برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Samsung Galaxy A34 5G Dual Sim 128GB Ram 8GB Mobile Phone

ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 13
5G
48 - 8 - 5 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

گوشی سامسونگ گلکسی آ 34 | Samsung Galaxy A34 5G

سامسونگ در بخش میان‌رده، گوشی هوشمند Galaxy A34 را  روانه بازار کرده‌ است که با مشخصات چشمگیر می‌تواند رقیبی قدر برای تمام گوشی‌های میان‌رده‌ی سال ۲۰۲۳ باشد. این شرکت برخی از موارد غیرضروری مانند دوربین تشخیص عمق را حذف کرده و جنبه‌های دیگری را که قبلاً بسیار خوب بودند، ازجمله طراحی، ماژول دوربین و سخت افزار را ارتقا داده تا گلکسی A34 را به یک گوشی قوی‌تر تبدیل کند. 

samsung galaxy a34 5g

این گوشی چهار سال به‌روزرسانی اندروید را تضمین می‌کند، وعده‌ای که حتی پریمیوم‌ترین دستگاه‌های اندرویدی نیز اغلب موفق به انجام آن نمی‌شوند. به عبارت ساده‌تر، کاربران این فرصت را خواهند داشت که تا چهار سال آینده ویژگی‌های جدیدی را تجربه کنند و طول عمر گوشی را افزایش دهند.

فروشگاه اینترنتی دیجی دو این میان‌رده‌ی ارزشمند را با قیمتی رقابتی در دسترس شما قرار می‌دهد.

طراحی گوشی Samsung Galaxy A34 5G

یکپارچگی زبان طراحی گلکسی در میان خط تولید این برند در حال افزایش است. نه تنها گلکسی‌های S23 و S23+ مانند Ultra بازسازی شده‌اند، بلکه اعضای سری A نیز اکنون از همان آرایش دوربین استفاده می‌کنند.

سه لنز مجزای دوربین ظاهر نسبتاً متمایزی را ایجاد می‌کنند که بر زیبایی دستگاه می‌افزایند. لبه‌های لنزها نیز با پشت گوشی هماهنگی رنگی دارند. دوربین‌ها کمی بیرون زده و سطح بسیار ناهمواری را ایجاد می‌کنند. وقتی A34 روی میز قرار گیرد، به شدت تکان می‌خورد. به حدی که تایپ کردن روی آن در این موقعیت فوق العاده آزاردهنده می‌شود.

back samsung galaxy a34 5g

پنل پشتی پلاستیکی گوشی به خوبی از شیشه تقلید می‌کند و بسیار زیبا و مدرن به نظر می‌رسد. سطح براق آن اثر انگشت و چربی را به خود جذب می‌کند. این گوشی در مجموع در چهار رنگ سبز روشن (مایل به زرد)، مشکی، بنفش روشن و نقره‌ای عرضه می‌شود. 

رنگبندی گوشی a34

لوگوی سامسونگ در نزدیکی پایین پنل پشتی در واقع برجسته شده است که حالت یکنواختی بخش پایین پنل پشتی را از بین می‌برد. فریم پلاستیکی قاب گوشی به طرز شگفت‌آوری ممتاز به نظر می‌رسد. انحنای آن بسیار عالی بوده و روکش مات آن برخلاف پنل پشتی در برابر آلودگی مقاوم است.

حاشیه‌های نمایشگر، به‌ویژه در بخش پایین، در این نسل کمی باریک شده‌اند. بریدگی قطره‌ای برای دوربین سلفی در وسط ضلع بالا خودنمایی می‌‌کند.

حاشیه نمایشگر galaxy a34

 A34 نسبت به مدل قبلی خود ارتقای قابل توجهی داشته است. ابعاد آن 161.3 در ۸.۲ در ۷۸.۱  میلی‌متر است و با 199 گرم وزن، احساس سنگینی خاصی ندارد و بسیار متعادل به نظر می‌رسد. 

بدنه‌گلکسی A34 ازجمله پنل پشتی و فریم میانی از پلاستیک فشرده اما با بهترین مواد اولیه تولید شده‌اند و گوشی کاملاً محکم به نظر می‌رسد. این گوشی درست مانند سال گذشته، تاییدیه‌ی عالی IP67 را برای حفاظت از نفوذ آب و گرد و غبار به داخل، ارائه می‌دهد.

گلکسی A34، سمت چپ آن کاملا خالی است و ظاهری زیبا و یک تکه برای فریم میانی ایجاد می‌کند. سمت راست قاب دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا را در خود جای داده است. همه این دکمه ها زیبا هستند و بازخوردهای لمسی زیادی دارند. 

galaxy a34 5g

بالای گوشی میکروفون ثانویه حذف نویز و سینی سیم‌کارت را در خود جای می‌دهد. گلکسی A34 از دو  سیم‌کارت نانو و یک اسلات کارت microSD برای افزایش حافظه بهره می‌برد. قسمت پایینی گوشی دارای میکروفون اصلی و یک بلندگوی زیرین و پورت USB Type-C است. همچنین، دارای حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر است که با‌ سرعت و قابل اطمینان کار می‌کند.

galaxy a34 5g

نمایشگر گوشی Samsung Galaxy A34 5G

گلکسی A34 یک صفحه نمایش بزرگ 6.6 اینچی با کیفیت FullHD+ و رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل در اختیار دارد. نسبت تصویر جدیدتر و کمی کوتاه‌تر 19.5:9 نمایشگر نسبت به مدل 20:9 در مدل سال گذشتهGalaxy A33 5G ارتقا مثبتی است.

پنل Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی در گلکسی A34 عملکرد مناسبی دارد. حداکثر روشنایی مناسب، 476 نیت می‌تواند تا میزان عالی 1009 نیت در حالت خودکار افزایش یابد که در فضای باز کاملاً قابل استفاده است.

نمایشگر galaxy a34 5g

نمایشگر گلکسی A34 از نظر دقت رنگ بسیار خوب عمل می‌کند. دارای دو حالت رنگی حالت پیش‌فرض Vivid فضای رنگی DCI-P3 را به خوبی پوشش می‌دهد، هرچند که می‌توانید با استفاده از لغزنده دمای رنگ موجود را تصحیح کرده و مقادیر deltaE را تا نزدیک به رنگ دقیق افزایش دهید. همچنین می‌توانید به جای آن از حالت نمایش طبیعی استفاده کنید که فضای رنگی sRGB را تقریباً کاملاً با مقادیر deltaE پوشش می‌دهد.

گلکسی A34 فاقد پشتیبانی از HDR در صفحه نمایش خود است اما نکته مثبت این است که این تلفن بالاترین گواهینامه Widevine L1 DRM را دارد. این باعث می‌شود تا بتوانید از سرویس‌هایی مانند Netflix پخش آنلاین با کیفیت FullHD را دریافت کنید.

نرخ نوسازی

گلکسی A34 از نرخ رفرش 120 هرتز پشتیبانی می‌کند که نسبت به 90 هرتز سال گذشته افزایش یافته و دیدن آن عالی است. با این حال، این گوشی از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی نمی‌کند. در تنظیمات صفحه نمایش، دو گزینه برای نرخ تازه سازی پیدا خواهید کرد، استاندارد و بالا. اگر نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز یا ۶۰ هرتز را انتخاب کنید تلفن در همه حال روی همان نرخ قفل می‌شود.

طول عمر شارژدهی باتری Samsung Galaxy A34 5G

گلکسی A34 دارای یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است. این گوشی طول عمر باتری فوق العاده‌ای دارد. با هر بار شارژ می‌تواند تا ۱۳۳ ساعت در حالت آماده به کار باشد یا ۱۹ ساعت و ۱۰ دقیقه وبگردی یا ۲۱ ساعت و ۲۷ دقیقه ویدیو تماشا کنید.

این گوشی در مدت ۱۵ دقیقه ۲۷ درصد و در ۳۰ دقیقه ۴۹ درصد شارژ می‌شود و شارژ کامل آن یک ساعت و نیم زمان لازم دارد.

کیفیت صدا Samsung Galaxy A34 5G

گلکسی A34 دارای یک سیستم بلندگوی استریو هیبریدی است. یک بلندگوی اختصاصی در پایین گوشی قرار دارد و از بلندگوی  مکالمه در بالا برای کانال دیگر استفاده می‌شود که تعادل بین این دو عالی نیست. بلندگوی پایین قطعا بلندتر و واضح‌تر است. با این حال، اثر استریویی که این دو با هم تولید می‌کنند بسیار متقاعدکننده و دلپذیر است که در واقع برای مصرف چند رسانه‌ای استفاده می‌شود.

رابط کاربری Samsung Galaxy A34 5G

گلکسی A34 با جدیدترین رابط کاربری One UI 5.1 با اندروید 13 در زیر آن عرضه می‌شود. سامسونگ تا چهار نسل به روز رسانی سیستم عامل و تا پنج سال به روز رسانی امنیتی را در A34 وعده داده که یک هدف کاملا بلندپروازانه است.

شما همان UX عمومی و حتی بیشتر ویژگی‌های سری Galaxy S را دریافت می‌کنید که دیدن آن در دستگاه‌های میان‌رده عالی است. خبر خوب این که لیست ویژگی‌های نرم‌افزاری که برای پرچم‌داران در نظر گرفته شده، در سال‌های اخیر به گوشی‌های میان‌رده مانند گلکسی A34 راه پیدا کرده که در حال حاضر شامل موارد خاص مانند Samsung DeX نیز می شود.

می‌توانید بین چند سبک ساعت از نمایشگر همیشه روشن یا یک ساعت تصویری را انتخاب کنید. از اطلاعات موسیقی نیز پشتیبانی می‌شود. AoD (Always-on Display) می‌تواند همیشه خاموش، همیشه روشن، یا برنامه‌ریزی‌شده باشد، فقط زمانی که اعلان‌های جدید در دسترس است، نشان داده شود، یا می‌توانید انتخاب کنید که با ضربه زدن برای 10 ثانیه فعال باشد. 

برای ورود نیز می‌توانید از حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر یا قفل چهره استفاده کنید که این مورد امنیت کمتری دارد.

مشخصات سخت‌افزاری Samsung Galaxy A34 5G

گلکسی A34 به جای تراشه‌های توسعه یافته داخلی خود سامسونگ، به تراشه مدیاتک هلیو P70 مجهز می‌شود. این یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای میان رده خوب است که به چهار هسته Cortex A73 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex A53 با فرکانس 2.0 گیگاهرتز مجهز شده است. همچنین برای پردازش گرافیکی از واحد پردازشگر Mali-G68 MC4 بهره می‌برد تا محتوای تصویری را پردازش و مدیریت می‌کند.

گلکسی A34 را می‌توان در یکی از پیکربندی‌های حافظه و فضای ذخیره‌سازی زیر داشت: 128 گیگابایت بعلاوه‌ی 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت با 8 گیگابایت رم.  این گوشی در دو گانفیک پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G و 5G عرضه می‌شود.

آزمایش‌های An TuTu

در مجموعه آزمایش‌های AnTuTu مشخص می‌شود که دو گوشی هوشمند گلکسی A54 و A34، عملکردی بسیار نزدیک به یکدیگر را نشان می‌دهند. بنابراین، به طور کلی، شما واقعاً با استفاده از A34 رده پایین و با قیمتی بسیار پایین‌تر در مقایسه با برادر گران‌قیمت‌تر A54، عملکرد زیادی را از دست نمی‌دهید.

گلکسی A34 و A54 همچنین از نظر تنظیمات GPU تقریباً قابل مقایسه هستند. هر دو گوشی و تراشه‌های مربوطه آنها دارای پردازنده گرافیکی Mali-G68 هستند. 

گلکسی A34 در موضوع گرما و کاهش حرارت، سزاوار ستایش فراوان است. این گوشی هم در داخل و هم از بیرون فوق‌العاده خنک و بدون افزایش حرارت قابل توجه کار می‌کند. 

با در نظر گرفتن همه موارد، به نظر می رسد تراشه Helio P70 انتخاب خوبی برای گلکسی A34 باشد. سطح عملکرد مناسبی را ارائه می‌دهد. از نظر عملی، A34 روان، سریع و پاسخگو است، به خصوص زمانی که با نرخ تازه سازی 120 هرتز کار می‌کند. این تلفن هیچ مشکلی با هیچ‌یک از کارهای روزمره که تست شده، ندارد و حتی عملکرد کافی برای تقویت برخی از تجربه‌های دلپذیر را در بازی ارائه می‌دهد. به علاوه، A34 در زیر بار کاملاً خنک کار می‌کند که یک مزیت بزرگ است.

کیفیت دوربین Samsung Galaxy A34 5G

گلکسی A34 در اکثر تنظیمات دوربین از نسل قبلی خود A33 5G جلو می‌زند. این گوشی جدید دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز به OIS، دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و سلفی 13 مگاپیکسلی در جلو است. این بار سنسور تشخیص عمق تصویر وجود ندارد.

camera samsung galaxy a34 5g

حسگر اصلی دوربین 

دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور IMX582 سونی و یک حسگر 1/2 اینچی با پیکسل‌های 0.8 میکرومتری است که پشت یک لنز 26 میلی‌متری f/1.8 تثبیت‌شده اپتیکال قرار می‌گیرد. استفاده از OIS به‌ویژه در میان‌رده‌ها مرسوم نیست، بنابراین در این گوشی یک مزیت بزرگ به شمار می‌رود.

این دوربین دارای یک فیلتر رنگی Quad Bayer است، یعنی دوربین معمولاً عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی را با باینینگ ۴ در ۱ انجام می‌دهد. به عبارت دیگر، هر ۴ پیکسل را در یک پیکسل ادغام می‌کند تا میزان نوردهی و روشنایی افزایش یابد. با این حال، حالت تصویربرداری 48 مگاپیکسلی با وضوح بالا نیز در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین از فوکوس خودکار تشخیص فاز پشتیبانی می‌شود.

یک حالت حرفه‌ای برای دوربین اصلی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد نوردهی (ISO، سرعت شاتر، تقویت میزان نوردهی)، تنظیم تعادل رنگ سفید یا فوکوس دستی را تغییر دهید.

نمونه عکس 48 مگاپیکسلی با دوربین اصلی Samsung Galaxy A34 5g

○ نمونه عکس 48 مگاپیکسلی با دوربین اصلی

عکس‌های دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی برای یک دستگاه‌ میان‌رده عالی هستند. پردازش مشخصه سامسونگ در اینجا وجود دارد. این شامل رنگ‌های اشباع شده با مقدار زیادی «POP» است. در واقع، اشباع در این عکس‌ها بسیار زیاد است. اما اگر این تصاویر بیش از حد اشباع شده به نظر می‌رسند، خاموش کردن Scene Optimizer و Auto HDR ممکن است برای تعادل رنگ به شما کمک کند. 

نمونه عکس ۱۲ مگاپیکسلی با دوربین اصلی Samsung Galaxy A34 5g

○ نمونه عکس ۱۲ مگاپیکسلی با دوربین اصلی

پرتره با دوربین اصلی

حالت پرتره سوژه را به خوبی تشخیص می‌دهد اما گاهی لازم می‌شود تا کمی صبر کافی داشته باشید تا بتوانید نتایج بسیار خوبی بگیرید.

نمونه عکس پرتره Samsung Galaxy A34 5g

نمونه عکس پرتره Samsung Galaxy A34 5g

دوربین اولتراواید

این دوربین عکس‌هایی با رنگ‌های برجسته، غنی، دقیق، زیبا و باطراوت، محدوده دینامیکی راضی‌کننده و کنتراست بالا را را ارائه می‌دهد.

نمونه عکس اولتراواید Samsung Galaxy A34 5g

نمونه عکس اولترا واید galaxy a34

دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی عکس‌های بسیار رضایت بخشی تولید می‌کند. این‌ها جزئیات زیادی دارند و در عکس‌ها عملاً هیچ نویزی وجود ندارد. نرمی لبه نیز زیاد نیست و تصحیح اعوجاج واقعاً خوب کار می‌کند. رنگ‌ها اشباع شده‌اند و مانند دوربین اصلی، کمی پاپ هستند. کنتراست نیز تا حدودی افزایش یافته است.

دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی

دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی فوکوس ثابتی در فاصله 4 سانتی متری دارد و مدتی طول می‌کشد تا بتوان آن را کنترل کرد. هنگامی که به فوکوس ثابت عادت کردید و به نقطه شیرین فوکوس رسیدید، کلوزآپ‌های دقیق با کنتراست بالا و رنگ‌های برجسته دریافت خواهید کرد.

نمونه عکس ماکرو Samsung Galaxy A34 5g

نمونه عکس ماکرو galaxy a34

دوربین سلفی

دوربین سلفی به یک سنسور 13 مگاپیکسلی Sony IMX 258 1/3.06 اینچی با پیکسل‌های 1.12 میکرومتری متکی است. این دوربین پشت یک لنز 26 میلی‌متری f/2.2 قرار دارد و فوکوس ثابت است.

سلفی‌های 13 مگاپیکسلی با رزولوشن کامل، با جزئیات زیاد و رنگ‌ها و بافت پوست عالی ثبت می‌شوند. کنتراست بالا  و محدوده دینامیکی نیز خوب است اما نه بیش از حد.

نمونه عکس سلفی Samsung Galaxy A34 5g

نمونه عکس سلفی Samsung Galaxy A34 5g

کیفیت فیلم‌برداری گوشی Sammsung Galaxy A34 5G

گلکسی A34 می‌تواند با دوربین اصلی خود با وضوح حداکثر 4K و ۳۰ فریم بر ثانیه فیلمبرداری کند. دوربین فوق عریض با رزولوشن 1080P و ۳۰ فریم بر ثانیه ویدیو ضبط می‌کند. جالب توجه  که حالت زوم 2 برابری در دوربین اصلی نیز وجود دارد.

دوربین اصلی ویدیوهای 4K با جزئیات زیاد، دامنه دینامیکی گسترده و رنگ‌های تند و جذاب با تصاویری بسیار خوش‌رنگ را ارائه می‌دهد.

■ نقاط قوت 

○ تاییدیه‌ی IP67، طراحی جذاب و محکم

○ صفحه نمایش AMOLED بزرگ‌تر و روشن‌تر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

○ طول عمر شارژدهی عالی باتری

○ بلندگوهای استریو با کیفیت خوب

○ آخرین نسخه‌ی اندروید و One UI

○ عملکرد خوب برای این محدوده قیمت و اتلاف حرارتی عالی

○ کیفیت عالی عکس و فیلم، زوم ۲ برابری بدون مشکل، عکس‌ها و فیلم‌های سلفی عالی

○ پشتیبانی از 5G, NFC, microSD

■ نقاط ضعف

○ عدم وجود شارژر در داخل جعبه

○ عدم استفاده از نرخ نوسازی متغیر

○ تثبیت کننده ویدیو فقط در 1080P موجود است

نتیجه‌گیری و سخن پایانی

گلکسی A34 بدون تردید، یک دستگاه میان‌رده عالی است. این تلفن خیلی بی شباهت به نسخه قبلی خود نیست، که نکته‌ی منفی محسوب نمی‌شود. برخی از مشخصات اصلی این مدل مانند استاندارد IP67، بلندگوهای استریو و باتری بزرگ در این دستگاه دیده می‌شوند.

گوشی A34 نسبت به مدل قبل ارتقای قابل توجهی داشته است. یک پنل 6.6 اینچی بزرگ‌تر، صفحه نمایش جدید با پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز نسبت به 90 هرتز سال گذشته و حداکثر روشنایی عالی را به این ترکیب اضافه کنید.

انتخاب چیپست در گلکسی A34 نیز ظاهراً به نفع آن کار می‌کند و راندمان انرژی بسیار خوبی را ارائه می‌دهد که این موضوع به عمر شارژدهی باتری عالی A34 کمک می‌کند.

گلکسی A34 نسبت به نسل قبلی خود A33 5G در بخش دوربین، اگرچه پیشرفت چندانی نکرده اما تجربه دوربین میان‌رده بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. به عنوان آخرین کلام به طور قاطع می‌توان گفت که: Galaxy A34 به خصوص در این بازه‌ی قیمتی، دارای هیچ ایراد مهم و غیرقابل چشم‌پوشی نیست. این یک دستگاه عالی است که سزاوار ستایش و توصیه صمیمانه است.

برای خرید یا مشاوره پیرامون گوشی هوشمند Galaxy A34 سامسونگ با 18 ماه گارانتی شرکتی، رجیستر شده + کد فعالسازی، در تمام ساعات شبانه روز می‌توانید با کارشناسان فروشگاه اینترنتی دیجی دو تماس بگیرید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2023 March
تاریخ شمسی
اسفند 1401
طول و عرض
161.3x78.1 میلی متر
ضخامت
8.2 میلی متر
وزن
199 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه ای - پشت پلاستیکی - فریم پلاستیکی
مقاومت در برابر آب
دارد
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Helio P70
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G68 MC4
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
محفظه جداگانه کارت حافظه
دارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
نسبت صفحه نمایش به بدنه
84.9%~
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
نسبت تصاویر در نمایشگر
19.5:9
تراکم پیکسلی
390~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 20, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 77, 78 SA/NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.3
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
48 - 8 - 5 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 -فاصله کانونی لنز 26 میلی متر - سایز سنسور 1.2 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر اپتیکال
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - 123˚ - سایز سنسور 1.4 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama - HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1.31 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
4K@30fps - 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 13
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
25 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps - 1080p@30/60fps - 720p@480fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A34 دو سیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
رنگ
  • مشکی
  • نقره ای
  • سبز
گارانتی
  • مونتاژ ویتنام | 18 ماهه شرکتی + کد رجیستری

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2023 March
تاریخ شمسی
اسفند 1401

طراحی

طول و عرض
161.3x78.1 میلی متر
ضخامت
8.2 میلی متر
وزن
199 گرم
ساختار بدنه
جلو شیشه ای - پشت پلاستیکی - فریم پلاستیکی
مقاومت در برابر آب
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Helio P70
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G68 MC4

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
محفظه جداگانه کارت حافظه

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
نسبت صفحه نمایش به بدنه
84.9%~
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
نسبت تصاویر در نمایشگر
19.5:9
تراکم پیکسلی
390~
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 5

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 20, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 77, 78 SA/NSA/Sub6
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.3
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 -فاصله کانونی لنز 26 میلی متر - سایز سنسور 1.2 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 0.8 میکرومتر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر اپتیکال
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - 123˚ - سایز سنسور 1.4 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro - دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama - HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - سایز سنسور 1.31 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.12 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
4K@30fps - 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps - 1080p@30/60fps - 720p@480fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 13

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
25 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم