برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab Active Pro LTE SM-T547 ظرفیت 4/64 گیگابایت

SamsungGalaxy Tab ActivePro LTE SM-T547 64GB RAM 4GB Tablet

 Samsung Galaxy Tab Active Pro LTE SM-T547 64GB RAM 4GB Tablet 

  • سیستم عامل : اندروید 9.0 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین : 13  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 7600 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
Android 9
4G
7600 میلی آمپر بر ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Samsung Galaxy Tab Active Pro

از آن‌جایی که اسمارتفون‌ها به دلیل اندازه کوچک آن‌ها برای بسیاری از فعالیت‌ها مناسب نیستند، شرکت‌های فعال در این زمینه، به سراغ تولید اسمارتفون‌های بزرگ‌تر رفتند و نام آن‌ها را تبلت گذاشتند. البته تشبیه یک تبلت به اسمارتفون، درست به نظر نمی‌آید و حقیقتا هم درست نیست. تبلت‌ها کارایی بسیاری دارند و کاربر آن‌ها می‌تواند در زمینه‌های مختلف از تبلت خود استفاده کند؛ از کارهای گرافیکی گرفته تا بازی خردسالان و استفاد‌ه‌های اداری و غیره. البته برای این استفاده‌ها، یک تبلت باید کیفیت بالایی داشته باشد و قیمت منصفانه‌ای برای آن لحاظ شود.

از آن‌جایی که نام شرکت تولیدکننده، همیشه مایه دلگرمی بوده، بسیاری از متقاضیان به سراغ شرکت‌های خوش‌نام و پرآوازه می‌روند که البته کار منطقی‌ای است. در میان تمامی این شرکت، نام شرکت سامسونگ، درکنار چند نام دیگر می‌درخشد. سامسونگ برای محصولات خود، قیمت‌های فضایی درنظر نمی‌گیرد و کیفیت خوبی برای ساخت محصولات خود صرف می‌کند و همین موضوع، تبلت‌ها و اسمارتفون‌های این شرکت را مورد اعتماد جلوه می‌دهد.

مقدمه‌ای بر تشریح سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو

کلمه اکتیو که درمیان گروه اسمی « Samsung Galaxy Tab Active Pro » دیده می‌شود، نشان از فعال بودن و کارایی زیاد این تبلت دارد و حقیقتا، نامی شایسته برای این تبلت است. البته این نام شایسته بر تبلت‌های دیگری نیز اعمال شده، اما شایستگی آن را در این تبلت حس می‌کنیم. اما پسوند پرو که در ادامه کلمه اکتیو آمده، چندان مناسب نیست و غلوآمیز به‌نظر می‌آید؛ چراکه این کلمه می‌خواهد حرفه‌ای بودن « Samsung Galaxy Tab Active Pro » را نشان دهد، اما این تبلت به صورت نسبی و در مقایسه با تبلت‌های دیگر بازار، حرفه‌ای نیست. حتی اگر قرار باشد، این تبلت را با نسخه دیگری از خانواده اکتیو مقایسه کنیم، این تبلت پیشرفت چندانی نداشته که شایسه لقب پرو باشد.

البته افزایش حجم باتری « Samsung Galaxy Tab Active Pro » کاملا مشهود است. این حجم از باتری می‌تواند، کاربران نقاشی‌محور را راضی نگه دارد و برای بازی نیز، مفید واقع شود. برای استفاده‌های گیمینگ، فقط باتری نیست، که اهمیت دارد و ما باید به سخت‌افزار نیز توجه داشته باشیم. سخت‌افزار « Samsung Galaxy Tab Active Pro » برای بازی‌های موبایلی نیمه‌سنگین، مانند PUBG مناسب است، اما نباید انتظار خود را بیش‌تر از کنیم.

Samsung Galaxy Tab Active Pro

سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو: طراحی و کیفیت ساخت

قبل از هر چیز باید بدانید که ما این تبلت را افقی در نظر خواهیم گرفت. طراحی این تبلت به دلیل قدیمی بودن و شباهت آن با مدل « Samsung Galaxy Tab Active 3 » کمی از طراحی بازار تبلت‌ها متمایز است و این موضوع، یک مزیت برای « Samsung Galaxy Tab Active Pro » به حساب می‌آید. البته طراحی قدیمی این تبلت، کمی ناراحت‌کننده هم هست، اما دیدن یک طراحی همه‌گیر، قطعا ناراحتی بیش‌تری به کاربر القا می‌کند.

یکی از مزایای « Samsung Galaxy Tab Active Pro » قلم استایلوسی است، که در سمت چپ آن قرار دارد. قلم استایلوس یا لمسی که بسیاری از تبلت‌ها از آن پشتیبانی می‌کنند، با طیف وسیعی از تبلت‌های موجود در بازار همراه نیست و حضور آن در فریم « Samsung Galaxy Tab Active Pro » لذت‌بخش است. نکته دیگری که باعث ارجحیت « Samsung Galaxy Tab Active Pro » بر بسیاری از تبلت‌های بازار می‌شود، حضور حسگر اثر انگشتی‌ست که به‌عنوان پلیس امنیتی شناخته می‌شود.

البته این حسگر با دکمه هوم ادغام شده و در نویگیشن‌بار قرار دارد و طراحی‌ آن کمی قدیمی به‌نظر می‌آید؛ اما همین طراحی قدیمی را غنیمت می‌دانیم، چراکه اکثر تبلت‌ها این حسگر را ندارند. پنل جلویی با نویگیشن‌بار فیزیکی، نمایشگر و دوربین سلفی درگیر است. پنل پشتی، در انحصار دوربین اصلی یگانه قرار گرفته. فریم « Samsung Galaxy Tab Active Pro » از کنترلرهای صدا، دکمه پاور، اسلات سیم‌کارت، جک 3.5 میلی‌متر هدفون، قلم استایلوس، اسپیکرها و درگاه شارژ Type-C پذیرایی می‌کند.

طراحی پنل جلویی، تاحدودی قدیمی و متوازن است. قاب به فضای نمایشگر « Samsung Galaxy Tab Active Pro » تجاوز کرده؛ ولی کاملا متوازن در اطراف آن پخش شده. در بالای پنل، دوربین سلفی را می‌بینیم، که دقیقا در وسط و بر روی قاب ذکر شده قرار دارد و در پایین، شاهد نویگیشن‌بار فیزیکی هستیم. این طراحی نویگیشن‌بار، حقیقتا قدیمی است، اما به‌دلیل حضور حسگر، قابل بخشش. حسگر در وسط قرار دارد و دو مولفه دیگر نویگیشن‌بار در سمت راست و چپ آن هستند.

پنل پشتی، طراحی غریبی دارد. طراحی این پنل، شبیه محصولات کاترپیلار است و در وسط آن، یک مستطیل عمیق می‌بینیم. بالای این مستطیل عمیق، دوربین اصلی، درون یک قاب بیضی شکل حضور دارد. در وسط مستطیل دارای عمق یادشده، نام برند سامسونگ آمده، که می‌خواهد از اصالت « Samsung Galaxy Tab Active Pro » خبر بدهد.

هم از پنل پشتی و هم از پنل جلویی، برای قلم استایلوس، حفره‌هایی را می‌بینیم، که حضور یا عدم حضور قلم را به‌ کاربر « Samsung Galaxy Tab Active Pro » خبر می‌دهند. « Samsung Galaxy Tab Active Pro » با ابعاد 243.5 در 170.2 در 9.9 میلی‌متر، وزن 653 گرم و رنگ مشکی عرضه می‌شود.

Samsung Galaxy Tab Active Pro

سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو: نمایشگر

نمایشگر تبلت‌ها را مهم‌ترین بخش آن‌ها می‌دانیم، چراکه تبلت‌ها عمدتا به دلیل فضای بیش‌تر نمایشی آن‌ها از سوی کاربران بازار انتخاب می‌شوند. پنل‌های نمایشی موجود در تبلت‌های مقرون به صرفه، از جمع بهترین‌ها نمی‌آیند، اما برای استفاده‌های عادی، مناسب هستند. « Samsung Galaxy Tab Active Pro » در پی این قائده کلی از پنل نمایشی مناسب ال‌سی‌دی استفاده می‌کند.

رزولوشن نمایشگر تبلت‌ها، کمی بیش‌تر از اسمارتفون‌ها هستند، اما به‌دلیل قطر بیش‌تر نمایشگر، تراکم پیکسلی کم‌تری را به کاربران خود ارائه می‌دهند. رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل که برای نمایشگر « Samsung Galaxy Tab Active Pro » ذکر شده با احتساب قطر 10.1 اینچی نسبتا بزرگ آن، تراکم پیکسلی 224 پیکسل بر هر اینچ را به دست ما می‌دهد. فقط 71.4 درصد از پنل جلویی « Samsung Galaxy Tab Active Pro » در اختیار نمایشگر 295.8 سانتی‌متر مربعی آن است، که دلیل آن را باید در پیشروی قاب جلویی پیدا کنیم.

سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو: سخت‌افزار و نرم‌افزار

« Samsung Galaxy Tab Active Pro » در سال 2019 متولد شده و کمی قدیمی به نظر می‌آید. به همین دلیل، از اندروید 9 پای استفاده می‌کند. این نسخه از اندروید، که با نام یک دسر همراه است، سر رشته نسخه‌های کنونی اندروید به حساب می‌آید و بسیاری از کاربران بازار تبلت‌ها و اسمارتفون‌ها در نگاه اول آن را به یاد خواهند آورد؛ البته امکان آپدیت نیز محتمل است.

سخت‌افزار این تبلت، توسط شرکت نام‌دار کوالکام مقدور شده و ما با استناد به پیشینه این شرکت و البته مولفه‌های خود سخت‌افزار، آن را خوب می‌دانیم؛ اما کاربر نباید، « Samsung Galaxy Tab Active Pro » را با داده‌های فوق سنگین درگیر کند. مهم‌ترین عضو ترکیب سخت‌افزاری « Samsung Galaxy Tab Active Pro » چیپست 10 نانومتری Snapdragon 670 است که برای پردازش بازی‌های اندرویدی نیمه‌سنگین مناسبت دارد.

این چیپست هشت‌هسته‌ای، متشکل از دو هسته Kryo 360 Gold با توان کم و بیشینه فرکانس 2.0 گیگاهرتز در کنار شش هسته Kryo 360 Silver با حداکثر فرکانس 1.7 گیگاهرتز است و توسط پردازنده گرافیکی نسبتا مناسب Adreno 616 همراهی می‌شود که برای پردازش داده‌های گرافیکی از رم 4 گیگابایتی استفاده می‌کند. « Samsung Galaxy Tab Active Pro » فقط در یک نسخه با رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت عرضه می‌شود.

Samsung Galaxy Tab Active Pro

سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو: دوربین

شرکت‌های سازنده تبلت‌ها، ترجیح می‌دهند تا به‌جای پرداختن به دوربین تبلت‌های خود، بر روی سخت‌افزار و نمایشگر آن‌ها متمرکز شوند؛ چراکه تعداد کاربرانی که از دوربین تبلت‌ها برای ثبت تصویر از لحظات خود استفاده می‌کنند، بسیار کم است. « Samsung Galaxy Tab Active Pro » هم دوربین خوبی ندارد، اما کیفیت این دوربین، به صورت نسبی و با کمی ارفاق، مناسب است. 

لنز 13 مگاپیکسلی دوربین اصلی، در کنار فلش ال‌ای‌دی، ترکیب این دوربین یگانه را شکل می‌دهد و می‌تواند با کیفیت فوق‌العاده 4K و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. دوربین سلفی نیز از یک لنز 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که برای تماس‌های تصویری مناسب دارد. کیفیت فیلم‌برداری این دوربین 1080 و سرعت آن 30 فریم بر ثانیه ذکر شده.

سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو: باتری

عمده تبلت‌ها از نظر باتری، نسبت به اسمارتفون‌ها ارجحیت دارند و دلیل این موضوع هم، کارایی بیش‌تر آن‌ها است. باتری لیتیم-پلیمری « Samsung Galaxy Tab Active Pro » با حجم 7600 میلی‌آمپر ساعتی آن، بسیار حجیم به‌نظر می‌آید. برای اتمام حجم این باتری، زمان زیادی صرف می‌شود، اما با احتساب شارژ سریع 15 واتی، زمانی کمی برای شارژ شدن آن، هدر می‌رود.

مشاوره در خرید سامسونگ گلکسی تب اکتیو پرو

« Samsung Galaxy Tab Active Pro » با توجه به باتری حجیم آن و قلم استایلوسی که با آن همراه است، تا حدودی برای استفاده‌های گرافیکی مناسبت دارد؛ از طرفی دیگر، این تبلت به دلیل سخت‌افزار آن برای بازی‌های نسبتا سنگین نیز درنظر گرفته می‌شود. درحالت کلی، اگر خواسته‌های شما از تبلت مدنظر شما، چندان سنگین نیست، می‌توانید نگاه ویژه‌ای به « Samsung Galaxy Tab Active Pro » داشته باشید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
September 2020
تاریخ شمسی
مهر 1399
طول و عرض
243.5x170.2 میلی متر
ضخامت
9.9 میلی متر
وزن
653 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM670 Snapdragon 670
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Kryo 360 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 360 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 616
حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش
10.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1200x1920 پیکسل
تراکم پیکسلی
224~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
دارای قلم
مقاوم در برابر گرد و غبار / آب IP68 (حداکثر 1.5 متر برای 30 دقیقه)
سازگار با MIL-STD-810G
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 28, 38, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
لیزر AF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
فلش دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
7600 میلی آمپر بر ساعت
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
Samsung DeX
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps
سایر قابلیت‌ها
شارژ سریع 15 واتی
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab Active Pro LTE SM-T547 ظرفیت 4/64 گیگابایت
تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab Active Pro LTE SM-T547 ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
September 2020
تاریخ شمسی
مهر 1399

طراحی

طول و عرض
243.5x170.2 میلی متر
ضخامت
9.9 میلی متر
وزن
653 گرم
تعداد سیم کارت
تک سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM670 Snapdragon 670
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Kryo 360 Gold & 6x1.7 GHz Kryo 360 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 616

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
LCD
اندازه صفحه نمایش
10.1 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1200x1920 پیکسل
تراکم پیکسلی
224~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
دارای قلم<br /> مقاوم در برابر گرد و غبار / آب IP68 (حداکثر 1.5 متر برای 30 دقیقه)<br /> سازگار با MIL-STD-810G<br />

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 900 / 1800 / 1900
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 28, 38, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
تک دوربین
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
لیزر AF
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
HDR, panorama
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
فلش دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
Android 9

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
Samsung DeX

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
شارژ سریع 15 واتی

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
7600 میلی آمپر بر ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم