برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M21s دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت

  Samsung Galaxy Galaxy M21s Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  Samsung Galaxy Galaxy M21s Dual Sim 128GB RAM 6GB Mobile Phone

  • سیستم عامل : اندروید 10.0 
  • حافظه داخلی : 128 گیگابایت
  • مقدار رم : 6 گیگابایت
  • دوربین سه گانه : 64- 8- 5 مگاپیکسل
  • پشتیبانی از شبکه ارتباطی : 4G
  • باتری : لیتیوم پلیمر 6000 میلی آمپر بر ساعت
ادامه مطلبShow less
ویژگی ها:
6 گیگابایت
128 گیگابایت
اندروید 10
4G
6000 میلی‌آمپر/ساعت
توضیحات

نقد و بررسی Samsung Galaxy M21s

مانند تمام حوزه‌های تولیدی، در حوزه‌ تولید گوشی‌های هوشمند نیز چند برند معروف هستند، که از باقی برندهای پیشروتر و آشناتر هستند. کمپانی سامسونگ، که یک شرکت کره‌ای به حساب می‌آید، چندین سال است، که در زمینه‌ها مختلف، تکنولوژی‌های متفاوتی ارائه داده.

با این‌که حوزه کاری سامسونگ خیلی وسیع است، اما آن‌چه ما بیش‌تر از این شرکت می‌شنویم، اسمارت ‌فون‌های این شرکت است. شاید بتوان یک یا دو شرکت دیگر را نام برد، که در این زمینه با سامسونگ، همسری می‌کنند، اما ممکن است، که برخی از این شرکت‌ها به‌دلیل قیمت‌ها نجومی، در دسترس همه نباشند.

اما برند سامسونگ، با وجو گران‌قیمت بودن برخی محصولات آن، تولیداتی با قیمت‌ها اقتصادی نیز دارد. از زمره این تولیدات، می‌توان به سری M سامسونگ، اشاره کرد. این سری با قیمت اقتصادی، مناسب بازارهایی مانند بازار هند، تولید می‌شود.

Samsung Galaxy M21s

مقدمه‌ ای بر تشریح مشخصات سامسونگ گلکسی M31s

اکثر تولیدات سری M، تکمیل کننده مدل‌های پیشین خود هستند و « Samsung Galaxy M21s » نیز از این قاعده، مستثنی نیست. « Samsung Galaxy M21s » را شاید بتوان، رقیب اصلی «Samsun Galaxy A21s» در بازار دانست. طراحی « Samsung Galaxy M21s » شباهت زیادی با کل اعضای خانواده سری M دارد و به لطف همین سری M بودن آن است، که انتظار یک باتری حجیم را از « Samsung Galaxy M21s » داریم؛ هرچند که باتری « Samsung Galaxy M21s » از مدلی مانند «Samsung Galaxy M51» حجم کم‌تری دارد.

از لحاظ سخت‌افزاری نیز، شباهت « Samsung Galaxy M21s » با خانواده آن، غیر قابل انکار است، اما در حالت کلی می‌توان، محصولات سری M را از لحاظ سخت‌افزاری، بهتر از سری A دانست، چراکه در سری A به‌دلیل اهمیت سامسونگ، به کم‌تر بودن قیمت، شاهد سخت‌افزار‌های نسبتا ضعیفی هستیم.

هر‌چند که درباره ظاهر « Samsung Galaxy M21s » انتظاراتی داشتیم، که در عکس‌های منتشر شده، برآورده نشد، اما می‌توانیم به سخت‌افزار این اسمارت فون، دل‌خوش کنیم و انتظار داشته باشیم، که قیمت کمتری نسبت به «Samsung Galaxy M31s» داشته باشد.

سامسونگ گلکسی M31s: طراحی و کیفیت ساخت

درمورد، طراحی « Samsung Galaxy M21s »، فارغ از نقاط قوت، می‌توان گفت که سامسونگ چندان، خوب عمل نکرده. طراحی « Samsung Galaxy M21s » پیرو همان زبان طراحی سری M است. زبان طراحی، در کل، مناسب و چشم‌گیر است، اما اگر بخواهیم، کمی بیشتر، دقت کنیم، یک سری از طراحی‌ها، یک مقدار، قدیمی به نظر می‌رسند.

دز پنل جلویی که از گوریلا گلس ۳ ساخته شده، ناچ قطره‌ای، با جاگیری مناسب و حاشیه کمی که ایجاد کرده، چندان ناراحت کننده نیست؛ ولی بهتر می‌‌شد، که اگر به جا ناچ قطره‌ای، از حفره‌ای در گوشه بالا استفاده می‌کردند. همین کم حاشیه بودن است، که زیبایی « Samsung Galaxy M21s » را دوچندان می‌کند، هر چند که در « Samsung Galaxy M31s » شاهد همین کم‌حاشیه بودن، هستیم.

در قاب پشتی که جنس آن از پلاستیک مرغوب است، اولین چیزی که انتظار آن را نداریم ولی هست، حفره اثر انگشت است، که بهتر می‌بود با دکمه پاور ادغام شود، تا دیگر به سراغ قاب‌های حفره‌دار، نرویم. دوربین با سه سنسور، درون یک قاب مستطیل شکل، در گوشه بالا قرار دارد، همان‌طور که مورد علاقه سامسونگ است.

فریم نیز که جنس آن هم از پلاستیک است، شامل اسلات سیم‌کارت، کنترلر صدا، دکمه پاور و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است، به انضمام تمام موارد دیگری که برروی فریم قرار می‌گیرند، مثل درگاه شارژر  Type-C و اسپیکر.

سامسونگ گلکسی M31s: نمایشگر

نمایشگر « Samsung Galaxy M21s » مانند اکثر آن‌چه در سری M به کاررفته، از نوع Super AMOLED است. این نمایشگر ۶.۴ اینچی (معادل ۱۰۰ سانتی‌متر مربع) ۸۴ درصد پنل جلویی را تشکیل می‌دهد. ماکسیمم درجه روشنایی این صفحه‌نمایش ۴۲۰ نیت است، که چندان عدد دل‌نشینی نیست.

سایز ۶.۴ اینچی، برای محتواهایی مانند فیلم یا بازی، مناسب است. رزولوشن و تراکم پیکسلی این نمایشگر که با کورنینگ گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود، به ترتیب ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل و ۴۰۳ پیکسل بر هر اینچ، تعریف شده.

نمایشگر « Samsung Galaxy M21s » به اندازه کافی بزرگ است، که حتی اگر از طرفداران دیدن فیلم در اسمارت فون خود باشید، نتوانید، از آن ایراد بگیرید.

Samsung Galaxy M21s

سامسونگ گلکسی M31s: سخت افزار و نرم افزار

میان رده جدید سامسونگ با رابط کاربری One UI 2.5 مبتنی بر اندروید ۱۰ عرضه می‌شود. One UI 2.5 جدیدترین رابط کاربری‌ است، که توسط سامسونگ رونمایی شده، اما نمی‌شود گفت، که این رابط کاربری، از One UI 2 به طور کامل، مستقل است. با در نظر گرفتن، تازه بودن این اسمارت فون، امید است، که بشود از آپدیت‌ها اندورید ۱۱ نیز استفاده کرد.

در زیر قاب « Samsung Galaxy M21s » چیپست ۱۰ نانومتری Exynos 9611 وجود دارد؛ این چیپست هشت هسته‌ای از چهار هسته با بیشینه فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز Cortex-A73 و چهار هسته با بیشینه فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز Cortex-A53 تشکیل شده. این چیپست را می‌توان، خوب معرفی کرد، نه بد و نه عالی.

چیپست گرافیکی به کار رفته نیز از نوع Mali-G72 است، که قدرت پردازش نسبتا خوبی دارد و برای آن دسته از علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی، پاسخ‌گو است. این چیپست گرافیکی، داده‌ها گرافیکی را بر بستر رم ۴ یا ۶ گیگابایتی، جاری می‌سازد. 

« Samsung Galaxy M21s » را می‌توانید، در نسخه‌ها سخت افزاری زیر، تهیه کنید:

  • رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت

  • رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت

توجه داشته باشید، که مقدار رم بر سرعت عمومی اسمارت فون شما تاثیر زیادی دارد. هم‌چنین شما می‌توانید با استفاده از درگاه microSDXC مقدار حافظه در دسترس خود را ارتقا دهید.

سامسونگ گلکسی M31s: دوربین

دوربین سه‌گانه « Samsung Galaxy M21s » را که درون قاب مستطیل شکلی، در گوشه پنل پشتی قرار دارد را می‌توان یک دوربین خوب معرفی کرد. با احتساب ضریب اف، باید گفت که انتظار آن است، که دوربین « Samsung Galaxy M21s » حتی در شرایطی که نور کافی وجود ندارد، عملکرد خوبی از خود، نشان بدهد. یکی از قابلیت‌های جذاب دوربین « Samsung Galaxy M21s »، قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 4K است.

شرح سنسورها به‌کار رفته در دوربین «» به شرح زیر است:

  • لنز ۶۴ مگاپیکسلی از نوع عریض (Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و فاصله کانونی ۲۶ میلی‌متر

  • لنز ۸ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض (Ultra Wide) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و فاصله کانونی ۱۲ میلی‌متر

  • سنسور ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق (Depth) با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2

دوربین سلفی نیز که با کیفیت ۱۰۸۰، فیلم‌برداری می‌کند، از یک لنز عریض (Wide) با کیفیت عای ۳۲ مگاپیکسل و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 تشکیل شده. 

دوربین « Samsung Galaxy M21s » را می‌شود، یک مجموعه عالی، برای اسمارت فونی میان رده، در نظر گرفت؛ عمدتا کم‌ می‌بینیم، میان‌ رده‌ای که با لنز سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، عرضه شود.

سامسونگ گلکسی M31s: باتری

سری M، سری باتری است؛ در این دسته از تولیدات سامسونگ، شاهد باتری‌هایی غول‌پیکر و حجیم هستیم، که عموما این حجم را در پرچم‌دارها می‌بینیم و نه در میان‌ رده‌ها.

باتری لیتیم-پلیمر ۶۰۰۰ میلی‌آمپری، تامین کننده نیرو « Samsung Galaxy M21s » است، منتها، یک ایرادی که همیشه به باتری‌های لیتیم-پلیمری وارد می‌شود، این است که توسط کاربر، قابل تعویض نیستند؛ به هر حال، زمانی که ما، احساس می‌کنیم، باتری اسمارت فون ما نیاز به تعویض دارد، با پیچ‌گوشتی، به‌جان اسمارت فون نخواهیم افتاد.

« Samsung Galaxy M21s » از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز، پشتیبانی می‌کند.

Samsung Galaxy M21s

مشاوره در خرید Samsung Galaxy M21s

سری M سامسونگ را می‌توان، یک سری نسبتا اقتصادی و کار‌آمد دانست. در این سری، ما کیفیت بد و یا حجم باتری کم را نمی‌بینیم، زیرا سامسونگ، به‌دلیل رقابتی بودن این سری، حساسیت زیادی بر روند تولید نشان می‌دهد و همین باعث شده تا شاهد اسمارت‌ فون‌های قدرتمند و اقتصادی باشیم.

« Samsung Galaxy M21s » که یکی از جدید‌ترین مدل‌های این سری است، بر روی کاغذ، خوب عمل می‌کند و کیفیت لازم را دارد و همین سبب می‌شود، که شما با نیم‌نگاهی به این اسمارت فون، ارزش آن را دریابید.

هیچ‌چیزی، بهتر از خرید یک اسمارت فون اقتصادی با کیفیت بالا نیست؛ حسن رفتار « Samsung Galaxy M21s » نیز با کیفیت بودن آن است.

ادامه مطلب Show less
جزئیات محصول

مشخصات

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399
طول و عرض
159.2x75.1 میلی متر
ضخامت
8.9 میلی متر
وزن
191 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت
تراشه
Exynos 9611
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3
حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC
صفحه نمایش رنگی
دارد
صفحه نمایش لمسی
دارد
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
403~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 3
نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
دارد
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
دارد
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
دارد
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 26, 28, 38, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
دارد
بلوتوث
دارد
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
دارد
رادیو
دارد
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0
دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide
سایز سنسور 1/1.72 اینچ
دریچه دیافراگم f/1.8
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide
دریچه دیافراگم f/2.2
سایز سنسور 1/4.0 اینچ
فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth
دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide
سایز سنسور1/2.8 اینچ
دریچه دیافراگم f/2.0
فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر
ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR
1080p@30fps
بلندگو
دارد
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا
دارد
سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10
باتری قابل تعویض توسط کاربر
خیر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
6000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی
حسگر قطب‌نما (Compass)
دارد
حسگر مجاورت ( Proximity )
دارد
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
دارد
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)
دارد
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps, gyro-EIS
نمایش کامل مطلب نمایش خلاصه مطلب
نظرات
بدون نظر

تجربه خرید خود را با بقیه به اشتراک بگذارید

  • امتیاز کلی محصول:
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
پرسش و پاسخ
هیچ سوالی تا کنون پرسیده نشده است .

سوال خود را بپرسید. حتما پاسخی دریافت خواهید کنید

یک سوال جدید بپرسید
محصولات مرتبط
گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy M21s دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
گوشی موبایل سامسونگ گلکسی Galaxy M21s دوسیم کارت ظرفیت 6/128 گیگابایت
موجود شد ، خبرم کن

تاریخ معرفی

تاریخ میلادی
November 2020
تاریخ شمسی
آبان 1399

طراحی

طول و عرض
159.2x75.1 میلی متر
ضخامت
8.9 میلی متر
وزن
191 گرم
تعداد سیم کارت
دو سیم کارت

پردازنده

تراشه
Exynos 9611
پردازنده ‌مرکزی
هشت هسته ای
فرکانس پردازنده ‌مرکزی
4x2.3 GHz Cortex-A73 & 4x1.7 GHz Cortex-A53
پردازنده گرافیکی
Mali-G72 MP3

حافظه

حافظه داخلی
128 گیگابایت
مقدار RAM
6 گیگابایت
پشتیبانی از کارت حافظه جانبی
microSDXC

صفحه نمایش

صفحه نمایش رنگی
صفحه نمایش لمسی
نوع صفحه نمایش
Super AMOLED
اندازه صفحه نمایش
6.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش
1080x2340 پیکسل
تراکم پیکسلی
403~
تعداد رنگ
16 میلیون رنگ
محافظت از صفحه نمایش
Corning Gorilla Glass 3

مخابرات و ارتباطات

نوع سیم کارت
سایز نانو (8.8 × 12.3 میلی‌متر)
شبکه های ارتباطی
4G
شبکه 2G
مشخصات شبکه 2G
GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)
شبکه 3G
مشخصات شبکه 3G
HSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100
شبکه 4G
مشخصات شبکه 4G
1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 13, 17, 20, 26, 28, 38, 40, 41, 66
اتصال به شبکه بی سیم ( Wi-Fi )
بلوتوث
نوع بلوتوث
نسخه 5.0
فناوری مکان‌یابی ( GPS )
رادیو
درگاه اتصال کابلی
micro USB v2.0

دوربین

دوربین
سه گانه
رزولوشن عکس دوربین اول
64 مگاپیکسل
مشخصات دوربین اول
از نوع wide<br /> سایز سنسور 1/1.72 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/1.8<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر<br /> فوکوس اتوماتیک PDAF
رزولوشن عکس دوربین دوم
8 مگاپیکسل
مشخصات دوربین دوم
از نوع ultrawide<br /> دریچه دیافراگم f/2.2<br /> سایز سنسور 1/4.0 اینچ<br /> فاصله کانونی لنز 12 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 1.12 میکرومتر
رزولوشن عکس دوربین سوم
5 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سوم
از نوع depth<br /> دریچه دیافراگم f/2.2
فلش
LED
سایر قابلیت‌های دوربین
panorama, HDR
دوربین سلفی
32 مگاپیکسل
مشخصات دوربین سلفی
از نوع wide<br /> سایز سنسور1/2.8 اینچ<br /> دریچه دیافراگم f/2.0<br /> فاصله کانونی لنز 26 میلی‌متر<br /> ثبت تصاویر با پیکسل‌هایی به سایز 0.8 میکرومتر
سایر قابلیت های دوربین سلفی
HDR<br /> 1080p@30fps
فیلم برداری
4K@30fps, 1080p@30fps, gyro-EIS

صدا

بلندگو
ورودی جک 3.5 میلیمتری صدا

امکانات نرم افزاری

سیستم عامل
Android
نسخه سیستم عامل
اندروید 10

حسگر ها

حسگر قطب‌نما (Compass)
حسگر مجاورت ( Proximity )
حسگر تشخیص اثرانگشت (FingerPrint)
حسگر ژیروسکوپ (Gyroscope)

باتری

باتری قابل تعویض توسط کاربر
نوع باتری
لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری
6000 میلی‌آمپر/ساعت
امکان شارژ سریع
شارژ سریع 15 واتی

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

ورود به سیستم