برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سونی Xperia Pro دو سیم کارت ظرفیت 12/512 گیگابایت

SonyXperia Pro Dual Sim 512GB RAM 12GB Mobile Phone

Sony Xperia Pro Dual Sim 512GB RAM 12GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10
  • حافظه داخلی : 512 گیگابایت
  • مقدار رم : 12 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه  : 12 - 12 - 12 - 0.3 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
12 گیگابایت
512 گیگابایت
Android 10
5G
4000 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Sony Xperia Pro

شرکت ژاپنی سونی که از حرفهایترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی است و ما با بسیاری از محصولات آن، خاطره داریم؛ دوست دارد که در بازار گوشیهای هوشمند هم فعال باشد، اما محبوبیت این شرکت هم مانند بسیاری از برندهای دیگر، کم شده است. البته که این محدودیت محبوبیتها باعث ورشکستگی این ابر شرکت چند ملیتی خوشهای نشده؛ چراکه این شرکت، گرداننده بزرگترین تجارت موسیقایی جهان و صاحب شرکت کلمبیا پیکچرز و .... است. شرکت کلمبیا پیکچرز همان شرکتی است، که لوگو یک زن مشعل بهدست، شبیه به مجسمه آزادی، آن را معرفی میکند؛ یک شرکت فیلمسازی.

هرچند که موفقیتهای شرکت سونی در زمینههای مختلف، حقیقتا چشمگیرند، اما این شرکت، نتوانسته نظر بازار گوشیهای هوشمند را جلب کند. شرکت سونی، محصولات تولیدی سریهای اسمارتفونهای خود را برای قشر محدودی از بازار درنظر میگیرد. آن قشر محدود هم بهقدری کوچک است، که ما نام بسیاری از این محصولات را نمیشنویم و تنها اگر با یکی از اعضای آن قشر کوچک، مراوده داشته باشیم، متوجه اسمارتفون جدید سونی خواهیم شد.

مقدمهای بر تشریح سونی اکسپریا Pro

« Sony Xperia Pro » هم از جمله آن دسته از محصولاتی است، که شرکت سونی برای حجم کوچکی از بازار گوشیهای هوشمند درنطر گرفته. این اسمارتفون برای یک فرد عادی که نیازی به قابلیتهای جذاب آن ندارد، یک گزینه گران و غیر قابل مصرف شمرده میشود؛ اما « Sony Xperia Pro » برای تولیدکنندگان محتوا و فعالان یوتوب، یک گزینه جذاب و مقرون بهصرفه است.

احتمالا با توضیحات بالا، حدس زدهاید که این اسمارتفون، چه شرایطی را به کاربر خود ارائه میدهد. « Sony Xperia Pro » با قیمت 2500 دلاری، کمی گران بهنظر میرسد؛ اما این اسمارتفون، تنها اسمارتفونی است، که میتواند لقب Pro را یدک بکشد. جدا از سختافزار، نمایشگر و باتری توانا، این اسمارتفون، قابلیتهایی دارد که کاربر اگر بخواهد، بهصورت خودکفا، آنها را در یک بسته بدون « Sony Xperia Pro » گردآوری کند؛ باید برای استاندارد پایینتر آنها، مبلغ بیشتری بپردازد.

مزیت دیگر « Sony Xperia Pro » فناوری نسل پنجمی است، که با آن همراه است. البته فناوری نسل پنجم برای اسمارتفونی با این قیمت، نباید چیز عجیبی باشد. فناوری یاد شده، تا ده برابر، سرعت بیشتری نسبت به فناوری تندرو پیشین خود دارد. اما با تمام این اوصاف، سختافزار « Sony Xperia Pro » مقوله دندانگیری نیست. سونی برای سختافزار این اسمارتفون، تلاش زیادی نکرده و سعی داشته تا از سختافزاری استفاده کند، که توان بسیار بسیار بالایی دارد، اما بهترین نیست. در ادامه این بحث، «» با دقت تمام، بررسی خواهیم کرد.

Sony Xperia Pro

سونی اکسپریا Pro: طراحی و کیفیت ساخت

درمورد طراحی « Sony Xperia Pro » فقط یک کلمه را میشود ابراز کرد: زیبا. این طراحی، با مدل پیشین خود، قرابت زیادی دارد و بهطور تمام، از آن مستقل نیست. طراحی و مقادیر بهکار رفته در آن، شاید برای یک کاربر عادی، کمی عجیب باشند. پنل جلویی با نمایشگر، اسپیکر تماس و دوربین سلفی، همراه است. پنل پشتی نیز، طبق عادت، دوربین اصلی را در برگرفته. فریم هم با درگاه HDMI، کنترلرهای صدا، دکمه پاور، اسلات سیمکارت، دکمه میانبر شخصی و درگاه شارژ Type-C مزین شده.

در پنل جلویی « Sony Xperia Pro » که اکثر آن در تصرف نمایشگر بزرگ آن است، شاهد تجدد حیات یک طراحی قدیمی هستیم؛ اما در ابتدا به همان نمایشگر خواهیم پرداخت. نسبت اندازه نمایشگر این اسمارتفون به بدنه جلویی آن برای یک پرچمدار، افت مقام است. این مقدار حواشی، امکان از دست دادن حجمی از بازار را فراهم میآورد؛ بههر حال « Sony Xperia Pro » دنبال حجم زیادی از بازار نیست.

طراحیای که شاهد بازکاشت آن هستیم، طراحی پیشروی بدنه جلویی اسمارتفون است؛ که البته در اینجا بدنه پیشروی نکرده و این حواشی هستند، که اینگونه بهنظر میرسند. در قسمت بالایی نمایشگر، دوربین سلفی را میبینیم، که نه طراحی ناچ دارد و نه طراحی حفره. طراحی آن به مدلهای  قدیمیای شبیه است، که دوربینهای سلفی آنان بر روی قاب جلویی، قرار داشتند؛ اما در اینجا خبری از قاب جلویی نیست و این نقش را حواشی اجرا میکنند.

پنل پشتی هم عجایب خود را دارد. درگوشه بالایی این پنل، دوربین اصلی درون یک قاب بیضی شکل، قرار گرفته که در بالای آن، فلش الایدی حضور دارد. دوربین فوق، یک دوربین سهگانه، تعریف شده؛ اما جدای از سه لنز اصلی، یک سنسور زمان پرواز جذاب هم، برای این دوربین درنظر گرفته شده. در قسمتی از پنل پشتی، علامتی را میبینیم که فناوری NFC بهکار رفته در این اسمارتفون را معرفی میکند. سطح مات این پنل، از جذابیتهای آن، شمرده میشود.

اما فقط پنل پشتی نیست، که جذابیتهای مخصوص به خود را دارد. در فریم نیز، شاهد مولفههایی هستیم، که برای یک کاربر عادی و یا غیرعادی میتوانند جذاب باشند. در حین جعبهگشایی « Sony Xperia Pro » سوزن سیمکارت را دریافت نخواهیم کرد، چراکه اسلات سیمکارت این اسمارتفون، با بهرهبری از انگشتان دست هم قابل بازگشایی است. موضوع جالب دیگری که در فریم حضور دارد، درگاه پورت اچدیامآی بوده، که برای تولیدکنندگان محتوا درنظر گرفته شده.

در قسمتی دیگر از فریم « Sony Xperia Pro » شاهد طراحی ادغام حسگر اثر انگشت و دکمه پاور هستیم. این طراحی با وجود کارآمد بودن آن و جلوگیری کردن از المانهای اضافی، درخور یک پرچمدار نیست. عمده پرچمداران با طراحی حسگر اثر انگشت زیرصفحهای، معرفی میشوند. اما طراحی ترکیبی، نسبت به طراحی زیر صفحهای، سرعت و دقت بیشتری دارد. 

« Sony Xperia Pro » با ابعاد 170.2 در 76.2 در 10.2 میلیمتر، وزن 225 گرم و رنگ مشکی، عرضه میشود. در همین توضیحات سهبعدی، قطعا متوجه سه ایراد ضخامت و وزن زیاد در کنار تک رنگ، بودن، شدهاید. در ادامه نیز، خواهید دید که تنها رنگ این اسمارتفون نیست، که با یک نرخ، تعریف شده؛ اما ضخامت و وزن زیاد « Sony Xperia Pro » توجیهاتی دارد، که در بخشهای مختلف بررسی آن، قطعا متوجه آنان خواهید شد. 

Sony Xperia Pro

سونی اکسپریا Pro: نمایشگر

پنلهای نمایشی OLED که یکی از آنها را با قابلیتهای شگفتانگیز در « Sony Xperia Pro » میبینیم، از کیفیت حداکثری برخوردار هستند. پنل نمایشی فوق ضمن برآورده کردن هدف این اسمارتفون، بهترین گرینه است. پنل نمایشی « Sony Xperia Pro » با بهتصویر کشیدن یک میلیارد رنگ و کیفیت 4K برای بازی کردن و تماشای فیلم هم مناسبت دارد.

نمایشگر این اسمارتفون با رزولوشن بسیار بالا و کمیاب 1644 در 3840 یک گزینه کاملا شایسته است. این رزولوشن را در هیچ اسمارتفون دیگری ندیدهایم و این موضوع، سبب میشود تا « Sony Xperia Pro » بار دیگر برای بازی کردن، تماشای فیلم و هدف این اسمارتفون که همان کمک به تولیدکنندگان محتوا است، مناسب بدانیم. بهدنبال این رزولوشن بالا، تراکم پیکسلی بالای 643 پیکسل بر هر اینچ میآید.

البته این نمایشگر، وجه ناقابلی هم دارد. نمایشگر فوق با مساحت 98.6 سانتیمتر مربعی خود، فقط 76 درصد از پنل جلویی « Sony Xperia Pro » را در اختیار گرفته، که مقدار کمی است. این نمایشگر با قطر 6.5 اینچی، شاید باکیفیتترین باشد، اما قطعا بزرگترین نیست؛ بههر حال این مقدار قطر از مناسبت این نمایشگر برای بازی، محتوای ویدئویی و استفاده تولیدکنندگان محتوا، نمیکاهد.

نمایشگر « Sony Xperia Pro » با استفاده از درگاه پورت HDMI به دوربین عکس یا فیلمبرداری کاربر خود، متصل میشود. اگر فردی بخواهد، بهطور خودمختار و بدون استفاده از « Sony Xperia Pro » یک نمایشگر غیراولد و کیفیتی پایینتر از 4K برای دوربین خود، تهیه کند؛ باید مبلغ بیشتری را برای این کار درنظر بگیرد. ضمن اینکه « Sony Xperia Pro » خواص دیگری هم دارد که در بخشهای دیگر به آنها، اشاره خواهیم کرد.

سونی اکسپریا Pro: سختافزار و نرمافزار

یکی دیگر از نقصهای اساسی « Sony Xperia Pro » اندروید پایین 10 است. حال که در اسمارتفونهای پرچمدار، اندروید نوپای 11 را میبینیم، کمی استفاده از اندروید 10 در یک اسمارتفون 2500 دلاری برای ما سخت میشود. کلید شخصیسازی که در بحث طراحی به آن اشاره کردیم، برای استفاده از دوربین عکس یا فیلمبرداری کاربر، مناسب است.

با اینکه حقیقتا قیمت « Sony Xperia Pro » هنگفت است- البته کارایی آن را نباید فراموش کنیم- اما سختافزار آن، چندان چشمگیر نیست. درحال حاضر، اسمارتفونهای پرچمدار دیگر شرکتها با چیپست 5 نانومتری اسنپدراگون 888 معرفی میشوند؛ اما « Sony Xperia Pro » با چیپست 7 نانومتری Snapdragon 865 آمده، که توان بسیار بالایی دارد و بازیهای موبایلی بسیار سنگین را پردازش خواهد کرد.

این چیپست هشتهستهای از یک هسته Kryo 585 با بیشینه فرکانس 2.84 گیگاهرتز، سه هسته Kryo 585 با حداکثر فرکانس 2.42 گیگاهرتز و چهار هسته Kryo 585 با ماکسیمم فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده. فناوری نسل پنجم هم در کنار این چیپست توانا به کمک استریمرها و تولیدکنندگان محتوا میآید و به آنها اجازه میدهد تا محتوای خود را به صورت آنلاین و با استفاده از این فناوری بر روی اینترنت، بارگذاری کنند.

ارزش این ترکیب سختافزاری، مضاعف میشود، اگر بدانیم که چیپست گرافیکی پرقدرت Adreno 650 آن را همراهی میکند؛ تنها ایرادی که میتوانیم به این ترکیب سختافزاری وارد کنیم، بر تک نرخی بودن آن، دلالت دارد. اما حتی این ایراد هم با احتساب رم 12 گیگابایتی « Sony Xperia Pro » چندان به چشم نمیآید. این اسمراتفون در یک نسخه با رم 12 گیگابایت و حافظه داخلی 512 گیگابایت، عرضه میشود.

Sony Xperia Pro

سونی اکسپریا Pro: دوربین

دوربین اصلی « Sony Xperia Pro » یک سنسور زمان پرواز را حمل میکند. این سنسور که جایگزین سنسور تشخیص عمق است، با دریافت فضای سه بعدی از محیط میتواند، حال و هوای دیگری به عکسهای پرتره کاربر ببخشد. هرچند که ترکیب دوربین این اسمارتفون را لنزهای 12 مگاپیکسلی، تشکیل میدهند، اما کارایی این دوربین شگفتانگیز است. دوربین اصلی « Sony Xperia Pro » چهار سنسور زیر را در برمیگیرد:

  • لنز 12 مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 و فاصله کانونی 24 میلیمتر

  • لنز 12 مگاپیکسلی تلهفوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و فاصله کانونی 70 میلیمتر

  • لنز 12 مگاپیکسلی فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، فاصله کانونی 16 میلیمتر و گستره دید 124 درجه

  • سنسور 0.3 مگاپیکسلی زمان پرواز (TOF 3D)

اگر بخواهیم با کمی بیاشتیاقی، لنز تلهفوتو را معرفی کنیم؛ باید بگوییم که این لنز در عکسبرداری از سوژههای دور، کاربرد دارد. دوربین یاد شده با کیفیت 4K و سرعتهای 24، 25، 30 و 60 فریم بر ثانیه، فیلمبرداری میکند. دوربین سلفی هم که از یک لنز 8 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی 24 میلیمتر تشکیل شده، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080 و سرعت 30 فریم بر ثانیه را دارد.

سونی اکسپریا Pro: باتری

یک باتری لیتیم-پلیمری، انرژی مورد نیاز « Sony Xperia Pro » را تامین میکند؛ این باتری میتواند، در حین اتصال « Sony Xperia Pro » به دوربین فیلم یا عکسبرداری کاربر، دوربین را هم شارژ کند. حجم 4000 میلیآمپر ساعتی باتری فوق، شاید برای کاربران، چندان جالب نباشد. « Sony Xperia Pro » از شارژ سریع 21 واتی هم پشتیبانی میکند.

مشاوره در خرید سونی اکسپریا Pro

« Sony Xperia Pro » را شاید بتوان، تنها اسمارتفونی دانست، که لیاقت لقب پرو خود را دارد. این اسمارتفون که برای مصارف عده خاصی از اعضای بازار گوشیهای هوشمند در نظر گرفته شده، با توجه به قیمت بالای آن برای مصارف معمولی یک کاربر، بهترین گزینه نیست. اما این اسمارتفون را میتوانیم برای کاربران تولیدکننده محتوا، یک گزینه ویژه بخوانیم. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399
طول و عرض
170.2x76.2 میلی‌متر
ضخامت
10.2 میلی‌متر
وزن
225.1 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Snapdragon 865 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.8 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650
حافظه داخلی
512 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.X
مقدار RAM
12 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1644x3840 پیکسل
تراکم پیکسلی
643~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 28, 29, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
2, 5, 66, 260, 261 Sub6, mmWave
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.7 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.7
فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر
فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto
سایز سنسور 1/3.4 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.4
فاصله کانونی لنز 70 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
زوم اپتیکال 3x
لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide
˚124
سایز سنسور 1/2.55 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.2
فاصله کانونی لنز 16 میلی‌متر
فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین چهارم
0.3 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
TOF 3D
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
Zeiss optics, panorama, HDR, eye tracking
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/4 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps (5-axis gyro-EIS)
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 21 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
color spectrum
فیلم برداری
4K@24/25/30/60fps HDR, 1080p@30/60/120fps; 5-axis gyro-EIS, OIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل سونی Xperia Pro دو سیم کارت ظرفیت 12/512 گیگابایت
گوشی موبایل سونی Xperia Pro دو سیم کارت ظرفیت 12/512 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
بهمن 1399

طراحی

طول و عرض
170.2x76.2 میلی‌متر
ضخامت
10.2 میلی‌متر
وزن
225.1 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Snapdragon 865 5G
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.84 GHz Kryo 585 & 3x2.42 GHz Kryo 585 & 4x1.8 GHz Kryo 585
پردازنده گرافیکی
Adreno 650

حافظه

حافظه داخلی
512 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.X
مقدار RAM
12 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
OLED
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1644x3840 پیکسل
تراکم پیکسلی
643~
تعداد رنگ
1 میلیارد رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 11, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 21, 25, 26, 28, 29, 32, 34, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 48, 66<br />
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
2, 5, 66, 260, 261 Sub6, mmWave<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.1
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.7 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.7<br /> فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر<br /> فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto<br /> سایز سنسور 1/3.4 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.4<br /> فاصله کانونی لنز 70 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.0 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF<br /> زوم اپتیکال 3x<br /> لرزشگیر OIS
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع ultrawide<br /> ˚124<br /> سایز سنسور 1/2.55 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> فاصله کانونی لنز 16 میلی‌متر<br /> فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین چهارم
0.3 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth<br /> TOF 3D
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
Zeiss optics, panorama, HDR, eye tracking
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/4 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 24 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps (5-axis gyro-EIS)
فیلم برداری
4K@24/25/30/60fps HDR, 1080p@30/60/120fps; 5-axis gyro-EIS, OIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 10
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
color spectrum

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
4000 میلی آمپر بر ساعت
امکان شارژ سریع
امکان شارژ سریع 21 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم