برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M51 دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

  Samsung Galaxy M51 Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  Samsung Galaxy M51 Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین چهار گانه : 64- 12- 5- 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 7000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 10
4G
64- 12- 5- 5 مگاپیکسل
7000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Samsung Galaxy M51

سامسونگ، غول تکنولوژی کره‌ای که هر سال با معرفی پرچم‌داران و میان رده‌های خود جانی تازه به بازار می‌بخشد. زمانی که نام شرکت سامسونگ به گوش ما می‌خورد، به یاد بسیاری از تولیدات این شرکت خواهیم افتاد، از لوازم خانگی گرفته تا اسمارت‌فون‌ها پرچم‌دار و یا میان رده، ولی آن‌چه تجربه استفاده از این محصولات به ما می‌گویند، چیست؟

کیفیت عالی و دقت بالا در هنگام تولید. باید توجه داشت، که هنگام خرید یک گوشی هوشمند، دست روی چه برندی می‌گذاریم، زیرا نام خانوادگی هر محصول، نام شرکت سازنده آن است.حال با خود فکر کنید، که کسی به شما پیشنهاد خرید یک محصول سامسونگ را می‌دهد، اولین صفتی که به آن محصول می‌دهید چیست؟

شاید نتوانیم در میان تفکرات اشخاص در مورد هر اسمارتفونی کاوش کنیم، اما در مورد «Samsung Galaxy M51»، می توانیم یک صفت که همه به اتفاق در مورد آن هم‌نظر هستیم را نام ببریم: هیولای کره‌ای.

Samsung Galaxy M51

مقدمه ای بر تشریح مشخصات سامسونگ گلکسی M51

آن‌چه در نگاه اول می‌بینیم، یک محصول سری M است؛ با کمی کم لطفی می‌توان، ام ۵۱ را یک اسمارتفون سری M بخوانیم، اما شاید از ظاهر آن بتوانیم این‌چنین قضاوتی کنیم، اما زمانی که مشخصات آن را رو کاغذ می‌بینم، سریعا از حرف خود پشیمان می‌شویم.

قبل‌تر سامسونگ درون جعبه «Samsung Galaxy M31s » یک مبدل به Type-C قرار داده بود! منظور این بود که می‌توانید از این محصول به عنوان یک پاوربانک استفاده کنید.حجم باتری «Samsung Galaxy M31s»، ۶۰۰۰ میلی‌آمپر است؛ حجم باتری «Samsung Galaxy M51»، ۷۰۰۰ میلی‌آمپر است.

شاید کلمه میان رده، برای این اسمارت فون، حق مطلب را نرساند؛ در ادامه همین مطلب خواهید دانست، چرا نمی توانیم از کلمه میان رده برای «Samsung Galaxy M51» استفاده کنیم.

سامسونگ گلکسی M51: طراحی و کیفیت ساخت

در نگاه اول، آنچه می‌بینم یک زبان طراحی تکراری است، مخصوصا در سری M، اما این مدل فقط با سری M اشتراک ظاهری ندارد، بلکه زبان طراحی «Samsung Galaxy M51» به هم خانواده‌های خود در سال ۲۰۲۰ بسیار شبیه است: قاب مستطیل شکل دوربین، اندازه بزرگ و هم‌چنین به احتمال زیاد وزن سنگین.

در قاب جلویی، خبری از ناچ و حاشیه بی‌مورد نیست و در عوض، دوربین در یک حفره دقیقا در وسط قسمت بالایی جای گرفته و به احتمال زیاد در حین نمایش محتوا، بر روی صفحه نمایش، باعث اعصاب خوردی کاربر شود، چرا که ما دوست نداریم، محتوا با یک هول پانچ نسبتا عریض در تداخل باشد. در پنل جلویی، نمایشگر که با گوریلا گلس +۳، محافظت می‌شود، بیش از ۸۶ درصد فضا را در اختیار دارد.

در قاب پشتی نیز سنسور‌ها دوربین به حالت L، درون قاب مستطیل شکل مورد علاقه سامسونگ چیده شده‌اند. در قاب پشتی خبری از حفره حسگر اثر انگشت نیست، در این لحظه، شاید بترسیم که با کیفیت نابه‌سامان حسگرها زیر صفحه نمایش، طرف هستیم، اما خبر خوش این‌که حسگر اثر انگشت مانند میان رده دوست داشتنی«Samsung Galaxy A12»، با دکمه پاور ادغام شده. جنس قاب پشتی و اکثر بدنه به همراه فریم از پلاستیک است.

ابعاد این اسمارت فون ۹.۵ در ۷۶.۳ در ۱۶۳.۹ تعریف شده؛ با توجه به ضخامت ۹.۵ میلی‌متری و وزن ۲۱۳ گرمی، «Samsung Galaxy M51» در دسته اسمارتفون‌ها سنگین قرار می‌گیرد و از همین الان می‌توانید مطمئن باشید، با یک باتری حجیم، سر و کار دارید.

Samsung Galaxy M51

سامسونگ گلکسی M51: نمایشگر

یک نمایشگرAMOLED؛ نمایشگر مورد استفاده در «Samsung Galaxy M51»، یک Super AMOLED Plus با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز است. این نمایشگر ۶.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل بر هر اینچ، تجربه بصری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد.

در میان تمام نمایشگرها سامسونگ Super AMOLED Plus از همه محبوب‌تر است، اما در این میان پیش می‌آید که سامسونگ برای قیمت از نمایشگری مثل LPS LCD استفاده می‌کند، اما در این مدل ما شاهد کارآمد‌ترین، نمایشگر سامسونگ هستیم، با ماکسیمم روشنایی ۶۷۰ نیت، که باعث می‌شود، حتی در معرض نور خورشید با چالش عدم وضوح نمایشگر روبه‌رو نشوید.

سامسونگ گلکسی M51: نرم افزار و سخت افزار

«Samsung Galaxy M51» با رابط کاربری One UI 2.1 مبتنی بر اندروید ۱۰ عرضه می‌شود، که بعد از خریداری می‌توانید رابط کاربری خود را به One UI 2.5 ارتقا دهید.به نقل از (www.gsmarena.com) در رابط کاربری One UI 2.5، شاهد رفع برخی باگ‌ها و ارتقای عمل‌کرد در کیبورد و دوربین هستیم.

«Samsung Galaxy M51» با تراشه ۸ نانومتری Snapdragon 730G، شرکت کوالکام و به همراه چیپست گرافیکی Adreno 618، که داده‌ها را بر بستر رم ۶ یا ۸ گیگابایتی جاری می‌سازد عرضه می شود؛ تمام مقادیر بالا باعث شده تا «Samsung Galaxy M51»، از قالب یک میان‌ رده خارج و به یک اسمارتفون قدرتمند تبدیل شود.

«Samsung Galaxy M51» در دو نسخه به شرح زیر، به فروش می‌رسد:

  •         رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت
  •         رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت

توجه داشته باشید: مقدار رم در سرعت پردازش، تاثیر زیادی دارد. ارتقای حافظه در این مدل با استفاده از درگاه microSDXC مقدور است؛ جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز حذف نشده و دوست‌داران استفاده از هندزفری، می‌توانند از این درگاه استفاده کنند.

Samsung Galaxy M51

سامسونگ گلکسی M51: دوربین

دوربین چهارگانه اصلی در پنل پشتی درون یک قاب مستطیل شکل قرار دارد؛ اولین تغییر قابل ملاحظه در این مدل، ارتقای لنز اصلی از ۴۸ مگاپیکسل به ۶۴ مگاپیکسل است، که این نیز خود یکی از دیگر دلایلی است که باعث می‌شود، نتوانیم این اسمارتفون را یک میان رده بخوانیم. سنسورهای دوربین اصلی به شرح زیر هستند:

  •         لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی از نوع عریض (WIDE) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۳۶ میلی‌متر
  •         لنز فوق عریض (ULTRA WIDE) با زاویه دید ۱۲۳ درجه و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2
  •         سنسور تشخیص عمق (DEPTH) ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4
  •         لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4

به همراه: فلش از نوع LED، قابلیت فیلم‌برداری با وضوح  4K،عکس برداری با حالت پاناروما و هم‌چنین عکس برداری HDR؛ در این نوع عکس برداری، دوربین سه عکس متفاوت با کیفیت نورها متفاوت می‌گیرد و در نهایت این سه عکس را ادغام کرده و یک عکس حرفه‌ای به شما تحویل می‌دهد.

برای این‌که شما را به مفاهیم دریچه دیافراگم و فاصله کانونی تنها نگذاریم توضیح مختصری در این دو مورد در سطور زیر می‌آوریم:

با این مقدار فاصله کانونی، فاصله کانونی در «Samsung Galaxy M51»، جزو فاصله‌های کانونی عریض، طبقه بندی می‌شود؛ در این نوع فاصله کانونی، سوژه‌ها نزدیک و بزرگ‌تر به نظر می‌رسند و دوربین می‌تواند فضای بیش‌تری را پوشش دهد.

گشودگی دریچه دیافراگم، به مقدار گشادگی لنزها در هنگام عکس برداری اطلاق می‌شود، هرچه این عدد کم‌تر باشد، گشودگی دریچه بیش‌تر است و نور بیش‌تری توسط لنز، جذب می‌شود. دوربین سلفی نیز از یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی از نوع عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر تشکیل شده و قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K را دارا است. ترکیب خارق‌العاده دوربین «Samsung Galaxy M51»، آن را از حالت دوربین یک اسمارتفون خارج کرده و بیش‌تر شبیه یک دوربین حرفه‌ای عکس برداری است.

سامسونگ گلکسی M51: باتری

وزن و ضخامت زیاد «Samsung Galaxy M51»، یک دلیل مشترک دارند، باتری غول پیکر. این باتری غول پیکر ۷۰۰۰ میلی‌آمپری، از شارژ سریع۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و در عرض دو ساعت به طور تمام و کمال شارژ می‌شود.

با محکوم کردن «Samsung Galaxy M51» با اعمال شاقه و بدون استفاده از شارژر، دو روز متوالی می‌توانید از این اسمارتفون استفاده کنید. همان‌طور که ذکر شد، سامسونگ درون جعبه «Samsung Galaxy M31s » یک مبدل به Type-C قرار داده بود! منظور این بود که می‌توانید از این محصول به عنوان یک پاوربانک استفاده کنید، حال سوال این است، از این باتری چه استفاده‌ای کنیم؟

Samsung Galaxy M51Samsung Galaxy M51

سامسونگ گلکسی M51: مشاوره در خرید

اگر قصد خرید یک گوشی هوشمند، به هر دلیلی دارید، «Samsung Galaxy M51»، کار شما را راه می‌اندازد؛ منظور از خرید یک اسمارتفون پردازنده قدرتمند، دوربین کارآمد، باتری توانمند، نمایشگری با وضوح بالا، رابط کاربری آسان و ... است؛ حتما برای اطمینان از کارایی یک اسمارتفون در زمینه‌های ذکر شده، لازم نیست یک پرچمدار گران قیمت را خریداری کنید، یک میان رده توانمند مانند «Samsung Galaxy M51»، به اندازه‌ای نیرو دارد که ورای خواسته‌ها شما را عملی سازد.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
September 2020
تاریخ شمسی
شهریور 1399
طول و عرض
163.9x76.3 میلی متر
ضخامت
9.5 میلی متر
وزن
213 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED Plus
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
393~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 3
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 20, 26, 28, 38, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
اتصال از طریق NFC
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C
دوربین
چهارگانه
مشخصات دوربین
64- 12- 5- 5 مگاپیکسل
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/1.73 اینچدریچه دیافراگم f/1.8فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide˚123دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macroدریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideسایز سنسور1/2.8 اینچدریچه دیافراگم f/2.0فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
7000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
گوشی فوق العاده عالی همراه با باتری توپ

حتما پیشنهاد میشه

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M51 دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M51 دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
September 2020
تاریخ شمسی
شهریور 1399

طراحی

طول و عرض
163.9x76.3 میلی متر
ضخامت
9.5 میلی متر
وزن
213 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Qualcomm SDM730 Snapdragon 730
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
2x2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6x1.8 GHz Kryo 470 Silver
پردازنده گرافیکی
Adreno 618

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED Plus
اندازه صفحه نمایش
6.7 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2400 پیکسل
تراکم پیکسلی
393~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 3

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 20, 26, 28, 38, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
اتصال از طریق NFC
رادیو
درگاه اتصال کابلی
USB Type-C

دوربین

دوربین
چهارگانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wideسایز سنسور 1/1.73 اینچدریچه دیافراگم f/1.8فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومترفوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
12 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide˚123دریچه دیافراگم f/2.2
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع macroدریچه دیافراگم f/2.4
رزولوشن عکس دوربین چهارم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین چهارم
از نوع depthدریچه دیافراگم f/2.4
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wideسایز سنسور1/2.8 اینچدریچه دیافراگم f/2.0فاصله کانونی لنز 26 میلی‌مترثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
7000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 25 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم