌سمت تون‌های سرد حرکت می‌کند و به‌همین علت این تنظیم رنگ برای بسیاری از کاربران خوشایند خواهد بود. این تنظیم تاثیر زیادی روی نحوه نمایش فیلم‌ها و بازی‌ها خواهد گذاشت. صفحه نمایش ردمی نوت 8 به‌ آسانی می‌تواند به رنگ‌های طبیعی تبدیل شود و بدین ترتیب محتواها را بدون تنظیم‌های آن‌چنانی و به‌صورت کاملا طبیعی نمایش خواهد داد.

صفحه نمایش ردمی نوت 8

مزیت مهمی که ردمی نوت 8 نسبت به برخی از گوشی‌های رقیب خود دارد، نمایشگر باکیفیت فول اچ دی آن است. این وضوح بسیار بیشتر از محصولی با چنین برچسب قیمتی است و به‌نظر می‌رسد که حرف‌های زیادی از دید مقایسه‌ای خواهد داشت. اندازه نمایشگر ۶.۳ اینچی است و این وضوح کمک می‌کند که آیکون‌ها و متون عالی‌تر از همیشه به‌نظر برسند. حتی گشت و گذار در اینترنت و خواندن محتواهای بیشتر از روی صفحه هم لذت‌ بخش‌تر خواهد بود و بدین ترتیب چشمان شما اذیت یا خسته نمی‌کند.

گفتنی است که پیک روشنایی صفحه نمایش ردمی نوت 8 روی ۴۳۰ قرار دارد و تنها چند واحد کمتر از پرچم‌داران برند شیائومی است. بدین ترتیب درست است که محصول سطح‌ بالای بازار را به‌ شما نمی‌دهد، اما هنوز هم یکی از بهترین‌ها است. سطح روشنایی اهمیت بالایی برای آن‌ دسته از افرادی دارد که در طول روز از گوشی استفاده می‌کنند و این قابلیت مهم ردمی نوت 8، کمک می‌کند که نگاه کردن به گوشی ردمی نوت 8 زیر آفتاب، اصلا کار سختی نباشد.

وظیفه محافظت از صفحه نمایش را گوریلا گلس ۵ به‌ عهده گرفته است و برای این بودجه قیمتی مناسب به‌ نظر می‌رسد. شیائومی در طراحی این مدل از پنل‌های IPS LCD استفاده کرده است و همچنان توان پرداخت ۱۶ میلیون رنگ را در خود دارد. از سوی دیگر، صفحه نمایش آن نیز حدود ۸۱.۷ درصد از مساحت بدنه گوشی را به‌خود اختصاص داده است و بدین ترتیب ظاهر خوبی از نظر داشتن حاشیه‌های کم به گوشی می‌بخشد. نسبت تصویر ۱۹:۵:۹ گوشی ردمی نوت 8 از رزولوشن بالای ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ آن نشات گرفته است و شیائومی عملکرد خوب خود را در این زمینه به‌ اثبات می‌رساند. از سوی دیگر چگالی نمایشگر هم ۴۰۹ پیکسل در هر اینچ است و این عدد بسیار بالاتر از صفحه‌نمایش‌های رقیب به‌نظر می‌رسد و به‌همین علت در ارائه رنگ‌های زنده با امکان تنظیم‌های گسترده، مشکلی نخواهد داشت و یکی از بهترین‌های بازار است.

دوربین ردمی نوت 8

دوربین

معمولا پیشرفت دوربین گوشی‌های هوشمند را ابتدا نسبت به نسخه‌ی قبلی خودشان مورد سنجش قرار می‌دهند. ردمی نوت 8 نسبت به ردمی نوت 7S از همان ماژول ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است، اما در کنار آن سه سنسور اضافی هم دارد که وظیفه ارتقا کیفیت تصاویر و بخشیدن عمق به کل تصاویر را برعهده دارد. سنسورهای به‌کار رفته به‌ترتیب اولترا واید، سنسور عمق و دوربین ماکرو هستند که کاملا مشابه با دوربین پرچم‌داران برندهای دیگر طراحی شده است. بدین ترتیب تنظیم‌های گسترده‌ای در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و در برابر رقبایی همچون Realme و موتورولا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

ردمی نوت 8 عملکرد بسیار خوبی در گرفتن تصاویر نزدیک به‌واقعیت دارد و این کار را با جزئیات دقیق انجام می‌دهد. رنگ‌ها طبیعی‌تر هستند و صفحه‌نمایش هم کمک زیادی به نشان‌دادن پتانسیل بالای دوربین های ردمی نوت 8 می‌کند. قابلیت Pixel-peeping سبب می‌شود که شفافیت زیاد به چشم بخورد و یک‌نوع حالت پاپ هم به‌ تصاویر می‌بخشد. این تصاویر پاپ شاید به‌ مذاق برخی از کاربران خوش نیاید، اما بدانید که جزئیات در این حالت از قلم نمی‌افتند و هنوز هم لکه‌های اضافه توسط قابلیت‌های نرم‌افزاری به‌ کمترین میزان خودشان می‌رسند.

سازندگان ادعا کرده‌اند که دوربین گوشی ردمی نوت 8 عملکرد بسیار خوبی در ارائه جزئیات تصاویر زیر سایه‌ها و شب هنگام دارد. چنین عملکردی سبب می‌شود که نویز تصاویر کاهش یابد و همه‌‌ی المان‌های صفحه دقیقا به‌همان شکل به‌نمایش درآیند. البته در بررسی‌ها هم دیده‌ایم که کار باعث آسیب دیدن تصاویر نمی‌شود و کاملا بهینه انجام می‌شود. این ویژگی نکته مهمی است که در گوشی‌های رده‌بالا دیده بودیم و ردمی نوت 8 می‌تواند انتخاب بسیاری از کاربران باشد.

دوربین ردمی نوت 8

دوربین ردمی نوت 8 از نقاط قوت اساسی آن است و تفاوت چندانی هم در تنظیم رنگ بین سنسور اولیه و سنسور اولترا واید وجود ندارد. این سنسور وظیفه خود را به‌خوبی انجام می‌دهد و در کنار شفاف کردن تصاویر، دید گسترده‌ای هم از محیط به کاربر می‌دهد. درواقع پوشش دادن محیط بیشتر، به‌معنای کاستن جزئیات آن نخواهد بود و هنوز همان کیفیت و رنگ‌های زنده‌ی همیشگی را مشاهده خواهیم کرد. به‌هرحال نباید فراموش کنیم که با یک محصول میان‌رده روبرو هستیم و کم جزئیات بودن قسمت‌های تاریک تصاویر، مورد معمولی است که در سخت‌افزار این گوشی‌ها دیده می‌شود.

دوربین ماکرو هم در ردمی نوت 8 کاربرد زیادی دارد و سبب می‌شود که بدون فاصله گرفتن زیاد از سوژه، تصاویر کلوزآپ تهیه کنید. این فاصله حتی تا دو سانتی‌متر هم می‌تواند کاهش یابد. البته این سنسور توان پرداختن زیاد به جزئیات را ندارد و بیشتر خلاقیت شما است که نبود کیفیت را جبران خواهد کرد. می‌توانید به‌زوایای جالب عکس نگاه کنید و وجود سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی هم در این زمینه کمک خواهد کرد. نکته‌ی جالب ماجرا این است که عملکرد سنسور ماکرو هنوز هم در فضای بسته و نور زیاد عالی به‌ نظر می‌رسد و حتی می‌تواند عکاسان حرفه‌ای را هم تحت تاثیر قرار دهد.

جعبه گشایی ردمی نوت 8

گوشی ردمی نوت 8 در فیلم‌برداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه بسیار دقیق عمل می‌کند و همانند عکس‌برداری، می‌تواند تصاویر شفاف و باکیفیتی را تحویل مخاطب دهد. سنسور عمق هم در این زمینه عالی کار می‌کند و تشخیص اشیای موجود در صحنه را برای چشم مخاطب راحت‌تر می‌کند. سلفی گرفتن در دنیای امروزی به‌کار معمول کاربران تبدیل شده است و ردمی نوت 8 هم با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی خود که قابلیت ثبت تصاویر عریض را دارد، می‌تواند بدرخشد. این دوربین توان ثبت تصاویر پانوراما و قابلیت HDR هم دارد و فیلم‌برداری با کیفیت 1080p با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را ممکن می‌کند. این کیفیت کمی پایین‌تر از دوربین اصلی است، اما جزئیات در آن تفاوتی نخواهند داشت.

سخت افزار

شیائومی ردمی نوت 8 از تراشه اسنپ دراگون 665 بهره می‌برد و عملکردی مشابه Realme 5 دارد. این تراشه عملکرد مشابهی به مدل قبلی این برند دارد، اما هنوز هم بهبود عملکرد آن حتی به‌صورت جزئی احساس می‌شود. معماری به‌کار رفته در تراشه گوشی ردمی نوت 8 یک معماری ۱۱ نانومتری است و باید آن را راضی‌کننده دانست. عملکرد عمومی ردمی نوت 8 تقریبا از تمام تسک‌های موردنظر کاربران پشتیبانی می‌کند و قابلیت اجرای برنامه‌های مختلف را به‌صورت همزمان دارد. اما گاهی اوقات افت فریم و هنگ‌های صدم ثانیه‌ای هم در آن دیده می‌شود.

بازی کردن روی ردمی نوت 8 با اینکه در حالت ایده‌آل قرار ندارد، اما پردازنده گرافیکی آدرنو ۶۱۰ حتی قدرتمندتر از تراشه‌های گوشی عمل می‌کند و حداقل برای تجربه بازی‌های عادی می‌تواند مناسب باشد. اگر بازی‌های پرجزئیات‌تری را روی گوشی اجرا کنید، افت فریم و لگ از ثمرات عادی چنین انتخابی خواهد بود. عملکرد نه‌چندان مناسب پردازنده‌های گوشی هم در این زمینه بی‌تقصیر نیست و شیائومی کمی در این زمینه قصور به‌خرج داده است.

ردمی نوت 8

عملکرد ردمی نوت 8 در معیارهای استاندارد خوب است و امتیاز بالایی را کسب می‌کند. مقایسه عامل مهمی است که کاربران به آن مبادرت می‌ورزند و شاید از این نظر گوشی‌های رقیب یا حتی مدل قدیمی ردمی نوت 7S از این گوشی پیشی بگیرد. پردازنده هشت هسته‌ای ردمی نوت 8 از چهار پردازنده Kyro با ۲.۰ گیگا هرتز و چهار پردازنده ۱.۸ از همین معماری منتهی با ۱.۸ گیگاهرتز قدرت بهره می‌برد و اجرای آسان‌تر تسک‌های عادی را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

باتری

تقریبا عادت کرده‌ بودیم که گوشی‌های میان‌رده را با باتری‌های ۵ هزار میلی آمپر ساعتی داشته باشیم و ردمی نوت 8 با ۴ هزار میلی آمپر ساعت، یقینا بهترین انتخاب بازار نیست، اما هنوز هم عدد بالایی حتی نسبت به خیلی از گوشی‌های این رده است و کاربران را راضی می‌کند. این باتری از قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی برخوردار است و کابل‌های شارژ سریع هم در جعبه موجود هستند. ردمی نوت 8 را می‌توانید به‌راحتی در طول روز مورد استفاده قرار دهید و مشکلی از بابت شارژدهی آن نخواهید داشت. اگر از برنامه‌هایی همچون یوتیوب و اسپاتیفای در مدت زمان زیاد استفاده کنید، عملکرد نامناسب باتری و خالی شدنش را مشاهده خواهید کرد. اما برای استفاده‌ی عادی روزانه مشکلی نخواهید داشت و حمل شارژر کمتر به‌ دردتان می‌خورد.

تغییر بزرگ و مهم ردمی نوت 8، استفاده از شارژر ۱۸ واتی است که کمتر در مدل‌های قبلی این کمپانی دیده بودیم. شارژ کامل گوشی تقریبا ۲ ساعت طول می‌کشد برای بسیاری از کاربران خوشحال کننده است. متاسفانه این گوشی از قابلیت شارژ بی‌سیم بهره نمی‌برد و این کمبود را می‌تواند به‌پای بودجه پایین‌تر گوشی نسبت به مدل‌هایی که از این قابلیت برخوردار هستند بگذارید. باتری لیتیوم پلیمری گوشی ردمی نوت 8 غیرقابل تعویض است و شیائومی در طراحی آن وسواس کاملی به‌خرج داده است تا گوشی تا مدت‌ها برای‌تان سودمند باشد.

امنیت

پشت و روی ردمی نوت 8 از گوریلا گلس 5 پوشیده است و خیال کاربر را ضربات وارد شده به گوشی راحت می‌کند. تقریبا نباید نگرانی خاصی از این بابت داشته باشید و از این نظر یک سنسور اثر انگشت برای شناسایی کاربران مجاز وجود دارد و شیائومی آن را با همکاری برندهای خوش‌نام در محصول خود قرار داده است.

طراحی

طراحی یکی دیگر از نکات مشابه ردمی نوت 8 با گوشی قبلی این سری و حتی ردمی نوت 8 پرو است. قطعا نسخه‌ی پرو طراحی شکیل‌تر و مجللی با صفحه‌نمایش خمیده خود دارد، اما ردمی نوت 8 به‌عنوان یک گوشی میان‌رده، هنوز هم ظاهر ساده و متوسط خود را نشان می‌دهد. در طراحی آن از شیشه و فلز استفاده شده است که برای اولین‌بار در ردمی نوت 7 معرفی شده بود. این روند سبب می‌شود که انتخاب گوشی مناسب از این برند با توجه به میزان بودجه سخت‌تر از دیگر محصولات کمپانی‌های دیگر باشد.

طراحی ردمی نوت 8

شیائومی در طراحی ردمی نوت 8 سخت‌گیری چندان در سه‌قسمت کناری گوشی نداشته است و به‌همین علت این طراحی حتی ظاهر آن را به یک گوشی ارزان‌ قیمت بدل می‌کند. اما هنوز هم کاربران می‌توانند تفاوت عمده‌ی آن را احساس کنند.

صفحه نمایش کوچکی درست کنار ناچ مربوط به قابلیت ضدآبی ردمی نوت 8 وجود دارد که حاوی یک پنل LED است و می‌تواند برای نمایش اعلان‌های گوشی مناسب باشد. این صفحه نمایش حتی از دور هم به‌خوبی دیده می‌شود و البته بسیاری از کاربران نبود آن را ترجیح می‌دهند. نمی‌توان ایراد زیادی از کیفیت ساخت گوشی‌های شیائومی گرفت و ردمی نوت 8 هم از این قاعده مستثنی نیست. در این راستا از دکمه‌های صدا و قفل گوشی گرفته تا پورت USB-C به‌کار رفته در پایین گوشی، همگی کیفیت ساخت بالایی دارند و تقریبا همه‌ی کاربران بازخورد خوبی نسبت به آن داشته‌اند. حتی می‌توانید از گوشی به‌عنوان کنترلر برای تلویزیون خود هم استفاده کنید.

ماژول چهار دوربینه موجود در پشت گوشی بالاتر از سطح شیشه‌ای بدنه قرار دارد و سبب می‌شود که قرار دادن ردمی نوت 8 روی میز کمی سخت باشد. پنل عقبی هم از گوریلا گلس 5 استفاده می‌کند و با گرادیان آبی و بنفش عرضه شده است. به‌هر حال در زمینه طراحی باید توجه کنید که ردمی نوت 8 پرو با قیمت‌بالاتر، گزینه بهتری است، اما ردمی نوت 8 هم بسته به بودجه‌ی محدودی خود، هنوز هم عالی است و می‌تواند برای بسیاری از کاربران اولین انتخاب باشد. از یک لایه پلاستیکی در طراحی قاب دور گوشی استفاده شده است و ابعاد ۱۵۸.۳ در ۷۵.۳ در ۸.۴ آن را می‌پوشاند. گوشی ردمی نوت 8 دارای ۱۹۰ گرم وزن است و بنابراین هنگام نگه داشتن آن حس خوبی خواهید داشت.

باتری ردمی نوت 8

چرا ردمی نوت 8 را بخریم؟

خرید ردمی نوت 8 به‌‌مصرف کنندگان زیادی توصیه می‌شود و یکی از بهترین سطوح موجود در بازار شدیدا رقابتی تلفن‌های هوشمند ارائه می‌کند. شاید طراحی و سخت‌افزار ردمی نوت 8 چندان شما را جذب نکند، اما نگاهی به قیمت ردمی نوت 8 می‌تواند انتظارات شما را پایین آورده و نکات مثبت گوشی را برای‌تان برجسته‌تر کند. در نظر داشته باشید که استفاده از MIUI توسط ردمی نوت ۸، بسیاری از کاستی‌های سخت‌افزاری گوشی را می‌پوشاند و تنها مصرف‌کنندگان حرفه‌ای قادر به تشخیص تفاوت‌های سخت‌افزاری آن خواهند بود. کارایی مناسب باتری و دوربین عالی، نکته‌های مهمی است که در معرض دید شما قرار دارند و گوشی شیائومی ردمی نوت 8 را در شرایط ایده‌آلی قرار می‌دهند.

نظرات کاربران پس از خرید ردمی نوت 8

کاربران زیادی خرید ردمی نوت 8 را در اولویت خود قرار داده‌اند و آن را به رقیبان سامسونگ و دیگر برندهای محبوب ترجیح می دهند. دوربین و باتری از المان‌های مهم برتری ردمی نوت 8 بیان شده است و حتی کارایی مناسب هم از دید کاربران پنهان نمانده است. عده‌ای از کاربران چندان از بیرون زدگی دوربین پشت گوشی راضی نیستند و اذعان دارند که حتی هنگام بیرون آوردن گوشی از جیب خود هم دچار مشکل می‌شوند. اندروید به‌روز و استفاده از برنامه‌های نرم‌افزاری مناسب از دیگر نکات مثبت کاربران است و عده‌ای هم نسخه‌ی پرو آن را بیشتر ترجیح می‌دهند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1397
طول و عرض
158.3×75.3 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
190 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM665 Snapdragon 665
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 610
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340×1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
409 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600), 40(2300) LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 8(900), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
48 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - سایز سنسور 1/5.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.75 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
2160p@30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
عالی ترین گوشی دنیااگه ردمی نوت ۹ میخوایدباید بین حافظه و باتری یکی روانتخاب کنی اگه باتری ردمی نوت۹ اگه حافظه ردمی نوت۸ راستی اصل مطلب من اول رفته بودم هواوی یا سامسونگ بخرم ولی همه گفتن شیائومی بخر منم بهترین گوشی دنیا یعنی شیائومی روخریدم

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 8 دو سیم‌ کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 8 64GB دوسیم کارت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
August 2019
تاریخ شمسی
شهریور 1397

طراحی

طول و عرض
158.3×75.3 میلی متر
ضخامت
8.4 میلی متر
وزن
190 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM665 Snapdragon 665
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4x1.8 GHz Kryo 260 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 610

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSD
حداکثر ظرفیت کارت حافظه
256 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
IPS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.3 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
2340×1080 پیکسل
تراکم پیکسلی
409 پیکسل بر هر اینچ
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE band 1(2100), 2(1900), 3(1800), 4(1700/2100), 5(850), 7(2600), 8(900), 20(800), 38(2600), 40(2300) LTE band 1(2100), 3(1800), 5(850), 8(900), 38(2600), 40(2300), 41(2500)
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 4.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/2.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - سایز سنسور 1/5.0 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.4 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.75 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - سایز سنسور 1/3.1 اینچ - دریچه دیافراگم f/2.0 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
فیلم برداری
2160p@30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 9
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم