برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M02s دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت

Samsung Galaxy M02s Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

Samsung Galaxy M02s Dual Sim 64GB RAM 4GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10 
  • حافظه داخلی : 64 گیگابایت
  • مقدار رم : 4 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 13 - 2 - 2 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 5000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
4 گیگابایت
64 گیگابایت
اندروید 10
4G
13 - 2 - 2 مگاپیکسل
5000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Samsung Galaxy M02s

شرکت کره‌ای سامسونگ که سال‌ها است، با محصولات متنوع آن آشنا هستیم، ید طولایی در تولید و توزیع گوشی‌های هوشمند دارد. طراحی‌های سامسونگ، به نوعی، معرفی‌نامه این محصولات، حساب می‌شوند، به‌طوری که اگر یک اسماتفون سامسونگ را ببینیم، بدون توجه به نام آن، متوجه خواهیم شد، که متعلق به کدام برند است. همین طراحی‌های سامسونگ، باعث شده، تا این برند، جای خود را در دل خریداران، باز کند.

از خط تولید‌های موفق سامسونگ، ما با دو خط تولید، بیش‌تر، آشنا هستیم: سری‌‌ ‌M و سری A. سری M را با همان طراحی‌های منحصربه‌فرد سامسونگ و باتری‌های غول‌پیکر آنان می‌شناسیم. محصولات سری M از جمله تولیدات اقتصادی سامسونگ است، که برای بازارهایی مانند بازار هند، تولید می‌شوند. به لطف قیمت کم تولیدات این سری، محصولات سری M در بازار ایران هم، دوست‌داران زیادی دارند. 

مقدمه‌ای بر تشریح مشخصات سامسونگ گلکسی M02s

« Samsung Galaxy M02s » اسمارتفون میان‌رده جدید سامسونگ که از خانواده سری M آمده، با قیمت اقتصادی ۸۹۹۹ روپیه، برای اولین بار در بازار هند، به فروش رسید. طراحی این مدل با خانواده خود، شباهت زیادی دارد. طراحی مورد علاقه سامسونگ برای میان‌رده‌ها، چند سالی است، که ثابت مانده. « Samsung Galaxy M02s » به‌دلیل تبعیت از رسم و رسوم طراحی‌های سامسونگ، قیافه آشنایی دارد. 

پافشاری این شرکت کره‌ای بر این مدل از طراحی ظاهری، نشان از آن دارد، که این سر و وضع میان‌رده‌های سامسونگ، به کام بازار گوشی‌های هوشمند، خوش آمده. طراحی بازارپسند « Samsung Galaxy M02s » یکی از نقاط قوت آن، محسوب می‌شود، که با سال‌ها آزمون و خطا سامسونگ در زمینه طراحی به دست آمده.

نمایشگر بزرگ « Samsung Galaxy M02s » یکی دیگر از نقاط قوت آن است. این نمایشگر در کنار سخت‌افزار مورد توجه آن، یک ترکیب فوق‌العاده، تشکیل داده‌اند. دوربین اصلی و دوربین سلفی « Samsung Galaxy M02s » نیز از کیفیت بالایی، برخوردار هستند. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق‌تر هریک از موارد بالا خواهیم‌ پرداخت.

Samsung Galaxy M02s

سامسونگ گلکسی M02s: طراحی و کیفیت ساخت

طراحی « Samsung Galaxy M02s » قرابت زیادی با نیاکان خود دارد، این شباهت را در پنل پشتی و یا جلویی آن، به صراحت می‌شود دید. پنل جلویی که از شیشه ساخته شده، شامل نمایشگر و دوربین سلفی است. پنل پشتی که از جنس پلاستیک ساخته شده، دوربین اصلی را همراهی می‌کند. فریم « Samsung Galaxy M02s » نیز از جنس همان، پلاستیک است و میزبانی اسلات سیم‌کارت، کنترلر‌های صدا، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، دکمه پاور و درگاه شارژ را بر عهده دارد.

مهم‌ترین، نقص طراحی « Samsung Galaxy M02s » نبود حسگر اثر انگشت است. حسگر اثر انگشت که جدیدا یا در زیر نمایشگر حضور دارد و یا با دکمه پاور، ادغام می‌شود، جایی در طراحی این اسمارتفون، ندارد. این حسگر، حتی با طراحی قدیمی حفره نیز، معرفی نشده. با نبود حسگر اثر انگشت که دروازه ورود کاربر به اسمارتفون خود است، انتظار می‌رود، که « Samsung Galaxy M02s » محبوبیت زیادی، به‌دست نیاورد.

قاب جلویی در اختیار نمایشگر بزرگ « Samsung Galaxy M02s » است. هرچند که حاشیه‌های نمایشگر، کمی زیاد است، اما با دقت بالای سامسونگ، این حاشیه‌ها چندان به چشم نمی‌آیند. به‌جز در قسمت پایینی نمایشگر، در باقی قسمت‌ها، حاشیه‌ها چندان محسوس نیستند. دوربین سلفی با طراحی ناچ قطره‌ای معرفی شده. با وجود این‌که ناچ در قسمت بالایی نمایشگر، حضور دارد و انتظار می‌رود، که حاشیه‌ها در آن‌جا کمی بیش‌تر شوند، اما حاشیه‌ها با دقت بالایی، بسیار باریک، طراحی شده‌اند. 

پنل پشتی « Samsung Galaxy M02s » طراحی گیرایی دارد. چندین لوزی ناکامل، در پنل پشتی، قابل رویت هستند و هیچ دولوزی‌ای که ضلع مشترک دارند، از یک درجه تیرگی رنگ، برخوردار نیستند و این موضوع، کمی انعطاف به درجه تیرگی رنگ پنل پشتی داده. دوربین اصلی سه‌گانه، درون یک قاب مستطیلی شکل و در گوشه بالایی، قرار دارد، دقیقا همان‌طور که مورد علاقه سامسونگ است. 

طراحی قاب پشتی در برخی از مناطق آن، شبیه به قاب‌های گرافیتی است و این یکی دیگر از جذابیت‌های قاب پشتی « Samsung Galaxy M02s » است. « Samsung Galaxy M02s » با ابعاد ۱۶۴.۲ در ۷۵.۹ در ۹.۱ میلی‌متر، وزن ۱۹۶ گرم و در رنگ‌های مشکی، قرمز و آبی، عرضه می‌شود. مقدار ضخامت و وزن این اسمارتفون، خبر از یک باتری حجیم می‌دهد، که البته عجیب نیست، زیرا ما با یک اسمارتفون سری M سروکار داریم.

سامسونگ گلکسی M02s: نمایشگر

سامسونگ برای اسمارتفون‌های میان‌رده خود، دقت بالایی را صرف می‌کند، اما زمانی که می‌خواهد، نمایشگر میان‌رده‌های خود را انتخاب کند، تمرکز خود را از دست داده و دست روی یک نمایشگر نامناسب می‌گذارد. پنل نمایشی PLS IPS که طرف‌داران زیادی در میان کاربران ندارد، در « Samsung Galaxy M02s » به‌کار رفته. 

این پنل نمایشی، نسبت به پنل‌های نمایشی دیگر اسمارتفون‌های میان‌رده، چندان توانمند نیست. رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل، احتمالا نتواند، کاربران را راضی نگه دارد. شاید اگر سامسونگ از پنل نمایشی دیگری مثل IPS LCD استفاده می‌کرد، هم کاربران بیش‌تری، جذب می‌شدند و هم فروش خود سامسونگ، بالاتر می‌رفت.

تراکم پیکسلی ۲۷۰ پیکسل بر هر اینچ، نیز چندان مورد بحث نیست؛ انتظار ما از تراکم پیکسلی نمایشگرهای سامسونگ، بیش از این مقدار است. نمایشگر ۶.۵ اینچی (۱۰۲ سانتی‌متر مربع) « Samsung Galaxy M02s » حدود ۸۱ درصد از پنل جلویی را در اختیار دارد. نمایشگر این اسمارتفون را شاید بتوان به لطف اندازه بزرگ آن، مناسب تماشای فیلم دانست.

Samsung Galaxy M02s

سامسونگ گلکسی M02s: سخت‌افزار و نرم‌افزار

« Samsung Galaxy M02s » با اندروید ۱۰ عرضه می‌شود، ولی به احتما زیاد به آپدیت‌های اندروید ۱۱ نیز دسترسی خواهد داشت. در لیستی که سامسونگ از اسمارتفون‌هایی که می‌توانند با رابط کاربری One UI 3.0 ارتباط بگیرند، اسم « Samsung Galaxy M02s » نبود، ولی به احتمال قوی، شاهد همین رابط کاربری خواهیم بود. عمده تغییرات در این رابط کاربری به Lock screen و Home Screen ختم می‌شود. 

پلتفرم سخت‌افزاری « Samsung Galaxy M02s » متعلق به چیزی حدود ۳.۵ سال پیش است و این موضوع، کمی ناراحت کننده است. چیپست ۱۴ نانومتری SDM450 Snapdragon 450 که در « Samsung Galaxy M02s » به‌کار رفته، از مقبولیت زیادی، میان کاربران، برخوردار نیست. از طرفی دیگر، این چیپست از هسته‌های ترکیبی، تشکیل نشده و از هشت هسته Cortex-A53 با بیشینه فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز ساخته شده. 

چیپست گرافیکی « Samsung Galaxy M02s » نیز متعلق به چیزی حدود ۳ سال پیش است. این چیپست گرافیکی شاید برای بازی‌های نسبتا سنگین، مناسب باشد. پردازنده گرافیکی Adreno 506 مانند تراشه، توسط شرکت نامی کوالکام ساخته شده. « Samsung Galaxy M02s » در دو نسخه به شرح زیر، عرضه می‌شود:

  • ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی

  • ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی

سامسونگ گلکسی M02s: دوربین

دوربین « Samsung Galaxy M02s » مانند دیگر اجزای سازنده آن از کیفیت قابل قبولی، برخوردار است. به نظر نمی‌رسد، که دو سنسور تشخیص عمق و ماکرو در دوربین این اسمارتفون، سودی داشته باشند. درون قاب مستطیلی شکل دوربین سه‌گانه « Samsung Galaxy M02s » سه سنسور در یک خط و به صورت عمودی، چیده شده‌اند و در کنار آن‌ها فلش ال‌ای‌دی، قرار گرفته. شرح سه سنسور دوربین اصلی، در زیر این متن، آمده است:

  • لنز ۱۳ مگاپیکسلی عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2

  • لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

  • سنسور ۲ مگاپیکسلی تشخیص عمق (Depth) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

دوربین سلفی « Samsung Galaxy M02s » از یک لنز ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 تشکیل شده. درمورد عکس‌برداری HDR هیچ یک از دو دوربین این اسمارتفون، چیزی گفته نشده. دوربین اصلی « Samsung Galaxy M02s » با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه فیلم‌برداری می‌کند، اما درمورد فیلم‌برداری دوربین اصلی، اطلاعی در دست نیست.

Samsung Galaxy M02s

سامسونگ گلکسی M02s: باتری

باتری لیتیم-پلیمری به‌کار رفته در « Samsung Galaxy M02s » نقطه قوت آن است. این باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری، دلیل اصلی ضخامت و وزن زیاد این اسمارتفون است. باتوجه به سخت‌افزار و حجم باتری « Samsung Galaxy M02s » انتظار این است، که طول عمر نسبتا بالایی را برای این باتری، شاهد باشیم. اسمارتفون مورد بحث از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

مشاوره در خرید سامسونگ گلکسی M02s

« Samsung Galaxy M02s » از یک سخت‌افزار و نمایشگری با کیفیت نسبتا بالا، تشکیل شده. باوجود کیفیت نسبی اجزای سازنده این اسمارتفون، استفاده‌های سنگین از این تلفن هوشمند، توصیه نمی‌شوند. « Samsung Galaxy M02s » برای آن دسته از افرادی مناسب است، که خواسته‌هایی روزمره و عادی از اسمارتفون خود دارند. 

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
دی 1399
طول و عرض
164.2x75.9 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
196 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM450 Snapdragon 450
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 506
حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
PLS IPS
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
دوربین
سه گانه
مشخصات دوربین
13 - 2 - 2 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
دریچه دیافراگم f/2.2
لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro
دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
دارد
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
فیلم برداری
1080p@30fps
منوی فارسی
دارد
ضبط صدا
دارد
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M02s دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M02s دو سیم کارت ظرفیت 4/64 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
January 2021
تاریخ شمسی
دی 1399

طراحی

طول و عرض
164.2x75.9 میلی متر
ضخامت
9.1 میلی متر
وزن
196 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM450 Snapdragon 450
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
Octa-core 1.8 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Adreno 506

حافظه

حافظه داخلی
64 گیگابایت
نوع حافظه داخلی
eMMC 5.1
مقدار RAM
4 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
PLS IPS
اندازه صفحه نمایش
6.5 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
720x1600 پیکسل
تراکم پیکسلی
270~

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
13 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> لیزر AF
رزولوشن عکس دوربین دوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع macro<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین سوم
2 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
دوربین سلفی
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
دریچه دیافراگم f/2.2
فیلم برداری
1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
پشتیبانی از زبان فارسی
منوی فارسی
ضبط صدا

حسگر ها

حسگر مجاورت ( Proximity )

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
5000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم