برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل ویوو مدل X60 Pro Plus دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Vivo X60 Pro Plus Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Vivo X60 Pro Plus Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 50 - 8 - 32 - 48 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4200 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 11
5G
50 - 8 - 32 - 48 مگاپیکسل
4200 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی vivo X60 Pro Plus

زمانی که برند جدید به جمع برندهای فعال در بازار گوشی‌های هوشمند می‌پیوندد، برای کاربران این بازار، سخت است، که بتوانند به آن برند اعتماد کنند. از این رو، اکثر برندهای نوپا، قیمت‌های کمی برای محصولات خود، لحاظ می‌کنند و همین موضوع، آن‌ها را به یک انتخاب هوشمندانه برای کاربران بازار گوشی‌های هوشمند بدل کرده. اگر به تاریخچه برندهایی مثل شیائومی و هوآوی نگاهی بی‌اندازیم، متوجه می‌شویم، که آن‌ها هم از همین حربه جنگی استفاده کرده‌اند و این‌گونه به شرکت‌هایی تبدیل شدند، که حجم قابل توجهی از بازار گوشی‌های هوشمند را در اختیار دارند.

برند نوپای ویوو یکی از آن برند‌هایی است که گزینه خوبی به نظر می‌آید. حقیقتا، طراحی، کیفیت، توانایی پردازشی و دوربین اسمارتفون‌های برند ویوو عالی هستند. این برند، حساسیت خاصی هم بر روی کیفیت اسپیکرهای خود دارد، که آن را از بررسی محصولات آن خواهیم فهمید.

vivo X60 Pro Plus

مقدمه‌ای بر تشریح ویوو ایکس 60 پرو پلاس

« vivo X60 Pro+» یک اسمارتفون پرو نسبت به اسمارتفون قبلی خود به نظر نمی‌‌آید، چه برسد به یک اسمارتفون پرو پلاس. البته توانایی‌های این اسمارتفون، غیر قابل انکار هستند و ما یک پرچم‌دار ارزان قیمت را می‌بینیم. مثل این‌که، ویوو دارد از مسیر شیائومی برای موفقیت استفاده می‌کند و قرار است، مثل شیائومی، کیفیت بالای محصولا خود را در کنار قیمت کم آن‌ها به کاربران خود تحویل دهد. 

در زیر قاب‌های این اسمارتفون، اولین چیپست پنج نانومتری اندرویدی را می‌بینیم که حقیقتا برای کاربر « vivo X60 Pro+» کم نمی‌گذارد و یکی از پرقدرت‌ترین، چیپست‌های موجود در بازار گوشی‌های هوشمند است و ایراد گرفتن از آن، کار هر کسی نیست. در کنار این چیپست توانا، دوربینی چهارگانه، ارزش مادی و معنوی « vivo X60 Pro+» را برای کاربران بازار، دوچندان کرده. این اسمارتفون چینی، با دو نسخه نرم‌افزاری عرضه خواهد شد.

در کنار این نرم‌افزار و سخت‌افزار، کاربر « vivo X60 Pro+» به فناوری پرسروصدای نسل پنجم دسترسی دارد. این فناوری که یک خاصیت مهم برای اسمارتفون‌های جدید به حساب می‌آید، توسط یکی از مودم‌های نسل پنجمی شرکت کوالکام مقدور شده. این فناوری تا 100 برابر، سرعت بیش‌تری نسبت به فناوری پیشین خود، یعنی فناوری نسل چهارم دارد. این فناوری را نباید به اشتباه، فقط در محدوده اینترنت، بشناسیم و بخش مهم این فناوری، اینترنت اشیائی است، که امروزه دارد طرف‌داران خود را بیش‌تر و بیش‌تر می‌کند.

این فناوری، مانند هر چیز دیگری، با یک سری برداشت‌های بد، کلی حاشیه درست کرده. زمانی‌ که ولادیمیر ناباکوف، رمان لولیتا را منتشر کرد، باعث یک همهمه همگانی شد، که به قول خودش، توفان لولیتا از مین تا فلوریدا را روبید و رفت؛ بعدا به‌دلیل، سیر رمان، کلمه لولیتا به یک‌سری چیزهای عجیب اطلاق شد؛ کاربران اینترنت می‌گفتند که دختران اروپای شرقی دزیده می‌شوند و بعد از کلی شکنجه و نقص عضو، آنان را به‌عنوان برده می‌فروشند، این حرف، جالب است و طرف‌داران زیادی دارد؛ اما اگر از این کاربران اینترنتی، منبع این شایعه را بپرسید، شما را یا به گم‌شدگان در اینترنت حواله می‌دهند یا به یک سری، فیلم‌های نه‌چندان معتبر و عکس‌های فتوشاپ شده.

 کاربر باید پیش خودش فکر کند که آیا، دنیا انقدر بی‌صاحب است، که یکی بیاید، ببرد، شکنجه کند و بعد بفروشد. کایلی جنر می‌رود و پوست یک حیوان را می‌خرد و سپس، موج اعتراضات مردمی شروع می‌شود، اما برای یک همچین مهمی، کسی چیزی نمی‌گوید؟ پلیس کاری نمی‌کند؟ معلوم است، که این شایعه، مانند بسیاری از شایعات فضای مجازی بی‌پشتوانه است و فقط به دلیل سیر یک رمان قرن بیستمی چنین چیزی گفته شده. اگر کلمات کلیدی لولیتا، شایعه و اینترنت را جستجو کنید، اطلاعات بیش‌تری در دست خواهید داشت.

حالا ما با لولیتای فناوری نسل پنجم طرف هستیم. ادعایی مبتنی بر تاثیر این فناوری بر ویروس کرونا وجود دارد، که از پیشرو بودن کشور چین در زمینه این فناوری نشات گرفته. به‌نظر می‌آید که چین در سال 2025 ابرقدرت اقتصادی جهان خواهد شد؛ البته صندوق بین‌المللی پول می‌گوید که این کشور در سال 2014 به این رتبه دست یافت. پس ما می‌دانیم که چین یکی از بزرگ‌ترین اقتصادهای جهان است و از آن انتظار داریم که در زمینه فناوری نسل پنجم که تاثیر زیادی بر اقتصاد و دیگر زمینه‌ها دارد، پیشرو نباشد؟ جالب است بدانید، که بر اثر این شایعه دوست‌داشتنی، بسیاری از دکل‌های این فناوری را در بریتانیا و هلند، تخریب کردند. اگر کلمات کلیدی اعتراضات، فناوری نسل پنجم و کرونا را سرچ کنید، از دم در شرکت بیل گیتس تا هلند، این تظاهرات را می‌بینید.

vivo X60 Pro Plus

ویوو ایکس 60 پرو پلاس: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی اسمارتفون‌های شرکت ویوو، یک‌دست و صاف هستند. این طراحی‌ها، اسمارتفون‌های این شرکت را از هر اسمارتفون دیگری متمایز می‌کنند. « vivo X60 Pro+» هم با طراحی‌های زیبای شرکت ویوو همراه شده. البته، طراحی « vivo X60 Pro+» به‌دلیل صاف‌وساده بودن آن، کمی مصنوعی به‌نظر می‌آید، اما جدا زیبا است.

یکی از موارد قابل توجه در طراحی « vivo X60 Pro+» که رابطه تنگاتنگی با نمایشگر آن دارد، استفاده از حسگر اثر انگشت زیر‌صفحه‌ای است، که از حضور مولفه‌های اضافی جلوگیری می‌کند. حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای « vivo X60 Pro+» سرعت و دقت بالایی دارد. پنل جلویی، نمایشگر، دوربین سلفی و اسپیکر تماس را همراهی می‌کند. پنل پشتی در اختیار دوربین چهارگانه است و فریم، میزبان مقادیر کنترلرهای صدا، اسلات سیم‌کارت، دکمه پاور، اسپیکرهای باکیفیت و درگاه شارژ Type-C شده.

 در پنل جلویی « vivo X60 Pro+» یک ‌طراحی مناسب و ساده را می‌بینیم. نمایشگر در سمت راست و چپ، کمی خمیده شده تا فضای بیش‌تری در اختیار داشته باشد. در بالای این پنل، ضخامت حواشی کم است، اما در پایین آن، ضخامت حواشی، بیش‌تر می‌شود. در بالای نمایشگر « vivo X60 Pro+» دوربین سلفی را با طراحی مدرن حفره مشاهده می‌کنیم؛ یا این‌که این طراحی مدرن است، اما جاگیری مناسبی نداشته و به‌جای گوشه به وسط پنل آمده. البته شعاع کم این حفره، سبب چشم‌پوشی از این اشتباه در طراحی می‌شود.

پنل پشتی « vivo X60 Pro+» از جنس چرم است؛ چرمی که با محیط زیست سازگاری دارد. این پنل چرمی، زیبایی خاصی به ظاهر « vivo X60 Pro+» داده و آن را لوکس کرده. در بالای این پنل، قاب دوربین اصلی چهارگانه مشهود است، که با توجه به طول و عرض مختصاتی آن و پنل پشتی، آن را بزرگ می‌دانیم. در پایین پنل، اسم ویوو حک شده، که نشان از اصالت این دستگاه پرقدرت دارد.

فریم « vivo X60 Pro+» یک طراحی ساده و یک‌دست را حمل می‌کند. «» با ابعاد 158.6 در 73.4 در 9.1 میلی‌متر، وزن 191 گرم و رنگ‌های نارنجی و سرمه‌ای عرضه می‌شود.

ویوو ایکس 60 پرو پلاس: نمایشگر

« vivo X60 Pro+» تمام آن‌چیزی که یک اسمارتفون فوق‌العاده باید داشته باشد را دارد. درمورد نمایشگر هم، ویوو به بهترین نحو عمل کرده. پنل نمایشی این اسمارتفون که سبب استفاده آن از یک حسگر زیرصفحه‌ای شده، یکی از بهترین‌ پنل‌های نمایشی موجود است. پنل نمایشی Super AMOLED که با نرخ نوسازی 120 هرتز با « vivo X60 Pro+» همراه شده، شگفت‌انگیز شمرده می‌شود. رنگ‌ها را خوب به نمایش می‌گذارد و برای دیدن فیلم و سریال، بیش از هر نمایشگر دیگری مناسب است.

نرخ نوسازی 120 هرتز که از آن یاد کردیم، در حین بازی‌های گرافیکی سنگین و اسکرول‌کردن‌ها سریع، ارزش خود را اثبات خواهد کرد. نرخ نوسازی، یعنی این‌که نمایشگر در هر ثانیه، چند بار خود را به‌روزرسانی می‌کند. نرخ دیگری که برای نمایشگر « vivo X60 Pro+» ذکر شده، حداکثر نرخ روشنایی 1300 نیت است، که در زیر نور خورشید به کمک کاربر این اسمارتفون می‌آید.

اما رزولوشن این نمایشگر با این‌که مقدار بسیار بالایی دارد، اما مانند دیگر اجزای سازنده « vivo X60 Pro+» شگفت‌انگیز نیست. رزولوشن 1080 در 2376 با احتساب قطر 6.56 نمایشگر، سبب تراکم پیکسلی 298 پیکسل بر هر اینچ می‌شود. نمایشگر فوق، 89.8 درصد از پنل جلویی را در دست دارد و مساحت آن، 104.6 سانتی‌متر مربع ذکر شده.

vivo X60 Pro Plus

ویوو ایکس 60 پرو پلاس: سخت‌افزار و نرم‌افزار

« vivo X60 Pro+» در دو نسخه نرم‌افزاری عرضه می‌شود. نسخه اول که برای بازار جهانی در نظر گرفته شده، با اندروید 11 و رابط کاربری Funtouch 11.1 همراه است. نسخه دوم، برای بازار چین، طراحی شده و از اندروید 11 و رابط کاربری OriginOS 1.0 استفاده می‌کند. این‌که کدام رابط کاربری بر دیگری ارجحیت دارد را نمی‌شود گفت، اما هر دو رابط کاربری ذکر شده، زیبا هستند، انیمشن‌های جالبی دارند و حداکثر امکان شخصی‌سازی را در دسترس کاربر خود می‌گذارند.

« vivo X60 Pro+» از توانمندترین تراشه دنیای اندرویدها استفاده می‌کند. چیپستی که توسط شرکت کوالکام ساخته شده و اولین چیپست 5 نانومتری گوشی‌های هوشمند اندرویدی به حساب می‌آید، وظیفه پردازشی این اسمارتفون را بر عهده دارد. این تراشه در حین پردازش‌های فوق سنگین، لگ یا کندی ندارد و کاربر « vivo X60 Pro+» با خیال آسوده، وظایف پردازشی را بر گردن Snapdragon 888 می‌اندازد.

ابرچیپست هشت‌هسته‌ای فوق از یک هسته Kryo 680 با بیشینه فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 680 با ماکسیمم فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 680 با ماکسیمم فرکانس 1.8 گیگاهرتز استفاده می‌کند. شرکت کوالکام، پردازنده گرافیکی Adreno 660 را برای این تراشه در نظر گرفته که خوب،‌ توانایی‌های آن، بی‌مثال هستند. « vivo X60 Pro+» در یک نسخه با رم 8 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت و نسخه دیگری با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت در دسترس است.

ویوو ایکس 60 پرو پلاس: دوربین

از آن‌جایی که رابطه پردازنده با دوربین، تنگ‌تر از رابطه نفس‌کشیدن و زنده‌بودن است، در این‌جا هم یک دوربین توانمند داریم. دوربین اصلی « vivo X60 Pro+» درون یک قاب مستطیل شکل قرار دارد. درون این قاب، دو سنسور را می‌بینیم که بزرگ‌تر از دو سنسور دیگر هستند. دو سنسور دیگر این دوربین، پایین لنزهای بزرگ‌تر حاضر شده‌اند. عمل‌کرد این دوربین در محیط‌های کم‌نور، بسیار خوب و شایان توجه است. دوربین اصلی این اسمارتفون برای عکس‌برداری چهره، مناسبت دارد. دوربین اصلی « vivo X60 Pro+» از چهار سنسور زیر تشکیل شده:

  • لنز 50 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6

  • لنز 48 مگاپیکسلی فوق عریض با گستره دید 114 درجه

  • لنز 32 مگاپیکسلی تله‌فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.1، فاصله کانونی 50 میلی‌متر و زوم 2 برابر

  • لنز 8 مگاپیکسلی پریسکوپ تله‌فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/3.4، فاصله کانونی 125 میلی‌متر و زوم 5 برابر

حقیقتا ندیدن سنسور تشخیص عمق و یا زمان پرواز در این ترکیب ارزنده دوربین اصلی « vivo X60 Pro+» یک ضد حال اساسی است. دوربین سلفی نیز از یک لنز 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.5 و فاصله کانونی 26 میلی‌متر استفاده می‌کند. به‌لطف توانایی‌های ابرچیپست این اسمارتفون، دوربین اصلی با کیفیت 8K و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری خواهد کرد؛ اما دوربین سلفی، قابلیت فیلم‌برداری با این کیفیت را ندارد و به‌جای آن، سراغ کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه رفته.

ویوو ایکس 60 پرو پلاس: باتری

از آن‌جایی که چیپست این اسمارتفون برای پردازش بازی‌های فوق سنگین مناسب است، بسیاری از کاربران صنعت گیم به سوی این اسمارتفون، هدایت می‌شوند و این کاربران، یک باتری حجیم می‌خواهند. باتری لیتیم-پلیمری « vivo X60 Pro+» با حجم 4200 میلی‌آمپر ساعتی آن، حجیم است و از فناوری شارژ سریع 55 واتی پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید ویوو ایکس 60 پرو پلاس

با توجه به توانایی‌های « vivo X60 Pro+» قیمت آن، واقعا فوق‌العاده و چشم‌گیر است. این اسمارتفون از پس هر نوع پردازشی برمی‌آید و قطعا یکی از توانمند‌ترین‌های بازار شناخته می‌شود؛ ضمن این‌که قیمت کمی هم دارد.



ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399
طول و عرض
158.6x73.4 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
190.6 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.56 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2376 پیکسل
تراکم پیکسلی
398~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 7, 8, 12, 17, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
50 - 8 - 32 - 48 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.31 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.6 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.2 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - لیزرAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع periscope telephoto - دریچه دیافراگم f/3.4 - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - فاصله کانونی لنز 125 میلی‌متر - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم اپتیکال 5x - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.1 - سایز سنسور1/2.8 اینچ - فاصله کانونی لنز 50 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین چهارم
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع ultrawide
˚114
سایز سنسور 1/2.0 اینچ
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
لرزشگیر و گیمبال استبلایرز
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
Zeiss optics, HDR, panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.5 - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@30fps, 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4200 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 55 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
حسگر طیف رنگ (Color spectrum)
دارد
فیلم برداری
+8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS, HDR10
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل ویوو مدل X60 Pro Plus دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل ویوو مدل X60 Pro Plus دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399

طراحی

طول و عرض
158.6x73.4 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
190.6 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 680 & 3x2.42 GHz Kryo 680 & 4x1.80 GHz Kryo 680
پردازنده گرافیکی
Adreno 660

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.56 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2376 پیکسل
تراکم پیکسلی
398~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 CDMA 800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 7, 8, 12, 17, 20, 26, 28, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 28, 38, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - سایز سنسور 1/1.31 اینچ - دریچه دیافراگم f/1.6 - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.2 میکرومتر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - لیزرAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع periscope telephoto - دریچه دیافراگم f/3.4 - سایز سنسور 1/4.0 اینچ - فاصله کانونی لنز 125 میلی‌متر - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم اپتیکال 5x - لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.1 - سایز سنسور1/2.8 اینچ - فاصله کانونی لنز 50 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - زوم اپتیکال 2x
رزولوشن عکس دوربین چهارم
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع ultrawide<br /> ˚114<br /> سایز سنسور 1/2.0 اینچ<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> لرزشگیر و گیمبال استبلایرز
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
Zeiss optics, HDR, panorama
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.5 - سایز سنسور 1/2.8 اینچ - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR - 4K@30fps, 1080p@30fps
فیلم برداری
+8K@30fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS, HDR10

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
حسگر طیف رنگ (Color spectrum)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4200 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 55 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم