برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F14 5G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

Samsung Galaxy F14 5G Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Samsung Galaxy F14 5G Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 13
5G
50 - 2 مگاپیکسل
6000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

معرفی گوشی سامسونگ گلکسی اف 14 | Samsung Galaxy F14

 اگر به دنبال یک گوشی هوشمند اقتصادی با قابلیت اتصال 5G هستید که ارزش خریدن داشته باشد، Samsung Galaxy F14 با ویژگی‌های خوبی که ارائه می‌دهد، می‌تواند دستگاه مورد نظر شما باشد. این دستگاه ویژگی‌های چشمگیری را در محدوده قیمتی خود ارائه می‌دهد. 

گوشی سامسونگ گلکسی اف 14 | Samsung Galaxy F14

گلکسی F14 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی FHD+ با نرخ تازه سازی 90 هرتز، چیپست اگزینوس 1330 و جدیدترین رابط کاربری سامسونگ ارائه می‌شود و یک چرخه طولانی پشتیبانی نرم‌افزاری را دریافت می‌کند. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی و ماژول دوربین دو گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با کیفیت عکس شگفت‌انگیز، از دیگر ویژگی‌های این تلفن است. 

طراحی Samsung Galaxy F14 5G 

Samsung Galaxy F14 5G دارای طراحی مشابه با Samsung A54 است که شیک و مدرن به نظر می‌رسد. این گوشی دارای پنل پشتی پلاستیکی با روکش براق است که بسته به نور تغییر رنگ می‌دهد. به لطف لبه‌های منحنی و گوشه‌های گرد آن، وقتی تلفن را در دست می‌گیرید احساس استحکام و راحتی می‌کنید. تلفن گلکسی F14 5G با طول و عرض ۱۶۶.۸ در ۷۷.۲ و ضخامت ۹.۴ میلی‌متر، ۲۰۶ گرم وزن دارد که دستگاه سنگینی نیست. 

طراحی گوشی گلکسی اف 14 سامسونگ

این دستگاه برای جلو از پنل شیشه‌ای  با نسبت بیش از ۸۰ درصد نسبت به بدنه بهره می‌برد. در بالای نمایشگر حفره‌ی قطره‌ای دوربین سلفی خودنمایی می کند. کیفیت ساخت بدنه فوق العاده است، هیچ انعطافی در این گوشی نخواهید دید، همچنین متریالی که سامسونگ به عنوان پلاستیک از آن استفاده کرده کیفیت بالایی دارد. در پنل پشتی، سامسونگ از دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید و ۲ مگاپیکسلی ماکرو در یک ستون عمودی استفاده می‌کند و یک فلاش نیز در کنار آن‌ها دیده می‌شود. 

طراحی گوشی galaxy f14

این گوشی دارای یک اسکنر اثر انگشت روی کلید پاور است که با دکمه تنظیم صدا در سمت راست تعبیه شده است. در سمت چپ سینی سیمکارت را مشاهده می کنید که از دو سیم کارت و کارت microSD پشتیبانی می‌کند. قسمت بالا بلندگوی مکالمه و میکروفون ثانویه قرار دارد و در ضلع پایینی فریم گوشی نیز پورت USB-C، مشبک بلندگو و جک هدفون قرار دارند.

نمایشگر Samsung Galaxy F14 5G

صفحه نمایش LCD با قطر 6.6 اینچ، دارای وضوح 1080 پیکسلی است که وضوح خوبی دارد و کاملاً رضایت بخش به نظر می‌رسد. برای استفاده در روزهای آفتابی مشکلی نخواهید داشت و حتی برای بازی کردن، خواندن متون و تماشای ویدیو نیز وضوح بالایی دارد. نرخ نوسازی 90 هرتز با تولید رنگ‌های زیبا و روشن باعث حرکت نرم و روان محتوای تصویری می‌شود. در هنگام تماشای ویدیو یا بازی حداقل تاخیر را دارید. 

نمایشگر Samsung Galaxy F14 5G

مسلما استفاده از Corning Gorilla Glass 5، بر روی نمایشگر این گوشی در این بخش قیمتی گزینه‌ای بسیار جذاب است که خیال شما را از خط و خش افتادن و حتی شکستن نمایشگر تا حدودی راحت می‌کند. ضمن این که احساس یک تلفن برتر به شما می‌دهد.

در بخش جلو حاشیه‌ها اندکی ضخیم‌تر هستند به خصوص در قسمت چانه (پایین)، حاشیه ضخامت بیشتری دارد  اما در استفاده روزانه یا تماشای ویدیو مشکلی ایجاد نمی‌کند.

نرم افزار و سخت افزار Samsung Galaxy F14 5G

گلکسی F14 5G روی Android 13 با Core OneUI 5.1 اجرا می‌شود که آخرین رابط نرم‌افزاری سامسونگ است که ویژگی‌ها و گزینه‌های سفارشی سازی بسیاری را همچون پرچمداران سامسونگ ارائه می‌دهد. تلفن به نرمی و قابل اعتماد و بدون هیچ گونه تاخیر یا لگ کار می‌کند.

نرم افزار و سخت افزار Samsung Galaxy F14 5G

این تلفن همچنین از باندهای 5G در هر دو فرکانس زیر 6 گیگاهرتز و فرکانس موج میلی‌متری نیز پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌تواند به سریع‌ترین و مطمئن‌ترین شبکه‌های 5G موجود متصل شود. انتظار می‌رود این گوشی حداقل به مدت دو سال به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و  ۳ سال وصله‌های امنیتی را دریافت کند که یک مزیت عالی است.

این گوشی همچنین دارای فناوری RAM Plus است که از حافظه داخلی به عنوان رم مجازی برای افزایش عملکرد استفاده می‌کند. این ویژگی بسته به میزان استفاده و در دسترس بودن فضای ذخیره سازی، می تواند رم را تا 4 گیگابایت افزایش دهد و به تلفن کمک کند تا برنامه های بیشتری را در پس زمینه اجرا کند و سریعتر بین آنها جابه جا شود. 

به طور کلی، Samsung Galaxy F14 5G دارای رابط کاربری و نرم افزار خوبی است که تجربه کاربری روان و ایمن را ارائه می دهد. این رابط کاربری غنی‌ترین یا قابل تنظیم‌ترین رابط کاربری در محدوده قیمتی خود نیست، اما مطمئناً یکی از کاربرپسندترین و قابل اعتمادترین رابط کاربری است.

گلکسی F14 5G سامسونگ مجهز به چیپست Exynos 1330 است که یک پردازنده هشت هسته ای با دو هسته Cortex-A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با کلاک 1.8 گیگاهرتز است. این گوشی همچنین دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که می‌توان آن را تا 1 ترابایت از طریق کارت microSD افزایش داد.

Exynos 1330 چیپست جدیدی از سامسونگ است که برای گوشی های میان رده با پشتیبانی 5G طراحی شده است. این پردازنده مبتنی بر فرآیند 6 نانومتری است و با پردازنده گرافیکی Mali-G78 MP10 همراه می شود. این چیپست قادر است اکثر کارها و برنامه‌ها و حتی بازی‌های سطح پایه و بسیاری از بازی‌های سطح متوسط را بدون هیچ گونه لگ و تاخیر انجام دهد. 

نرم افزار Samsung Galaxy F14 5G

Samsung Galaxy F14 5G دارای یک بلندگو در قسمت پایینی است که صدای بلند و واضحی تولید می‌کند و می‌تواند فضای یک اتاق کوچک را با کیفیت صدای مناسب پر کند، همچنین می‌توانید از هدفون باسیم یا هدفون بی‌سیم همراه با گوشی استفاده کنید، زیرا از بلوتوث 5.0 با کدک aptX HD پشتیبانی می‌کند.

دوربین Samsung Galaxy F14 5G

Samsung Galaxy F14 5G از یک ماژول دوربین دوگانه در پشت بهره می‌برد که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی واید و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود. دوربین اصلی دارای دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار تشخیص فاز و فلاش LED است. دوربین ماکرو دارای دیافراگم f/2.4 و فاصله فوکوس 4 سانتی متری است. 

دوربین Samsung Galaxy F14 5G

دوربین اصلی می‌تواند در نور روز عکس‌های خوبی با جزئیات زیاد، رنگ ها و محدوده دینامیکی خوب بگیرد. عکس‌ها واضح و روشن هستند، این دوربین همچنین می‌تواند در نور کم، با کاهش نویز و روشنایی بهبودیافته، عکس‌های مناسبی بگیرد. با این حال، عکس‌ها می‌توانند مخصوصاً هنگام بزرگ‌نمایی، نرم یا اندکی تار به نظر برسند.

دوربین ماکرو Galaxy F14 5G

دوربین ماکرو نیز عکس‌های خوبی از اشیاء نزدیک، با جزئیات، رنگ‌ و فوکوس خوب می‌گیرد. عکس‌ها واضح و بسیار دقیق هستند، اما گاهی اوقات ممکن است برای فوکوس شدن دوربین مجبور شوید بیشتر از حد معمول صبر کنید.

دوربین اصلی همچنین می‌تواند در حالت پرتره، پس‌زمینه را به خوبی محو و سوژه را برجسته کند و در خروجی عکس‌های بسیار زیبایی تحویل شما دهد. حالت پرتره در نور روز جلوه بوکه را به خوبی شناسایی می‌کند اما در نور کم، گاهی اوقات نمی‌تواند سوژه را از پس زمینه جدا کند یا برخی از قسمت های سوژه را تار کند.

دوربین سلفی Galaxy F14 5G

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی واید در جلو، با دیافراگم f/2.0 و فوکوس ثابت است. این دوربین در نور روز عکس‌های خوبی با جزئیات بالا و رنگ‌های دقیق و به خصوص رنگ پوست را عالی را ثبت می کند. سلفی‌ها طبیعی و اندکی شارپ هستند، اما عکس‌های بسیار رضایت‌بخش هستند. این دوربین همچنین می‌تواند به حالت پرتره کمک کند که پس زمینه را محو  کند و چهره را برجسته نشان دهد.

دوربین سلفی همچنین می‌تواند حتی در نور کم، با کاهش نویز و روشنایی بهتر، سلفی‌های مناسبی بگیرد. با این حال، سلفی‌ها مخصوصاً هنگام بزرگ‌نمایی می‌توانند نرم یا دانه‌دار به نظر برسند. گهگاهی نیز حالت پرتره در نور کم ممکن است چهره را از پس‌زمینه جدا نکند یا برخی از قسمت‌های صورت را محو کند.

Samsung Galaxy F14 5G می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه با دوربین پشتی و تا وضوح 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه با دوربین جلو ضبط کند. کیفیت ویدیو در نور روز با جزئیات، رنگ‌ها و تثبیت‌کننده خوب است. در نور کم اما گاهی اوقات ممکن است با لرزش همراه شده و مقدار نویز افزایش یابد.

این گوشی همچنین دارای برخی ویژگی های ویدئویی مانند حالت فوق العاده ثابت، حالت حرکت آهسته، حالت تایم لپس و حالت ویدئوی حرفه ای است. 

عملکرد باتری  Galaxy F14 5G

Samsung Galaxy F14 5G دارای باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی است که به راحتی می‌تواند بیش از یک روز کامل با استفاده متوسط تا سنگین بسته به الگوی استفاده و تنظیمات دوام بیاورد. باتری همچنین از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند که می‌تواند باتری را از ۰ تا ۵۰ درصد در حدود ۳۰ دقیقه و از ۰ تا ۱۰۰ درصد در حدود ۹۰ دقیقه شارژ کند. 

باتری گوشی گلکسی اف 14 سامسونگ

این باتری همچنین از شارژ معکوس پشتبانی می‌کند و از طریق کابل USB-C می‌توانید دستگاه‌های دیگر را شارژ کنید. به طور کلی، Samsung Galaxy F14 5G عمر باتری شگفت‌انگیزی دارد که می‌تواند برای مدت طولانی بدون نیاز به شارژ مکرر دوام بیاورد. این یکی از بهترین ویژگی‌های گوشی است که آن را از رقبای خود متمایز می‌کند.

باتری  Galaxy F14 5G

سخن پایانی و پیشنهاد خرید Samsung Galaxy F14 5G

گوشی هوشمند Samsung Galaxy F14 5G کیفیت طراحی و ساخت عالی دارد.  نمایشگر بزرگ با رنگ‌های زنده و نرخ به روز رسانی ۹۰ هرتز در کنار رابط کاربری جدید سامسونگ که بر روی اندروید ۱۳ اجرا می‌شود، تجربه‌ی کاری بسیار نرم، راحت، بدون لگ و تاخیر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

پردازنده‌ی Exynos 1330 با کلاک ۲.۴ گیگاهرتز در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G68 MP2 که با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ترکیب شده، قدرت شگفت‌انگیزی به این گوشی می‌دهد که حتی بسیاری از بازی‌های سطح میانی را نیز می‌توانید با آن انجام دهید.

این گوشی دوربین ۵۰ مگاپیکسلی با عکس‌های تحسین برانگیز و سلفی ۱۳ مگاپیکسلی با کیفیتی فراتر از انتظار شما را ارائه می‌دهد. باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

۲ سال به‌روزرسانی اندروید و ۳ سال به‌روزرسانی امنیتی، این گوشی را در این بازه قیمتی به دستگاهی ارزشمند تبدیل می‌کند . گلکسی F14 5G ارزش خرید بالایی دارد و از نظر عملکرد کلی یک سر و گردن از رقیبان خود بالاتر می‌ایستد، پس، هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
March 2023
تاریخ شمسی
اسفند 1401
طول و عرض
166.8x77.2 میلی متر
ضخامت
9.4 میلی متر
وزن
206 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه ای - پشت پلاستیکی - فریم پلاستیکی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 1330
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core (2x2.4 GHz Cortex-A78 & 6x2.0 GHz Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G68 MP2
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
محفظه جداگانه کارت حافظه
دارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
PLS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2408 پیکسل
تراکم پیکسلی
400~
محافظت از صفحه نمایش
Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
شبکه 5G
دارد
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
5.2, A2DP, LE
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
ندارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
دوگانه
مشخصات دوربین
50 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro- دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama - HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 13
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
6000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
سایر حسگرها
Virtual proximity sensing
فیلم برداری
1080p@30fps
منوی فارسی
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
سلام
ضمن عرض خسته نباشید ، احساس میکنم قیمت رو اشتباه درج کردید .

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F14 5G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy F14 5G دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت - دیجی دو
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
March 2023
تاریخ شمسی
اسفند 1401

طراحی

طول و عرض
166.8x77.2 میلی متر
ضخامت
9.4 میلی متر
وزن
206 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه ای - پشت پلاستیکی - فریم پلاستیکی
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Exynos 1330
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core (2x2.4 GHz Cortex-A78 & 6x2.0 GHz Cortex-A55)
پردازنده گرافیکی
Mali-G68 MP2

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
محفظه جداگانه کارت حافظه

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
PLS LCD
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2408 پیکسل
تراکم پیکسلی
400~
محافظت از صفحه نمایش
Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
شبکه 5G
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
5.2, A2DP, LE
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
دوگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro- دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama - HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.0
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 13
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
سایر حسگرها
Virtual proximity sensing

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
6000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم