برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

Samsung Galaxy S22 Plus 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

Samsung Galaxy S22 Plus 5G Dual Sim 128GB RAM 8GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 12
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 8 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 108 - 10 - 10 - 12 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم یون 4500 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
8 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 12
5G
108 - 10 - 10 - 12 مگاپیکسل
4500 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

گوشی گلکسی  S22 plus  سامسونگ: نقد و بررسی

گوشی‌های پرچمدار غیر تاشوی سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ که به تازگی معرفی شدند، شامل سه نسخه هستند که کوچکترین دستگاه از نظر اندازه، گلسی اس ۲۲ معمولی و بزرگترین آن‌ها نیز گلکسی اس ۲۲ اولترا است. گوشی گلکسی S22 پلاس از نظر ابعاد، بدنه و نمایشگر، نسخه میانی این سری است. این گوشی همان طراحی آشنای نسل قبل را داشته و مانند نسخه‌ی معمولی، اندکی کوچکتر شده است. حال پرسش مهم این است که آیا این گوشی با وجود شباهت‌های زیادی که با نسل قبل دارد، از نظر دوربین، نرم‌افزار و سخت‌افزار هم فقط با تغییرات جزئی روانه بازار شده است یا در این زمینه‌ها با بهبود‌ها و پشرفت‌های قابل توجه‌ای همراه شده است؟ در ادامه این موارد را بررسی می‌کنیم.

S22 Plus

طراحی و کیفیت ساخت گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ پلاس

گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس در پنل جلو شباهت بی چون‌و چرایی با نسل قبل خود دارد. البته در پنل پشتی با فریم دور بدنه تقریباً یکپارچه شده. هرچند که قضاوت در مورد این زبان طراحی بیشتر به سلیقه‌ی کاربر بستگی دارد، اما تغییرات بسیار محسوسی را به خود دیده‌ است. درکل، سطح کاملاً صاف پنل پشتی باعث شده تا این گوشی از نظر بصری بسیار زیباتر به نظر برسد و نسبت به سایر گوشی‌های اندرویدی تمایز آشکاری داشته باشد. گلکسی S22+ با ابعاد ۱۵۷.۴ در ۷۵.۸ در ۷.۶ میلی‌ متر، ۱۹۶ گرم وزن دارد که جدا از اندازه، از نظر وزن هم نسبت به گلکسی اس ۲۱ پلاس سبک‌تر شده است.

تغییر ابعاد باعث شده تا این گوشی بیش از گذشته خوش‌دست‌تر شود و راحت‌تر بتوان به تمام بخش‌های نمایشگر دسترسی داشت. این دستگاه اکنون به آن صورت لغزنده نیست و کمتر سر می‌خورد و علاوه بر این، اثر انگشت و رد چربی نیز روی بدنه‌ی آن نمی‌ماند، مگر نسخه مشکی که به خاطر رنگ آن، می‌تواند این مورد را بیشتر نمایان کند. ماژول دوربین پنل پشتی گلگسی اس ۲۲ پلاس از آلومینیم ساخته شده و با بدنه دستگاه همرنگ شده است اما اندکی برآمدگی دارد که بر زیبایی دستگاه می‌افزاید. فریم این دستگاه نیز آلومنیومی است که در سمت راست دکمه‌های فیزیکی کنترل صدا و پاور تعبیه شده‌اند و روی ضلع پایین فریم نیز اسلات سیم‌کارت، میکروفون مکالمه، درگاه USB 3.2 Type-C و اسپیکر اصلی دیده می‌شوند. روی ضلع بالا نیز حفره ریز میکروفون حذف نویز مشاهده می‌شود.

نمایشگر گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ

نمایشگر داینامیک امولد گلکسی S22 پلاس سامسونگ ۶.۶ اینچ قطر دارد و نسبت نمایشگر به بدنه نیز ۸۸.۳ درصد است و حفره دوربین سلفی در قسمت بالای آن به چشم می‌خورد. این نمایشگر وضوح ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و تراکم ۳۹۳ پیکسل را ارائه می‌دهد و از نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز متغیر و حداکثر روشنایی ۱۷۵۰ نیت پشتیبانی می‌کند. گوریلا گلس ویکتوس پلاس نیز از آن در برابر خط و خش یا خراش محافظت می‌کند. این گوشی نیز مانند دو عضو دیگر این سری گواهی IP68 را دریافت کرده است که می‌تواند به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری آب دوام بیاورد. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگرآن قرار دارد که دقت و سرعت بالایی را برای کاربر به ارمغان می‌آورد.

نمایشگر S22 Plus

نرم‌افزار و سخت‌افزار گلکسی S22 plus سامسونگ

 گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ با رابط کاربری One UI 4.1 بر پایه‌ی اندروید ۱۲ در بازار عرضه می‌شود. سامسونگ در این نسخه از رابط کاربری، ویژگی‌های کوچک اما کاربردی و جذابی را افزوده است. این شرکت در پوسته جدید روی بخش‌های شخصی سازی و امنیت نیز کارهای شایسته‌ای انجام داده است که با توجه به نمایشگر ۱۲۰ هرتز متغیر، کاربران از کارکردن با این پوسته، تجربه دل‌نشین و رضایت‌بخشی خواهند داشت. در بطن این گوشی، تراشه ۸ هسته‌ای و چهار نانومتری اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام پلتفرم موبایل قرار دارد که جدیدترین و آخرین پردازنده‌ی پرچمدار کوالکام محسوب می‌شود.

کوالکام می‌گوید این تراشه در مقایسه با تراشه ۸۸۸ این برند، ضمن این که حدود ۲۰ درصد عملکرد بیشتری را نشان می‌دهد، از میزان مصرف انرژی آن نیز حدود ۳۰ درصد کاسته شده است. این تراشه دارای سه خوشه پردازشی است که از یک هسته‌ی ۳.۰۰ گیگاهرتز Cortex-X2 و سه هسته‌ی ۲.۵۰ گیگاهرتز Cortex-A710 و چهار هسته‌ی ۱.۸۰ گیگاهرتز Cortex-A510 تشکیل شده است. علاوه بر این، تراشه گرافیکی آدرنو ۷۳۰ نیز که قدرتمندترین پردازنده در سری خود است، با تراشه اصلی همراه شده تا وظیفه‌ی پردازش محتواهای تصویری این گوشی را انجام دهد.

همچنین، این گوشی برای برخی از بازارها ازجمله اروپا، با پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ سامسونگ به همراه تراشه گرافیکی Xclipse 920 در دسترس قرار می‌گیرد. این تراشه ۸ هسته‌ای و ۴ نانومتری نیز داری سه خوشه است که یک هسته‌ی ۲.۸ گیگاهرتز Cortex-X2 و سه هسته‌ی ۲.۵۰ گیگاهرتز Cortex-A710 و چهار هسته‌ی ۱.۷ گیگاهرتز Cortex-A510 هسته‌های آن هستند. گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس در پیکربندی‌های ۱۲۸ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت با ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به بلندگوهای استریو و کیفیت صدای ۳۲ بیت/ ۳۸۴ کیلوهرتز اشاره کرد. حسگر اثرانگشت اولتراسونیک (زیر نمایشگر)، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت، قطب‌نما، فشارسنج، سامسونگ DeX باسیم و بی‌سیم، بلوتوث ۵.۲، Wi-Fi 802، GPS، NFC، USB Type-C 3.2 و پشتیبانی از OTG نیز از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند سامسونگ است.

دوربین گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ

بخش دوربین یکی از مهمترین بخش‌های هر گوشی هوشمند است. گوشی گلکسی S22+ در پنل پشتی از ماژول دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که نسبت به نسل قبل پیشرفت چشمگیری را به خود می‌بیند. این تلفن همراه از یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی واید به عنوان دوربین اصلی استفاده می‌کند. سایز پیکسل ۱.۰ میکرومتر، لرزشگیر اپتیکال تصویر و دیافراگم f/1.8 برخی از مشخصات این لنز را تشکیل می‌دهند. دوربین دوم یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی از نوع اولتراواید بوده که پیکسل‌هایی با سایز ۱.۴ میکرومتر دارد و پوشش ۱۲۰ درجه، لرزش‌گیر پیشرفته ویدیو و همچنین دیافراگم f/2.2 نیز بخشی از مشخصات آن است.

دوربین اس22 پلاس

سامسونگ برای دوربین سوم هم یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی تله فوتو ۷۰ میلی متری را برای آن در نظر گرفته است که پیکسل‌هایی با سایز ۱.۰ میکرومتر دارد و قابلیت‌هایی مانند فوکوس خودکار با تشخیص فاز، لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، زوم اپتیکال ۳ برابر و دیافراگم f/2.4 برخی دیگر از ویژگی‌های این لنز هستند. دوربین اصلی این گوشی هوشمند که یک لنز ۵۰ مگاپیکسلی است، در حالت پیش فرض عکس‌هایی با وضوح تقریباً ۱۲ مگاپیکسلی را ثبت می‌کند. علت این کار، ادغام هر ۴ پیکسل با یکدیگر است که باعث می‌شود یک پیکسل بسیار بزرگتر تشکیل شود و در عکس‌های خروجی باعث شفافیت بیشتر، دقت بالاتر و روشنایی زیادتر می‌شود. قابلیت هایی همچون لرزشگیر اپتیکال (OIS) و فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) از نوع دوال پیکسل نیز به یاری این دوربین می‌شتابند و دقت عکس‌های ثبت شده را افزایش می‌دهند.

باتری گوشی گلکسی S22 plus سامسونگ

سامسونگ برای گوشی S22 plus، یک باتری  ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته. این سلول، در مقایسه با نسل قبل ۳۰۰ میلی آمپر کاهش یافته است. همان‌طور که در بالا گفته شد تراشه جدید از نظر بهینه‌تر بودن مصرف انرژی، در مقایسه با نسل قبل ۳۰ درصد انرژی کمتری مصرف می‌کند. از سوی دیگر گفته شد که نمایشگر این گوشی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز متغیر استفاده می‌کند که این دو عامل باعث می‌شود تا باتری این گوشی کهکشانی نه تنها در مقایسه با گلکسی اس ۲۱ پلاس از طول عمر شارژدهی کمتری برخوردار نباشد بلکه احتمال دارد تا مدت زمان بیشتری نیز بتواند انرژی مورد نیاز گوشی را تأمین کند. باتری این گوشی از سرعت شارژ ۲۵ وات و علاوه بر آن از شارژ سریع ۴۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند اما جالب اینجاست که آزمایش‌های انجام شده نشان می‌دهند که استفاده از هر کدام از این دو دستگاه شارژ، تأثیری بر مدت زمان شارژ باتری ندارد. گفته شده که در هر دو حالت، شارژ باتری این گوشی هوشمند از حالت کاملاً خالی تا میزان ۱۰۰ درصد، حدود یک ساعت به طول می‌انجامد.

اس 22 پلاس

مشاوره در خرید گوشی گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی S22 plus عضوی از سری پرچمداران سال ۲۰۲۲ سامسونگ است که می‌توانند آخرین فناوری‌های روز را ارائه دهند. گلکسی اس ۲۲ پلاس نیز نسخه‌ی میانی این سری است که چه از نظر عملکرد یا قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی که در آن جمع شده، چه بسا به جز آخرین پرچمداران آیفون هیچ گوشی دیگری قدرت رقابت با این سری از گلکسی‌های سامسونگ را نداشته باشد. گلکسی اس ۲۲ پلاس سامسونگ، گوشی هوشمند چند کاره‌ای است که حداقل: یک گوشی تلفن همراه، یک دوربین عکاسی حرفه‌ای، یک موزیک پیلیر بسیار باکیفیت و یک رایانه جیبی بسیار قدرتمند را در داخل بدنه کوچک و جمع و جور خود جمع کرده است و با قیمتی کاملاً معقول ارائه می‌شود.

گوشی گلکسی S22+ سامسونگ به چنان قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی مجهز شده است که بدون هیچ تردیدی می‌توان گفت اگر کابر قصد نداشته باشد تا چند سال گوشی هوشمند خود را ارتقا دهد، این تلفن می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای او باشد. درصورتی که در مورد این گوشی هوشمند سوالی داشته یا تصمیم به خرید آن گرفته و نیاز به راهنمایی دارید، می‌توانید با پشتیبانی فروشگاه اینترنتی دیجی دو تماس بگیرید تا کارشناسان این فروشگاه به هر گونه پرسش یا راهنمایی که لازم داشته باشید، پاسخ دهند.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
February 2022
تاریخ شمسی
بهمن 1400
طول و عرض
157.4x75.8 میلی متر
ضخامت
7.6 میلی متر
وزن
195 گرم/196 گرم
ساختار بدنه
جلوی شیشه‌ای - پشت شیشه ای - فریم آلومینیومی
مقاومت در برابر آب
دارد
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 2200
Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.8 GHz Cortex-X2 & 3x2.50 GHz Cortex-A710 & 4x1.8 GHz Cortex-A510 (نسخه 1)
1x3.00 GHz Cortex-X2 & 3x2.40 GHz Cortex-A710 & 4x1.70 GHz Cortex-A510 (نسخه 2)
پردازنده گرافیکی
Adreno 730 (نسخه 2)
Xclipse 920 (نسخه 1)
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
ندارد
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED 2X
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
واحد روشنایی
1750 نیت (peak)
تراکم پیکسلی
393~
محافظت از صفحه نمایش
+Corning Gorilla Glass Victus
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از +HDR10 - نمایشگر همیشه روشن (Always on Display)
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only) CDMA 800 / 1900 & TD-SCDMA
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 39, 40, 41, 66 - SM-S906B
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 20, 25, 28, 38, 40, 41, 66, 75, 77, 78 SA/NSA/Sub6 - SM-S906B
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
108 - 10 - 10 - 12 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - سایز سنسور 1/1.56 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین دوم
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 70 میلی‌متر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - زوم اپتیکال 3x - سایز سنسور 1/3.94 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
˚120 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - سایز سنسور 1/2.55 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.4 میکرومتر - لرزشگیر پیشرفته ویدئو
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
auto-HDR, panorama
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - سایز سنسور 1/3.24 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.22 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Dual video call - Auto-HDR - 4K@30/60fps, 1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
ندارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 12
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 45 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع به صورت بی سیم 15 واتی
شارژ معکوس بی سیم
شارژ معکوس بی سیم 4.5 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر فشار سنج ( Barometer )
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
8K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps, HDR10+, stereo sound rec., gyro-EIS
سایر قابلیت‌ها
IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار / آب (حداکثر 1.5 متر برای 30 دقیقه) - USB Power Delivery 3.0
دستیار صوتی Bixby با پشتیبانی از زبان محاوره - سامسونگ پی (Visa، مسترکارت) - دارای قابلیت Samsung DeX با سیم و بی سیم
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(3)
رتبه‌بندی کلی
5
3 نظرات
یه دونس! واقعا به شدت کاراییش بالاست برام

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Plus 5G دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
February 2022
تاریخ شمسی
بهمن 1400

طراحی

طول و عرض
157.4x75.8 میلی متر
ضخامت
7.6 میلی متر
وزن
195 گرم/196 گرم
ساختار بدنه
جلوی شیشه‌ای - پشت شیشه ای - فریم آلومینیومی
مقاومت در برابر آب
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SM8450 Snapdragon 8 Gen 1
Exynos 2200
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
1x2.8 GHz Cortex-X2 & 3x2.50 GHz Cortex-A710 & 4x1.8 GHz Cortex-A510 (نسخه 1)
1x3.00 GHz Cortex-X2 & 3x2.40 GHz Cortex-A710 & 4x1.70 GHz Cortex-A510 (نسخه 2)
پردازنده گرافیکی
Xclipse 920 (نسخه 1)
Adreno 730 (نسخه 2)

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
UFS 3.1
مقدار RAM
8 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Dynamic AMOLED 2X
اندازه صفحه نمایش
6.6 اینچ
نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش
120 هرتز
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
واحد روشنایی
1750 نیت (peak)
تراکم پیکسلی
393~
محافظت از صفحه نمایش
+Corning Gorilla Glass Victus
سایر قابلیت‌های صفحه نمایش
پشتیبانی از +HDR10 - نمایشگر همیشه روشن (Always on Display)

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (Dual SIM model only) CDMA 800 / 1900 & TD-SCDMA
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100 CDMA2000 1xEV-DO
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 18, 19, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 39, 40, 41, 66 - SM-S906B
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 2, 3, 5, 7, 8, 12, 20, 25, 28, 38, 40, 41, 66, 75, 77, 78 SA/NSA/Sub6 - SM-S906B
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.2
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
50 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/1.8 - فاصله کانونی لنز 23 میلی‌متر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - سایز سنسور 1/1.56 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین دوم
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع telephoto - دریچه دیافراگم f/2.4 - فاصله کانونی لنز 70 میلی‌متر - فوکوس اتوماتیک PDAF - لرزشگیر OIS - زوم اپتیکال 3x - سایز سنسور 1/3.94 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.0 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
˚120 - از نوع ultrawide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 13 میلی‌متر - سایز سنسور 1/2.55 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.4 میکرومتر - لرزشگیر پیشرفته ویدئو
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
auto-HDR, panorama
دوربین سلفی
10 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide - دریچه دیافراگم f/2.2 - فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر - فوکوس دوبرابری اتوماتیک PDAF - سایز سنسور 1/3.24 اینچ - ثبت تصاویر با پیکسل هایی به سایز 1.22 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
Dual video call - Auto-HDR - 4K@30/60fps, 1080p@30fps
فیلم برداری
8K@24fps, 4K@30/60fps, 1080p@30/60/240fps, 720p@960fps, HDR10+, stereo sound rec., gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 12

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر فشار سنج ( Barometer )
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

سایر مشخصات

سایر قابلیت‌ها
دستیار صوتی Bixby با پشتیبانی از زبان محاوره - سامسونگ پی (Visa، مسترکارت) - دارای قابلیت Samsung DeX با سیم و بی سیم
IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار / آب (حداکثر 1.5 متر برای 30 دقیقه) - USB Power Delivery 3.0

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
4500 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 45 واتی
امکان شارژ به صورت بی سیم
شارژ سریع به صورت بی سیم 15 واتی
شارژ معکوس بی سیم
شارژ معکوس بی سیم 4.5 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم