برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Samsung Galaxy A05 4G Dual Sim 64GB Ram 4GB Mobile Phone

ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 13
4G
50 - 2 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

گوشی Galaxy A05 سامسونگ : نقد و بررسی

گوشی‌های هوشمند سطح اقتصادی بازار، به دلیل افزایش تولید و استقبال خریداران، طی چند سال گذشته دست‌خوش بیشترین تغییرات شده‌اند. ورود برند‌های جدید و پیشرفت تکنولوژی دو عاملی هستند که امکان افزایش عملکرد و بهبود در سایر پارامترها را فراهم کرده‌اند. گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A05 نیز از بسیاری جهات فاصله قابل توجهی با نسخه قبلی خود نشان می‌دهد. این تغییرات زیاد برای بسیاری از مخاطبانی که تمایل به خرید یک دستگاه مقرون به صرفه از یک برند معتبر را دارند، می‌تواند ارزشمند به نظر برسد.

گوشی A05 سامسونگ

گلکسی A05 با طراحی مدرن، نمایشگر باکیفیت و روشنایی بالا عرضه می‌شود. این تلفن با استفاده از تراشه‌های اصلی و گرافیکی قدرتمند، تمام کارهای روزمره شما را بدون لگ و کندی اجرا می‌کند. دوربین‌های اصلی و سلفی تحسین‌برانگیز که عکس‌هایی بسیار عالی را برای شما ثبت می‌کنند، می‌توانند خاطرات زیبای شما را با کیفیت مناسب به تصویر بکشند. باتری بسیار بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع، شما را از شارژ مکرر این گوشی بی‌نیاز می‌سازد. این گوشی هوشمند با قیمت مناسب، برای شما قابلیت‌های بسیاری را با هزینه‌ای مناسب ارائه می‌دهد. فقط تنها نکته‌ای که باید توجه داشته باشید این است که از اتصال 5G پشتیبانی نمی‌کند.

لوازم گوشی A05 سامسونگ

گوشی Galaxy A05 سامسونگ : طراحی

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت گلکسی A05 طراحی مدرن ‌آن است. این تلفن با پنل شیشه‌ در جلو، فریم و پنل پشتی پلاستیکی محکم، در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و سبز روشن تولید می‌شود و به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید سبکی متناسب با شخصیت خود انتخاب کنید. این تلفن با ابعاد جمع و جور 168.8 x 78.2 x 8.8 میلی‌متر و ۱۹۵ گرم وزن، به راحتی در دست یا جیب شما قرار می‌گیرد. به علاوه، از گزینه دو سیم کارت بعلاوه‌ی کارت حافظه‌ی جانبی پشتیبانی می‌کند.

اسلات سیم کارت گوشی A05 سامسونگ

در بخش پشتی، ظاهر محصول جدید تغییر کرده است. استفاده از یک روکش صیقلی و طرح‌دار به این دستگاه زیبایی و ابهت خاصی می‌بخشد. طیف گزینه‌های رنگی برای پنل عقب گسترش یافته و ماژول دوربین دوگانه به آن زیبایی بیشتری می‌بخشد. دایره‌های دوربین به صورت یک ستون عمودی طراحی شده و یک فلاش LED نیز در کنار دو دوربین بر زیبایی‌ این بخش می‌افزاید. در نیمه پایین نیز لوگوی سامسونگ به چشم می‌خورد تا پنل پشتی از حالت یک‌نواختی خارج شود.

پشت گوشی A05 سامسونگ

روی فریم دور دستگاه کلیدهای پاور ، کلیدهای کم و زیاد کردن میزان حجم صدا در سمت راست دستگاه قرار دارند.

ظاهر گوشی A05 سامسونگ

سینی سیم کارت و اسلات کارت حافظه جانبی microSDXC، روی فریم سمت چپ دیده می‌شوند.

اسلات سیم کارت گوشی A05

پورت USB Type-C 2.0، بلندگوی پخش موسیقی و میکروفون مکالمه در پایین قرار دارند.

پایین گوشی A05 سامسونگ

گوشی Galaxy A05 سامسونگ : نمایشگر

 گوشی گلکسی A05 سامسونگ از پنل نمایشگر ۶.۷ اینچی PLS LCD با وضوح HD و دقت ۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل بهره می‌برد. این نمایشگر با نسبت ۸۲ درصد نسبت به بدنه، تراکم ۲۶۲ پیکسل در اینچ مربع را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش بسیار باکیفیت به شما اجازه می‌دهد تا در محتوای آن غوطه‌ور شوید و از کیفیت رنگ بالا با تصاویری دارای جزئیات زیاد نهایت لذت را ببرید. نرخ نوسازی این گوشی هوشمند به سرعت ۶۰ هرتز محدود شده که برای استفاده روزمره عالی به نظر می‌رسد.

نمایشگر گوشی A05 سامسونگ

در وسط ضلع بالای نمایشگر بریدگی ظریف و تقریبا نیم‌دایره‌ای مشاهده می‌شود که دوربین سلفی در زیر آن قرار دارد. مقدار بریدگی زیاد نیست که توی ذوق بزند.حاشیه‌های نمایشگر که بسیار ظریف‌تر شده‌اند، چشم‌نوازی می‌کنند. پنل IPS با میزان روشنایی بالا، دقت مناسب و رنگ‌های زیبا تصاویری زنده و باکیفیت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دوربین سلفی گوشی A05 سامسونگ

علاوه بر تصاویر خوش‌رنگ و روشنایی درحدی که حتی در فضای بیرونی نیز می‌تواند قابل استفاده باشد، دقت بالا برای خواندن متون نیز تحسین‌برانگیز است. کاهش قطر حاشیه‌هایی دور نمایشگر و بدنه‌ی کشیده این گوشی باعث شده تا دستگاهی خوش‌دست را تجربه کنید به طوری که با انگشتان یک دست می‌توانید به تمام قسمت‌ها و برنامه‌های روی نمایشگر دسترسی داشته باشید.

حاشیه گوشی A05 سامسونگ

گوشی Galaxy A05 سامسونگ : نرم افزار و سخت افزار

گوشی ارزان قیمت سامسونگ اما از پردازنده‌ای رضایت بخش بهره می‌برد. این گوشی از تراشه‌ی قدرتمند ۱۲ نانومتری و ۸ هسته‌ای مدیاتک هلیو G85، با ۲ هسته‌ی قدرتمند Cortex-A75 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۶ هسته‌ کم مصرف Cortex-A55 با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز قدرت می‌گیرد. تراشه‌ی گرافیکی Mali-G52 MC2 نیز در پردازش و مدیریت محتوای تصویری به یاری پردازنده اصلی می‌شتابد.

این پردازنده برای انجام کارهای روزمره، وبگردی، انجام کارهای بانکی، استفاده از نرم‌افزارهای کاربردی مانند واتس ‌اپ، تلگرام، اینستاگرام، اسکایپ، تماشای ویدیو، تماس‌های تصویری و بسیاری کارهای دیگر عملکردی بسیار نرم و روان را ارائه می‌دهد. بنابراین شما در انجام کارهای روزانه به هیچ عنوان با مشکلی رو به رو نمی‌شوید. این تلفن با ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی از نوع پرسرعت eMMC 5.1 عرضه می‌شود تا شما بتوانید حتی بسیاری از بازی‌های پایه و سطح میانی را نیز بدو ن مشکل اجرا کنید.

گوشی سامسونگ Galaxy A05 آخرین نسخه سیستم عامل را در زیر رابط کاربری زیبای One UI سامسونگ ارائه می‌دهد و تا دو سال روی آپدیت‌های منظم سیستم عامل و وصله‌های امنیتی می‌توانید حساب کنید.

ui

قابلیت‌های بازی دستگاه نیز گسترش یافته است. اکنون پروژه‌هایی مانند Call Of Duty Mobile و PUBG با ثبات‌تر عمل می‌کنند، تنظیمات گرافیکی را می‌توانید روی همان تنظیمات از پیش تعیین شده متوسط قرار دهید، با این حال، بازی‌هایی مانند Genshin Impact ممکن است با اندکی لگ و تاخیر اجرا شوند.

بازی با گوشی A05 سامسونگ

این گوشی از قابلیت‌هایی مانند Wi-Fi دوبانده، بلوتوث نسخه ۵.۳، GPS, GLONASS, GALILEO, BDS و USB Type-C 2.0 پشتیبانی می‌کند اما NFC ندارد.

گوشی Galaxy A05 سامسونگ : دوربین

گلکسی A05 سامسونگ از ماژول دوربین دوگانه برای پنل پشتی بهره می‌برد. دوربین اصلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی واید با دیافراگم f/1.8 است. برای لنز دوم نیز از یک سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با دیافراگم f/2.4 استفاده می شود.

دوربین گوشی A05 سامسونگ

عکس‌های دوربین اصلی در روز تصاویری بسیار زیبا با رنگ‌های اندکی شارپ و جزئیات بالا را می‌گیرد. رنگ‌ها بسیار چشم‌نواز و نسبتا دقیق هستند و تداخل رنگ نیز به آن صورت مشاهده نمی‌شود. با کاهش میزان نور، این دوربین نیز کیفیت عالی عکس‌های روز را از دست می‌دهد. در فضای تاریک یا کم نور، میزان نویز افزایش می‌یابد که برای سوژه‌های نزدیک می‌توانید از نور فلاش LED کمک بگیرید.

عکس در شب گوشی A05

یکی از نکات جالب این دوربین پرتره‌های زیبایی است که به ثبت می‌رساند. در این عکس‌ها سوژه به خوبی از سوی دوربین شناسایی شده و بخش‌های پس زمینه به طور قابل تحسین تار می‌گردد. دوربین اصلی در زمینه‌ی فیلم‌برداری نیز ویدیوهایی با کیفیت 1080P با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌کند که کیفیت بسیار خوبی دارند، هرچند که برای اجتناب از لرزش فیلم بهتر است آن را در جایی ثابت کنید. هرچند که ماژول‌های اصلی عکس 50 و 2 مگاپیکسلی از مدل قبلی منتقل شده‌اند اما سامسونگ سعی کرده تا از نظر نرم‌افزاری کیفیت عکس‌هایی را که این دوربین ثبت می‌کند، ارتقا دهد.

سامسونگ برای گلکسی A05 از دوربین ۸ مگاپیکسلی برای تماس‌های تصویری و عکس‌های سلفی به صورت ناچ استفاده می‌کند. این دوربین می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت 1080P و ۳۰ فریم بر ثانیه را ضبط کند. عکس‌های این دوربین کیفیت خوبی دارند. رنگ‌ها غنی و زنده و با دقت مناسب به نظر می‌رسند، جزئیات به اندازه‌ی کافی خوب هستند و رنگ پوست صورت نیز نسبتا دقیق ثبت می‌گردد.

گوشی Galaxy A05 سامسونگ : باتری

در بطن این گوشی هوشمند یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی غیر قابل تعویض، برق مورد نیاز گوشی را تامین می‌کند. این باتری با استفاده از قابلیت فست شارژ ۲۵ واتی سریع‌تر شارژ می شود. اگر از یک شارژر استاندارد سامسونگ استفاده کنید، برای شارژ کامل به حدود ۹۰ دقیقه تا ۲ ساعت زمان نیاز دارید. با یک بار شارژ کامل باتری، به دلیل استفاده از نمایشگر HD، پردازنده‌های کم مصرف و ظرفیت بالای باتری، بیش از دو روز می‌توانید برای استفاده روزمره روی آن حساب کنید. البته تمام تنظیمات باید روی ۵۰ درصد قرار داشته باشند.

گوشی Galaxy A05 سامسونگ : پیشنهاد خرید

گوشی هوشمند Samsung galaxy A05 یک دستگاه مقرون به صرفه است که از یک برند بسیار معتبر برای انجام کارهای روزمره در دسترس شما قرار می‌گیرد. استفاده از نمایشگر HD، روشنایی بالا، تصاویر با جزئیات زیاد و رنگ‌های نسبتا دقیق و چشم‌نواز، خوانی بالا برای متون و حتی استفاده در محیط بیرونی، این گوشی را به دستگاه مناسبی برای شما تبدیل می‌کند.

پردازنده‌ی Helio G85 مدیاتک با فرکانس قابل توجه ۲.۰ گیگاهرتز، تراشه‌ی گرافیکی Mali-G52 MC2 به همراه ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره سازی ۶۴ گیگابایتی از نوع پرسرعت، به این گوشی اقتصادی ارزش بالایی می‌بخشد. شما از این گوشی علاوه بر کاربرد روزانه، حتی در اوقات فراغت می‌توانید برای انجام بازی تا سطح متوسط نیز استفاده کنید تا یک سرگرمی عالی داشته باشید.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از دیگر قابلیت‌های این تلفن محسوب می‌شود که می‌تواند در استفاده‌ی معمولی تا دو روز شارژ دهی داشته باشد و شما را از شارژ مکرر گوشی بی‌نیاز گرداند. گوشی هوشمند گلکسی A05 سامسونگ نسبت به قیمتی که عرضه می‌شود، ارزش بسیار بالاتری دارد و در این رده‌ی قیمتی یک سر و گردن بالاتر از رقیبان خود قرار می‌گیرد. اگر نیاز به تهیه یک گوشی ارزان قیمت با عملکرد و کارایی بالا دارید، از خرید این تلفن اقتصادی هرگز احساس پشیمانی نخواهید کرد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2023, September
تاریخ شمسی
مهر 1402
طول و عرض
168.8x78.2 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
195 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه ای - پشت پلاستیکی - فریم پلاستیکی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek MT6769V/CZ Helio G85 (12nm)
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MC2
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
محفظه جداگانه کارت حافظه
دارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
PLS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
~82.1%
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
262~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.3
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
مشخصات دوربین
50 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 13
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
فیلم برداری
1080p@30/60fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
گوشی در ظاهر سبک وخوش دسته ولیکن انتظار آنچنانی از دوربین نمیشه داشت فقط بهتر از گوشی کلاسیکه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05 دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت رنگ مشکی - دیجی دو
رنگ
  • مشکی
گارانتی
  • 18 ماهه شرکتی به همراه کد رجیستری

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2023, September
تاریخ شمسی
مهر 1402

طراحی

طول و عرض
168.8x78.2 میلی متر
ضخامت
8.8 میلی متر
وزن
195 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه ای - پشت پلاستیکی - فریم پلاستیکی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek MT6769V/CZ Helio G85 (12nm)
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MC2

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
محفظه جداگانه کارت حافظه

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
PLS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
20:9
نسبت صفحه نمایش به بدنه
~82.1%
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
262~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.3
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع depth - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.0
فیلم برداری
1080p@30/60fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 13
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر مجاورت ( Proximity )

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم