برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل ویوو مدل S7t دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

VivoS7t Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Vivo S7t Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 64 - 8 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
Android 11
5G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی vivo S7t

بازار گوشی‌های هوشمند، در حالی که دارد جا را برای برندهای مطرح باز می‌کند به برندهای کم‌آشنا و نوپا، بهایی نمی‌دهد؛ از این رو، برند‌های نا‌آشنا، نا‌آشنا می‌مانند و برندهای مشهور، مشهورتر می‌شوند. اما برای شکستن این دور باطل، برندهای کم‌آشنا باید به سراغ تولید اسمارتفون‌های باکیفیت، همراه قیمت کم بروند؛ تا این‌گونه، توجه کاربران بازار گوشی‌های هوشمند را به‌خود جلب کنند و مشتریان خود را گسترش دهند. اگر به روال رشد شرکت‌های شیائومی و هوآوی نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که این برندها هم با همین ترفند به جایگاه فعلی خود رسیده‌اند.

شرکت ویوو یکی از آن برندهای نوپایی است، که درکنار کیفیت بالا، قیمت کمی برای محصولات خود لحاظ می‌کند و از این رو، یک گزینه هوشمندانه برای کاربران بازار گوشی‌های هوشمند، شمرده می‌شود؛ چراکه نام این شرکت، چندان مشهور نیست که بشود از آن درآمدزایی کرد و کاربران اسمارتفون‌های این شرکت، قیمت منصفانه‌ای را پرداخت می‌کنند.

vivo S7t

مقدمه‌ای بر تشریح ویوو اس 7 تی

« vivo S7t » مانند اکثر تولیدات ویوو در تمام زمینه‌ها از کیفیت بالایی برخوردار است. این کیفیت بالا، دل کاربر این اسمارتفون را گرم خواهد کرد. ویوو برای تمامی ارکان ساخت این اسمارتفون به سراغ مطرح‌ترین‌ها و بهترین‌ها رفته. اولین مورد چشم‌گیر در این اسمارتفون، استفاده از فناوری نسل پنجم است که باعث افزایش طرف‌داران این اسمارتفون 300 یورویی می‌شود.

فناوری نسل پنجم که امروزه به‌عنوان یکی از شاخصه‌های اساسی برای خریداران به حساب می‌آید، جای پای خود را در « vivo S7t » با یک چیپست مقرون به صرفه و توانمند از شرکت مدیاتک سفت کرده. این فناوری از آن رو مهم است که تا چند ده برابر نسبت به فناوری پیشین خود، یعنی فناوری نسل چهارم، سرعت بیش‌تری دارد و روی اینترنت اشیا متمرکز شده. فناوری نسل پنجم، کاربران خود را به استفاده‌های اینترنتی محدود نخواهد کرد. آنان که قبل از فناوری نسل چهارم را به‌یاد دارند، متوجه اهمیت سرعت چند ده برابری هستند.

اما چیزی که در این میان، بسیار به پیشرفت فناوری نسل پنجم لطمه زد؛ چیزی نبود جز چند شایعه بی‌اساس. این شایعات، که مانند بسیاری از شایعات دیگر از هیچ نشات می‌گیرند، سبب تخریب چند دکل در بریتانیا شده‌اند. زمانی که بحث اهرام ثلاثه مصر پیش می‌آید، دوستان فعال در زمینه تئوری توطئه، ساخت این هرم را بر گردن فرازمینی‌ها می‌اندازد. این هرم در طی 10 تا 20 سال- همان بیست سال- و با هم‌کاری بیش از چند ده هزار تن ساخته شده و محصول یک‌روزه فرازمینی‌ها نیست. ساخت این هرم به آن دلیل ارزش دارد، که قدرت و هوش انسان در تولید را نشان می‌دهد. برای تحقیق درمورد روش‌های ساخت اهرام مصر می‌توانید به Egyptian pyramid construction techniques در ویکیپدیا سر بزنید یا گریزی به کتابی مثل اسرار تمدن مصر باستان، اثر بهنام محمدپناه داشته باشید.

متن بالا برای این بود که بدانید، دوست‌داران تئوری توطئه، برای پرورش این دسته از مفاهیم، حتی ذات گران‌قدر انسانی خود را سرکوب می‌کنند و ایرادگیری آن‌ها از فناوری نسل پنجم، بر سر علم زدن است. گفته‌ می‌شود که این فناوری، باعث مرگ بیش از 300 پرنده در پارکی در هلند بوده؛ مرگ پرنده‌ها در پارک ذکر شده، سه‌ماه بعد از تست این فناوری در نزدیکی آن پارک، رخ داده و ربط دادن این دو موضوع به یکدیگر، کاملا غیر عقلانی است.

vivo S7t

ویوو اس 7 تی: طراحی و کیفیت ساخت

حال که بحث مقدمه را به فناوری نسل پنجم و موضوعات مربوط به آن اختصاص دادیم، مجبوریم که خلاصه هر بخش را در همان بخش ذکر کنیم. در ابتدای امر، طراحی « vivo S7t » را در بسیاری از اسمارتفون‌های ویوو می‌بینیم؛ اما این‌ طراحی، به دلیل یک سری تفاوت‌های سخت‌افزاری، کم جمع و جورتر شده، ولی در حالت کلی، همان طراحی مورد علاقه ویوو است.

یک مولفه مهم در « vivo S7t » حسگر اثر انگشت آن است، که در هم‌قیمت‌های آن با طراحی ادغام حسگر با دکمه پاور می‌آید، اما در این‌جا، به زیر نمایشگر سفر کرده. این طراحی زیرصفحه‌ای، طراحی مورد علاقه امروز بازار گوشی‌های هوشمند است و طرف‌داران زیادی را به‌خود اختصاص داده، که البته، این طراحی نیازمند یک نمایشگر خاص است، که کیفیت بسیار بالایی دارد.

در پنل جلویی « vivo S7t » دوربین سلفی دوگانه را به‌همراه آن نمایشگر خاص و اسپیکر تماس می‌بینیم. در پنل پشتی، منحصرا دوربین اصلی سه‌گانه حضور دارد. در فریم هم مقادیر کنترلرهای صدا، دکمه پاور، اسلات سیم‌کارت، اسپیکرها و درگاه شارژ Type-C مشهود است. طراحی این اسمارتفون، به لطف سادگی و یک‌دست بودن آن، خاص و قابل تمایز شده.

در پنل جلویی « vivo S7t » ظرافت و حساسیت ویوو در طراحی را حس می‌کنیم. حواشی اطراف نمایشگر این اسمارتفون، کم و قابل چشم‌پوشی هستند؛ فقط در قسمت پایینی، کمی به ضخامت آن‌ها افزوده می‌شود. در بالای نمایشگر این اسمارتفون، دوربین سلفی دوگانه را با طراحی جالب ناچ مستطیلی می‌بینیم. حقیقتا دیدن یک دوربین سلفی دوگانه بر روی این اسمارتفون، بسیار هیجان‌انگیز است.

در پنل پشتی « vivo S7t » طراحی خاص ویوو رو می‌بینیم که به قاب دوربین اصلی متکی است. دوربین اصلی سه‌گانه این اسمارتفون با یک قاب مستطیل شکل در گوشه بالایی این پنل حضور دارد. پنل پشتی « vivo S7t » چندان صیقلی یا جاذب اثر انگشت به نظر نمی‌آید و طراحی آن ساده و بدون هیچ پیچ و تاب خاصی است.

فریم هم طراحی ساده‌ای دارد و مقادیر قدیمی را در مکان‌های همیشگی آن‌ها می‌بینیم. « vivo S7t » با ابعاد 158.8 در 74.2 در 7.4 میلی‌متر، وزن 169 گرم و رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود. البته رنگ آبی، تماما آبی نیست و از یک بخش آبی رنگ در سمت چپ پنل و یک بخش صورتی رنگ در سمت راست پنل تشکیل شده.

ویوو اس 7 تی: نمایشگر

« vivo S7t » با قیمت مناسبی معرفی شده، اما این قیمت، جلوی ویوو را نگرفته تا یک پنل نمایشی مناسب را با این اسمارتفون همراه نکند. پنل نمایشی آمولد یا AMOLED که دلیل اصلی بهره‌برداری از حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای است، با تنظیم جداگانه هر پیکسل، در نمایش رنگ‌ها، بسیار خوب عمل می‌کند و می‌تواند کاربران سینمادوست را راضی نگه دارد.

رزولوشن بالای این پنل، دلیل دیگری برای مناسب دانستن آن است. رزولوشن 1080 در 2400 پیکسلی این نمایشگر 6.44 اینچی، تراکم پیکسلی 409 پیکسل بر هر اینچ را عرضه می‌کند که مقدار قابل توجهی است. نمایشگر فوق با مساحت 100.1 سانتی‌متر مربعی خود، 85 درصد از پنل جلویی « vivo S7t » را در اختیار دارد.

vivo S7t

ویوو اس 7 تی: سخت‌افزار و نرم‌افزار

ویوو به رابط کاربری مخصوص خود، علاقه دارد و برای همین، « vivo S7t » با رابط کاربری OriginOS 1.0 بر پایه اندروید تازه‌نفس 11 منتشر می‌شود. رابط کاربری فوق، ویجت‌های جذابی دارد و جذابی این ویجت‌ها در طراحی دایره‌مانند آن‌ها خلاصه می‌شود. کاربر این رابط کاربری می‌تواند به تاریخچه نوتیفیشن‌های خود دسترسی داشته باشد و آن‌ها را کنترل کند.

نکته مهم، درمورد اسمارتفون‌های نسل پنجمی، سخت‌افزار آن‌ها است. چیپست نسل پنجمی « vivo S7t » توسط شرکت مدیاتک و برای اسمارتفون‌ها مقرون‌ به صرفه تولید شده. این تراشه 7 نانومتری با نام Dimensity 820 5G شناخته می‌شود و کاربران صنعت بازی را راضی نگه می‌دارد. 

تراشه هشت‌هسته‌ای « vivo S7t » متشکل از چهار هسته Cortex-A76 با بیشینه فرکانس 2.6 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز است. هم‌چنین، این تراشه با چیپست گرافیکی خوش‌نام Mali-G57 MC5 همراهی خواهد شد که برای پردازش داده‌های گرافیکی از بستر رم 8 گیگابایتی این اسمارتفون استفاده می‌کند. همان‌طور که گفته شد، « vivo S7t » در یک نسخه رم 8 گیگابایت و دو نسخه حافظه داخلی، 128 و 256 گیگابایت در دسترس است.

ویوو اس 7 تی: دوربین

طراحی دوربین اصلی « vivo S7t » همان طراحی مورد علاقه ویوو است، که به دلیل مولفه‌های کم‌تر، جمع‌تر شده. خود قاب دوربین، مشکی رنگ، اما محیط آن، نقره‌ای خواهد بود و در پایین آن، فلش دوگانه ال‌ای‌دی ذکر شده. دوربین اصلی این اسمارتفون در ثبت عکس‌های بدون نویز، تبهر دارد؛ اما به پای پرچم‌داران حال حاضر بازار نمی‌رسد. دوربین اصلی « vivo S7t » از سه سنسور زیر استفاده می‌‌کند:

  • لنز 64 مگاپبکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 و فاصله کانونی 26 میلی‌متر

  • لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، گستره دید 120 درجه و فاصله کانونی 16 میلی‌متر

  • سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

معمولا در دوربین‌های اصلی سه‌گانه، شاهد حسگر ماکرو هستیم؛ ولی ویوو به سراغ حسگر تشخیص عمق رفته که انتخاب هوشمندانه‌ای به‌حساب می‌آید، چراکه این حسگر در عکاسی چهره کاربرد دارد و این درحالی است که حسگر ماکرو، برای عکس‌برداری از سوژه‌های نزدیک مناسب است و اکثر کاربران بازار گوشی‌های هوشمند، بیش از این که به سراغ عکس‌برداری از ابژه‌های نزدیک بروند، دنبال عکس‌برداری چهره هستند.

همیشه دیدن دوربین سلفی دوگانه، هیجان‌انگیز بوده؛ چراکه امید دوربین‌های بسیار باکیفیت و سلفی‌های بی‌نظیر را در دل کاربر، زنده می‌کند. دوربین سلفی « vivo S7t » متشکل از یک سنسور 44 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.3 و گستره دید 105 درجه است. کیفیت این دوربین، حقیقتا جای تکریم دارد و سلفی‌هایی که با آن گرفته می‌شوند، با کیفیت هستند. این دوربین، در فیلم‌برداری هم به پای دوربین اصلی می‌رسد و مانند دوربین اصلی با کیفیت 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کند.

ویوو اس 7 تی: باتری

برخلاف دیگر وجوه ساختاری « vivo S7t » که از هم‌قیمت‌های آن، پیشروتر و کاربردی‌تر هستند، باتری لیتیم-پلیمری آن، کمی‌ کم‌حجم‌تر است. باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی این اسمارتفون، حقیقتا ظرفیت بالایی دارد، اما شاهد ظرفیت‌های بالاتری بوده‌ایم. با احتساب فناوری شارژ سریع 33 واتی که « vivo S7t » از آن پشتیبانی می‌کند، 66 درصد از حجم باتری این اسمارتفون در عرض 30 دقیقه، تکمیل خواهد شد.

مشاوره در خرید ویوو اس 7 تی

« vivo S7t » نسبت به هم‌رده‌های خود، بسیار پرتوان‌تر است و گزینه بهتری برای متقاضیان به حساب می‌آید؛ کاربر این اسمارتفون در کنار فناوری نسل پنجم، خدمات بسیار زیاد و باکیفیتی می‌گیرد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399
طول و عرض
158.8x74.2 میلی متر
ضخامت
7.4 میلی متر
وزن
169 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Dimensity 820 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.6 GHz Cortex-A76 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC5
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.44 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
409~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
CDMA 800
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
CDMA2000 1x
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 4, 5, 8, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.72 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.9
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚120
دریچه دیافراگم f/2.2
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
فاصله کانونی لنز 16 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
44 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.0
لیزر AF
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide
˚105
دریچه دیافراگم f/2.3
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
4K@30fps, 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps, gyro-EIS
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل ویوو مدل S7t دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل ویوو مدل S7t دوسیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399

طراحی

طول و عرض
158.8x74.2 میلی متر
ضخامت
7.4 میلی متر
وزن
169 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Dimensity 820 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.6 GHz Cortex-A76 & 4x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC5

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 2.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.44 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
409~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br /> CDMA 800
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br /> CDMA2000 1x
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 4, 5, 8, 34, 38, 39, 40, 41
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 41, 77, 78, 79 SA/NSA
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.72 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚120<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 16 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
Dual-LED dual-tone
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
44 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> لیزر AF
دوربین سلفی دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚105<br /> دریچه دیافراگم f/2.3
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 4K@30fps, 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 11
پشتیبانی از زبان فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 33 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم