برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M32 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Samsung Galaxy M32 Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 11 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین چهارگانه : 64 - 8 - 2 - 2  مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم یون 6000 میلی آمپر بر ساعت (هند) - 5000 میلی آمپر بر ساعت (گلوبال)
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 11
4G
64 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Samsung Galaxy M32

سامسونگ را به عنوان یک شرکت موفق در زمینه تولید میان‌رده‌های اقتصادی می‌دانیم که میان‌رده‌های خود را در دو سری ام و آ معرفی می‌کند؛ البته سری افی هم در این میان وجود دارد که محل بحث ما نیست. ما حتی درمورد سری آ هم صحبتی نداریم و به سری ام این شرکت می‌پردازیم. سری ام محصولات سامسونگ به باتری‌های حجیم معروف هستند و این باتری‌های حجیم را می‌شود در تمامی محصولات سری ام مانند ام ۳۲ دید.

ام ۳۲ با یک باتری حجیم لیتیم-یونی ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه است. جدا از این باتری، ام ۳۲ با نمایشگری از نوع سوپرآمولد، طراحی‌ای محبوب، پردازنده‌ای گیمینگ از شرکت مدیاتک، دوربین اصلی چهارگانه و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی به عنوان یک میان‌رده معرفی شده که قیمت مناسبی دارد و این‌گونه در جمع میان‌رده‌های اقتصادی قرار می‌گیرد.

مقدمه‌ای بر تشریح Samsung Galaxy M32

ام ۳۲ دارای یک ضعف اساسی است که به پشتیبانی نکردن از فناوری نسل پنجم، توسط آن مربوط می‌شود. تراشه این گوشی که یکی از تولیدات شرکت مدیاتک است و خود را بر روی بازی‌های موبایلی متمرکز کرده، از فناوری LTE‌ پشتیبانی می‌کند. این تراشه با این‌که تراشه‌ای گیمینگ بوده، اما توانایی پردازشی فوق‌العاده بالایی ندارد و می‌شود آن را فقط برای داده‌های نیمه‌سنگین توصیه کرد و برای بازی‌هایی مانند فورتنایت، مناسب نیست.

جدا از بحث سخت‌افزار گیمینگ، نمایشگر هم در زمینه بازی‌های موبایلی به لطف نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، موفق است. این نمایشگر از نوع سوپرآمولد بوده و از این رو، کیفیت بالایی دارد. وضوح تصویر نمایشگر هم FHD است که این مورد هم مقدار بالایی به شمار می‌رود. نمایشگر از نظر اندازه نیز خوب است و کلا می‌شود آن را یک گزینه مناسب دانست.

ام ۳۲ مانند دیگر محصولات سری ام با باتری‌ای حجیم آمده که ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن، مهر تایید دیگری بر گیمینگ بودن این گوشی است؛ البته باتری، جای بحث بیش‌تری دارد و در بخش خود باتری به آن می‌پردازیم. دوربین اصلی از چهار سنسور تشکیل شده و سنسور اصلی آن، لنز ۶۴ مگاپیکسلی عریض است. دوربین سلفی هم با طراحی ناچ آمده و یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی را به همراه خود دارد.

Samsung Galaxy M32

طراحی و کیفیت ساخت سامسونگ گلکسی ام ۳۲

معمولا محصولات سری ام سامسونگ در زمینه طراحی، قرابت زیادی با محصولات هم‌نام خود از سری آ دارند؛ اما ما بین ام ۳۲ و آ ۳۲ هیچ شباهتی نمی‌بینیم و این گوشی، بیش‌تر به طراحی اپلی محصولاتی مانند اف ۶۲ و آ ۱۲ نزدیک شده. متاسفانه پنل پشتی این گوشی هم مانند محصولات نام‌برده، دارای پیچ و تاب‌های اضافی‌ای در پنل پشتی است که چندان محبوب نیستند. نمایشگر سوپرآمولد ام ۳۲ یک امتیاز به طراحی این گوشی داده و آن را با حسگر اثر انگشت زیرصفحه‌ای اپتیکال همراه کرده.

پنل جلویی ام ۳۲، دارای حواشی‌ای بسیار باریک در سمت راست، چپ و بالا است، اما همین حواشی در قسمت پایینی، ضخیم‌تر می‌شوند و طراحی را از توازن در می‌آورند. این حواشی ضخیم‌تر قسمت پایینی، در بسیاری از گوشی های میان‌رده‌ای دیده می‌شوند. در بالای پنل، دوربین سلفی با طراحی ناچ قطره‌ای مشهود است که شیب تند سمت راست و چپ آن، باعث شده تا این طراحی، کمی مصنوعی باشد. در کل می‌شود پنل جلویی ام ۳۲ را شبیه به گلکسی ام ۳۱ دانست.

پنل پشتی ام ۳۲ با این‌که از جنس پلاستیک است، اما در عکس‌های سایتی، بسیار صیقلی و جاذب اثر انگشت به‌نظر می‌رسد. این پنل، خطوطی سفیدرنگ از بالا تا پایین دارد که طراحی این پنل را کمی پیچیده و البته، میان‌رده‌ای کرده‌اند. در گوشه بالایی پنل پشتی هم قاب مربعی شکل دوربین اصلی چهارگانه آمده که طراحی آن از محصولات اپل اقتباس شده و در بسیاری از گوشی های مشهور میان‌رده‌ای سامسونگ مثل آ ۱۲ هم مورد استفاده بوده. این قاب، هم رنگ پنل پشتی خواهد بود. 

فریم این گوشی را نسبت به محصول یادشده آ ۱۲ می‌شود بهتر دانست، زیرا آن گوشی از حسگر ادغامی استفاده می‌کرد و این گوشی، یعنی ام ۳۲ از حسگر زیرصفحه‌ای سود می‌برد. «Samsung Galaxy M32» با ابعاد ۱۵۹.۳ در ۷۴ در ۹.۳ میلی‌متر، وزن ۱۹۶ گرم و رنگ‌های مشکی و آبی عرضه می‌شود. اگر ضخامت و وزن زیاد را فاکتور بگیریم، می‌توانیم ادعا کنیم که این گوشی بسیار خوش‌دست است و با ابعاد طلایی، معرفی شده.

Samsung Galaxy M32

نمایشگر سامسونگ گلکسی ام ۳۲

نمایشگر ام ۳۲ از نوع سوپرآمولد بوده که توسط خود شرکت سامسونگ، تولید می‌شود. این نمایشگر، دارای کیفیت بسیار بالایی است و می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین نمایشگرهای موجود برای گوشی های هوشمند دانست. این نمایشگر با وضوح FHD به پنل جلویی ام ۳۲ آمده و از این رو برای کاربران علاقه‌مند به فیلم و سریال، گزینه خوبی است.

نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی نمایشگر هم برای کاربران گیمر مناسبت دارد، زیرا با وجود آن، بازی‌ای روان را تجربه خواهید کرد. رزولوشن نمایشگر، مقدار مناسب ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بوده که با احتساب قطر ۶.۴ اینچی، تراکم پیکسلی ۴۱۰ پیکسل بر هر اینچ را ارائه می‌دهد. نمایشگر مورد بحث با مساحت ۹۸.۹ سانتی‌متر مربعی خود، ۸۳.۹ درصد از فضای پنل جلویی «Samsung Galaxy M32» را در دست گرفته.

سخت‌افزار و نرم‌افزار سامسونگ گلکسی ام ۳۲

«Samsung Galaxy M32» با رابط کاربری One UI 3.1 بر پایه اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. رابط کاربری One UI 3.1 که مشخصا به شرکت سامسونگ، تعلق دارد به اندازه رابط کاربری شیائومی یا اوپو، حرفه‌ای نیست و قابلیت‌های جذاب و بامزه این رابط کاربری‌ها را به همراه خود ندارد؛ در عوض، رابط کاربری بسیار ساده‌ای است که نیازی به گشت و گذار طولانی در آن برای درک بسیاری از موارد ندارید.

کار پردازش داده‌های ام ۳۲ به پردازنده Helio G80 سپرده شده که لیتوگرافی ۱۲ نانومتری دارد و محصول شرکت مدیاتک است. این پردازنده از فناوری هایپرانجین همین شرکت استفاده می‌کند و بدین سبب، بازی‌ای روان را به کاربر خود ارائه می‌دهد؛ ولی با این همه، برای داده‌های بسیار سنگین، مناسب نیست.

تراشه هشت‌هسته‌ای Helio G80 متشکل از دو هسته Cortex-A75 با نهایت فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با بیشینه فرکانس تراشه گرافیکی ۱.۸ گیگاهرتز است و با Mali-G52 MC2 همراهی می‌شود. این تراشه گرافیکی در زمینه امور سه‌بعدی، عملکرد بسیار معمولی‌ای داشته. «Samsung Galaxy M32» در یک نسخه با رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و نسخه دیگری با رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت در دسترس است.

Samsung Galaxy M32

دوربین سامسونگ گلکسی ام ۳۲

دوربین اصلی چهارگانه ام ۳۲ با این‌که کیفیت بالایی دارد اما با موانعی از طرف سخت‌افزار، مواجه است. این دوربین، یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی را به عنوان لنز اصلی خود انتخاب کرده که نویز کمی دارد و رنگ‌ها را نیز خوب به‌تصویر می‌کشد. سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق این دوربین هم برای ارتقای عکاسی پرتره لنز اصلی، آمده. سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم برای عکاسی آماتور خوب است. دوربین اصلی «Samsung Galaxy M32» از سنسورهای زیر تشکیل شده:

  • حسگر ۶۴ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر

  • حسگر ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و زاویه دید ۱۲۳ درجه

  • حسگر ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

دوربین سلفی هم از یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تشکیل شده. این دوربین، کیفیت خوبی دارد و با این‌حال، رنگ‌ها را کمی سرد نشان می‌دهد. دوربین سلفی در زمینه عکس‌برداری چهره نیز موفق بوده و می‌شود روی آن حساب کرد. هر دو دوربین سلفی و اصلی «Samsung Galaxy M32» با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه، فیلم‌برداری می‌کنند.

باتری سامسونگ گلکسی ام ۳۲

گوشی های سری ام سامسونگ را به باتری های حجیم آن‌ها می‌شناسیم و ام ۳۲ هم با یک باتری حجیم لیتیم-یونی آمده. این باتری، ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و با شارژر سریع ۱۵ واتی همراه است. باتری های لیتیم-یونی، که آن‌ها را در محصولات اپل، بیش‌تر می‌بینیم، چندان گزینه‌های خوبی نیستند، زیرا به‌سرعت، تخریب می‌شوند و حساسیت‌های زیادی دارند.

مشاوره در خرید سامسونگ گلکسی ام ۳۲

ام ۳۲ گوشی‌ای با تراشه‌ای گیمینگ، طراحی‌ای محبوب، باتری حجیم و دوربین اصلی چهارگانه است که نمایشگری از نوع سوپرآمولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز دارد. این گوشی می‌تواند برای گیمرهای مبتدی و نیمه‌حرفه‌ای گزینه خوبی باشد و برای کاربران عادی هم مورد شایسته‌ای است. شما می‌توانید ام ۳۲ را از فروشگاه دیجیدو تهیه کنید.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
June 2021
تاریخ شمسی
تیر 1400
طول و عرض
160x74 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
196 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Helio G80
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MC2
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
800 nits (HBM)
تراکم پیکسلی
411~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
64 - 8 - 2 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/1.97 اینچدریچه دیافراگم f/1.8فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide˚123سایز سنسور 1/4.0 اینچدریچه دیافراگم f/2.2ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macroدریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideدریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی (گلوبال)- شارژ سریع 15 واتی (هند)
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(4)
رتبه‌بندی کلی
5
4 نظرات
یه نکته ای که برای من خیلی اهمیت داشت و این گوشی داشت اینه که دو سیم کارت میخوره و یک کارت حافظه جدا

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M32 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ Galaxy M32 دوسیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
June 2021
تاریخ شمسی
تیر 1400

طراحی

طول و عرض
160x74 میلی متر
ضخامت
9 میلی متر
وزن
196 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Helio G80
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته‌ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55
پردازنده گرافیکی
Mali-G52 MC2

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
واحد روشنایی
800 nits (HBM)
تراکم پیکسلی
411~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
LTE
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/1.97 اینچدریچه دیافراگم f/1.8فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.7 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide˚123سایز سنسور 1/4.0 اینچدریچه دیافراگم f/2.2ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macroدریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین چهارم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
20 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideدریچه دیافراگم f/2.2
سایر قابلیت های دوربین سلفی
1080p@30fps
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 11
پشتیبانی از زبان فارسی

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم یون
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی (گلوبال)- شارژ سریع 15 واتی (هند)

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم