برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

مچ بند هوشمند جی ال ایکس مدل G Band

توضیحات

زندگی روزمره ما و دغدغه‌های روزانه باعث شده که سلامتی را به فراموشی بسپاریم و کمتر اهمیتی به آن دهیم. این بی‌اهمیتی تا جایی پیش رفته که دیگر نمیدانیم روزانه چقدر ورزش می‌کنیم چقدر کالری جذب یا میسوزانیم و چقدر پیاده روی می‌کنیم. ضربان قلب و فشارمان چه وضعیتی دارد و حتی حتی چند کیلوگرم وزن داریم. به همین دلیل شرکت‌های مختلف به فکر ساده کردن اندازه‌گیری فعالیت روزانه کاربران خود هستند و به همین منظور مچ‌بندهای هوشمند، ساعت هوشمند، ترازوی دیجیتال، گجت‌های سلامتی و حتی گوشی‌های موبایل برخی از این خدمات را ارائه می‌دهند تا شما متوجه وضعیت سلامتی خودتان شوید. گجت‌های پوشیدنی با اتصال بلوتوث به گوشی این اطلاعات را برای شما ثبت و نمایش می‌دهند تا میزان پیشرفت و تاریخچه وضعیت بدنی خود را نیز بتوانید مشاهده کنید. مچ‌بندهای هوشمند یکی از محبوب‌ترین گجت‌هایی به شمار می‌روند که در سال‌های اخیر و در کنار ساعت‌های هوشمند بخش قابل توجهی از بازار لوازم دیجیتال را به خود اختصاص داده‌اند.

مچ بند هوشمند

 

بند استفاده شده

بند GBand از جنس سیلیکون با کیفیت است که می‌تواند این بند را به راحتی جدا کرده و بندهای سیلیکونی رنگی دیگر را نیز جایگزین این محصول کنید. GBand به سادگی باز و بسته می‌شود و به آسانی قفل آن باز نمی‌شود. تعداد حفره‌های روی بند به تعدادی بسیار مناسبی جاسازی شده تا دست‌بند هوشمند راحت‌تر روی مچ قرار گیرد و سفت شود. این بند دستتان را آزار نخواهد داد و حساسیتی برای پوست شما در پی ندارد.

مچ بند هوشمند

 

قابلیت‌های مچ‌بند هوشمند

مچ‌بند هوشمند جی‌ال‌ایکس علاوه‌بر قابلیت شمارش قدم‌ها، می‌تواند ضربان قلبتان را هم بسنجد، ساعت را اعلام کند و حتی شما را از اعلان‌های مهم آگاه کند. GBand دارای گواهینامه‌ی IP67 بوده و دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است؛ بنابراین می‌توان در شرایط آب‌وهوایی مختلف از مچ‌بند استفاده کرد و حتی زیر دوش هم آن را از خود جدا نکرد.

مچ بند هوشمند

 

بخش اصلی مچ‌بند هوشمند

قسمت اصلی مچبند، این قابلیت را دارد که از بند سیلیکونی جدا شود. شما حتی می‌توانید بند سیلیکونی را تغییر دهید و رنگ بندی مختلف را جانشین آن کنید. بخش اصلی مچبند توسط شیشه‌ای پوشانده شده که در قسمت پایین آن کلیدی لمسی قرار داده شده تا عملیات کنترلی را بتوان بر روی آن اعمال کرد. در زیر شیشه نمایشگر کوچک و بهینه شده‌ای وجود دارد تا کمترین مصرف را داشته باشد و بتواند مدت زمان بیشتری شارژ نگه دارد. نحوه قرارگیری نمایشگر زیر شیشه شما را بسیار راضی نگه خواهد داشت به این دلیل که به صورت کاملا ماهرانه زیر شیشه سیاه رنگ مخفی شده و زیبایی خیره کنده را در نگاه کاربران قرار می‌دهد.

مچ بند هوشمند

GBand می‌تواند ساعت، مسافت طی شده و مقدار کالری سوزانده شده را به شما اطلاع دهد و تعداد ضربان قلبتان را اندازه‌گیری کند و مقدار شارژ باقی مانده را نیز به شما نشان دهد. این مچ‌بند هوشمند همچنین این قابلیت را دارد که اعلان‌های مهم را از طریق بلوتوث از گوشی همراه شما دریافت کند و آن ار از طریق ویبره به شما اطلاع دهد.

این مچ‌بند با صفحه نمایش  0.42 اینچی و زیبایی که دارد تنها یک کلید برای کنترل آن طراحی کرده است. با فشردن پی در پی دکمه لمسی بر روی این نمایشگر اطلاعات مختلف این بند به نمایش در خواهند آمد. کارکردن با GBand بسیار راحت است و هر عملی مد نظر دارید انجام دهید به سادگی هرچه تمام تر با همان کلید لمسی پایین نمایشگر قابل انجام است. شما با هربار لمس کردن این کلید لمسی یکی از قابلیت‌های این بند را در نمایشگر مشاهده خواهید کرد.

مچ بند هوشمند

 

نرم‌افزار

شما نوع و ترتیب نمایش اطلاعات در صفحه نمایش را می‌توانید با نرم افزار مخصوص این مچبند تعیین کنید. زمان، تعداد گام‌ها، فاصله و مسافت طی شده، مقدار کالری مصرف شده، ضربان قلب  و مقدار شارژ باتری از جمله موارد قابل استفاده در این بند هوشمند هستند. همچنین نوع نمایش ساعت، اینکه مچبند بر روی کدام دست شما بسته شده و امکانی برای پیداکردن مچ‌بند از جمله امکانات نرم‌افزار این مچبند هستند که قابلیت نصب بر روی گوشی شما را داد. این برنامه بر روی سیستم‌عامل‌های اندروید 4.3 به بالا و iOS 8.0 به بالا قابل‌نصب است.

 

تاریخچه اطلاعات

نرم افزار این مچبند به راحتی مدیریت شده و اطلاعات ارزشمندی از سلامتی را برای شما نگه میدارد. تاریخچه ضربان قلب، تعداد گام‌ها و مسافت طی شده از جمله مواردی هستند که در این برنامه آرشیو می‌شوند و هرزمان که مد نظر داشته باشید به این اطلاعات می‌توانید دسترسی داشته باشید. این اطلاعات کاملا عالی هستند و می‌تواند به تعداد و اطلاعات دقیق آنها اعتماد کنید. این نرم افزار قابلیت ذخیره اطلاعات خواب شما را هم خواهد داشت. اطلاعاتی که کیفیت خواب شما را کنترل کرده و با استناد کردن به آن می‌توانید از اینکه خواب آسوده و عمیقی داشته باشید اطمینان پیدا کنید.

 

سایر قابلیت‌ها

باتوجه به نمایشگر و ظرافتی که در این مچبند به کار رفته است، شما بعد از چند روز استفاده از این بند نیز مشاهده خواهید کرد که نیمی از شارژ آن باقی مانده است. یکی دیگر از قابلیت‌های این بند امکان تنظیم GBand برای اطلاع از اعلان‌های مهم است. اعلان‌هایی نظیر زنگ هشدار، تماس ورودی، پیامک و هر نوع اعلان دیگر نرم‌افزارها نظیر شبکه‌های اجتماعی مطلع کند. برای انتقال اطلاعات مچ‌بند به گوشی باید اپلیکیشین مربوطه را روی گوشی نصب کرده باشید. از ویژگی‌های دیگر GBand باید به هشدار نداشتن فعالیت بدنی، قابلیت تعیین اهداف تمرینی، روشن‌شدن صفحه با چرخش مچ و نمایش درصد باتری باقی‌مانده اشاره کرد.

مچ بند هوشمند

 

جمع‌بندی

مچ‌بند GBand باظرافت، طراحی جذاب و زیبا، بسیار جمع و جور، دارای باتری با ظرفیت بالا، در کنار امکاناتی نظیر نمایش ساعت، وضعیت فعالیت روزانه و ضربان قلب به همراه ذخیره اطلاعات کامل آن به کمک نرم‌افزار گوشی شما را از داشتن این مچ‌بند کاملا راضی نگه خواهد داشت.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
مچ بند هوشمند جی ال ایکس مدل G Band
مچ بند هوشمند جی ال ایکس مدل G Band
موجود شد ، خبرم کن

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم