برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سونی Xperia XZ3 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Sony XperiaXZ3 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Sony Xperia XZ3 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین : 13  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 3300 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 9
4G
توضیحات

معرفی گوشی Sony Xperia XZ3

اکسپریا XZ3 در ماه اکتبر سال ۲۰۱۸ روانه بازار شده است و با داشتن صفحه نمایش ۶ اینچی، دوربین ۱۹ مگاپیکسلی و حافظه رم ۶ گیگابایتی، یقینا تا آن زمان یکی از بهترین محصول سونی تلقی می‌شود. این گوشی از باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و تراشه اسنپ درگاون ۸۴۵ می‌تواند عملکرد و سرعت برنامه‌ها را برای شما تضمین کند. حافظه داخلی گوشی هم در تمام مدل‌ها ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است.

Xperia XZ3

معیارهای خرید گوشی Sony Xperia XZ3

صفحه نمایش

اکسپریا XZ3 برخلاف پنج سال گذشته، این‌بار از یک پنل اولد استفاده کرده و به تمامی انتقاداتی که نسبت به پنل TFT می‌شده است، پایان می‌دهد. پرچم‌دار سونی این‌بار نشاط و رنگ بندی مناسب‌تری به صفحه نمایش خود داده است و سعی می‌کند که در کنار محصولاتی همچون آیفون XS و گلکسی نوت ۹،محتوای رسانه‌ای همچون یوتیوب را با بهترین کیفیت پخش کرده و به‌طور خاص، تعادل و واقع گرایی بسیاری را در آن شاهد باشیم.

احساس پویایی در این صفحه نمیش بیش از پیش به چشم می‌خورد و سونی اکسپریا XZ3توانسته است که یک تغییری ریسکی خوب را در خود داشته باشد. به‌طور خلاصه می‌توان گفت که تصمیم سونی در این رابطه عالی بوده است. بنابراین باید گفت که اکسپریا XZ3 بهترین گوشی موجود در بازار برای پخش ویدیوهای یوتیوب است. دلیل چنین امری صرفا به‌دلیل صفحه نمایش نیست، بلکه این گوشی امکان انتخاب وضوح را به شما داده و می‌تونید نرخ فریم بر ثانیه را نیز انتخاب کنید. این گوشی انتخاب‌های بیشتری را در این زمینه به‌همراه داشته و حتی از گلکسی نوت ۹ و آیفون نیز بهتر عمل می‌کند.

دوربین

گوشی سونی اکسپریا XZ3از یک دوربین ۱۹ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده می‌کند، که احتمالا در یک سال گذشته نیز روی XZ1 به‌کار رفته بود، اما باید تجربه‌ی کار با گوشی سال گذشته را کنار بگذارید، چرا که این دوربین روی اکسپریا XZ3 عملکرد بسیار بهتری از خود نشان می‌دهد.

رابط کاربری جهت استفاده‌ی مبتدیان ساده‌سازی شده است و بنابراین سرعت بیشتری در دست‌یابی به حالت‌های مختلف نخواهید داشت و همیشه باید از تنظیمات قابل دسترس روی صفحه نمایش استفاده کنید. هنگام آماده سازی برای عکس‌برداری اختلاف ناچیزی از نظر سرعت خواهید داشت و این امر طبیعی است.

کیفیت تصاویر نسبت به XZ1 بسیار بهبود یافته است و شاهد وضوح بهتر، عملکرد بهتر در حالت نور کم و دامنه دینامیکی آن داریم. با چنین مواردی می‌توان گفت که کاملا با یک دوربین متفاوت روبرو هستیم. در حالی که اکسپریا XZ3 استاندارد عالی دوربین‌های این رده را رعایت کرده است، سونی اما در رسیدن به حد اعلای کیفیت دوربین خوب عمل نمی‌کند و بازهم محصولات رقیب بهتر از اکسپریا XZ3 عمل کرده‌اند.

دوربین این گوشی در نور مناسب، جزئیات دقیقی دارد و بدون نیاز به هر حالت بوکه، مقدار مناسبی از تاری را در حالت پرتره ایجاد می‌کند. محدوده‌ی پویای دوربین هم برای حالت‌های خاصی قابل استفاده است و یقینا تمایل بالای دوربین برای برجسته‌تر کردن سوژه‌های اصلی قابل تحسین است. این مورد در صحنه‌های با کنتراست بالا بیشتر دیده می‌شود.

سخت افزار

در داخل سونی اکسپریا XZ3 یک پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ به‌کار رفته است و عملکرد خوبی هم دارد. کارایی این تراشه به‌نوعی است که می‌توانستیم از محصولات سال ۲۰۱۸ انتظار داشته باشیم و سنجش معیار این محصول هم نمره‌ی خود ۸۶۱۴ را به ثبت می‌رساند.

این نمره کمی بالاتر از XZ2 است و بنابراین انتظاری که از گوشی داشته‌ایم، کاملا خودش را نشان می‌دهد. اغلب برنامه‌هایی که روی این گوشی اجرا می‌شوند، سرعت مناسبی داشته و بسیار روان اجرا می‌شوند. حتی حرکت در خلال منوها نیز این عملکرد و سرعت دقیق پردازنده را نشان می‌دهد.

باتری

آن‌چیزی که دیدن آن در گوشی‌های سونی بسیار جالب به‌نظر می‌رسد، استفاده‌ی این برند از باتری‌های بزرگ در گوشی‌های خود است. سونی در پرچم‌دارهای خود عملکرد خوبی در این زمینه داشته است و عمر باتری هرگز در طول استفاده، با سرعت زیادی کاهش پیدا نمی‌کند. سونی اکسپریا XZ3 از یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و این مورد بزرگ‌ترین باتری این برند نسبت به تمام پرچم‌دارهای سال گذشته بوده است. با توجه به صفحه نمایش بزرگی که گوشی سونی اکسپریا XZ3 از آن بهره می‌برد، یقینا می‌توان انتظار داشت که عملکرد باتری به‌طور مشابه با XZ2 عمل خواهد کرد.

در دنیای واقعی، عملکرد کلی باتری را می‌توان منوط به نحوه‌ی تجربه کاربر دانست. اگر کاربر پرمصرفی هستید، احتمالا باتری تا اوایل ظاهر شارژ خالی می‌کند و اگر میزان استفاده متوسطی دارید، احتمالا یک روز کامل می‌توانید گوشی خود را بدون شارژ روشن نگه دارید. در صورت تماشای ویدیو و تجربه‌ی بازی، احتمالا حداقل یک‌بار نیاز به شارژ گوشی خواهید داشت.

در تست‌های صورت گرفته مشاهده شد که این گوشی برای پخش یک فیلم ۹۰ دقیقه‌ای، حدود ۲۰ درصد از شارژ خود را از دست می‌دهد و یقینا با توجه به تجربیاتی که ما داریم، چنین چیزی اصلا جای بحث ندارد.

طراحی

طراحی گوشی اکسپریا XZ3 شباهت زیادی از جلو به گلکسی اس 8 یا گلکسی اس 9 دارد. پنل اولد این گوشی با لبه‌های خمیده همراه شده است و یقینا طرح و نقش زیبایی از نظر ظاهری برای شما به‌همراه خواهد داشت. این طراحی را می‌توان کپی کربنی از گوشی سال گذشته این سری دانست که تغییرات خوبی روی آن صورت گرفته است.

گوشی اکسپریا XZ2 از نظر طراحی محصول بسیار شاخصی بود و به‌همین دلیل بسیاری از ویژگی‌های آن در این محصول نیز دیده می‌شود. از جمله‌ی آن‌ها می‌توانیم به فناوری گوریلا گلس 5، گواهی IP68 و صفحه نمایشی با نسبت ۹:۱۸ اشاره کرد که همراه با اسپیکرهای استریو و عدم وجود فناوری ناچ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

صفحه نمایش خمیده و زیبای این گوشی را باید به طراحی آن اضافه کنیم که انصافا جلوه‌ی بصری فوق‌العاده زیبایی به آن داده است. این گوشی در مدل‌های رنگی مختلفی همچون مشکی، سفید نقره‌ای، سبز جنگلی و قرمز روانه بازار شده است. در ساخت قاب این گوشی از فلز مستحکم استفاده شده است و از همین‌رو دوام بالایی در طول استفاده‌ی شما خواهد داشت.

Xperia XZ3

چرا گوشی Sony Xperia XZ3 را بخریم؟

اکسپریا XZ3 هیچ نکته‌ی منفی خاصی ندارد که بخواهیم به‌خاطر آن ناامید شویم. بدون شک این محصول یکی از بهترین تلفن‌های سونی است و از نظر زیبایی و مشخصات فنی، می‌تواند برای کاربر جذاب باشد. با چنین توصیفاتی خرید گوشی سونی اکسپریا XZ3 کاملا منطقی و قابل قبول است و می‌تواند محصولی فوق‌العاده مدرن و جذاب در اختیار شما قرار دهد.

گوشی طراحی براقی دارد و صفحه نمایش آن هم بسیار عالی همل می‌کند. هر شخصی که بخواهد این فاکتور را برای دنبال کردن ویدیوهای یوتیوب مدنظر قرار دهد، احتمالا محصولی بهتر از اکسپریا XZ3 در بازار پیدا نخواهد کرد. تنظیمات صفحه نمایش گوشی هم اجازه‌ی هر سفارشی سازی را بهشما خواهد داد.

نکات زیادی پیرامون رابطه کاربری این گوشی وجود دارد و شاید برخی از عملکرد آن رضایت نداشته باشند. اما چنینی چیزی با ایجاد چند تنظیم کوتاه قابل رفع است و صرفا کافی است که برخی از ویژگی‌های خاص همچون Side Sense را غیرفعال کنید. با این وجود، هیچ سنسور اثر انگشتی در این محصول به‌کار نرفته است و همین می‌تواند جای بس تاسف داشته باشد.

نظرات کاربران پس از خرید گوشی Sony Xperia XZ3

کاربران از دیدگاه‌های مختلف از اکسپریا XZ3 راضی هستند و ارزش خرید بالایی برای آن قائل هستند. کاربران عملکرد عالی دوربین و صفحه نمایش آن را مهم‌ترین عامل موفقیتش می‌دانند و قیمت گوشی سونی اکسپریا XZ3 هم از این نظر کاملا ارزشمند خواهد بود. گوشی در زمینه باتری و عملکرد نیز نمره‌ی قبولی دریافت می‌کند و یقینا با بهترین گوشی برند سونی تا این زمان روبرو هستیم.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
October 2018
تاریخ شمسی
مهر 1397
طول و عرض
158x73 میلی‌متر
ضخامت
9.9 میلی‌متر
وزن
193 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM845 Snapdragon 845
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.7 GHz Kryo 385 Gold & 4x1.7 GHz Kryo 385 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 630
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
P-OLED
اندازه صفحه نمایش
6.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440x2880 پیکسل
تراکم پیکسلی
537~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - H8416, H9436, H9493
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 19, 20, 26, 28, 29, 32, 38, 39, 40, 41, 46, 66 - H8416, H9436, H9493
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
19 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/2.3 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 25 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر
predictive PDAF
لیزر AF
فلش
LED
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور 1/3.1 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.9
فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
بلندگو
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
color spectrum
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
گوشی موبایل سونی Xperia XZ3 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل سونی Xperia XZ3 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
October 2018
تاریخ شمسی
مهر 1397

طراحی

طول و عرض
158x73 میلی‌متر
ضخامت
9.9 میلی‌متر
وزن
193 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM845 Snapdragon 845
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.7 GHz Kryo 385 Gold & 4x1.7 GHz Kryo 385 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 630

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
P-OLED
اندازه صفحه نمایش
6.0 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1440x2880 پیکسل
تراکم پیکسلی
537~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 800 / 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 - H8416, H9436, H9493
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 19, 20, 26, 28, 29, 32, 38, 39, 40, 41, 46, 66 - H8416, H9436, H9493
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
19 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/2.3 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 25 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.22 میکرومتر<br /> predictive PDAF<br /> لیزر AF
فلش
LED
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/3.1 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.9<br /> فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر

صدا

بلندگو

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
color spectrum

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 18 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم