برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

ساعت هوشمند فیت بیت مدل Versa 2

Fitbit Versa 2 14 Inches Smart Watch

 Fitbit Versa 2 14 Inches Smart Watch

  • اندازه صفحه نمایش: 14 اینچ
  • اتصالات: Bluetooth, Wi-Fi, NFC
  • مقاومت در برابر آب: 50 متر
  • GPS: دارد
  • Always-on: دارد
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
کمتر از 4 گیگابایت
توضیحات

معرفی ساعت هوشمند ورسا 2

شرکت فیت بیت ساعت هوشمند ورسا 2 را در سپتامبر 2019 روانه بازار کرد. این محصول که جانشین نسل قبلی یعنی ساعت هوشمند ورسا شده است، از نمایشگر OLED، پردازنده سریعتر و باتری بادوام بیشتر نسبت به مدل قبلی بهره می برد. این شرکت بار دیگر ثابت کرده که برای تهیه یک ساعت تناسب اندام فوق العاده نیازی به خرج هزینه زیادی نیست. ردیابی سلامت و فعالیت از ویژگی های اصلی این ساعت می باشد. تمام مدل های ساعت ورسا 2 بدنه آلومینیومی دارند. ورسا 2 دارای سنسور ضربان قلب بوده که به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته ضربان قلب را اندازه گیری می کند.

قابلیت Sleep Score نیزبا توجه به ضربان قلب کاربر به الگوی خوابیدن او امتیاز می دهد. ویژگی دیگر ساعت هوشمند ورسا 2 ضدآب بودن و مقاومت تا عمق 50 متری در آب می باشد. این ساعت حالت های متنوعی برای اندازه گیری میزان دویدن، دوچرخه سواری، تمرینات یوگا و مدت زمان خوابیدن دارد. قابلیت صفحه همیشه روشن (Always on Display) در ساعت هوشمند versa 2 بسیار کاربردی می باشد و دسترسی به اطلاع از زمان و تمرینات و عمر باتری را راحتتر کرده است. شرکت فیت بیت مدعی شده است که باتری این ساعت با یک مرتبه شارژ تا 5 روز دوام می آورد که یک روز کامل بیشتر از نسل قبلی می باشد. سنسور ضربان قلباین ساعت بصورت مداوم در تمام طول روز و شب، ضربان قلب را اندازه گیری می‌کند.ساعت هوشمند versa 2 به صفحه نمایش همیشه روشن مجهز شده است و همواره می‌توانید از ساعت مطلع شوید.

ورسا 2

معیارهای خرید ورسا 2

طراحی ساعت هوشمند ورسا 2

ساعت هوشمند versa 2 نسل جدید ساعتورسابا بهبودهای مختلفی در نمایشگر، پردازنده و باتری به بازار معرفی شده است. ساعت هوشمند ورسا 2 بدنه آلومینیومی دارد و به تکنولوژی NFC مجهز شده است. در نگاه اول ساعت ورسا 2 ظاهری شبیه به مدل قبلی خود دارد اما با بررسی دقیق تر متوجه چند تفاوت کوچک خواهید شد که ساعت هوشمند versa 2را بسیار شیک نشان می دهد. این ساعت هوشمند با 12 میلی متر ضخامت، از ساعت اپل واچ 3 میلی متر ضخیم تر می باشد، اما به دلیل طراحی خاصی که دارد باریک تر به نظر می رسد.

خوشبختانه شرکت فیت بیت، برند تجاری خود را از قسمت پایین ساعت حذف کرده است و به همین دلیل حاشیه های ساعت ورسا 2 کمی نازک تر هستند. نسخه اولیه ساعت ورسا سه دکمه در قسمت شاسی داشت که دو دکمه آن در سمت چپ و یک دکمه در سمت راست قرار داده شده بود، اما ورسا 2 تنها یک دکمه در سمت چپ دارد و این دکمه، عملیات انتخاب و برگشت را انجام می دهد وقابل برنامه ریزی است.

ورسا 2

قابلیت جالب و کاربردی ساعت هوشمند versa 2، ردیابی کیفیت خواب می باشد و با این قابلیت می توانیدعادت های بهتری را در خود پرورش دهید و آماده بیدار شدن باشید.ساعت ورسا 2 با توجه به ضربان قلبتان، شما را برای رسیدن به اهداف بهتر کمک می‌کند.همچنین می توانید به راحتی به اپلیکیشن ها، موسیقی و نوتیفیکیشن های روی ساعت دسترسی و آنها را کنترل کنید و با اپلیکیشن Fitbit app به داده های مختلف درباره سلامتی دسترسی داشته باشید.

صفحه نمایش ساعت هوشمند ورسا 2

فیت بیت ورسا 2 دارای یک صفحه نمایش 40 میلی متری بوده و برخلاف نسخه های قبلی که از صفحه نمایش LCD بهره می بردند، ساعت هوشمند versa 2دارای یک صفحه نمایشآمولداست که توسط گوریلاگلس 3 محافظت می شود.این صفحه نمایش در حدود 1000 نیت روشنایی را ارائه می دهد. البته این صفحه نمایش ممکن است برای کارهای عادی بسیار روشن باشد، اما خبر خوب این است که با تنظیم ساعت ورسا 2 به پایین ترین تنظیمات روشنایی، شما قادر خواهید بود همیشه و بدون تغییر از یک صفحه نمایش مناسب برخوردار شوید. حتی در تنظیمات کم نور نیز، صفحه نمایش با وضوح 300×300 کار می کند و با داشتن سنسور نور محیطی، با توجه به محیطی که در آن قرار دارید، ساعت قادر به تنظیم روشنایی می باشد.

ورسا 2

سخت افزار و نرم افزار ساعت هوشمند ورسا 2

فیت بیت ورسا 2 با داشتن پردازنده جدیدی که در بدنه خود دارد، سریعتر از نسخه قبلی خود است. زمانی که از این ساعت هوشمنداستفاده می کنید عملیات به راحتی و نرم تر و هموارتر از نسخه قبلی انجام خواهد شد. پیمایش بین صفحات، راه اندازی و بستن برنامه ها، جمع آوری اطلاعات سلامت نیز سریعتر از نسخه قبل شده است. فیت بیت ورسا 2 مانند سایر دستگاه های Fitbit از عمر باتری مناسبی برخوردار است. این شرکتادعا می کند که شما می توانید در حالت استاندارد 5 روز از ساعت استفاده کنید.برای اینکه به لانچر برنامه دسترسی داشته باشید، دستتان را روی صفحه از سمت راست به چپ بکشید تا چهار میانبر برنامه در هر صفحه به شما نشان داده شود.

با فشار ملایم و نگه داشتن آن قادر خواهید بود که این موارد را به دلخواه خود تنظیم نمایید. با کشیدن صفحه به سمت پایین می توانید به اعلان ها، تنظیمات سریع و کنترل موسیقی دسترسی پیدا کنید. شما برنامه Spotify را در ورسا 2 در اختیار دارید اما توجه به این نکته مهم است که این برنامه فقط می تواند به عنوان یک ریموت کار کند و موسیقی را که در برنامه Spotify گوشی شما در حال اجرا است را کنترل می کند. به این ترتیب شما نمی توانید از ورسا 2 برای گوش دادن به لیست های آفلاین Spotify استفاده کنید. با این وجود می توانید از 2.5 گیگابایت فضا برای ذخیره سازی محلی موسیقی ها استفاده کنید، می توانید فایل های موسیقی خود را به دستگاه اضافه کنید.

ورسا 2

چرا ساعت هوشمند ورسا 2 را بخریم؟

قابلیت های این ساعت بسیار زیاد و متنوع می باشد. تمام قابلیت های تناسب اندام را می توانید در فیت بیت ورسا 2 مشاهده کنید، همچنین می توانید به قابلیت های همچون تشخیص هوشمند زمان شروع تمرین، سنسور همیشه فعال پایش ضربان قلب و ویژگی‌های ردیابی خواب دسترسی داشته باشید. برنامه  Sleep Score داده‌های مربوط به خواب شما را ردیابی و کیفیت خواب شما را به صورت درصد بیان می کند. قیمت ورسا 2 با توجه به قابلیت های آن بسیار مناسب می باشد. ورسا 2 با ارائه پیام و هشدار، روش هایی را برای کنترل خانه هوشمند شما و پخش موزیک از موبایل را در زمان تمرین فراهم می آورد.

نظرات کاربران پس از خرید ورسا 2

به طور کلی خرید ورسا 2 برای افرادی مناسب می باشد که به دنبال یک گجت پوشیدنی کاربردی برای تناسب اندام هستند. پس اگر شما هم جزء کاربرانی هستید که به تناسب اندام خود اهمیت می دهید خرید ورسا 2 گزینه ای خوب برای شما خواهد بود.حالت Sleep Mode در ساعت هوشمند ورسا 2 بسیار جالب و کاربرپسند بوده و هنگامی ‌که شما خواب هستید، از روشن شدن صفحه یا صدای اعلان‌ها جلوگیری می ‌کند و قابلیت Smart Wake بر اساس چرخه طبیعی خوابتان، بهترین زمان بیدار شدن شما را می‌داند و با زنگ هشدار شما را بیدار می‌کند.

 

 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت
نوع باتری
لیتیوم یونی
حس‌گرها
سنجش ضربان قلب
سنجش اکسیژن خون
سنسور نور محیط
ارتفاع سنج
شتاب سنج
ژیروسکوپ
میکروفون
NFC
اندازه ساعت
20*10*5 میلی‌متر
مناسب برای
خانم‌ها و آقایان
برند
فیت بیت
نوع کاربری
ورزشی
فرم صفحه
مربع
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بند
برزنت
نوع قفل بند
سگکی ساده
نوع صفحه نمایش
AMOLED
gps
دارد
قابلیت های ویژه
مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر
توضیحات سازگاری
سازگار با دستگاه‌های دارای ویندوز 10
سازگار با گوشی‌های اندرویدی دارای نسخه 4.3 و بالاتر
سازگار با سیستم عامل Mac OS X 10.6 و بالاتر
سازگار با گوشی iPhone 4S تا آخرین مدل گوشی‌های اپل
اتصالات
Bluetooth, Wi-Fi, NFC
پخش موسیقی
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
جنس بدنه عالی، دقیق بودن سنسور، خوش دست و زیبا

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
ساعت هوشمند فیت بیت مدل Versa 2
ساعت هوشمند فیت بیت مدل Versa 2
موجود شد ، خبرم کن

حافظه

حافظه داخلی
کمتر از 4 گیگابایت

حسگر ها

حس‌گرها
سنجش ضربان قلب<br /> سنجش اکسیژن خون<br /> سنسور نور محیط<br /> ارتفاع سنج<br /> شتاب سنج<br /> ژیروسکوپ<br /> میکروفون<br /> NFC

سایر مشخصات

پخش موسیقی

باتری

نوع باتری
لیتیوم یونی

سایر مشخصات

پخش موسیقی

سایر ویژگی‌ها

اندازه ساعت
20*10*5 میلی‌متر
مناسب برای
خانم‌ها و آقایان
برند
فیت بیت
نوع کاربری
ورزشی
فرم صفحه
مربع
جنس بدنه
آلومینیوم
جنس بند
برزنت
نوع قفل بند
سگکی ساده
نوع صفحه نمایش
AMOLED
gps
قابلیت های ویژه
مقاومت در برابر آب تا عمق 50 متر
توضیحات سازگاری
سازگار با دستگاه‌های دارای ویندوز 10<br /> سازگار با گوشی‌های اندرویدی دارای نسخه 4.3 و بالاتر<br /> سازگار با سیستم عامل Mac OS X 10.6 و بالاتر<br /> سازگار با گوشی iPhone 4S تا آخرین مدل گوشی‌های اپل
اتصالات
Bluetooth, Wi-Fi, NFC

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم