برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M32 5G دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

Samsung Galaxy M32 5G Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

Samsung Galaxy M32 5G Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 48 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 5G
  • باتری : لیتیوم یون 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 11
5G
48 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Samsung Galaxy M32 5G

فناوری نسل پنجم با ورودش، مشوق خوبی برای بازار گوشی های هوشمند شد، به‌طوری که بسیاری از شرکت‌های فعال در این بازار، گوشی های فایو جی چشم‌گیر رده‌بالا و میان‌رده‌ای زیادی را تولید کردند. یکی از شرکت‌های که با ورود این فناوری، فعالیت خود را در این زمینه، خیلی سریع شروع کرد، شرکت کره‌ای مشهور سامسونگ است. سامسونگ که گوشی‌ های میان‌رده‌ای خود را از سری‌های ام، آ و اف معرفی می‌کند، گوشی فایو جی دیگری از سری ام خود معرفی کرده: سامسونگ گلکسی ام ۳۲ فایو جی.

ام ۳۲ فایو جی، هیچ‌گونه، شباهت ظاهری‌ای با سامسونگ گلکسی ام ۳۲ معمولی ندارد و از لحاظ سخت‌افزاری نیز با این گوشی، متفاوت است؛ ام ۳۲ فایو جی، بیش‌تر به آ ۳۲ فایو جی شباهت دارد و از لحاظ سخت‌افزاری هم با این اسمارتفون یکسان است، ولی با این گوشی هم در یک سطح قرار نمی‌گیرد و ما، تفاوت‌هایی میان ام ۳۲ فایو جی و آ ۳۲ فایو جی می‌بینیم.

مقدمه‌

آن‌چیزی که در نگاه اول، ما را متوجه این گوشی می‌سازد، قطعا، طراحی آن است. طراحی ام ۳۲ فایو جی، طراحی‌ای مدرن در بازار گوشی های هوشمند به شمار می‌رود و سامسونگ، آن را برای بسیاری از اسمارتفون‌ های میان‌رده‌ای خود، من جمله همان آ ۳۲ فایو جی، درنظر گرفته و از حق نگذریم، نسبت به طراحی میان‌رده‌ای قبلی سامسونگ، بهتر است.

از لحاظ سخت‌افزاری، ام ۳۲ فایو جی در یک سطح با آ ۳۲ فایو جی قرار می‌گیرد. هر دو این اسمارتفون‌ها، تراشه‌ای ۷ نانومتری از شرکت مدیاتک دارند که با یک مودم فایو جی آمده. تراشه کم‌مصرف مدیاتکی این دو اسمارتفون در زمینه امور پردازشی هم خوب است و می‌شود روی آن حساب کرد. تراشه مذکور در کنار ۶ گیگابایت رم می‌آید.

یکی از مواردی که برای آ ۳۲ فایو جی، یک ایراد به شمار می‌رفت، نمایشگر TFT آن بود، اما این اسمارتفون با نمایشگری از نوع LCD آمده که در زمان نگارش این متن، اطلاعات زیادی از آن در دست قرار نگرفته. این نمایشگر، مانند آن‌چه در سامسونگ گلکسی آ ۳۲ فایو جی دیدیم، با وضوح HD‌ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی همراه است.

با وجود این‌که، معمولا، گوشی های سری ام با باتری‌هایی حجیم‌تر می‌آیند، اما می‌بینیم، سامسونگ در این‌جا، چندان تفاوتی میان آ و ام قائل نشده و هر دو را با یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی کرده. دوربین اصلی ام ۳۲ فایو جی، یک دوربین چهارگانه است که سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عریض، آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی این گوشی هم از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عریض تشکیل شده.

Samsung Galaxy M32 5G

طراحی و کیفیت ساخت سامسونگ گلکسی ام ۳۲ فایو جی

طراحی این اسمارتفون، طراحی جدید و مدرن سامسونگ است که قاب دوربین اصلی، از روی آن حذف شده. این طراحی نسبت به طراحی قدیمی‌ای که در ام ۳۱ می‌دیدم، به‌نظر، بهتر است و جز ام ۳۲ فایو جی می‌شود روی گوشی های مثل آ ۷۲ و آ ۵۲، آن را پیدا کرد؛ البته در میان این سه نسخه هم، تفاوت‌هایی دیده می‌شود. حسگر اثر انگشت ام ۳۲ فایو جی از نوع ادغامی است؛ یعنی این‌که با دکمه پاور بر روی فریم، ترکیب شده.

علی‌رغم تلاش سامسونگ برای بهتر کردن طراحی‌های پنل‌های پشتی گوشی های خود، هنوز پنل‌های جلویی گوشی های این شرکت، دارای ایراد عدم توازن حواشی نمایشگر هستند؛ در این گوشی، مثل ام ۳۱ ذکر شده، حواشی پایین نمایشگر، ضخیم‌تر از دیگر نواحی به‌نظر می‌رسند. در بالای نمایشگر، دوربین سلفی با طراحی ناچ قطره‌ای با ناچ یو شکل آمده، که از نظر اندازه، خیلی کوچک است.

پنل پشتی ام ۳۲ فایو جی، نقطه عطف طراحی آن است. این پنل، صیقلی به‌نظر می‌رسد و این‌که اثر انگشت شما را جذب می‌کند، دور از ذهن نیست. در گوشه بالایی این پنل، دوربین اصلی چهارگانه، بدون قاب دوربین دیده می‌شود؛ سنسورهای این دوربین به صورت لنزهای جدا از هم مشهود هستند. تفاوت میان طراحی پنل پشتی ام ۳۲ فایو جی و گوشی‌ای مثل آ ۵۲ در این است که سنسورهای آ ۵۲ با وجود نداشتن قاب دوربین، بر روی یک برآمدگی آمده‌اند، ولی سنسورهای ام ۳۲ فایو جی، بر روی یک سطح کاملا تخت، لحاظ شده‌اند.

درمورد فریم این گوشی که از جنس پلاستیک است، باید بگوییم که به دلیل درج نشدن ابعاد، هنوز نمی‌توان درمورد فریم نظر داد، ولی اگر این گوشی را برادر آ ۳۲ فایو جی درنظر بگیریم، احتمالا با فریم ضخیمی، طرف هستیم. درمورد ابعاد و اندازه «Samsung Galaxy M32 5G» حرفی زده نشده، ولی این گوشی در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود.

نمایشگر سامسونگ گلکسی ام ۳۲ فایو جی

گفته شده که ام ۳۲ فایو جی با یک پنل نمایشی LCD‌ عرضه می‌شود. حالا این‌که پنل نمایشی ام ۳۲ فایو جی، LCD یا PLS یا IPS‌ است، هنوز معلوم نیست، اما هر کدام که باشد، نسبت به پنل نمایشی TFT آ ۳۲ فایو جی، ارجحیت دارد، زیرا رنگ‌ها را بهتر به تصویر می‌کشد و از نظر زاویه دید هم، گزینه بهتری به شمار می‌رود. وضوح تصویر این نمایشگر، HD است.

نمایشگر، با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی همراهی می‌شود که نرخ بالایی نیست و در اصل، نرخ استاندارد است؛ ولی برای اکثریت امور، خوب به شمار می‌رود. نمایشگر، رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی دارد که در میان هم‌رده‌های آن، پرتکرار است. این نمایشگر با قطر ۶.۵ اینچی و تراکم پیکسلی ۲۷۰ پیکسل بر هر اینچ آمده. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۱۰۲ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۶.۵ درصد از فضای پنل جلویی «Samsung Galaxy M32 5G» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار سامسونگ گلکسی ام ۳۲ فایو جی

«Samsung Galaxy M32 5G» با رابط کاربری One UI 3.1 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. رابط کاربری One UI 3.1 از نظر قابلیت‌های عمومی، خیلی خوب و چشم‌گیر است، اما قابلیت خاص و ویژه‌ای ندارد، این قابلیت‌های خاص و ویژه‌ هم، ملاک انتخاب یک گوشی نیستند، زیرا کار اصلی رابط کاربری، زیباتر کردن فضای کاربری و استفاده سریع و روان است.

ام ۳۲ فایو جی با تراشه Dimensity 720 5G آمده که محصول لیتوگرافی ۷ نانومتری است. این تراشه، یکی از اولین و البته، بهترین تراشه‌های بازار گوشی های میان‌رده‌ای فایو جی به شمار می‌رود؛ تراشه Dimensity 720 5G از نظر قدرت پردازشی، خوب است و از نظر مصرف انرژی بهتر. در کل، دایمینسیتی ۷۲۰ فایو جی، نقش قابل توجهی در بازار گوشی های نسل پنجمی میان‌رده‌ای دارد.

تراشه هشت‌هسته‌ای Dimensity 720 5G متشکل از دو هسته Cortex-A76 با نهایت فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز است و همراه با پردازنده گرافیکی مناسب Mali-G57 MC3 می‌آید. «Samsung Galaxy M32 5G» در یک نسخه با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت عرضه می‌شود.

Samsung Galaxy M32 5G

دوربین سامسونگ گلکسی ام ۳۲ فایو جی

ام ۳۲ فایو جی، با یک دوربین چهارگانه بر روی پنل پشتی خود عرضه می‌شود. درمورد این دوربین هم، هنوز، اطلاعات زیادی داده نشده، ولی می‌دانیم که در ترکیب چهارگانه آن، سنسور ۴۸ مگاپیکسلی عریض، نقش اصلی را بازی می‌کند که احتمالا، جزئیات زیادی را هم از دست می‌دهد. این سنسور که همان سنسور آ ۳۲ فایو جی با همان سخت‌افزار است، کیفیت خوبی دارد.

دیگر سنسورهای دوربین اصلی ام ۳۲ فایو جی هم عبارت هستند از سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق. دوربین اصلی ام ۳۲ فایو جی هم از یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی عریض است که احتمالا، کیفیت خوبی خواهد داشت. هر دو دوربین سلفی و اصلی «Samsung Galaxy M32 5G» با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کنند.

باتری سامسونگ گلکسی ام ۳۲ فایو جی

باتری‌ای از نوع لیتیم-یونی برای ام ۳۲ فایو جی درنظر گرفته شده که ظرفیت چشم‌گیر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارند. باتری‌های لیتیم-یونی، به دما، حساسیت زیادی نشان می‌دهند و باید حتما از آن‌ها، مراقبت کنید. «Samsung Galaxy M32 5G» از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید سامسونگ گلکسی ام ۳۲ فایو جی

ام ۳۲ فایو جی، گوشی‌ای میان‌رده‌ای با پشتیبانی از فناوری نسل پنجم است که قیمت بسیار کمی برای آن لحاظ شده؛ این گوشی از نظر سخت‌افزاری نیز نمره بالایی می‌گیرد و می‌شود آن را به عنوان گزینه‌ای مناسب برای دوست‌داران فناوری فایو جی دید. شما می‌توانید این اسمارتفون را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
2021 September
تاریخ شمسی
شهریور 1400
طول و عرض
164.2x76.1 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
205 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Mediatek Dimensity 720
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC3
حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
TFT
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 20, 26, 28, 38, 40, 41, 66
شبکه 5G
دارد
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 66, 38, 40, 41, 78
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
48 - 8 - 5 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
˚123
دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
قابلیت های دوربین
Panorama
HDR
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی
حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
دارد
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
سایر حسگرها
Virtual proximity sensing
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
5
2 نظرات
این گوشی برای بازی های سنگین مثل کالاف و پابجی خیلی خوبه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M32 5G دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy M32 5G  دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
2021 September
تاریخ شمسی
شهریور 1400

طراحی

طول و عرض
164.2x76.1 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
205 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Mediatek Dimensity 720
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A76 & 6x2.0 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G57 MC3<br />

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1<br />
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
TFT
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
5G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2<br />
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100<br />
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 20, 26, 28, 38, 40, 41, 66<br />
شبکه 5G
مشخصات شبکه 5G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 66, 38, 40, 41, 78<br />
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
48 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> ˚123<br /> دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
قابلیت های دوربین
Panorama <br /> HDR
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps<br />
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps<br />

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11

حسگر ها

حسگر شتاب سنج (Accelerometer)
حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
سایر حسگرها
Virtual proximity sensing<br />

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم